Kirjoittaja Aihe: Narsismin kulissit [S - angst- Bill/Remus]  (Luettu 2865 kertaa)

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Narsismin kulissit [S - angst- Bill/Remus]
« : 20.05.2008 12:54:57 »
alaotsake: Viikon raapalehaaste 21: Bill Weasley

Nimi: Narsismin kulissit
Kirjoittaja: AB
Ikäraja: S/G
Tyylilaji: angst, raapale
Paritus: Tulkinnanvarainen, mutta itse ajattelin Bill/Remukseksi
Yhteenveto: Yritit pitää kulisseja koossa, eikä kukaan tiennyt, mikä todella olit.
Vastuuvapaus: Hahmot kuuluvat J.K. Rowlingille. En saa tällä rahaa.
Varoitukset: Narsisti!Remus
Alkusanat: Hyvin lyhyessä ajassa valmistunut raapale narsismista. Innoituksen sain raapalehaasteesta sekä psykologian tunnista. Nimi on taas vähän mitä on, mutta emme kai välitä siitä. Lukemisen iloa!


Bill PoV

Tarjosit minulle kaikkea mitä halusin ja tarvitsin. Luulin, että todella välitit, niin usein löysin sinut oveni takaa lahjojen ja kauniin hymysi kera. Nyt tiedän, että kaikki se oli harhaa, hait vain itsellesi parempaa mieltä, olit vain pönkittämässä omaa egoasi. Halusit, että sanoisin kuinka tärkeä olitkaan minulle.

Et kuunnellut, mitä sanoin, etkä loppujen lopuksi välittänytkään. Sinä ajattelit vain ja ainoastaan itseäsi. Oletit, että kaikki ovat luotuja sinun käytettäväksesi ja vapaasti heiteltäväksesi. Lopulta ymmärsin, etten ollutkaan syy siihen, ettei suhteemme toiminut, vaikka niin väititkin. Yritit pitää kulisseja koossa, eikä kukaan tiennyt, mikä todella olit. Jäit lopulta yksinäsi itsekkyytesi, manipulointisi ja narsismisi kanssa.


Loppusanat: Kommentteja saa taas halutessaan laittaa! Parannusehdotuksia sekä ylistyksiä [pientä narsismia havaittavissa minussakin] suapi pistellä. ;>
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 19:24:14 kirjoittanut Unrealistic »
Just laughing my ass off.

AVATAR

Annie Black

  • ***
  • Viestejä: 297
  • VIVA ESPAÑA!
    • Salmiagin epäsyvälliset mietiskelyt
Vs: Narsismin kulissit [G - angst- Bill/Remus]
« Vastaus #1 : 26.05.2008 18:36:51 »
huna-chan: En minäkään todellakaan ole koskaan ajatellut Remusta narstistiksi, mutta narsmismia kun psykologian tunnilla tosiaan kävimme, niin ajattelin, että olisipa kiva tehdä jostain Potter-hahmosta narsisti. Tykkään myös tehdä hahmoille sellaista, mitä muut eivät yleensä tekisi, nykyään olen yrittänyt saada henkilöihin jotain uusia juttuja, joista en itse ainakaan ole ennen lukenut juuri niissä hahmoissa ainakaan. Remus kun on vähän sellainen iänikuinen kiltti poika, teen lipittäjä ja rauhallinen persoona.

Kiitoksia kommentista!
Just laughing my ass off.

AVATAR