Kirjoittaja Aihe: Tsekkaa tätä tykkii!! / S  (Luettu 8506 kertaa)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« : 19.05.2008 03:42:42 »
Okei, varoituksen sana, allaoleva osallistuu mahdollisimman huono ficci -haasteeseen, ja on kamalaa luettavaa. En suosittele kellekkään :D

Osallistuu FF100 sanalla Kamaluus.


Author: Mä
Genre: Draaaaama
Pairing: No ekaks on hermione ja ron mut sit se on vähänniinku hermione ja harri
Rating: zallittuuuh<3

a/n: moi kaikille mä en nyt tiiä oikeesti kehtaanks julkasta mitää näi ihquu tai noloo mut lol iha sama jos te ette tykkää mä kuljen mun omii teit ja iha sama muutenki oikeesti



herdmione ei oikeeSti vuoinu uskoo sitä jutzkaa todeks!1 Se oli vähänniinGu suunnnnitellu kaigen jokut tsiloojna vuot sit ja sit Ronski oli tyrännnY koko jutu ISOL Teel=T ku muija oli vähänniinGu veanannu siTä iltaa vaig kui caua!!!!111 herppu oli päättäny et ny menis neittsyys ku ei gellää muulgaa ollu enää tylixes sitä tallel paitis jollai ehk ekaluokkalaisil lol mut ei niilkää enää ekan skoleviikon jälkee olluy zitä talllel ku ne tajus miten siin koulus homskkut hoitu & nyt en puhu kouluhommist vaa jostai kyl te tiiäätte ;);););) * wink  ;) wink * !<3!<3!<3!

MUT Sit taas siihe ronii sori paggo certoo gu tää fiikki kertotoo niizt  ne oli hermionen kaa seurustellu vaik Qui kauan ja sit herrmione oli luullu et ne on tosi onnellisii mut ei ne kyl enää ollu ku C roN! tyräs munas rySsi koko homman. ne oli niigku sopinu sillee et ku kaikki niinku meni kurpitsajuhlii suureen saliin tylypahGas nii ne menisz poitsujen makkarii ku muijie ie päässy ku oli se porrasjuttu kyl salee muistatte jostai kutoskijraast vaik oliks se sittenki eka mut iha sama siis ne meni sinne magkarii mikä oli kans tylikses ja hermifone oli kelannu jotai romanttist sillee niiku leffois mut ronipa oli ottanu vaa katleinGaanuunapo-kserit pois jalast ja huutanu et TSEKKAA TÄTÄ TYKKIIII!!111!!14!!” Hermione oli vaa huutanu et vittu!!21 j&a lähteny menee eiGä se todelkaa tykäönny enää roni viisleist! Se panis varmaa harrin kaa sit jos se natsais sille. Ja khyl hermione ties et harri suostuis jos hermiuone sanois et se ei tee enää sen läkei nii hariy olis iha quses nii paggo sen ois zuostuu siis harin


Nii täähä ei kyl oikeesti oo mun eka fikki mut aika hyvä silti mun mielest eiks jee? heittäkää iha sikan komsui mulle haluun sit vaa kivaa palautet ja jos laitatte jotai huonoo poistan koko fiki!!!!111  :) ;) :) ;D ::) :P :-* :-* :-* :-*
« Viimeksi muokattu: 01.07.2012 22:16:37 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


Anette

  • Vieras
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #1 : 07.01.2009 22:23:04 »
Luin tämän pikkusiskoni kanssa ja molemmat, varsinkin minä, nauroimme ihan hulluna. Todella hauska :D
ku ei gellää muulgaa ollu enää tylixes sitä tallel
Tälle repesin eniten, "tylixes" :D

Todellakin onnistunut vastaus haasteeseen, kirjoitusasu oli aivan kamala, mutta sehän tästä osittain tekikin niin hauskan.

Nassu

  • Vieras
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #2 : 08.01.2009 09:25:10 »
siis vähäx niinQ ihQ fikki!!! mä luvetan tätä!!!!! <3<3<333

Niinjoo. Täällä luokkalaiset kattelee kun mä yritän hekottaa huomaamattomasti (ei oiken onnistu...) koulun atk-luokasa :D Aivan loistava, siis huonoksi fikiksi tietenkin ;D Repeilin täällä, opekin jo kattelee etten oikeen näytä esitelmää tekevältä...

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #3 : 08.01.2009 16:48:12 »
Huhhuh. Olipas ihanaa kirjoitusta. Ja ylipitkiä lauseita. Ja huutomerkkejä. Ja teinisydämiä. Onnistuit tekemään todella huonon ficin, onneksi olkoon vaan. (Oli hieman hassusti sanottu ;D)

Lainaus
mut ronipa oli ottanu vaa katleinGaanuunapo-kserit pois jalast ja huutanu et TSEKKAA TÄTÄ TYKKIIII!!111!!14!!”

Aaaaaaaa. ;D Järkevää.
I've got blisters on my fingers!

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #4 : 09.01.2009 16:25:10 »
On näitä Mahdollisimman huono ficci -haasteen tekstejä tullut luettuja muitakin, ja tämä oli kyllä älyhyvä ja hauska! :D
mut ronipa oli ottanu vaa katleinGaanuunapo-kserit pois jalast ja huutanu et TSEKKAA TÄTÄ TYKKIIII!!111!!14!!” Hermione oli vaa huutanu et vittu!!21
Heh, ficcin kovin kohta. Otsikko oli just paras!

Joo, tää oli aika ihQ ficci, isolla Q:lla! ;D
-story^
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #5 : 09.01.2009 19:15:59 »
Nojoo, pakko sanoo et oli hauskaa ;DD Mulla oli vähä hankaluuksii lukee tekstii, mut wadevöö :D Hieno ficci, huonoksi ficiksi, tai siis sori, en  sössötä enempää, sanonvaa et oli nice :DD

~ Shute kiittää ja kumartaa  :)
Fred + George = The Weasley Twins <3

shesaid

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #6 : 10.01.2009 21:10:17 »
AH <3 Rakastan tätä yli kaiken. NO EN! Mut idea oli hyvä.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #7 : 10.01.2009 22:05:15 »
Tiedäkkö en tajunnu ensin että tää osallistuu mahdollisimman huono ficci haasteeseen ja olin jo ihan järkyttynyt : D Mutta onneksi tajusin joo.

Kirjoitusasu on kamala, tietenkin, mutta musta tää oli oikeastaan hauska : D
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #8 : 15.01.2009 13:59:10 »
Mie en kyllä millään tajua, miten te tämän löysitte :D Laitoin tämän toukokuussa 08 ja ensimmäinen kommentti tuli tammikuussa 09 :D Ja joo, vastailenpas nyt niihin sitten:

TylerDurden: Kiitoksia:D Kalevala on tajuttoman vaikea kirja!

Sierra:
Ehhehehehe :'DDD Kiitos!

shesaid: Kiitos!

Timanttityyppi: Se tekee kai tästä vielä huonomman ficin, jos tätä on vaikea vielä lukeakin :D Kiitos!

story^: Ihkuu että tykkäsit!

Pihlajanmarja: Kiitos! Oon onnistunut tekemään huonon ficin, hieno saavutus!

Nassu: yyy, esitelmät xD Kiitos!

Anette:
Kiva että molemmat piditte. Tylixen PigaJUna! <333

Kiitos kommenteista, ja niitä saa ilmestyä lisääkin! :) Jatko-osaa tälle ei onneks ole tulossa.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2009 08:00:36 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


Fanpire

  • Vieras
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #9 : 15.01.2009 21:05:02 »
Järkyttävää ;D En ole edes jaksanut hirveästi lukea näitä mahd. huono ficci -haasteen tuotoksia, kun ovat jotenkin niin tuskaa... Tämänkin avasin lähinnä siksi, että en tajunnut ficin kuuluvan siihen haasteeseen. Nimi hämäsi, oli niin kumma, että pakko oli vilkaista. No joo, onneksi oli näin lyhyt, että sain luettua ihan läpikin. Suomen kielen raiskausta, vaikka niinhän nämä vähän on tahtonut olla... Ja tuli tuossa lukiessa mieleen, että tietynlaista taidettahan se tämäkin on, en minä vaan tiedä osaisinko itse kirjoittaa moista, kun en edes osaa girjjjoittaaaaaaa kunnolla sääntöjen mukaan :D
Ja näinhän ne ficit juuri häviävät ja sitten joku pompauttaa ne ylimmäisiksi ja sitten sataa kommentteja ;)

Remulus

  • ***
  • Viestejä: 67
  • "nobody is dead to the laughter"
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #10 : 22.01.2009 13:33:59 »
Järkytyin syvästi, en eds aluksi tienny että tämä osallistuu siihen
mahd.huono. fic :D
onneksi se selvisi ja toivottavasti oloasi helpottaa kun sanon, että
tämä on ihanan huono ja parhain ficci, jonka oon lukenu
tai jotn.... joo mä solkotan tässä jotn epämäärästä :D
kuitenkin, nauroin ja repeilin tälle :D
Mikään ei ole mahdotonta. Jotkut asiat vain ovat todennäköisempiä kuin toiset

Miku

  • ***
  • Viestejä: 299
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #11 : 22.01.2009 13:49:15 »
HAHAHAHHAHA.
Oikeesti nää mahdollisimman huonot ficit on tosi ristiriitasia. Jotkut näistä naurattaa enemmän ku "kunnolla" kirjotetut huumorificit ja ovat siltä osin paljon parempia  ;D Toisaalta taas, näitä ei voi ottaa niin tosissaan.

Tosi hyvän ficin oot kirjottanu, et sorry beibs xddddd
LiveJournal

No remorse cause I still remember
the smile when you tore me apart.

miisa

  • ***
  • Viestejä: 208
  • © miisa
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #12 : 22.01.2009 14:40:25 »
Tää on aivan loistava huono ficci! ;D
Pistää nauramaan oikein toden teolla. Hauska ja päätön ficci, mitäpä muutakaan tästä voisi sanoa.

hermifone oli kelannu jotai romanttist sillee niiku leffois mut ronipa oli ottanu vaa katleinGaanuunapo-kserit pois jalast ja huutanu et TSEKKAA TÄTÄ TYKKIIII!!111!!14!!”
Aivan mahtava, voin niin kuvitella tuon kohtauksen. Repesin tälle kohdalle totaalisesti ;D

Freddie

  • ***
  • Viestejä: 40
  • "Siksi se onkin niin nerokas" -Fred
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #13 : 22.01.2009 15:54:53 »
En ekaks mäkään huomannu tota,että tää osallistuu tuohon haasteeseen  ;D  Luin ekan lauseen,ja aattelin,että KUINKA huono sitä voi olla kirjottamaan :DD

Mutta tää onnistu hyvin  ;)
|"Usein Dracon päässä ei liiku muuta kuin silmät."|
|Joskus ulkokuori peittää todellisuuden..|
|Koreahomppelit <3|

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #14 : 23.01.2009 17:22:03 »
Ei herranjesta, repesin :D Pelottavan hauska, aika pelottavaa tuo Ronin "tsekkaa tätä tykkii"  ;D Hauska ja huono, näin lyhyesti sanottuna ;)
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Mortti

  • Vieras
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #15 : 23.01.2009 17:41:47 »
Nauran täällä kohta silmät päästä  ;D
Todella huono ficci, mutta pidin siitä 8D
Ei mitään järkevää kommenttia, mutta hyvä oli.
 :D

Sharon

  • nallegaattori
  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #16 : 23.01.2009 18:27:02 »
TSEKKAA TÄTÄ TYKKIIII!!111!!14!!”

Repesin totaalisesti. :D Onnistuit tosi hyvin, oli maailman huonon ikinä. :D

- Sharon

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #17 : 28.01.2009 15:10:33 »
Jäätävä. Todellakin onnistuit tässä haasteessa aivan loistavasti XD voi helvetti soikoon...

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #18 : 28.01.2009 15:49:00 »
Milgia: Kiitoksia! :D Joo, älä muuta sano.

Sharon: Voi vitsi, kiitti :D

Ankka: Mie unohdin tunkea sinne authors noteja väliin, nyt harmittaa :( Kiitos :D

Mortti: Hyvä että on hauskaa :D Kiitos!

Sca: Kiitos!

Freddie: En tiiä mitä tekisin jos tälläinen olisi kirjoitettu tosissaan :D Pistäisin ehkä koneen kiinni järkytyksestä! Kiitos!

Miisa: Kiitos!

Miku: Hyvä että nauratti :D Itse en pystynyt lopettaa nauramista tätä kirjoittaessani, tää oli aivan liian kamalaa!

Remulus: Tästä ei voi oikein antaa rakentavaa palautetta, kun tän on tarkoitus olla niin huono, että oksat pois :D Kiitos!




spell
ℒ-O-V-E


postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Tsekkaa tätä tykkii!! / S
« Vastaus #19 : 03.11.2009 15:16:20 »
Ai kamala! Nauran kyyneleet silmissä. Ihan mielettömän huono, mutta omalla tavallaan loistava!  :D Siis en ainakaan ite osais tälleen kirjottaa, hehheh. Naurattaa edelleen.  ;D

Kiitoksia tästäkin piristyksestä,

♥ mmariaä