Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Ei nimi kissaa pahenna, S, Otabek/Yuri, tuplaraapale  (Luettu 654 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Ei nimi kissaa pahenna
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Yuri!!! on Ice
Ikäraja: S
Paritus: Otabek/Yuri
Genre: Slice of life

Summary: Siinä täytyi olla jotain todella hupaisaa, jos Otabek Altinin kaltainen viilipyttykin sai syyn hymähdellä.

A/N: Mitähän tästä sanoisi sen kummemmin? Olin muutama päivä sitten tekemisissä yhden parin vuoden takaisen Otayuri-ficcini kanssa, ja siinä oli paljon puhetta Yurin kissasta. Jossain kohtaa sarja sitten paljasti katin oikean nimen, ja pitihän siihen liittyen jotain lauantai-illan kunniaksi raapustaa. :D



***



Otabekin naurahtaessa hiljaa kämmenselkäänsä Yurin poskille levisi aavistus nolostuksen punaa. Ehkä hänen olisi ollut syytäkin varautua sellaiseen reaktioon julistaessaan kissansa nimen niin mahtipontiseen sävyyn. Siinä täytyi olla jotain todella hupaisaa, jos Otabek Altinin kaltainen viilipyttykin sai syyn hymähdellä.

"Se on kuule päheä ja vaarallinen nimi, usko pois!" Yuri tuhahti ristien käsivartensa puuskaan.

"Toden totta. Puma Tiger Scorpion tuskin lupaa lähtökohtaisesti mitään ystävällistä."

"Kotioloissa se on ihan vain Potya."

Otabek virnisti. "Se taas kuulostaa aika vaarattomalta."

"Mitä suurimmassa määrin." Yuri näytti puhelimestaan toisen kuvan, jossa hänen pörröinen ragdoll-kissansa röhnötti pitkin pituuttaan yhtä pörröisellä matolla kuin se itse.

"Herttaista."

"Odotas vain, kun tapaat sen... Se pesiytyy syliisi ja ottaa sinusta hovimestarin itselleen heti kättelyssä."

"Kun tapaan sen?" Otabek tarkensi pienesti hymyillen, ja Yuri puolestaan näytti vähän häkeltyneeltä.

"Niin, ööh, no kuitenkin! Saat selville sitten, millainen lälläripallo se oikeasti on sille päälle sattuessaan!" Yuri selosti tietämättä itsekään, mitä oli höpöttämässä. Otabekin kanssa oli turhan helppoa vain uppoutua milloin mihinkin puheenaiheeseen, sen hän oli saanut huomata heti ensimmäisellä kahvilakäynnillä.

"Tapaisin kissasi oikein mielelläni", Otabek sanoi, ja Yurin suupielet kohosivat hilpeään hymyyn. "Haluan lisäksi tietää mitä eläintä siinä on eniten."

Yuri kurtisti otsaansa. "Täh?"

"Tuskin se muuten olisi ansainnut itselleen niin monipuolista nimeä?"

"Ehe ehe."
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Just se fici, johon ihan hiljattain kommentoin... äääääääää :DDDDD Oon niin otettu, että mun kommenttinostojen takia oot alkanut syöstä lisää tekstiä ulos ♥


Lyhyydestään huolimatta tää oli taas kerran SÖPÖ, ja tbh lyhyys häiritsi mua vain sen takia, että mieleni janoaa aina vain lisää Otayuria :D
Ihana Yuri, kun on selvästi niin puolustuskannalla niskakarvat pystyssä (itsekin kuin pieni kissa, tää on niin Yuri), että varmasti on kovankin luokan nimi Potyalla :D Mä niin nään mielessäni molempien ilmeet tossa tilanteessa adafksgbjjzm (/w\)

Ja ahaha, muut pääsee tapaamaan kumppaninsa vanhemmat, mutta Otabek saakin suuren kunnian ja pääsee tapaamaan kissan :D

Lainaus
"Haluan lisäksi tietää mitä eläintä siinä on eniten."

Yuri kurtisti otsaansa. "Täh?"

"Tuskin se muuten olisi ansainnut itselleen niin monipuolista nimeä?"
Nyt sit aloin haluta ficiä, jossa Potya ei olekaan kissa vaan puuma-tiikeri-skorpioni-kimeera XD

Ihanat hönöt ja ihana pikkufici ♥ Kiitän jälleen.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 120
  • Kurlun murlun
Kiitos taasen, Larjus! <33 Juuri siitä kissankynnenleikkaamisficistä juolahtikin mieleeni idea tällaiseen pätkään. :D Siitä en ole ihan varma, tapailevatko Otabek ja Yuri tässä, vai ovatko vielä vain kavereita, mutta onhan se nyt suuri askel, jos Yuri päättää kisunsakin esitellä! Potya tuskin panee pahakseen kasvavaa hovimestariarmeijaa...

Olisikin aika eeppinen plot twist sellainen, jossa Otabek luulee tapaavansa kissan, mutta vastaan koikkelehtiikin sellainen hervoton kimaira. xDD

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."