Kirjoittaja Aihe: Ihana pörröpalli | S | raapale  (Luettu 1508 kertaa)

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Ihana pörröpalli | S | raapale
« : 16.12.2019 19:17:44 »
Nimi: Ihana pörröpalli
Ikäraja: S
A/N: Mut nakitettiin kirjoittamaan ihanasta pörröpallista, koska Avaruuspiraatti ja Aurinkolapsi. Ei siitä sen enempää. Tämä on samaa sarjaa tekstini Kuin kaksi marjaa, S, kanssa.

Ihana pörröpalli

Sinä olet minun veljeni, minun sielunveljeni, ikuisesti. Sinun kanssasi minä vanhenen. Sinun kanssasi minä jaan aina kaiken. Sinun kanssasi elän.

Yhdessä me asumme pienessä yksiössämme, jossa haisee hiki. Me puristumme vasten toisiamme tiukan paikan tullen. Vapaana myös voimme vaeltaa yön pimeinä tunteina. Nauttikaamme raittiista ilmasta aina, kun meillä on siihen mahdollisuus.

Meitä suojaa karvapörrö, tuuhea pusikko, joka väräjää tuulessa. Se kutittaa vähän, mutta ei se haittaa. Onneksi valtava käsi meitä rapsuttaa.

Minä rakastan sinua, ihana pörröpalli. Olet minun kaikkeni, yhdessä me roikumme, yhdessä me rypistymme, yhdessä me tyhjenemme täyttyäksemme jälleen uutta tyhjennystä varten.

Sinä olet minun veljeni, minun sielunveljeni, ikuisesti.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2019 19:20:50 kirjoittanut mursuhilleri »

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Ihana pörröpalli | S | raapale
« Vastaus #1 : 16.12.2019 19:23:16 »
Lainaus
Onneksi valtava käsi meitä rapsuttaa.
Naroin ääneen :'DD

Apua, en kyllä muuta osaa sanoa kuin että kiitos. Tämä hymyilyttää varmasti koko loppuillan. Kamalan kauniisti sinä vaan pörröpalleistakin kirjoitit. Tässä melkein meinaa herkistyä, mutta onneksi vaan melkein. Tiedä, mitä sekin kertoisi minun mielentilastani.

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 393
  • and — the beginning
Vs: Ihana pörröpalli | S | raapale
« Vastaus #2 : 16.12.2019 19:36:00 »
kskskskkdkdksksk oot loistava XDDD en selviä apua, mitä tähän voi ees sanoa. upeeta, että otit promptin vastaan ja loit jotain näin nopeesti. luin tän ääneen alkuperäisen pörröpallon omistajalle ja en tiiä nauranko enemmän tälle tekstille vai hänen reaktiolleen.

Lainaus
yhdessä me tyhjenemme
oli kyllä ehdottomasti lempikohta :——D ja raitis ilma yön pimeinä tunteina!

kiitos tästä <3

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Ihana pörröpalli | S | raapale
« Vastaus #3 : 16.12.2019 20:04:57 »
Eihhh... XD XD Toivoin etten ois lukenu alkutietoja niin olisin saattanut katsoa tätä ihan viattomasti mutta no, tuo kuin kaksi marjaa on niin ikoninen että heti tajusin mistä tässä täytyy olla kyse XD Öh, kiitoksia kai lukukokemuksesta :D

-Crys

Never underestimate the power of fanfiction

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Vs: Ihana pörröpalli | S | raapale
« Vastaus #4 : 16.12.2019 21:17:41 »
Luin ekana tisseistä ja sit näistä... tämä oli kyllä vielä eeppisempi ;D sinulla on mainio taito saada ihmiset nauramaan, sen voin sanoa. Huh huh. Mutta kiitos ;D
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 928
Vs: Ihana pörröpalli | S | raapale
« Vastaus #5 : 17.04.2020 21:25:59 »
Ei herranjumala, repesin 😂😂
Tää oli  taas tämmönen jekkunekku, alussa olin ihan silleen awww, onpa söpöä ja liikkistä, mutta mistä tuo otsikko tulee, hmmmm 🤔
Luin tätä erittäin insestisenä veljesrakkautena, kunnes karvapörrö teki näistä eläimiä (jotain puhpalluran tapaisia), kunnes "yhdessä me roikumme" -kohdassa tuli semmoinen ...hetkinen...
Lopun sitten vaan nauroinkin, yhtä paljon tälle kuin itsellenikin, kun kesti niin kauan tajuta 😂

Kiitos nauruista, tämä oli loistava :'DD

~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Ihana pörröpalli | S | raapale
« Vastaus #6 : 19.04.2020 16:21:06 »
Tervehdys Kommenttiarpajaisista, ja vielä kerran onnittelut voitosta! :-* Huomasin Violetun kommentoineen tätä tekstiä arpajaisten tiimoilta, ja minunkin oli pakko, kun muistin lukeneeni joskus muinoin ainakin tämän edeltäjän! Sekä siinä että tässä on aivan hykerryttävän loistava idea. :D Koska muistin edeltäjän, tiesin jo alusta alkaen, minkälaisesta kumppanuudesta ja rakkaudesta tässä tekstissä on kyse, mutta se ei häirinnyt ollenkaan. Tämä oli ja on silti verrattoman hauskaa luettavaa.

Miten sympaattisia voivatkaan olla pienet pörröpallit. Erityisesti kaipuu raikkaaseen ilmaan ja öiset vaellusretket saavat minut virnistelemään, ja tietysti myös valtavan käden rapsutukset. Eipä vaikuta kaksikon elämä loppujen lopuksi lainkaan hullummalta, kun saa yhdessä roikkua ja rypistyä, täyttyä ja tyhjentyä. Sellaiset sielunveljet!

Kiitos tästä ihanasta iltapäivän piristysruiskeesta! :-* -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day