Kirjoittaja Aihe: Voitko sinä ymmärtää? | Luna tutustuu Dracoon. (S)  (Luettu 2227 kertaa)

Jeensku

  • ***
  • Viestejä: 10
  • He is Draco, Draco Malfoy.
Title: Voitko sinä ymmärtää?
Author: Jeensku
Pairing: Luna ja Draco, muuttuu välillä
Rating: S
Disclaimer: Hahmot ja ympäristön omistaa Rowlingin, minä vain leikin niillä, enkä saa minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Luna aloittaa kolmatta kouluvuottaan tylypahkassa, juuri kun hänen äitinsä hautajaiset ovat olleet. Mutta Luna saakin pian lohtua, kun itse Draco Malfoy astuu kuvioihin.
A/N: Tää on mun eka ficci, kommatkaa.


Kova syystuuli puhaltaa kasvojani vasten, minun, Luna Lovekivan kasvoja vasten. Koulu tylypahkassa alkoi juuri eilen ja nyt olen menossa yrttitiedon tunnille. Yritän viivytellä mahdollisimman pitkään, jotta luokkatoverini eivät näe minun kasvoilleni tippuneita kyyneleitä, joita yritän tässä juuri kuivata kaulaliinaan.
Siksi miksi olen itkenyt, on vastaus: Äiti. Minun äiti kuoli kesällä ja viikko sitten oli hautajaiset. Enkä ole toipunut vielä siitä. En varmaan koskaan toivu.

Lopulta astun sisään kosteaan kasvihuoneeseen, jossa jo muut luokkalaiseni ovat odottamassa tunnin alkua ja näen myös professori Verson, jonka nenänpäässä on vähän multaa. Istun yhteen multapyödän vieressä olevaan tuoliin Ginnyn lähelle. Hymyilen hänelle, mutta tiedän että Ginny tietää, että minulla on murheita, sillä hänkin oli äidin hautajaisissa. Niin, äidin. Alan taas itkeä ja kaikki luokkalaiseni sekä professori Verso alkavat tuijottaa minua.
“Kultaseni, mikä on?” professori kysyy.
“E-en pysty sanomaan..” vastaan hänelle.
“Sinun on paras mennä takaisin linnaan lepäämään. Tiedän että äitisi kuolema koskettaa sinua vieläkin,” hän sanoo minulle lempeästi ja nyökkään hänelle.


//destine muokkasi ikärajan otsikkoon
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015 21:14:18 kirjoittanut Kaapo »
Huippuficit - jees..

Draacoo<3

Jeensku

  • ***
  • Viestejä: 10
  • He is Draco, Draco Malfoy.
Vs: Voitko sinä ymmärtää?
« Vastaus #1 : 17.05.2008 20:14:01 »
A/N: Jatkan tätä nyt vaikkette kommannetkaan.

Kun olin päässyt makuusaliin ja mennyt makaamaan sängylleni, etsin tavaroitteni seasta valokuva-albumin ja alan selata sitä. Sivuilla on kuvia äidistä ja isästä sekä minusta pienempänä. Erityisesti yksi kuva, jossa äiti ja isä vilkuttavat ja kuva jossa äitini esittelee ruttusarvistanistaisikkia ja karpalopalleroita, saavat minut miettimään äitiä. Lopulta paiskaan albumin lattialle ja alan itkeä, kuin mikäkin itkupilli, sehän minä olen. Hyppään pois sängyltäni ja päätän lähteä hieman kävelemään.
 Menen järvelle ja alan heitellä kiviä järveen, kunnes tunnen että joku saapuu luokseni. Katson taakseni ja huomaan, että siihen on ilmestynyt Draco Malfoy.
“Jaahas, vai täällä sinä olet,” hän sanoo minulle ja hymyilee. Katson häntä hetken ihmeissäni, sillä olen aina luullut, että hän töykeä ja ylimielinen.
“Siis mitä?” kysyn häneltä.
“Noh, meillä oli muodonmuutoksia ja McGarmiwa sanoi sille Grangerille, että hänen pitäisi käydä etsimässä sinut ja tuoda luokseen, kuulemma on asiaa. Mutta minäpä päätin, että minä etsin sinut. Ja taisin löytääkin etsimäni.” Katson häntä ihmettelevästi, kunnes älyän kuinka tyhmältä saatan näyttää sillä hetkellä ja minulle tulee älytön tarve sanoa tai tehdä jotakin.
“Tuletko sinä?” Draco kysyy.
“Joo, tulen minä,” vastaan hänelle.

Lähden sitten hänen seurassaan kohti linnaa, professorin huoneeseen. McGarmiwa istuu pöytänsä ääressä ja näyttää kirjoittavan jotakin.
“Professori, tässä hän on,” Draco sanoo ja professori McGarmiwa siirtää katseensa minuun.
“Kiitos Draco.” hän vastaa.
“Luna, kuulin professori Versolta, että sinulla oli vähän ongelmia yrttitiedon tunnilla ja haluaisinkin vähän keskustella sinun kanssasi. Haluaisitko sinä kertoa jotakin?”
Epäröin hetken: “No en minä tai siis minulla on vieläkin äiti mielessä, mutta en välttämättä haluaisi jutella siitä enempää, jos käy?”
“Toki. Voit varmaankin palata huomenna takaisin tunneille?”
“Tietysti voin,” vastaan hänelle vakuuttavasti.

Seuraavana aamuna menen ennustustunneille, jossa professori Punanurmio jakaa meille Unioraakkelit ja saamme myös ensikerraksi kasan läksyjä. Kun menen lounalle Suureen saliin, vastaani tulee jälleen kerran Draco.
“Hei,” hän sanoo minulle ja tunnen punastuvani. En kai vaan ole ihastunut?



Huippuficit - jees..

Draacoo<3

Jeensku

  • ***
  • Viestejä: 10
  • He is Draco, Draco Malfoy.
Vs: Voitko sinä ymmärtää?
« Vastaus #2 : 19.05.2008 16:50:37 »
Hei nyt, täällä on jotkut käyny lukemassa tätä ficciä, mutta ei ole kommattu! Onko tämä sitten niin huono, en tiiä, mut kommatkaa nyt oikeesti hyvät ihmiset! :(
Huippuficit - jees..

Draacoo<3