Kirjoittaja Aihe: Auringonpilkkuja rantakalliolla {Luna/Ginny, S, mermaid!AU, tuplaraapale}  (Luettu 7184 kertaa)

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Oi kiitos Waulish, että otit mut ihailun kohteeksi ❤️ olen otettu!

Ihanaa myös, että tämä pikkuruinen ginnyluna.. linny? Mikähän on näiden shippausnimi... Tämä on kyl tosi ihana paritus joka tapauksessa! Pitäisi joskus kirjoittaa heistä lisää :3 voi että, miten paljon kauniita sanoja kirjoitit tästä ✨ Jep, tällä kertaa en halunnut laittaa näiden väliin mitään draamaa, Ginny huispaa paljon ja Lunalla on arvatenkin oma merenalainen maailmansa, jonne tyttöystäväkin varmasti taikakeinoin välillä pääsee.

Kiitos siis aivan superilahduttavasta kommentista, sä se osaat kirjoittaa ihanasti palautetta 💜
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Olipa kiva palata tämän myötä hetkeksi kesäisiin tunnelmiin, koska ikävä on valoa ja lämpöä (vaikka kyllä mä tota lähestyvää talveakin odotan). Tässä oli muutenkin sellainen kesään sopiva tunnelma, kiireetön ja rento. Lunan ja Ginnyn väliset tunteet tulivat hyvin ilmi, todella söpöä ja rakastavaa, just semmosta kuin mä tykkään 😍 Merenneitous toi kivan lisämausteen tarinaan (ja romanssiin)! Mulle tuli siitä myös nostalgiset fiilikset, koska hiddenbenin tavoin mullekin muistui mieleen H2O-sarja (tykkäsin siitäkin aikoinaan tosi paljon).

Kiitokset tästä hyvän mielen tekstistä, mukavasti piristi aamuani!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Altais

  • ***
  • Viestejä: 1 359
Olipas tämä suloisen kesäinen, piti ihan tarkistaa, oliko teksti kirjoitettu kesällä, kun siitä tuli niin elävät kesätunnelmat. Yllätyin ihan, että se olikin kirjoitettu talvella. :) Tropes-haastetta on tullut viime aikoina kaipailtua, ja tämä mermaid!AU on yksi jännimpiä tropeja, enkä ole sitä mitenkään paljon lukenut. Siksi onkin niin kiva nähdä, miten sitä on tulkittu ja sovellettu vaikkapa nyt Potter-fandomiin, ja Ginny/Luna onkin ihan loistava valinta siihen. Luna jos joku tosiaankin sopii merenneidoksi, ja voin niin hyvin kuvitella hänelle pyrstön, ja hänen vaalean, pitkän tukkansa uimisesta takkuisena ja täynnä meren yllätyksiä. Oli kiinnostava lukea, miten merenneitona oleminen toimi, ja ettei siinä kuitenkaan oltu sidottuina vedessä elämiseen koko ajan, vaan kuivaamalla meriveden pois voikin saada jalat. Reipas, huispausta pelaava Ginny toi upeaa kontrastia merenneito!Lunalle punaisine hiuksineen ja pisamineen, ja he olivat tuolla rannassa kahdestaan varmaan upea näky. Ihanan romanttinen mielikuva, miten Lunalla oli mekko, alushousut ja korviksetkin rannassa odottamassa. Kiitos, oli niin mukava lukea tämä näin lämpimiä kesäkelejä odotellessa. :)

//Ai niin, ja se piti vielä sanoa, että tuo aurinkovoiteen tuoma tuoksumuisto oli hieno, itsellekin tulee aina tosi vahvoja kesämuistoja mieleen aurinkorasvan tuoksusta. :)
« Viimeksi muokattu: 30.05.2023 20:39:59 kirjoittanut Altais »