Kirjoittaja Aihe: Cosplay, naamiaiset ja muu "pukuilu", meikit ja maskeeraus ym.  (Luettu 7249 kertaa)

carrowfan

• vitsi syntyessään
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Äh, äiti pyysi mut työpaikalleen Harry Potter -tapahtumaan jonkun käärmeeni kanssa ja nyt mun pitäisi keksiä joku cossi sinne. XD En harrasta cosplayta, mutta se on aina kiehtonut mua, enkä halua mennä sinne pönöttämään pelkkänä jästinä, kun tarkoitus on mennä hillumaan sinne käärmeeni kanssa ihmisten iloksi tai kauhuksi. XD Mietin Dracoa, sit Severusta ja nyt tuntuu että haluan ehkä olla vain joku kuolonsyöjämäinen hahmo. En tykkää niistä kuolonsyöjien naamioista itse elokuvassa, ja ajattelin hankkia jonkin mustan ison hupparin/kaavun, maskeerata naaman kalpeaksi ja hankkia sellaiset manson-piilolinssit. Yritän siis näyttää mahdollisimman pelottavalta, ettei lapset uskalla tulla häiritsemään mua tai käärmettäni liikaa. X'D

Enemmän mua stressaa käärmeen puolesta, miten se jaksaa, kun ne ei ole mitään sosiaalisia eläimiä, mutta mulla on pari vähän rauhallisempaa käärmettä, joista toisen otan sinne mukaan. Harmi, kun ei ole mitään pikkuterraa, jossa sitä voisi pitää ns. esillä, niin varmaan muovilootassa sen kuljetan ja laitan matkan ajaksi ainakin jotain pulloja sinne pohjalle, joissa on lämmintä vettä, ettei käärme jäädy matkalle. Saa olla sit kirjastossa mun sylissä koko ajan, niin saa ainakin mun ruumiinlämpöä käyttää hyödykseen. Jos nyt edes tunnin siellä pystyisi olemaan käärmeen kanssa (olettaen ettei koronan takia tapahtuma jälleen peruunnu). ::)

Meet Voldemortina tietty.
Tuokin kävi mielessä. :'D Mietin vaan, miten maskeeraan itsestäni kaljun ja nenättömän, mutta ehkä kaljuuden voi kiertää sillä, että pitää huppua ja mulla on jo yhden zombie-maskeerauksen jäljiltä sellainen musta kankainen panta/huivi, jolla saa hiukset piiloon, jos huppua pitää. :'D Nenättömyyden voi kiertää pitämällä maskia (ei oikein houkuttele alkaa lätkiä nestemäistä lateksia nenään, jos sen voi kiertää XD). Voldemort koronahelvetin keskellä. X'D Jos Voldemortiin päädyn, niin hankin punaiset piilarit. Voldemortin punaisten silmien olemattomuus mua eniten häiritsi Ralph Fiennessin Voldemortissa, vaikka sille oli kyllä syy, miksi ei käyttänyt piilareita elokuvissa. :')'

Vähän kyllä sellaiset fiilikset, että se tapahtuma varmaan perutaan taas, kun koronatilanne on mitä on. :/

Siis mulla tuli ekana mieleen Voldemort koska hey I am death ja muu ikävä. Hanki pari kaverii jumaloimaan sua kuolonsyöjänä :D.
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"