Kirjoittaja Aihe: Ujo, K-11, RL/NT  (Luettu 4378 kertaa)

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Ujo, K-11, RL/NT
« : 12.05.2008 22:32:43 »
Nimi: Ujo
Kirjoittaja: Neeppu
Genre: Angst, romantic, H/C
Paritukset: Remus Lupin/Nymfadora Tonks
Ikäraja: K-11
A/N: Tää on mun eka ficci, johon sain idean kuunnellessani Sonata Arctican biisiä Shy, jota vähän muokkasin ja tein ficin laittaen mukaan aina säkeistö kerrallaan biisin sanoja, ja sit muovasin siitä sellasen kerronnan Remuksen tunteista Tonksia kohtaan. En oo iha 100% varma et onko tää one-shot, jos haluutte jatkoo nii voin kyllä jatkaa ehkä tätä. Mut laittakee kommenttia!

Nii ja Rowling omistaa hahmot, en saa tästä rahallista korvausta








I can see how you are beautiful, can you feel my eyes on you,
I'm shy and turn my head away
Working late in Ministry of Magic, I see that you get home alright
Make sure that you can't see me, hoping you will see me


Miten Tonks voi olla noin kaunis? Mietin Feeniksin killan kokouksen jälkeen. Hänen ihana naurunsa, kaunis hymynsä ja valloittava luonteensa ovat vain liikaa. En pysty olemaan normaalisti hänen seurassaan. Haluan vetää hänet syliini ja suudella pehmeästi hänen huuliaan… Mutta kuka tällaisen vaarallisen ja resuisen ihmissuden haluaisi? Ei ainakaan sellainen nainen kuin Nymfadora Tonks…

Sometimes I'm wondering why you look me and you blink your eye
You can't be acting like my Dana
I see you in Magic Ministry working
I see reflections of me in your eyes, oh please


Vajoan sängylleni makaamaan ajatusteni harhaillessa samalla Nymfadoraan. Miksi olet aina niin ihana? Sulatat minut kuin pienen palan suklaata polttavan auringon alla hymyillessäsi… Tuskaani lisää se että olet aina niin ihana minulle. Hymyilet suloisesti ja olet aina niin huomaavainen. Voi miksi…? En kestä olla erossa sinusta pientäkään hetkeä, joka hetki ilman sinua käristää sydäntäni. En voi kuvailla sanoilla sitä tuskaa, jota kärsin, kun en voi olla seurassasi ikuisesti… Nukahdan ajatellen Tonksin ihanan pehmeitä hiuksia…

Talk to me, show some pity
You touch me in many, many ways
But I'm shy can't you see


Voi miksi elämän pitää olla näin epäreilua? Miksen voisi vain rakastaa sinua ja olla kanssasi elämäni loppuun saakka? Ne ovat ensimmäiset ajatukseni herätessäni aamulla. Rupean laittamaan aamiaista vaatimattomassa keittiössä. Varaa ei ole parempaan, koska ihmissusia ei helpolla palkata töihin. Se on valitettava tosiasia. Olen kyllä oppinut elämään sen kanssa, mutta jos en olisi ihmissusi voisin ehkä saada Nymfadoran itselleni…

Obsessed by you, your looks, well, anyway "I would any day die for you",
I write on paper, erase it away
Still I be in Ministry of Magic, and I don’t know why
Turn my head and I can see you, could that really be you


Voisin kuolla Doran puolesta. Se on ajatukseni kun syön aamupalaani, joka koostuu paistetusta kananmunasta ja paahtoleivästä. Miksen voi olla ajattelematta Doraa? Olen kuin kidutuskirouksen alaisena, kärsin joka hetki kun ajattelen vain tuota ihanaa naista. Vedän ajatuksissani kahvia henkeeni ja sen tuloksena saan pärskiä itseni henkihieveriin. Tänään on taas Killan kokous, joten saan nähdä taas rakastamaani naista.

Sometimes I'm wondering why you look me and you blink your eye
You can't be acting like my Dana?
I see your beautiful smile and I would like to run away from
Reflections of me in your eyes, oh please


Istun Nymfadoran vieressä pöydän ääressä. Jalkamme törmäävät toisiinsa pöydän alla ja käännymme hymyillen katsomaan toisiamme. Katseeni kiertää Doran vaaleanpunaisissa hiuksissa, hänen kaulallaan, lumoavissa silmissään ja täyteläisissä, pehmeissä huulissa. Noita huulia kelpaisi suudella uudestaan ja uudestaan. Ehkä vielä joskus…

I see, can't have you, can't leave you there 'cause I must sometimes see you
And I don't understand how you can keep me in chains
And every waking hour, I feel you taking power From me and I can't leave
Repeating the scenery over again


En voi saada häntä. Hän on vain liian hyvä minulle. En ole muuta kuin vain pieni, säälittävä ihmissusi. Mieleni halajaa suudella häntä, tuntea hänen pehmeät huulensa vasten omiani. Kietoa käteni hänen hennon vyötärönsä ympärille…

Puff! “Oikeasti?” kysyn hämmästyneenä Nymfadoralta, “Sinäkö oikeasti haluaisit lähteä, yhm, treffeille kanssani?” ”Niin, mikäli sinä vain haluat. Ei sitten jos sinua ei kiinnosta…” sanoo elämäni nainen hieman punastuen. Astuimme juuri ulos vesisateeseen pois Kalmanhanaukion numeron 12 ovesta. ”En minä tarkoittanut että en haluaisi lähteä. Tietenkin lähden kanssasi ulos. Mikäs siinä. Ei noin kauniin naisen seuraa voi vastustaa” vastaan Doralle hymyillen ujona. ”Kiitoksia. Huomenna sitten Viistokujalla sen ihanan italialaisravintolan edessä neljältä” Nymfadora sanoo hymyillen ja antaa minulle pienen suukon poskelleni. Ilmiinnyn iloiten kotiini ja aloitan laulaen ilosta ruuanlaitoin keittiössäni.

Sometimes I'm wondering why you look me and you blink your eye
You can't be acting like my Dana?
I see your beautiful smile and I would like to run away from
Reflections of me in your eyes, oh please


Täällä minä olen, italialaisravintolan edessä vaatimattoman kukkakimpun kanssa pukeutuneena farkkuihin ja valkoiseen kauluspaitaan. En voi uskoa tätä todeksi. Mutta tässä minä olen, ojentamassa Nymfadora Tonksille kukkakimppua ravintolan edessä. Hän kiittää kukista ja sanoo pitävänsä niistä. Tartun hänen käteensä ja astumme sisälle. Istumme ravintolan nurkassa sijaitsevaan kahden hengen pöytään. Katson Nymfadoraa ruokalistan yli. Hän on niin kaunis vaalenapunaisissa hiuksissaan, pukeutuneena mustaan t-paitaan ja vaaleanpunaisiin farkkuihin. Hupsista, pitää varoa ettei kuola valu suupielestäni paidalleni…

Tilaamme kumpikin spagettiä ja lihapullia. ”Miten ministeriössä menee?” kysyn. ”Ihan hyvin, nyt on rauhallisempaa” Dora vastaa. Puhumme paljon kaikesta, töistämme, nuoruudestamme, toiveistamme. Dora sanoi, että hän haluaa perheen, johon kuuluisia lapsia ja rakastava aviomies. Aviomies, jolla olisi vaaleanruskeat hiukset, ihana hymy…
Astumme ateriamme syötyä ulos Viistokujalle. Katson Doran lumoaviin silmiin. “Kiitos seurasta, Remus” Nymfadora sanoo. Kumarrun lähemmäs häntä. Huulemme koskettavat alusti hellästi toisiaan, sitten suudelmamme kiihtyy. Suutelen häntä kiihkeästi kunnes irrottaudun hellästi, toivotan hyvää yötä Nymfadoralle ja lähden kotiini.

Oh baby, Talk to me, show some pity
You touch me in many, many ways
But I'm shy can't you, I'm shy can't you, I'm shy can't you see


Oliko tuo äskeinen unta? Ei, se oli liian aitoa ollakseen vain mielikuvitukseni tuotetta. Minä tosiaankin suutelin juuri kaikkien ohi kulkevien ihmisten nähden Nymfadora Tonksia! Olen onneni kukkuloilla. Silti minua ujostuttaa. Olen aina hänen seurassaan hieman epävarma, mutta en enää. Yksi suudelma rakkaani kanssa riitti tekemään minusta rohkean ja iloisen. Pelastajani tuli näyttämään valoa synkän tunnelini perälle. Hän toi valon elämääni. Ja tekee sen jatkossakin aina uudestaa.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015 21:48:15 kirjoittanut Kaapo »
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #1 : 14.05.2008 16:09:03 »
Ei tämä kauhea ole >:( Mielestäni ihan hyvä tarina mutta laulunsanat ja tekstin voisi erotella tuolla keskivaiheilla vähän paremmin, kuten alussa. Muuten ihan hyvä tosin en millään jaksanut alkaa lukea kaikkia laulunsanoja tuolta välistä ;) Mutta kyllä se tarina muutenkin avautui.

 ;D Onko nyt tyytyväisempi?
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #2 : 14.05.2008 16:26:42 »
Kauheako? Höpsis! Minusta tää oli ihana, Tonks ja Remus vaan on niin söpö pari! <3333  :-*
Oli pakko ottaa joitain kohtia esille:
Sulatat minut kuin pienen palan suklaata polttavan auringon alla hymyillessäsi…
Remus se tykkää suklaasta! <3

En voi saada häntä. Hän on vain liian hyvä minulle. En ole muuta kuin vain pieni, säälittävä ihmissusi.
Pieni, säälittävä ihmissusi, ihanasti sanottu! <333  :-*
Oho!! Mites noita teinisydämiä tuli noin paljon laitettua?  ;D Varmaan yksinkertaisesti sitten, että tämä oli niiiiiiiiiin söpö ficci!!!!!!!! *ihkuttaa vielä vähän lisää*
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #3 : 14.05.2008 17:48:42 »
Gaploon, kyllä nyt on tyytyväisempi ;D Juu erottelin nyt niitä paremmin, tää kirjotusloota heitti vahingossa noi laulunsanat ja tekstin yhteen ku kopsasin tän kirjotusohjelmastani. Nyt on laitettu ne paremmin.

Ja Story^, toooodella paljon kiitoksia kommentistasi!!!! Tuli paljon parempi olo, onnistuit piristämään päivääni todella paljon ;D
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Puhpallura

  • Vieras
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #4 : 14.05.2008 17:59:03 »
Hitsi, kun tämä oli suloinen <3  Ja Remus, hän on vain niin lutunen tuollaisena epävarmana ja hiukan itseään mollaavana tyyppinä :D
Ficissä oli pari ihanaa kohtaa, jotka Story^ quiotti, joten en niitä uudestaan tähän laita. Mutta varsinkin se suklaa-kohta oli aivan ihana. Todella kekseliäs kohta :) Mutta ei Remus nyt niin säälittävä ihmissusi ole :D Remus, vähän itseluottamusta sinulle :D

Ei aivan heti uskoisi, että ensimmäinen ficcisi on. Mutta ehdottomasti jatka kirjoittamista :)

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #5 : 14.05.2008 18:35:00 »
Puhpallura, kiitoksia paljon kommentista! Kirjotin ihan tahallani Remuksen tähän ficciin ilman itseluottamusta, koska mun mielestä se vaa sopi siihen juttuun ku se ei usko et Nymfadora pitää siitä, ku se on omasta mielestää nii huono. Juu kyllä tää on mun eka ficci, ja kiitoksia jos se ei sun mielestä tunnu siltä. Juu kyllä jatkan kirjoittamista, just nyt kehittelen uutta toooodella pitkää tarinaa. Alun varmaa laitan jo tällä viikolla tänne finiin. Kiitoksia vielä kerran!
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

ujoenkeli

  • ***
  • Viestejä: 43
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #6 : 16.05.2008 19:09:45 »
Täääääääää oli sairaan ihana.. ^^ 
Yksi ihanista parituksista.. :D 
tää oli oikeesti hyvä..

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #7 : 16.05.2008 19:18:54 »
Kiiiiitoksia todella paljon sinulle Ujoenkeli! Tollaset kommentit piristää aina päivää ;D
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa

Jeensku

  • ***
  • Viestejä: 10
  • He is Draco, Draco Malfoy.
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #8 : 17.05.2008 10:23:00 »
Hyvä tarina, tosin niinku joku jo tossa aiemmin mainitsikin, niin noita laulunsanoja ei kaikkia jaksa lukee.. Mut kiva tarina muute! ;)
Huippuficit - jees..

Draacoo<3

Needled Laiho

  • Laihon nainen.
  • ***
  • Viestejä: 487
  • Suloinen pikku Wild Child
Vs: Ujo, K-13, RL/NT
« Vastaus #9 : 17.05.2008 22:54:25 »
Kiitoksia, kiitoksia! Ihanaa saada kommenttia.
Jeensku, kiitoksia palautteesta vanha tuttuni ;D
Kiitti kommentista, Stargazer, kiva et tykkäsit siitä et muokkasin vähän niitä sanoja. Mun mielestä kuulosti hullulta et Remus näkee Tonksin tarjoilemassa ruokia ravintola Citylightissa. Pitää lukee se sun kirjottama songfic
They say drinking is a way to die
But at the end... Dying is a way to drink

Go, go Gryffindor!

Kuution kuusi tahkoa