Kirjoittaja Aihe: Nyt ja huomenna | S | fluffy, romantiikka | Heikki/Kalevi  (Luettu 2201 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Nimi: Nyt ja huomenna
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: fluffy, romantiikka
Paritus: Heikki/Kalevi
Haasteet: Albumihaaste #5 Pariisin Kevät – Toisesta maailmasta, Neliottelu ja Originaali10 #4

A/N: Se tunne, kun sulla on hyvä aloitus, mutta se on jäänyt niin vaikeaan kohtaa, ettet pysty jatkamaan, on ehkä yksi ärsyttävimmistä ongelmista kirjoittamisessa. Mutta sitten! Ihana Auro antoi vinkin, että poista viimeisin kappale ja jatka siitä. Ja se todellakin toimi (obvs, koska oon julkaisemassa) Siksi tää on Auro sulle! ♥︎



Nyt ja huomenna

Päässä kihelmöi humala. Sanat putoavat mun suusta helposti ja vaivatta. Ilmassa väreilee hyvä fiilis ja pehmeät unelmat. Oon avoin, onnellinen ja niin rakastunut, että sen voima tuntuu melkein vaaralliselta. Yritän pitää tunteet mun hallinnassa, mutta Kalevi tekee siitä mahdotonta vain olemalla. Se on niin upea, että mun on vaikea hengittää.

Kalevin vaaleanruskea tukka on pidempi kuin koskaan aiemmin, reippaasti yli korvien. Ei mies varmaan sitä tietoisesti kasvata, se ei vain jaksa mennä parturiin. Tavallaan toivon, ettei Kalevi menekään. Tykkään sen tukasta näin. Sitä on kiva näplätä, ja tarpeen tullen kutreista saa kunnon otteen, kun haluaa tukistaa. Kalevi on myös jollain lailla todellisempi kuin ennen. Miehen tarkkaan harkittu playboy-imago on kulunut pois. Jäljelle on jäänyt Kalevi sellaisena kuin se oikeastikin on, monimutkainen ja komea edes yrittämättä.

Uppoudun Kaleviin niin, että unohdan, mistä me puhutaan.

”Heikki?” Kalevi sanoo, sen ääni on huvittunut. ”Missä sä oikein oot?”

”Sori”, hymähdän nolona ja katson meidän alapuolella levittyvää jokirantaa. Laivoista soiva musiikki kuuluu tänne asti. Juon lisää olutta ja sotkeennun omiin ajatuksiini.

”Ei mitään”, Kalevin ääni on matala ja niin lämmin, että mua värisyttää. Nojaan sitä kohti. Kalevin käsi kietoutuu mun olkapäiden ympäri, ja mä hivuttaudun aivan sen kylkeen kiinni. ”Kerro, mitä sä ajattelet.”

”Um”, äännähdän, ja äkisti mua nolottaa kaikki ällöromanttiset ajatukseni Kalevista. Ei mies niitä halua kuulla, se vain kiusaantuisi mun pehmoilusta. ”En mitään.”

Kalevi katsoo mua. Tiedän, ettei mies anna periksi ennen kuin se saa haluamansa. Kalevi painautuu lähemmäs ja hyväilee huulillaan mun kaulaa. Sydän sekoaa ja iholla kipunoi. Yritän keskittyä hengittämään ja pitämään kiinni viimeisistä kontrollin rippeistä. On uskomatonta, miten vähällä Kalevi saa mut sellaisiin tiloihin. Olenko seonnut vai rakastunut – toisinaan en edes tiedä.

”Sua”, kuiskaan, ”ja sitä, miten ihmeellistä on, että me todella ollaan tässä, yhdessä.”

”No, sitä sietääkin todella ihmetellä”, Kalevi hymähtää, ”ottaen huomioon, miten kauan sua sai piirittää.”

”No niin”, sanon, ”mutta et säkään missään vaiheessa kertonut, mitä todella haluat musta.”

”Kai sä nyt tiedät?” Kalevi kysyy. ”Voin muistuttaa, jos Eloharjulla alkaa muisti pettää.”

”Kieltämättä yksityiskohdat ovat vähän utuisia.”

”Niinpä tietysti.”

”Haluun sut”, Kalevi sanoo, ja mun sisällä jytisee, ”nyt ja huomenna.”

”Luoja”, henkäisen enkä enää edes kykene. Suljen silmäni ja pidän kiinni Kalevista, kunnes pystyn taas puhumaan. ”Miten sä voit olla todellinen?”

”Voisin kysyy sulta samaa.”

Hymyilen ja suutelen rakastamaani miestä. Kalevi on jännittynyt, ja siitä tiedän, että se tuntee kaiken aivan yhtä lujaa kuin mä. Tartun kiinni Kalevin hiuksista ja nielen miehen voihkauksen.

”Tuntuuko tää tarpeeks todelliselta?”

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Nyt ja huomenna | S | fluffy, romantiikka | Heikki/Kalevi
« Vastaus #1 : 19.01.2019 09:35:56 »
Uuuh, sokeri narksuu hampaissa ja pää on täynnä hattaraa! Ihanaa Heileviä ♥︎

Tämä fluffy on varmaan parasta tässä parissa, kun se tuntuu olevan niin harvinaista herkkua. Super suloista ja söpöä menoa. Nyt haluaisin vain kuulla, että miten tähän hetkeen on päädytty. Vihjaus, että Kalevi on piirittänyt Heikkiä pitkään, mutta ei ole kuitenkaan kertonut tälle mitä todella haluaa kuulostaa lupaavalta.

Järkevät sanat on loppu, mutta kiitän :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Vs: Nyt ja huomenna | S | fluffy, romantiikka | Heikki/Kalevi
« Vastaus #2 : 19.01.2019 13:22:40 »
Vendela: Jep, tässä sokeri todellakin narskuu ;D Siitä on pitkä aika, kun oon kirjoittanut kunnon fluffya. Kivaa, että taito on yhä tallella ^^ Joo, näiden välinen söpöily on aivan erityistä juurikin kaikkien niiden vaikeuksien ja kurjuuksien jälkeen. Kiitos ihanasta kommentista!!

Pura

  • demjin
  • ***
  • Viestejä: 1 179
  • brick by brick
Vs: Nyt ja huomenna | S | fluffy, romantiikka | Heikki/Kalevi
« Vastaus #3 : 22.01.2019 17:08:21 »
Voi että, tää on niin ihana etten sanotuksi saa :'0 <3<3<3 Heikki ja Kalevi ovat kumpikin tosi rakkaita hahmoja, ja on ihanaa lukea heistä nyt tällaista onnellista hattarapehmoa <3 heillä on ollut niin paljon alamäkiä ja ongelmia, että ansaitsevat kyllä todellakin vähän iloa ja rakkautta.

Heikki on noin hullaantuneena kamalan söpö. Sen ajatukset Kalevista ovat vaan niin suloisia<3 Just tuo miten se ajattelee Kalevin ulkonäköä ja sitä miten se on muuttunut, miten koko jätkän luonteen muuttuminen pehmeämmäksi ja vähän avoimemmaksi näkyy myös ulospäin.

Pehmeydestä ja söpöilystä huolimatta nää kaksi ovat edelleen omat ihanat, piikittelevät ja hellästi vittuilevat itsensä. Rakastan heitä :') Ihana etenkin tuo miten Kalevi kutsuu Heikkiä sukunimellä kiusoitellakseen!

Suosikkikohtani oli tämä:
Lainaus
”Haluun sut”, Kalevi sanoo, ja mun sisällä jytisee, ”nyt ja huomenna.”

”Luoja”, henkäisen enkä enää edes kykene. Suljen silmäni ja pidän kiinni Kalevista, kunnes pystyn taas puhumaan. ”Miten sä voit olla todellinen?”
Ihan täydellinen! Heikki on aivan ihana ja fiilaan täysin tuota sekopäistä rakkautta, koska niin on Kalevikin.

Miusta ei nyt irtoa oikein muuta kuin hellää huutoa, mutta pointti oli, että pidän tästä hurjasti ja tän lukeminen teki miut tosi onnelliseksi. Kiitos siitä! <3
look at the birds. even flying
is born
out of nothing
                            -- li-young lee

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 041
Vs: Nyt ja huomenna | S | fluffy, romantiikka | Heikki/Kalevi
« Vastaus #4 : 03.02.2019 16:38:52 »
Pura: Aww, ihanaa, että tämä yltiöfluffy oli sinun mieleen! <3 Kyllä, nää kaks todellakin ansaitsevat onnelliset hetkensä kaikkien vaikeuksien jälkeen. Heikki on niin rakkauspoika luita ja ytimiä myöten, hän on rakastuneena niin hellyttävä, olen samaa mieltä! Jep, hellää piikittelyä pitää aina olla. Mahtavaa, että tykkäilit ja kiitos hurjasti kommentista!! ^^

Sielulintu

  • Teen suurkuluttaja
  • ***
  • Viestejä: 799
Vs: Nyt ja huomenna | S | fluffy, romantiikka | Heikki/Kalevi
« Vastaus #5 : 08.03.2019 21:30:21 »
Kommenttikamppanjasta iltaa :)
Oon lueskellut tästä parista jonkin verran, ja vaihteeksi oli aivan ihanaa, että tää oli näin onnellinen ja suloinen teksti, kun tällä parilla on tosiaan ollut aika paljon mutkia matkalla. Tästä kuitenkin henkii ihan sellainen rakkaus ja onnellisuus, että tuli itsellekin tän lukemisesta tosi hyvä fiilis. :)
Pakko sanoa, että oot onnistunut rakentamaan nää hahmot ihan älyttömän hyvin ja syvällisesti. Eri puolineen ja omine ominaisuuksineen nää tuntuu todella aidoilta ihmisiltä, ja siten myös näitten suhteen tilasta ja kehittymisestä on tosi antoisaa lukea. Tässä huomaa jotenkin niin selvästi, miten vuodet on kulunut ja esimerkiksi Kalevin kohdalla päästänyt Heikin pohdiskeleman playboy-imagon alta esiin paremmin sen omaa itseä. Pitkäaikainen tunteminen välittyy tästä mun mielestä myös ihanasti, kun Heikki lukee Kalevia niin hyvin. Se miten toisen jännittymisestä tietää, että se toinen tuntee vahvasti ja kokee samoja asioita, kertoo musta upeasti siitä, miten hyvin toisen tuntee ja tietää, miltä toisesta tuntuu.
Oli oikein ihanaa lukea jotain näin iloista, lämminhenkistä ja suloista illan todelliseksi piristykseksi. Kiitos paljon tästä! :)
Tervetuloa tutustumaan kirjoituksiini
ja seikkailemaan
tarinalabyrintin sokkeloihin