Kirjoittaja Aihe: Yhdessä | S | Harry/Draco | slash, romance  (Luettu 2021 kertaa)

liljankukka

  • Vieras
Yhdessä | S | Harry/Draco | slash, romance
« : 30.12.2018 13:26:49 »
Kirjoittaja: liljankukka
Ikäraja: S

A/N: Tonttuiluhaasteesta sain tehtäväksi kirjoittaa lahjan Vendelalle. Hyvää myöhäistä joulua! :3


Yhdessä

Harry istui aamupalapöydässä ja odotti, että Draco saisi itsensä viimein ylös sängystä. Heidän joka-aamuiseen rutiiniin kuului se, että Harry nousi seitsemältä ja herätteli puolisonsa, meni valmistamaan aamupalan heille molemmille ja söi itse. Noin kahdeksalta, kun Harry oli valmis lähtemään töihin, Draco viimein nousi ylös ja sai syödä rauhassa ennen kuin lähti omiin töihinsä.

Harry toivoi, että he voisivat joskus syödä yhdessä aamupalaa, mutta hänen työaikansa oli hyvin tarkka, koska parantajia tarvittiin aina. Dracon työajat ministeriössä sen sijaan olivat todella joustavia.

”Huomenta rakas”, Harry kuuli Dracon sanovan makuuhuoneen ovelta.

”Huomenta kulta, sinähän olet aikaisin hereillä tänään”, Harry sanoi, hymyillen yllättyneenä.

”Ajattelin, että syötäisiin aamupalaa yhdessä”, Draco mumisi väsyneenä ja istahti Harryn syliin.

Harry hymähti ja suuteli poikaystävänsä huulia, silittäen tämän poskea lämpimästi. Draco inahti pettyneesti, kun Harry irrottautui hänestä ja nousi ylös.

”Harryyy, mitä sinä teet?” Draco inisi hiljaa, kun Harry tarttui häntä kädestä ja veti perässään.

”Vien sinut sänkyyn”, Harry kuiskasi ja suuteli Dracoa uudelleen.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 202
Vs: Yhdessä | S | Harry/Draco | slash, romance
« Vastaus #1 : 31.12.2018 08:33:02 »
Kiitos todella paljon tästä tarinasta :)

Aivan ihana aamuhetki näiden kahden elämästä. Voin hyvin kuvitella, että Draco on juuri tuollainen aamuihminen joka tykkää maata pitkään sängyssä. Kiva kun olit tehnyt Harrysta parantajan, se sopii hänelle :)

Harryn kommentti tuolla lopussa oli ihanan monitulkintainen. Veikö hän Dracon sänkyyn seksin vuoksi vai siksi, että tiesi kuinka paljon Draco nautti hitaista aamuista ja näin ollen halusi antaa hänen kuitenkin vielä nukkua hetken. Syyllä ei ole oikeastaan väliä, sillä on ihana ajatella että sen voi päättää itse oman fiiliksen mukaan. Tänään minulla on sellainen olo, että Harry vei Dracon takaisin nukkumaan, mutta se saattaa johtua siitä että tahtoisin itsekin päästä takaisin sänkyyn jatkamaan unia :D Mutta ehkä seuraavalla lukukerralla olenkin jotain muuta mieltä ;)

Kiitos tästä, mukavaa kun tonttuilit minulle, lahja oli oikein mieleinen <3

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 766
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Yhdessä | S | Harry/Draco | slash, romance
« Vastaus #2 : 17.02.2019 15:05:57 »
Tervehdys Vaihdokkaista! :) Vaihdokkaat on kiva haaste, kun sen parissa tulee usein poikettua omista lukumieltymyksistä ja uskaltauduttua niiden ulkopuolelle. Drarry ei ole minun juttuni, mutta onhan tämä pieni tarina tosi söpö!

Komppaan Vendelaa siinä, että Harrylle sopii parantajan työ ja Dracolle taas hitaat aamuherätykset. Samaistun tähän tilanteeseen kovasti, koska aloitin vastikään uudessa työssä, jossa työaikani ovat tarkoin säädellyt ja herätykset ovat tosi aikaisia varsinkin nyt, kun teen vielä pelkkää aamuvuoroa. Kumppanini työ tutkijana on sen sijaan joustavampaa, ja hän saa pitää lomaakin silloin kuin itse lystää. Vähän kadehdin häntä ja tämän tarinan Dracoa! ;D Harry on kyllä ihana ja huomaavainen kumppani, kun hän lempeästi herättelee Dracoa ja tekee aamupalankin valmiiksi, vaikka joutuu heräämään niin aikaisin. Minun pitäisi ottaa hänestä mallia, kun itse olen pikemminkin kiukkuinen joutuessani heräämään aikaisin! x)

Minäkin tykkään lopun tulkinnanvaraisuudesta. Viekö Harry hyvää hyvyyttään Dracon takaisin nukkumaan, vai onko hänellä toiveissa jotain muuta aamupuuhaa? Sitä ei kerrota, mutta sen voi tulkita oman fiiliksen mukaan, mikä on kivaa.

Kiitoksia tästä! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day