Kirjoittaja Aihe: FF100: Joululahja | Tuplaraapale, Severus +vanhemmat, Sallittu  (Luettu 2618 kertaa)

Puhpallura

  • Vieras
Title: Joululahja
Author: Puhpallura
Raiting: Sallittu
Genre: Fluff, tuplaraapale
Pairing: Ei ole
Disclaimer: Nerokas J.K Rowling omistaa hahmot ja paikat, minä vain vähän lainailen niitä.
A/N: Tulipa tällainen jouluinen idea mieleen näin kesän kynnyksellä :D
Osallistuu FF100:aan sanalla joulu
Snapu on Pyörylä antoi pakollisia sanoja, jotka ovat: paperi, kieli, syli, viimeinen, hopeinen.


Severus katsoi innoissaan kuusen alla olevaa lahjaa, jonka paperi hohti hopean värisenä. Hän todella toivoi koko sydämestään saavansa sen, mitä oli kovasti toivonut joululahjaksi.
Severus katsoi äitiään saadakseen luvan hakea lahjan kuusen alta, ja sen saatuaan hän melkein juoksi sinne. Severus otti paketin käteensä ja katseli sitä hetken aikaa ennen kuin alkoi avata sitä. Äiti ja isä katselivat huvittuneina vierestä, kun Severus kieli keskellä suuta availi huolellisesti pakettiaan.
Paperin alta paljastui laatikko ja Severuksesta näki, kuinka innostunut hän oli. Nopeasti Severus avasi laatikon ja hänen kasvoilleen nousi onnellinen ilme.
– Minä sain sen! Katsokaa mitä pukki toi minulle! Severus kiljahteli onnellisena esitellessään upouutta leikkiautoa, jota hän oli toivonut lahjaksi siitä lähtien kun oli nähnyt siitä kuvan lehdessä.
Äiti ja isä katsoivat lämpimästi hymyillen poikaansa, jonka tummat silmät sädehtivät melkein yhtä kirkkaasti kuin kuusen latvassa oleva tähti.
Severus ryntäsi äitinsä ja isänsä syliin, halaten molempia onnellisena, auto edelleen kädessä.
– Tämä on paras joulu, mitä on koskaan ollut, Severus sanoi haltioituneella äänellä.
– Joka vuosihan sinä noin sanot, äiti sanoi naurahtaen.
– Niin, mutta tämä todellakin on sitä, Severus vakuutti ihastellen kädessään olevaa lelua.
– Ja ensi vuonna tulet sanomaan samalla tavalla, äiti sanoi hymyillen ja laittoi punaisen tonttulakin hänen päähänsä. – Minun pieni joulutonttuni.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:21:17 kirjoittanut Beelsebutt »

Out There

  • ***
  • Viestejä: 615
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #1 : 08.05.2008 00:30:37 »
Khii<3 "Minun pieni joulutonttuni." Khiihiii... En tiedä voiko "kihistä" pökerryksissään, mutta musta tuntuu että teen sitä tällä hetkellä. Oli se sitten mitä hyvänsä. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan :D

Mä voin nähdä sieluni silmin Severuksen keskittyneen ilmeen! Pikku-Severus on taas aivan yhtä valloittava kuin "Severus ei tahdo"-ficissäsi. Ja vaikka en itse ole kuvitellut että Severukselle olisi kovinkaan montaa onnellista joulua kertynyt elämänsä aikana, niin tämä sulatti sydämen. Tällaisen joulun hän olisi ansainnut!
How about, I give you the finger, and you give me my phone call.

Puhpallura

  • Vieras
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #2 : 08.05.2008 10:27:42 »
Kiitos kommentista jälleen kerran Out There  :)

Joo, kyllä ymmärrän mitä tarkoitat :D
Minulla on nyt joku ihmeellinen innostus kirjoittaa Severuksesta pienenä, johtuen varmaan siitä, ettei sellaisia ficcejä pahemmin löydy. Pitäisi vain saada aikaiseksi kirjoitettua hieman pidempikin ficci tästä aiheesta :)
Itselleni jäi ainakin erittäin miellyttävä mielikuva ficistä, eritoten Severuksesta tonttulakki päässä :D
Ja olen samaa mieltä kanssasi, että tällaisen joulun Severus oli ansainnut.

Mutta hienoa kuulla, että pidit :)

Tunnelimyyrä

  • en idiot
  • ***
  • Viestejä: 114
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #3 : 08.05.2008 16:16:04 »
Aivan ihana ficcimöinen<3 Tuli todella söpö mielikuva pikku-Sewwiestä avaamassa huolellisesti lahjapakettia, josta tulee uusi, todella  haluttu lelu. Kirjoitusvirheitä en taaskaan löytänyt, en kyllä niitä erityisemmin katsellutkaan, mutta kuitenkin. Aivan ihana ficci ja idea, jos vaan innostusta löytyy, kirjoita ihmeessa pidempi ficci pikku-Sewwiestä! Lupaan ja vannon kautta kännykkäriippuvuuteni, että luen sen!

 -Myyrä
En osaa olla epätavallinen, enkä tavallinen, mikä siis olen?
*klik*

Puhpallura

  • Vieras
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #4 : 08.05.2008 21:10:59 »
Kiitos kaunis kommentista Tunnelimyyrä  :)

Itse asiassa minulla on suunnitelmissa kirjoittaa pikku-Sevestä pidempikin ficci, mutta täytyy saada ensiksi noita muita kirjoituksia pois alta. Mutta lupaan, että sellainen tulee :)

Minulle itsellä jäi parhaiten mielikuva Severuksesta tonttulakki päässä, ja kummasti sain sen laitettua aikuisenkin Severuksen päähän :D

Mutta hienoa kuulla että pidit :)

Lout

  • ***
  • Viestejä: 57
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #5 : 14.06.2008 22:04:12 »
Joulutonttu Severus <3 Tuota suloista mielikuvaa en saa pois millään, ja kesken rauhallista päivää alan hekottaa tuolle mielikuvalle. :D
Mutta ihan mahtava ja hyvin toteutettu, kirjoitusvirheitä ei näkynyt, vaikken niitä edes etsinytkään..
Mutta lisää tämmösiä <33 ;D
All i want is one more day
Its all i need one more day with you

Puhpallura

  • Vieras
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #6 : 14.06.2008 23:47:37 »
Kiitos kommentista Lout  :)

Minulle itsellenikin jäi pitkäksi aikaa mielikuva Severuksesta tonttulakki päässä :D
Mutta kiva kuulla että pidit :)

supersaana

  • Severus’ lover
  • ***
  • Viestejä: 204
  • <3
Vs: FF100: Joululahja
« Vastaus #7 : 20.10.2008 13:48:00 »
Tämä oli paljon suloisempi kuin monet paljon pidemmät ficit. Toimi tuplana tosi hyvin ja aww, tämä oli ihan ylisuloinen.
Voih, pieni Severus oli tosi suloinen. :) Mielikuva pienestä Sevviestä tonttulakki päässä ei tuu vielä pitkiin aikoihin haihtumaan. :D
Kiitos tosi isosti!

-Superi
"Dear George, remember no man is a failure who has friends. Thanks for the wings, Love Clarence"<3