Kirjoittaja Aihe: The Avengers: Kun Wakanda tuli kaapista ulos | k-11 | Tony/T'Challa, drama, UST, angst | raapaleita 7/7, 12.11.  (Luettu 4968 kertaa)

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Author: Dulz
Ikäraja: k-11
Fandom: MCU / The Avengers (/ Ironman / Black Panther)
Disclaimer: En tienaa, en rienaa.
Paritus: Tony Stark / T'Challa
Characters: Shuri, Peter Parker
Genre: drama, UST, vähän angstia
7/7

Haasteisiin: Genretasohaaste, Otsikoinnin iloja, Se oikea ja sen haaremi II, Spurttiraapale V

Summary: T’Challa päätti holopuhelun siihen ärsyttävän sulavaan tapaansa. Tony potkaisi tuolinsa ympäri ja hillitsi haluaan pyytää Perjantaita järjestämään viskiä.

A/N: Päätin haastaa itseni ja kirjoittaa vitusti Tony/person x -ficcejä. Jos tykkäätte rarepareista ja kaikesta hauskasta, hihkukaa innosta jee! Olen myös mitä ilmeisimmin maailman paras otsikoija. Ne on nämä näkökulmahahmot Tony & Wade, pardon me.
Aurille, koska lupasin omistaa sille kaikki missä on Peter tai Wade, and I keep my promises thank you very much, or at least the ones I want to. You are ♥♥♥♥
Ps. I miss JARVIS.












001 | Paljas
200

”Minä tiedän, että sinä tiedät missä Steve on”, Tony painoi särkeviä ohimoitaan sormin.

”Vaikka tietäisinkin, en kertoisi. Captain America ei luota sinuun”, T’Challa päätti holopuhelun siihen ärsyttävän sulavaan tapaansa. Tony potkaisi tuolinsa ympäri ja hillitsi haluaan pyytää Perjantaita järjestämään viskiä.

T’Challa oli ollut jossain yhteydessä Steveen vankilapaon jälkeen, Tony tiesi. Leijonakuningas ei suostunut lipsauttamaan hänelle mitään vihjettä muistuttavaakaan. Ja helvetti, hän oli yrittänyt.

”Miss Potts on täällä”, Perjantai ilmoitti hiljaa.

”Hei Tony”, Pepper tervehti.

Yhtiö voi hyvin, uudistukset ja kaikki projektit voivat hyvin, tietenkin voivat. Johtihan niitä Pepper. New Yorkissa oli noussut kaksi uutta huomattavaa supervoimaista oikeuden puolustajaa. Kuinka Peter muuten voi? Tämä oli kuulemma tavannut heistä toisen.

Tony venytteli sormiaan.

Hänen katseensa hakeutui tahtomatta laatikkoon, jossa Steven lähettämä puhelin lojui.

Pepper vaistosi ettei hän kuunnellut ja huokaisi. ”Tony, tämä saattaa kuulostaa uskomattomalta minun suustani, mutta sinä tarvitset lasillisen.”

”Niin kuulostaakin. Oletko varmasti Pepper Potts?” Tonyn onnistui hymyillä.

Pepper ojensi hänelle lasillisen käteen, joka tärisi vain hiukan.

”Olet stressaantunut.”

”Jooga ei ollut minun juttuni.”

”Tony, sinä olet mokannut enemmän kuin kukaan.”

”Kiitos.”

”Tällä kertaa se ei ollut sinun vikasi. Lupaa juoda enemmän. Mutta kohtuudella.”

”Pepper, olet paras. Ota minut takaisin.”

Pepper suuteli hänen poskeaan. ”Me kumpikin tiedämme kuinka siinä kävisi.”
« Viimeksi muokattu: 12.11.2018 20:32:46 kirjoittanut DulzGram »
pannu by wolferain ♥

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard

002 | Turhautua
300

Wakanda tuli kaapista ja se vavisutti maailmaa enemmän kuin ”Minä olen Iron Man” oli tehnyt vuosia aiemmin. Se oli epäreilua, hyvin, hyvin epäreilua. Rhodey nauroi hänelle.

Tony soitti T’Challalle vielä samana iltana.

”Tämä on huono hetki”, T’Challa artikuloi niin maan huolellisesti ettei äänensävystä saanut mitään irti. ”Jos kysyt taas Captain Americasta, diplomaattisuuteni saattaa rakoilla.”

”Sen tahtoisin nähdä”, Tony tuhahti kelloaan näpräten. ”Onnittelut ulos tulemisesta. Tilaisin sateenkaarikakun, mutta luulen ettei lähetti osaisi perille. En vieläkään käsitä miten onnistuitte pysymään salassa Stark-satelliiteilta. Onnittelut siitäkin, ja sitä rataa. Ajattelin tankata koneeni ja tulla huomenna käymään. Tuon pullon tuliaisiksi.”

Hologrammi-T’Challa tuijotti häntä niin hemmetin tutkimattomasti. ”Miksi haluaisin sinut, Tony Starkin, ensimmäisenä maahani?”

”Ihan pieni diplomatiavierailu? En tarvitse rauhanpiippuseremonioita, nuotiotansseja, tai mitä ikinä harrastattekaan siellä mystisessä Afrikassanne.”

”Haluan tavata Spider-manin!”

Vau, Leijonakuninkaalla oli muitakin ilmeitä kuin DiplomatiaTM. ”Kuka tuo on? Naisystäväsi?”

T’Challa näytti siltä kuin olisi yhtäkkiä tullut kipäksi. ”Shuri, me puhuimme tästä jo –”

”Sano sille valkoiselle pyrkyrille, että se voi tulla jos tuo Spider-manin.”

”Shuri, muista diplomatia!”

”Pyrkyri?” Tony hymähti. Kunnes tajusi mitä pyyntö sisälsi. ”Missään nimessä ei.”

”Tietenkään emme vaatisi häntä todistamaan henkilöllisyyttään. Hän on vasta lapsi”, T’Challa vakuutti.

”Sitä paitsi minä tiedän jo kuka hän on, ei hätää”, Shuri huikkasi kuin olisi puhunut säästä.

”Sinä hakkeroit minun tiedostoni? Mitä muuta tiedät? Miten? Milloin?”

”Sinun ihan totta kannattaisi suojata tärkeä informaatio paremmin. Sitä paitsi lapsikin olisi osannut päätellä sen. Nanoteknologiassasi on muuten pari valtavaa aukkoa. Veljenikin osaisi paremmin.”

Tony tunsi olevansa aivan vitun liian ikääntynyt kohtaamaan pikkuvanhoja teinineroja. Hänessä itsessään oli ollut tarpeeksi kestämistä.

T’Challa näytti aivan yhtä herkullisen tuskastuneelta, hampaat irvessä huulet hiukan raollaan, eikä Tonylla ollut juuri nyt aivokapasiteettia arvostaa tapahtumaa sen ansaitsemalla tavalla.

Tony kaatoi itselleen viskiä ja viittoi jonnekin etuvasemmalle. ”Perjantai, joko unohdit tiedottaa tästä korkean luokan tietomurrosta, tai et edes huomannut. Saat potkut.”

”Sanotte noin joka päivä, sir.”
« Viimeksi muokattu: 24.10.2018 03:13:12 kirjoittanut DulzGram »
pannu by wolferain ♥

Quibbler

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 168
  • Potterhead? Always.
Hyvä alku, ja mielenkiintoiselta vaikuttaa! Etenkin kun Tony ja T'Challa ovat lempi Marvel-hahmojani. Jään seurailemaan.

Voldemort

  • Vieras
Sä olet ihana, kun kirjoitat selvästi sellaista kamaa, jota mä kaipaan.  ;D ;D Ei kyllä olisi heti tullut mieleen, että Wakanda tulee kaapista ulos, mutta hyvä kun tuli.  ;D Mua hieman pelottaa Shuri ja Peter Parker -kohtaaminen. ;D Ja ehkä myös Tonyn ja Shurin kohtaaminen LOL.

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Täähän vaikuttaa mielenkiintoselta! Tykkään sun kielenkäytöstä, se sopii hyvin Tonylle :D Varsinkin tuo kaapista ulos tulemisen käyttäminen sopii hienosti tähän tilanteeseen :D Heh leijonakuningas :D Tony would say that :D Paritus on jännä, saa nähdä lämpenenkö sille tän edetessä, mutta varsinkin UST genrenä ylipuhui mut lukemaan tän :D

Shurii <33 Odotan varsinkin Shurin ja Peterin tapaamista :)
-Crys



Never underestimate the power of fanfiction

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Quibbler, kiitos kommentista! Toivottavasti osaan kirjoittaa myös T'Challan vähintäänkin mukiinmenevästi.
Voldemort, hyvä kuulla että joku on kaivannut tällasta kamaa  ;D Valitettavasti raapaleformaatissa ei oo hirveästi aikaa uppoutua mihinkään, mutta toivottavasti tämä kelpaa. Shuria ja Peteriä tulossa lisää. Kiitos!
Crysted, kiitos sullekin kommentista! Hienoa että oon onnistunut kielen kanssa, rakastan ehkä vähän liikaakin tällasta hölmöhköä offhanded-tyyppistä sanapelleilyä. Leijonakuningas oli ihan pakollinen (oon ihan katossa kun joku huomasi heh). Mulle Tony/kukavaan on varteenotettava paritus, mutta tästä parista en ajatellut kirjoittaa ennen kuin törmäsin tähän kuvaan ja ajattelin ottaa sen henk. koht. Gotta get them all -haasteeksi. UST on vaikee, sormet ristissä jee!

A/N: Mulla on ollut vähän huono päivä, mikä varmaan paistaa kirkkaasti. Teidän kaikkien kommentit on tärkeempiä kun osaan sanoa <33 (Low key stressaa huomio (pfft mitä), mutta ei anneta sen hidastaa.) Saatte keskiviikon raapaleen nyt. Torstain raapale on kirjoitettu kyllä (ja kaikki tulee tän viikon aikana), mun pitää vaan tarkistaa se huomenna siltä varalta että tän päivän fiilis päänsäryt yms hauska näkyy siinä. Pitemmittä puheitta:




003 | Marraskuu
200


Peter vietti ison osan lennosta koneen katossa tai ravaten pitkin lattiaa. ”Me tavataan oikea kuningas, ja mennään oikeaan linnaan –”

”Sinähän tapasit jo T’Challan.”

”Minä tapasin Black Pantherin, en kuningasta!”

Tony pyöritti silmiään.

”Me päästään tutustumaan Wakandalaiseen teknologiatutkimukseen – kuka se johtaja, Shuri on?”

”T’Challan sisko. Näsäviisas kakara”, Tony mutisi. ”Nero.”

Peter putosi katosta. ”Prinsessa? Me tavataan oikea prinsessa?

”Okei, Mario, istu alas, tai hyppään pukuuni ja lennän sinne yksin”, Tony uhkasi nostamatta katsettaan järjestelmä- ja anturitietoja vilisevästä holonäytöstä. Ilmakuoppa heitti Peterin istuimelle hänen viereensä.

”Ihan oikea prinsessa”, Peter kuiskasi. ”Ja se haluaa tavata minut.”

”Varo vain ihastumasta siihen, siitä saattaisi seurata poliittinen selkkaus.”

”En minä siihen aio ihastua!”

Tony väläytti junnulle hymyn.

Wakanda oli Marraskuussakin vihreä, Afrikassa ei kai ollut vuodenaikoja. He laskeutuivat jonkinlaisen palatsin viereen. T’Challa oli heitä vastassa henkivartiokaartinsa, afrikkalaisen amazon-osaston, saattamana. T’Challa oli ilmeisesti kuunnellut häntä, sillä missään ei näkynyt yleisöä eikä poppamiehiä.

”Tony Stark. Spider-man. Tervetuloa Wakandaan.”

Peter punastui ja yritti kumartaa. Tony kiskaisi tämän niskasta pystyyn.

”Teidän ylhäisyytenne, jne. Uskomatonta. Anturini eivät havainneet mitään ennen kuin läpäisimme… Suojan? Verhon? Miten teette sen?”

”Se on salaisuus”, oranssiin pukeutunut teini virnisti, ”etkä ymmärtäisi kuitenkaan. Hei, Spider-man!”

Peter änkytti ja pokkuroi minkä ehti. Shuri nauroi päin tämän naamaa.
pannu by wolferain ♥

Diinuli

  • ***
  • Viestejä: 109
Oijoijoi ja muita onomatopoeettisia tunnesanoja! Tulin niin iloiseksi kun löysin tämän, eikä vähiten sen takia että tajusin, että luvassa on vielä paljon Tony-parituksia. Ja toi kuva minkä linkitit oli oikein inspiroiva (onnee vaan sen oikeen alakulman kanssa) :D

Sit asiaan. Mielestäni oikeen hyvin välitty tunnelma, ja varsinkin Tonyn huumori näissä pätkissä. Ja Shurin ääni kuului erittäin selkeästi mun päässäni :)

Lainaus
Peter putosi katosta. ”Prinsessa? Me tavataan oikea prinsessa?”

”Okei, Mario, istu alas, tai hyppään pukuuni ja lennän sinne yksin”
Repesin. Tähän kyl kiteytyy jotain. Nerokasta. Kiitos. Jatkoa odotellessa...
Sorry. Too many paradigm shifts. Nowadays, I just see the matrix.

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Diinuli, kiitos paljon palautteesta! On aina kiva kuulla onnistuneensa hahmoissa. Jos totta puhutaan, tuo alaoikea ei ole edes näistä yhdeksästä haastavin. Jos nyt yhden salaisuuden jaan, niin Tony/Jarvis (AI) oli mun ihka eka Marvel-paritus, josta luin ficcejä ihan etsimällä. Okei, Thor/Loki ehti ennen sitä, mutta tuo oli heti toinen  ;D

A/N: Eipä tullutkaan kaikki viime viikolla, kun en tyhmänä tajunnut, että kun Halloweenia lähtee juhlimaan aikuisten tapaan, seuraavana päivänä kootaankin päätä lattialta. Tulevat kuitenkin. Nämä on viimeistä lukuun ottamatta jo kirjoitettu ja vaativat enää hienosäätöä.




004 | Ylimielinen
300

T’Challa käveli hänen edellään yllään kaapu, jonka onnistui kaikkien seksikkyyden lakien vastaisesti olla hukuttamatta kuninkaallisia muotoja.

”Olisiko minun sittenkin pitänyt pistää naamio?” Peter kuiski nyhtäen hänen hihaansa hermostuneena.

”Älä murehdi sitä, hyvin menee”, Tony taputti poikaa olalle.

 Ehkä Tonyn pitäisi kysyä mistä T’Challa osti kaapunsa? Ei, hän ei auttamattakaan rokkaisi kaapua yhtä hyvin.

He olivat pysähtyneet ja amazon nimeltä Okoye osoitti juuri keihäällään heidän huoneitaan.

”Illallinen on pian”, T’Challa selosti, eikä Tony voinut olla kyseenalaistamatta tämän motiiveja saattaa länsimaisia vieraitaan majoitustiloihinsa. Että hänen luottamuspisteensä olivat alhaalla. Vau.

”Illallinen, okei. Kiitos. Milloin näemme laboratorion?”

”Kun Shuri on valmis.”

”Tarkoitat kai: Kun Shuri on piilottanut kaiken tärkeän.”

T’Challalla oli otsaa hymyillä.

Kävi ilmi, että oli vuosisadan virhe saattaa Shuri ja Peter yhteen. Shuri esitteli lavein elein uutta keksintöään – unohtamatta polkea Tonyn haurasta itsetuntoa – kun Peter tokaisi ”Mood”, ja simsalabim, siitä lähtien ne kaksi täydensivät toistensa lauseet, eikä Tonylla ollut enää mitään hajua mistään muusta kuin että ne hemmetin viisastelijat ajaisivat hänet ennenaikaiseen hautaan. Vittu hän kuulosti vanhalta. Hänhän ajattelisi kohta itselleen kihdin ja kaihin.

Kävi myös ilmi, ettei Shuri ollut valehdellut mistään. Wakanda todella oli häntä edellä siinä, tässä, ja vielä tuossa. Kuten suurin piirtein kaikessa muussakin.

”Ymmärsinkö oikein: Suurin osa tästä on sinun? Tästä?” Tony tökkäsi sormen ilmassa hiljalleen pyörivän holomallin läpi.

Shuri hymyili ylpeästi. ”Se vei jokusen kuukauden, mutta sain nanopartikkelit kommunikoimaan toistensa kanssa.”

”Et vahingossakaan jakaisi salaisuuttasi?”

”Haa haa.”

Kaikkialla oli vibraniumia. Jopa työpöydissä, työkaluissa, valaisimissa. Laboratorio oli sijoitettu vibraniumkaivosten ylle siten, että alhaalla kulkevat junat saattoi tuntea värähtelynä jalkapohjissaan.

Shuri oli valjastanut vibraniumin sormissaan niin helvetin täydellisesti, ettei Tony täysin rehellisesti voinut sanoa itselleen, että olisi pystynyt tämän sijassa samaan. Jo se työ, jonka Shuri näytti Black Pantherin puvun parissa tehneen, oli sanoinkuvailemattoman nerokasta. Tony pisti korvan taakse useamman kuin yhden idean Iron Mania varten.

Hän oli melkein kade, melkein.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2018 22:28:14 kirjoittanut DulzGram »
pannu by wolferain ♥

Voldemort

  • Vieras
Lol mä voin niin kuvitella, miten kade Tony on ja miten sen hermot menee Shurin ja Peterin kanssa. Mä tykkään näistä ihan älyttömästi, mutta kommentointi on yhä vaikeaa. Peter on hyperaktiivisen oloinen ja Shuri näsäviisas teini. Käy kyllä sääliksi Tonya ja odotan kuninkaallista vierailua vieraiden majoitustiloihin.  ;D

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Lyhyt puhelinkommentti ruokatauolla mutta tykkään yhä :) Peter & Shuri instant friendship on ihana ja Peter muutenkin (mood kyllä tosiaan!) Tonykin on ihana heheh joutuu kestämään näidn teinien juttuja. No ehkä hän voi hakea tukea T’Challalta :D

Never underestimate the power of fanfiction

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Voldemort: Saa nähdä käykö Tonya sääliksi tämän jälkeen. Katsotaan mitä vierailuja tapahtuu ja mihin! Kiitos ♥
Crysted: Heh Tony voi kyllä hakea tukea T'Challalta, mutta keneltä T'Challa hakee tukea? ;D Kiitos kommentista ja siitä että tykkäät ♥




005
| Kysyä
200

Vaikuttavista askarteluista ja henkeäsalpaavasta designista huolimatta mitään varsinaisesti Tonylle uutta ei ollut esillä. Peter huokaili silmät loistaen, mutta poika olikin nuori. Shurin ikäinen.

T’Challa seisoskeli sivussa Black Pantherin puku näytöksen jäljiltä yllään. Ärsyttävä hymy kareili tämän suupielissä.

”Myönnä pois, Stark”, Shuri kiusoitteli, ”et pystyisi samaan vaikka saisit kymmenen ihmisikää aikaa.”

Tonyn silmät kapenivat. ”Aivanko? Alan epäillä, ettet sinäkään kykenisi. Ehkä Wakandalla on muitakin ässiä hihassaan, kuten edistynyt geeninpeukalointiyksikkö.”

T’Challan kulmat vetäytyivät kurttuun.

”Ja ihanko tosi? Tavallaan tykkään tuosta graffitijutusta, mutta silti? Pelaatkohan liian antaumuksella tämän milleniaali-roolin?”

”Gen Z”, Shuri korjasi.

”Starkilla on sellainen Iron Man -taulu pajan seinällä”, Peter aloitti.

”Okei, se siitä”, Tony nosti kätensä. ”Tosi hienoja leluja. Onnittelut. Olenko ainoa jonka on ihan pakko kysyä, missä Captain American uuden kilven prototyyppi on? Ehkä teiltä löytyisi myös satunnainen metallikäsi, ihan vain lojumasta jossain?”

Amaz-Okoye sylkäisi jotain afrikaaniksi, Shuri englanniksi. Peter liikehti kiusaantuneesti. Ja T’Challa katsoi häntä suoraan silmiin ilme jälleen jähmeänä.

”Minusta tuntuu”, T’Challan silmät porautuivat Tonyyn, ”että tämä laboratoriokierros oli tässä. Jatkamme huomenna.”

T’Challa kääntyi pois.

”Hyvä on, sori! Unohdetaan äskeinen”, Tony yritti, mutta vitut. Peter änkytti surkeana Shurille, kuinka hän oli oikeasti mahtava, ja Tonysta tuntui helvetin paskalta.

Hyvä on. Hän voisi aina katsella paikkoja omin luvin.
pannu by wolferain ♥

Voldemort

  • Vieras
Siis mähän luotan suhun siinä suhteessa, että varmasti tuot esiin Tonyn idioottimaisuuden.  ;D Jei! Kohta käy enemmän sääliksi Peteriä, joka on aivan toista maata. ;D Nämä piristävät päivää.

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Volds: En varmasti tykkäis Tonysta yhtä paljon jos se ei olisi ajoittainen kusipää. Hyvä siis että idiootti-Tony kelpaa  ;D
 Tässä seuraava päivänpiristäjä.




006 | Musta
350

Kolme hemmetin kertaa Tony hiipi ulos, ja kolme hemmetin kertaa T’Challa nappasi hänet. Kun hän lensi uudessa Peterin Solid Snakeksi ristimässä prototyypissään pimeälle laboratoriolle, T’Challa odotti siellä huokuen rauhallisia viboja. Ja syöden burritoa. Burritoa?

Tony laskeutui vaimean kalahduksen saattelemana. T’Challa ojensi burritoa. ”Hyvää aamuyötä, Stark.”

”Itse asiassa olen puku yllä, joten se on Iron Man”, Tony antoi puvun laskostua yltään ja kiskaisi burriton itselleen. ”Okei, sinä voitit.”

T’Challa ei sanonut mitään. Tony tunsi itsensä liian voipuneeksi ajattelemaan tämän läimäyttämistä, mikä nyt olisikin ollut poliittisesti helvetin monimutkaista. Lisäksi hän kieltäytyi olemasta mikään väkivaltaan turvautuva paskiainen.

Vibraniumjunat kiisivät lähes ääneti heidän alapuolellaan. Savannilla kahahteli. Lopulta se oli liikaa. Tony repi burritokääreen auki. ”Hyvä on, siskosi on täysin rehellisesti älykkäämpi kuin minä. Kuulitko? Tony Starkille jaossa vain hopeaa.”

T’Challa rypisti oman kääreensä palloksi. ”Sinä olet hyvä mies, Tony Stark.”

Tony tyrskähti. T’Challa katsoi häntä läpiluotaavaan tapaansa. Hetkinen, oliko mahdollista, että Wakandalla oli jonkinlaista ajatustenlukuteknologiaa?

”Olet oikeassa, Steve Rogers ja Bucky Barnes olivat täällä.”

Tonyn suupielet kiristyivät. Kiva kuitenkin kuulla vaihteeksi totuus T’Challan omasta suusta.

”Olet luonnollisesti huolissasi Rogersista. Hän on kaikesta huolimatta pitkäaikainen ystäväsi”, T’Challa varmasti näki hänen aikovan väittää vastaan. ”Mutta en valehdellut sanoessani etten tiedä minne hän täältä lähti.”

T’Challan tummat silmät olivat hemmetin lempeät, eikä Tony ansainnut sitä.

”Olen ollut aikamoinen kusipää”, Tony tunnusti.

”Niin olet.”

Sulavasanaisuus ei ärsyttänyt yhtä paljon kuin yleensä.

”Pyytäisin anteeksi, mutta te”, Tony viittasi T’Challaan päin, ”olette tottuneet merkityksettömiin sanoihin. Tiedäthän, ihmiset, joille on annettu perinnöllisyyslotossa yhtään melaniinintuotannon käynnistäviä geenejä.”

T’Challa pudisti päätään huvittuneena. Tony piti siitä virneestä, paljon parempi kuin iänikuinen diplomatia. Hän avasi suunsa pitääkseen sen virneen T’Challan kasvoilla mahdollisimman kauan, mutta T’Challa ehti puhua ensin.

”Aurinko nousee pian.”

”Nyt jo? Lyödään vaikka vetoa, auringonnousukin on täällä kauniimpi kuin muualla.”

”Eräs tuntemani henkilö kerran sanoi, että Wakandassa on maailman kauneimmat auringonlaskut”, T’Challa kertoi hiljaa.

”Eiköhän tässä saman tien tule katsottua sekin”, Tony tokaisi tuijottaen T’Challan kaartuneita huulia. ”Mistä juoruttaisiin, tässä odotellessa? Se tuliaispullo on vieläkin koneessani. Katsotaanko millainen peto sinusta kuoriutuu? Tiedäthän, Black Panther. Leijonakuningas.”

T’Challan nauru melkein pudotti Tonyn polvilleen. Hitto vie heidän kasvoilleen nouseva aurinkokaan ei häikäissyt samanarvoisesti.

”Saanko suudella sinua?”
pannu by wolferain ♥

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Tää on eka kerta kun luen Marvel-ficciä suomeksi ja ekaa kertaa tällä parituksella, ja pakko kehua miten hyvin kaikki toimii! Sun kielenkäyttö istuu tähän universumiin täydellisesti ja jotenkin tuo Tonyn hahmon esiin ihan mielettömän hyvin (varsinkin kohdissa joissa se vittuilee). Kaikki hahmotkin on niin ic että oon täällä ihan täpinöissäni! Nään nää kohtaukset pääni sisällä ja hitto voisin antaa mitä vain siitä että nää oikeesti tapahtuisi.

En oo ikinä oikeen ajatellu tätä paritusta (yleensä shippaan Tonya Rhodeyn kanssa) mutta tää toimii vallan mainiosti^^ eikä sekään haittaa että Tony ja T'Challa on molemmat mun suosikkeja ;) ja Peter ja Shuri myös, joista ilahduin kanssa kovasti. Toit hyvin esille sen, että vaikka molemmat on neroja, ne on silti teinejä ja sitä myöden pikkuisia paskoja <3

Että joo, oon iloinen että eksyin lukemaan tän^^ en varmana lakkaa hymyilemästä ihan äkkiä~
We had each other. That's how we won.

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Eririn: Kiitos kommentista ♥ !! en lakkaa minäkään hymyilemästä varmaan ikinä!

A/N: Tämä tulee vähän myöhemmin kuin oli aikomus, life is a bitch. Nyt on koko sarja tässä. Kiitän kaikkia ♥ Toivottavasti tän idiootin räpellykset kiinnostaa vielä jatkossa.




007 | Turvassa
300

Ovellaan hän kääntyi vielä puoliksi ympäri kohtaamaan T’Challan kasvot. ”Oletko aivan varma, että tässä ei ole kyse ainoastaan sinusta? On ihan okei jos et ole miehiin päin.”

T’Challan kasvoille levisi hymy. Aika helvetinmoinen sellainen.

”En vain voi ymmärtää”, Tony osoitti yleismaailmallisesti itseään, ”miten joku ei olisi minuun päin.”

”Hyvää yötä, Tony Stark”, T’Challan silmät pilkahtivat.

”Edes yksi pikku pusu?” Tony huikkasi T’Challan perään.

Hän otti erittäin vitun pitkän kuuman suihkun.



Stark-jet odotti tankattuna ja lähtövalmiina heidän kyytiin nousuaan.

Hän oli tarjonnut Shurille rauhankirvestä. Lopetettuaan nauramisen tyttö oli mittaillut häntä hetken ja tokaissut, että nerot olivat välillä kusipäitä, kuulemma, mutta että hänelle oli ilmeisesti jaettu kusipäisyyttä neroudenkin edestä. Kirveen tämä oli ripustanut labran seinälle.

Tony kätteli Shuria, ja yritti kätellä Okoyetakin, mutta tämä katsoi häntä ilmeettömän vihamielisesti. Viimeisenä Tony ojensi kätensä T’Challalle ja veti tämän lähelleen puolittaiseen halaukseen.

”Aion saada sen suudelman. Luvallasi, tietenkin”, hän kuiskasi silkinpehmeimmällä äänellään. Hän ei ehkä tajunnut T’Challaa näin yleensä, mutta tästä sävähdyksestä oli vaikea erehtyä. Tony taputti T’Challaa kevyesti olalle ja vetäytyi virnistäen.

”Pyysin Pepperiä tekemään muutaman sadan miljoonan lahjoituksen Wakandan ulkomaanapujärjestöille. Wakanda ei tarvitse apua, mutta olette ehkä oikeassa siinä, että on muita, jotka tarvitsevat”, Tony selitti ja kääntyi kohti Shuria kelloaan räpläten. ”Olisin myös henkilökohtaisesti otettu, jos Wakanda tahtoisi tehdä yhteistyötä Stark-yhtiöiden kanssa teknologisen kehityksen parissa. En tietenkään voi pakottaa –”

”Okei, siirtomaaherra”, Shuri hymyili.

Tony nyökkäsi. Peter seisoi hänen vieressään liikehtien jokseenkin vähemmän kuin tavallisesti.

”Eipä sitten mitään. Ensi kertaan, pysykää upeina, jne.”

T’Challa suoritti kurkkuaan. ”Näkemiin, Tony Stark. Peter Parker. Oli mukava nähdä.”



”Mitä T’Challan ja sinun välillä tapahtui?” Peter yllätti Tonyn Atlantin yllä. Poika ei ollut juuri puhunut hänelle. Ehkä hän ei ollutkaan saanut aikaan pysyvää vahinkoa.

”Kuka sanoo että mitään tapahtui?”

Peterillä näytti olevan vaikeuksia löytää sanoja. Tony liu'utti holonäytön auki ja mutisi: ”Vinkkivitonen, poju: Kuuntele joskus omia neuvojasi.”
« Viimeksi muokattu: 28.11.2018 23:57:34 kirjoittanut DulzGram »
pannu by wolferain ♥