Kirjoittaja Aihe: My Hero Academia: (Sala)suhteellista, S, Mt. Lady/Kamui Woods, oneshot  (Luettu 537 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: (Sala)suhteellista
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: My Hero Academia
Ikäraja: S
Paritus: Mt. Lady/Kamui Woods
Genre: Fluffinen elämänviipale

Summary: "Epäileekö media, että meillä on salasuhde?"

A/N: Pitkästä aikaa tätä paritusta! ;D Jotenkin tuntui hämmentävältä kirjoittaa hahmoista siviilinimillä, mutta siviilinä tässä kuitenkin oltiin, joten loogisempaa noin. Minulla (kuten kai kenelläkään) ei ole tietoa siitä, miltä Kamui näyttää naamionsa takana, mutta itse miellän hänet kohtalaisen komeaksi kaveriksi, vähän sellaiseksi tylypiirteiseksi. No joo, kukin kuvitelkoon, miten haluaa. :D Ja nuo haastattelussa esiin putkahtavat kommentit ovat itse asiassa canonia. Sitä toisaalta en tiedä, mihin kohtaan sarjaa sijoittaisin tämän pätkän. Ehkä Ladyn väleistä Kamuihin udellaan tuon tuosta? ;D Osallistuu haasteisiin Fluff10#3 ja Neliottelu.



***



"...ja Kamui-san on auttanut minua kovasti. Voisin sanoa, että tunnen oloni erittäin turvalliseksi työskennellessäni hänen kanssaan."

"Kovin kaunopuheista."

Yuu virnisti toteamukselle ja käänsi katseensa puhelimessaan käynnissä olevasta haastattelusta.

"Sopihan minun sinuakin kehaista, Shinji-san. Ennen kaikkea tarkoitin joka sanaa."

"Imartelevaa, että saat päähäsi puhua minusta noin kauniisti sen jälkeenkin, kun loikkaat paikalle varastamaan kunniani pahiksen pidättämisestä..."

"Yhäkö olet suutuksissa?"

Shinji tuhahti, mutta työnsi sykeröstä karanneen hiussuortuvan hänen korvansa taakse, mikä kertoi närkästyksen laantuneen. Ammattiylpeys ja sankarin maine olivat Shinji-sanille kaikki kaikessa, rasittavuuteenkin asti.

"Motiivinani ei ollut viedä kenenkään kunniaa", Yuu totesi korjaten asentoaan ja nojasi päätään Shinjin rintaa vasten. Kylpyvesi oli tehnyt tämän ihosta suloisen lämpimän ja hyväntuoksuisen. "Toisinaan hektiset tilanteet vaativat omat kommervenkkinsä... Tai kenties vain osuin väärään paikkaan väärään aikaan."

"Saat anteeksi." Shinjin ääni oli etäisen huvittunut.

"Tämän kerran?" Yuu virnisti.

"Tämänkin kerran."

Yuu päästi pienen kikatuksen ja katsahti jälleen puhelintaan jatkaakseen haastattelun seuraamista. "Kaikki se huomio sai kyllä pään pyörälle, pakko sanoa."

"Ikään kuin sellainen olisi sinua koskaan liiaksi häirinnyt..." Shinji mutisi lähellä hänen korvaansa ja nosti toisen puunrunkokätensä ammeen reunalle. "Haluatko vielä valaista, miksi otit puhelimen mukaan kylpyyn?"

"Tahdoin nähdä haastattelun heti, kun se julkaistaisiin!" Yuu virkkoi suorittaen pienimuotoista itsearviointia videota seuratessaan. Olisi hän kai rutkasti huonompiakin vastauksia voinut antaa, vaikka haastatteluissa piilikin aina oma jännityksensä.

"Minä kun kuvittelin, että keskittyisit johonkin ihan muuhun, kun kerran samaan ammeeseen aioit."

"Tämä ei kestä enää pitkään", Yuu vakuutti silitellen Shinjin koukistunutta polvea. "Minä taas kuvittelin olevani meistä se enemmän huomiota kaipaava osapuoli."

"Mokoma..."

"...entä mitä sanottavaa sinulla on huhuihin sinun ja Kamui Woodsin välisestä salasuhteesta?" toimittajanainen uteli juuri silloin. Yuu tunsi, miten Shinji jännittyi hänen takanaan.

"Kysyttiinkö sinulta tuollaistakin?"

"Kyllä vain", Yuu hymähti hieman anteeksipyytävästi. "Kaikkea ne keksivätkin."

"En kommentoi", hän tokaisi videolla kantansa. Yuu hieman hämmästeli, miten olikin onnistunut kuulostamaan niin huolettomalta ja tyyneltä. Ihan kuin esitetty kysymys olisi ollut tuulesta temmattu ja vailla mitään realistista pohjaa.

"Epäileekö media, että meillä on salasuhde?" Shinji murahti, ja vaikkei Yuu miehen kasvoja nähnytkään, hän saattoi kuvitella tämän pyöräyttävän halveksuvasti silmiään.

"Kovin hupsua, vai mitä?" Yuu naurahti hivellen sormellaan puisen käsivarren kevyitä uria ja salli Shinjin kietoa oksasormiaan hänen kätensä ympärille.

"Silkkaa päättömyyttä", Shinji hymähti. "Niillä lieroilla on kanttia epäillä yhtä sun toista..."

"Ehkä olisin voinut kohautella suurieleisesti olkiani ja ihmetellä ääneen, että mistä kukaan on sellaista saanut päähänsä."

"Voit harkita tuota seuraavalla kerralla."

"Ettemme vain olisi käyneet... varomattomiksi, Shinji-san?" Yuu huokaisi, kun lämpimät, hivenen rohtuneet huulet painautuivat hänen iholleen.

"Saattaa olla", Shinji murahti suudellessaan hänen niskaansa. "Meidän täytynee hieman skarpata."

"Mitä vaihtoehtoja meillä olisi? Tahallisen etäisyyden ottaminen vaikuttaisi aika epäilyttävältä..." Yuu tuumi silmäillen kylpyhuoneen kattoa ja veti syvään henkeä rennon tunnelman tehdessä hallaa pohdinnalle. Hetkeen uppoutuminen oli kovin helppoa, kun hänet kiedottiin halaukseen, joka oli niin lempeä kuin omistavakin.

"Epäilyttävää se olisikin, eikä siltikään antaisi palttua salasuhdejuoruille."

Yuu varasti pikaisen suukon ja kietoi kättään Shinjin niskaan tummia hiuksia sormeillen.

"Miksi ne ylipäätään epäilevät salasuhdetta, eivätkä vain suhdetta?" hän aprikoi ääneen. "Eihän siinä ole mitään järkeä."

"Kuka median logiikasta mitään tietää", Shinji tokaisi. "Sinulla ei sitten ole ketään toista, vai?"

Yuu virnisti leikkimieliselle tiukkaisulle. "Ehei, ja tuolla ajattelulla se joku toinen osapuoli olisi se kohuttu salasuhde, Shinji-san."

"Hmh, aivan..."

"Lisäksi", Yuu virkkoi työntäessään puhelimensa saippuahyllylle turvaan, "sen ensimmäisen suhteen pitää kai ensin olla tiedossa, ennen kuin voi alkaa epäillä toisia?"

"Paljastuako haluat?"

"Mikä ettei, jos järjestät julkisen yllätyskosinnan."

Shinjin hartiat hytkähtivät huvittuneisuudesta. "Missähän määrin kosinta on yllätys, jos morsian on päättänyt siitä etukäteen?"

"Ehkei yllätys minulle, mutta yleisölle!" Yuu täsmensi. "Vaikkakin pidän itsekin yllätyksistä, sitä en kiistä..."

"On sitä rutkasti helpompiakin tapoja paljastaa itsensä kuin julkinen kihlautuminen."

"Ai, paljastelemaanko ajattelit alkaa?" Yuu tirskahti tuntien pakottavaa tarvetta tarttua hassusti muotoiltuihin sanoihin. "Siinä vasta maine kasvaisikin!"

"Todella kypsää jopa sinulta", Shinji murahti pukaten häntä kevyesti ohimolle.

"Hetkinen, nyt minä keksin, mitä voisimme tiedottaa medialle", Yuu innostui.

"No mitä?"

"Ehkä voisimme sanoa kaiken olevan... suhteellista."

Shinji huokaisi syvään, eikä kaikesta päätellen pitänyt juttua yhtä huvittavana kuin hän.

"Tätä se on aina sinun kanssasi..."

"Jo vain, ja itse päätit astua tähän sudenkuoppaan, Shinji-san", Yuu kikatti ja sulki silmänsä raukeuden viedessä voiton. Shinji kasvatti käsiensä oksista verkkomaista köynnöstä, joka kietoi heidät molemmat suojiinsa.

"Niin totta vie päätin", tämä tuhahti hänen korvaansa.

« Viimeksi muokattu: 22.03.2020 02:16:44 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Hahaha, naureskelin jo ennen ficin alkua elämänviipaleelle ja sille seikalle, että Mä oon tosiaan aatellu että Woodsin naama nyt vaan on tommonen - eikä naamari!  ;D Maailmankuvani muuttui parempaan suuntaan..

Mutta itse ficciin sitten: tosi söpö shojo!! Ensin piti hieman totutella siihen, että hahmoista käytetäänkin siviilinimiä, mutta tuossa tilanteessa se oli luonnollista. Woods oli jotenkin tosi aikuinen.

Repesin taas itsekseni myös mielikuvalle puusta kellumassa ammeessa xD
Rakentava lilluu ilmeisesti siellä myös..
- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Theheh, elämänviipaleet ovat hyvästä! :D Piti yrittää olla ovela ja kirjoittaa genren kohdalle jotain hienoa ainaisen Slice of lifen tilalle...

Siviilinimet hämmensivät minuakin aluksi yhden jos toisenkin hahmon kohdalla. Vieläkin miettii, millä nimellä kirjoittaisi itse ja millä nimellä taas joku toinen hahmo kutsuisi... Midoriya/Izuku/Deku on varmaan yksi mielenkiintoisimpia nimikameleontteja (sori en keksinyt parempaa nimitystä xD).

Kamuin ulkonäkö on kyllä kiintoisa aihe sekin! Itse elän luulossa, että ne puukädet ovat loppujen lopuksi ainoa puumainen osa ruumiista. Sitten siihen päälle muu asu ja naamio, tadaa! Mutta tavallaan että siitä kohtaa, mihin asun hiha päättyy, alkaa se varsinainen quirk puunrunkoineen. :D Yuulle olisi varmaan oikein mukavaa alkaa parisuhteilla konkreettisen puun kanssa...

Tuo jäyhyys ja aikuismaisuus on kyllä hauska vastakohta Yuun luonteelle, ja shippaankin näitä juuri siksi. Se tuskin vaikuttaisi pääjuoneenkaan mitenkään, vaikka tämä kaksikko canonisoitaisiin. Fanit vain ilostuisivat, hah.

Kiitokseja kommentista, Röhkö! <33

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."