Kirjoittaja Aihe: Deadpool: Yhtä aikaa yö ja päivä | k-11 | Wade/Peter, angst, huumori, 110% Deadpool. shuffle  (Luettu 2518 kertaa)

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Author: Dulz
Beta: lol
Ikäraja: k-11
Fandom: MCU / Deadpool (/ Spiderman)
Disclaimer: En omista. Kunnia kelle kunnia kuuluu. Rahaa en saa vaikka siitä on pula Linkki tippisivustolle alareunassa no ei. (harmi)
Pairing: Wade/Peter, yksipuolinen kai
Genre: Deadpool. angst, huumori, shuffle

Haasteisiin: Genretasohaaste, Otsikoinnin iloja, Shuffle VI

Summary: Spidey ei ollut kertonut oliko legal!

A/N:
Öö joo. Shuffle taas. Ja tää on Aurille, joka on ehkä paras. Ei tietenkään niin paras etteikö kukaan muu vois olla paras, mutta paras silti. Also Auri käski mun julkaista tän. Joten, kiittäkää Auria.
Taas vähän monitulkinnaisesti aikajanalle sijoittuva yms vapaasti tulkittava muutenkin, tykätkää?




Yhtä aikaa yö ja päivä





Christine Slagman – My Jolly Sailor Bold


Spidey oli niin söpö! Ja hänen!
No, ei nyt ihan hänen hänen, mutta kai sitä haaveilla sai???
Cupido halusi heidät yhteen???




The Outfield – Your Love

”Spidey!”

”SPIDEY! NAI MUT!”

”Spideyyyyyyyyy mä autoin sua kukistamaan nää kermaperseet, mennään naimisiin? Oothan sä legal age? Kai sä voisit jo mennä naimisiin? Siis, siksi mä haluisin naimisiin, kun siitä tietäisin että sä ainakin varmasti olisit legal age, musta kun sanotaan vaikka mitä. Ja mä aattelin että hei mun rakas Spidey, miten mä todistan sille että mä en oo konna? Että mä oon rehellinen, ja hyvä – tai no, en hyvä ehkä, mä oon tehny paljon paskaa, mutta niin miten mä voisin todistaa sulle että mä en oo mikään niljake? Ja sit keksin, hei naimisiin ei pääse jos ei ole legal! Jos sä et oo legal, sä et voi mennä naimisiin! Eli ei seksiä ennen häitä, selkis?”



Hinder – Better Than Me

Wade ei ollut nähnyt Spideytä viikkoihin. Ehkä se vältteli häntä? Ehkä se tiesi millainen paska hän oli. New Yorkin söpöperse hämähäkki oli päättänyt vaihtaa Kaliforniaan tai jotain ja ilman häntä.

Ei sillä kukapa hitto hänet haluaisi, eikö?

Mikrochimichangat maistuivat tuhkalta. Lattiat huojuivat (eivätkä pelkästään tietyön vuoksi). Hän kasteli naamionsa märäksi moneen kertaan (eikä vain veripäissään tai tullessaan harvinaisen rajusti).

Hän oli ihan paska, kyllä hän sen tiesi.



Nightwish – Moondance

”Sinulle potku! Sinulle luoti! Entten tentten teelika mentten – hups, ei kai munille käynyt? – hissula vissula – saatana! Ei ole kilttiä karata!”

Jos Wade sitten tanssikin mafian poikien päällä kuin Bolshoi-teatterin paras ballerina, siitä ei (valitettavasti!) ollut mitään käsinkosketeltavaa todistetta. Ehkä keikkuva perse ja notkeat kyljet ja vitun venyvät jalat olisi vakuuttanut Spideyn.

Yksisarvisia tänä päivänä ja valtavia heinäsirkkoja toisena. Musersi vaikka väkisin yritti muuta.



Siru – Kaksi naista

Joskus katse oli liikaa – mikä vitun biisi tämä oli? Katse oli aina liikaa! Ja suudelma AINA liian vähän.

Muuten biisillä oli aika vitun hyvät sanat, Wade kertoi pehmoleluyksisarviselleen. Hänessä oli kaksi naista, no, miestä ehkä, mutta se ei ollut pointti. Ja toinen pärjäsi hiton hyvin ja toinen oli että apua olen neito pulassa auttakaa! Miksi kukaan ei voinut nähdä sitä häntä? Miksi Spidey ei voinut nähdä sitä häntä?

Hän vollotti ehkä vähän.

Spidey oli kerran seitittänyt hänet seinään ja pomppinut pois.



Hans Zimmer – Lasiurus

”Hei metkaa, lukija nyt keskity! Hans Zimmer on helvetin hyvä, ja tämä biisi on yhtä synkkä kuin Batmanin kalsarit. Se on sävelletty Batmanin kalsareille. Okei? Hyvä. Nyt keskittykää muhun.”



Se oli aivan tavallinen päivä. Synkkä ja myrskyinen yö. Yhtä aikaa yö ja päivä.

Kun sitten takaani sumuisella kujalla kuului kalahdus, käännyin judo-otteita kerraten ympäri.

[Et sinä osaa judoa.]

Sain oppitunnin kerran, hiljaa!

[Ei sitä lasketa, kun sait siltä hottikselta judokalta perseeseen.]

Kolme kertaa, kiitos. Se on jo vähintään yksi judotunti, okei?

Auringon viime säteet heijastuivat Iron Manin haarniskasta. Tosi hottiksesta haarniskasta, okei? Se haarniska on tosi hottis. Siinä on punaista, ja minä tykkään kun joku inspiroituu minusta!

No, Iron Man sitten käski minun lopettaa Spidermanin stalkkaaminen. No daa? En minä sitä stalkannut! Mutta milloin rikkaat olisivat kuunnelleet köyhiä, niin?! Paitsi että kyllä minä vähän ehkä stalkkasin.

[Vähän.]

[Joo.]

Tarjosin sille persettä, mutta se lähti ja uhkasi posauttaa minut Thanosin syliin jos en pysyisi ainakin maapallon toisella puolella ihqusta Spideysta. Eli siis lähestymiskielto Deadpool =/= Spidey~20004-20037,5km á la Iron Man aka Tony Stark aka Robert Downey jr hottisperse. Niin paljon hottiksia perseitä? Palkkasiko Hollywood kaikki perseen perusteella?

Itkin vähän läävässäni illalla. Aamuun asti. En kaipaa muistutuksia kiitos vitusti.



Paramore – Fences

Ehkä lähestymiskielto á la RDJ ei sittenkään ollut kovin vakava juttu tai sitten Spiderman ei ollut kuullut siitä. (Spiderboy? Vai man? Wade ei tiennyt, Spidey ei ollut kertonut oliko legal age!)

”Kuka sinä olet?” se kysyi häneltä. Ja pari fanfaaria soi.

”Mutta kuka sinä olet?” se kysyi uudelleen kun hän oli selittänyt ettei mitään selityksiä oikeasti tarvittu. Jees? Kaikkihan tiesivät Deadpoolin. Ei mikään sankari jne. Ja Wade ehkä vähän taas pillitti, tällä kertaa ilosta. Uskoiko se että hän oli muutakin?
« Viimeksi muokattu: 17.02.2021 02:26:31 kirjoittanut DulzGraham »
pannu by wolferain ♥

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
(siinä sulle approx. 4cm ÄÄtä, valita mun esimiehelle jos ei kelpaa)

okei. joo.
apua.
mitä tähän sanois.
oon vaan ihan täpinöissä - niinku mitä helvettii tää on paras spideypool ikinä??? wade on wade holy fucking hell. rakastan sua oot paras

Lainaus
"Ja mä aattelin että hei mun rakas Spidey, miten mä todistan sille että mä en oo konna? Että mä oon rehellinen, ja hyvä – tai no, en hyvä ehkä, mä oon tehny paljon paskaa, mutta niin miten mä voisin todistaa sulle että mä en oo mikään niljake?"
voi ei pool babe ;;;;; ♥♥♥♥♥ hän on hyvä hän ON

Lainaus
Wade ei ollut nähnyt Spideytä viikkoihin. Ehkä se vältteli häntä? Ehkä se tiesi millainen paska hän oli. New Yorkin söpöperse hämähäkki oli päättänyt vaihtaa Kaliforniaan tai jotain ja ilman häntä.

Ei sillä kukapa hitto hänet haluaisi, eikö?
oot oikeesti vaan niin helvetin loistava en kes tä voi ei New Yorkin söpöperse hämähäkki on ehkä paras i k i n ä ja tarviin nyt sit sulta fikin sillä otsikolla thanks. sellain missä tää paritus ei oo "yksipuolinen kai" >:--------( mutta joo apua ääääähh wade on vaan niin wade. pikku angstipallo haluan vain halia ;;;; ♥ spidey haluaa sinut kyllä varmasti haluaa minä tiedän minä olen varma

en mä oikeasti osaa kommentoida tätä mitenkään mutta rakastan tätä ja oon niiiiiiiiin ilonen että kirjotit tän ja julkasit tän ja oon ihan ITKU ♥♥ kaikki nämä palaset on vaan täydellisiä, jotain niin upeeta etten ois osannu edes unelmoida ;;; ja voi noi neljännet seinät ja laatikot ja en kestä en osaa oot vaa loistavaloistavaloistava

Lainaus
(Ei sitä lasketa, kun sait siltä hottikselta judokalta perseeseen.)

Kolme kertaa, kiitos. Se on jo vähintään yksi judotunti, okei?
halusin lainata ton koko kohtauksen neljännestä seinästä yöhön ja päivään ja iron maniin ja pillitykseen mutta hillitsin itseni ja otin vaan tämän koska ääääääääääääääääääääääääääää loistava ihana täydellinen yhy nauran "yhy nauran" makes sense!! mutta voi ei iron man ylisuojelevaisähahmo 1000% apua

mutta onneksi spidey ei tiennyt tai kuunnellut tai mitä ikinä koska nää kuuluu yhteen ja toi loppu oli täydelliSIN ja itken kans ehkä vähän - wade on niin paljon kaikkea muutakin kuin vaan merc with a mouth ja nyt vaa, nyt vaa, nyt vaa
jatkoa. (odotitko oikeesti järkevää kommenttia? sori) tarviisin ehkä unta - mut enemmän kyl tarviin vaa sitä jatkoa

se puujalkavitsi: Mies ajoi auton katolleen ja joutui korjauttamaan sekä katon että savupiipun.

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Aina välillä unohdan et oon kirjottanu tän, ja sitten luen tän ja nauran. Sitten luen Auri sun vitun upeen kommentin ja nauran vähän lisää, mutta enimmäkseen sulan sisältä, koska oothan sä nyt vähintään yhtä upee kun tää ficci. Who am I kidding, tää ficci on obvs upeempi kyllä se oot sä.

Tää on helmi. Ja säki. Ja mä. Ehkä. Mut sä oot paras. Kiitos ♥♥♥♥

Ps. kai se auto oli katollaan siellä katolla?
Pps. En mitannu, mut valitan varmasti sun esimiehelle siitä että et säkään vaan teet hommat puolitiehen. Varo vaan.
pannu by wolferain ♥