Kirjoittaja Aihe: Ikävä sua | S | angst, draama, slash | Otava/Tokio | raapale  (Luettu 1166 kertaa)

liljankukka

  • Vieras
Ficin nimi: Ikävä sua
Kirjoittaja: liljankukka
Ikäraja: S
Genre: Angst, draama, slash
Paritus: Otava/Tokio

A/N: Alkoi jo olla ikävä näitä poikia :D Fluffyä piti tulla, mutta noh, pääasia että tuli edes jotain!


Ruusunmarjapojat-sarja
(kronologisessa järjestyksessä seitsemäs)


Ikävä sua

”Onko sun pakko mennä?”

”Rakas me puhuttiin tästä, mun on pakko mennä, mutta mä tuun pian takasin.”

”Mutta mitä jos sä et tuukkaan?”

”Kyllä mä tuun. Mä meen vaan mun siskon häihin ja tuun jo sunnuntaina takasin.”

”Mutta - ” Tokio oli juuri sanomassa, kun viimeinen kuulutus Lontoon lennolle kajahti lentokentällä.

”Rakas mun pitää mennä”, Otava sanoi ja puristi toisen kättä hennosti.

”Okei”, Tokio kuiskasi ääni käheänä.

”Kaks päivää menee nopeasti ja sitten me jo nähdään, mä lupaan”, Otava sanoi hiljaa ja painoi suukon toisen otsalle.

Tokio rutisti poikaystäväänsä tiukasti ja nuuhkaisi tämän mansikkashamppoon tuoksua nopeasti. Kyyneleet kihosivat hänen silmiinsä.

”Mulle tulee ikävä”, Tokio kuiskasi ja päästi sitten irti.

”Mullekin sua”, Otava sanoi ja suuteli vielä toisen pehmeitä huulia ennen kuin lähti kävelemään ripeästi kohti lähtöporttia.

Tokio katsoi toisen perään ja antoi viimein kyyneleiden valua poskilleen. Hän ei ollut ollenkaan varma oliko Otavan lähteminen ollut hyvä idea. Mitä jos toiselle sattuisi jotain tai mitä jos hän löytäisi jonkun toisen ja unohtaisi Tokion. Tai entä jos Otava ei haluaisikaan tulla takaisin hänen luokseen.

Tokion sydän hakkasi rinnassa, keho tärisi, kädet hikosivat ja kuumat kyyneleet valuivat poskia pitkin leualle. Paniikki valtasi hänen sydämensä.

Otava|16:34
Mä tuun kyllä takasin rakas, älä huoli <3

Ja yhtäkkiä Tokion oli paljon parempi olla. Tietysti Otava tulisi takaisin, miksi hän oli edes ajatellut toisin.
« Viimeksi muokattu: 13.09.2018 17:02:46 kirjoittanut liljankukka »

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 158
  • © Auro
Hei!!!

Kiitos, kun linkitit tämän! :--) Minä en tyyliin ikinä lue originaalia, haha. Jotenkin minun on niin paljon vaikeampi tarttua niihin, kun en tunne hahmoja (ellei sitten oo kyseessä joku tekstien sarja, johon oon aikaisemminkin tutustunut) ollenkaan, enkä yhtään tiedä mitä odottaa. Ja Finiin paluuni jälkeen en oo lukenut yhtään originaalitekstiä, joten tämä nyt korkkasi sen.

Onpa kivat nimet hahmoilla! Tykkäsin varsinkin Otavasta. Otava. Otavaotavaotava. Ihana. En tosiaan tutustunut ennen tämän lukemista tämän versen muihin teksteihin niin en tiiä hahmoista hölkäsen pöläystä, mutta tämä teksti oli hirmu kiva niin ehkä saatan tutustua muihinkin tekeleihin lähemmin! Tämä siis jäi mulle vähän auki tämä teksti, varmaan tajuaisin enemmän, jos tuntisin näitä poikia, mutta oli kuitenkin ilo lukea.

Voi Tokiota. Kovin epävarmalta palleroiselta vaikuttaa, kun toinen on lähdössä matkaan vain kahdeksi päiväksi niin Tokio on ihan jo kyyneleet silmissä. Voi että. Onneksi sai kuitenkin söppänän viestin Otavalta ja epävarmuus sai vähän väistyä. Toivottavasti tekstin jälkimainingeissa matka sujui kuitenkin hyvin ja pojat palasivat takaisin yhteen ilman sen kummempia kolhuja!

Kiva pieni teksti, olisi voinut lukea tätä enemmänkin. :--) Taidankin tutustua lähipäivinä näihin poikiin enemmän ja lukea muutkin sarjan osat, nyt kun tähän originaalin makuun pääsin, haha. Kiitoksia. ♥

liljankukka

  • Vieras
Vilna, kiitos ihanasta kommentista, piristi silloin ja piristää edelleenkin!! <333 Tosi kiva, että tykästyit poikiin ja aloit vielä lukemaan heistä lisää! <33 Otava on kyllä ihana nimi, just sellanen otavaotavaotava! Tokio on vähän epävarma pallero (ihana sana! :333), mutta Otava onneksi osaa suhtautua toisen epävarmuuteen hyvin! Loppu on tarkoituksella avonainen, että saa itse ajatella miten haluaa, mutta sen sanon, että onnellisesti he palasivat yhteen, kun Otava tuli takaisin :D Kiva että tykkäsit! :>>>

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • Clara, my Clara
Okei, on myönnettävä, ett toi angst sai hieman pelästymään. Odotin jotain oikein suurta angst-pläjäystä riidan muodossa tai jotain, mutta onneksi kyseessä oli vain haikeaa angstia, ikävää toisen luo. (Nää on niin fluffisia, että odotan vähän kauhulla sitä vääjäämätöntä, jossa on jotain riitaa tai eroon liittyvää...)

Tokio on ilmiselvästi itsestään hyvin epävarma. Otava on lähdössä vain kahdeksi päiväksi siskonsa häihin (ihan näin btw, miksei Tokio lähtenyt mukaan, eikö se voinut vaiko...?) ja Tokio ehtii käymään melkein kaikki kauhuskenaariot (alan itkee, jos ne joskus eroo) päässään läpi. Kehtaan väittää, että Tokion aikaisemmilla suhdekuvioilla on vaikutusta asiaan.

Onneksi Otava on kuitenkin ymmärtäväinen ja tietää mistä kenkä puristaa. Vakuutusviestin lähettäminen kertoo, että Otava tuntee Tokion oikein hyvin.

Kiva yksityiskohta tuo Otavan mansikkashampoo, muuten.

-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor