Kirjoittaja Aihe: Lähellä Kuuta | S, raapale | Aurinko/Kuu  (Luettu 1023 kertaa)

Uhkarohkea

  • piilossa
  • ***
  • Viestejä: 141
  • unelmoija
Lähellä Kuuta | S, raapale | Aurinko/Kuu
« : 18.08.2018 02:01:42 »
Nimi: Lähellä Kuuta
Kirjoittaja: Uhkarohkea
Genre: fluff UST-vivahteella, slash
Ikäraja: S
Paritus: Aurinko/Kuu

Lähellä Kuuta
300 sanaa

Lusikassa oli hyvä maata, silitellä Kuun kylkeä ja kiusata sitä välillä kutittamalla mahasta. Kuun yöpaita tuntui hassulta käden alla, sellainen vanha ja kulunut musta t-paita, joka oli tosin haalistunut melko harmaaksi useissa pesuissa. Sängynpeitto lämmitti mukavasti, vaikka ulkona olikin vaivaiset kymmenen astetta ja satoi vettä, melko tyypillinen syyspäivä siis. Kuuta en osannut vielä pitää tällaisena osana mitään päivääni, odotin koko ajan hieman jotain elettä, joka kertoisi mun tehneen kaiken väärin. Oloni oli epäilyksestä huolimatta melko pumpulinen.

”Aurinko.” Kuu sanoi raukeasti. Hymyilin sille, vaikkei se nähnytkään.
”Mh?” mä äännähdin. Tunsin, kuinka Kuu painautui lähemmäs mua. Eikö se ymmärtänyt, etten voisi kovin lämmittää sitä farkkujeni läpi.

”Kiva kun oot siinä”, se naurahti, ja huomasin Kuun korjaavan asentoaan, kääntyvän toisin päin. Se alkoi näpertää mun farkkujen sepaluksen kanssa.

”Mitä sä- se nappi on aika tiukasti”, hymähdin. Kuu jatkoi näperrystä ja sai sepaluksen yllättävän näppärästi auki.

”Tuun lähemmäs sua”, Kuu naurahti jälleen ja alkoi kiskoa farkkuja pois mun jalasta.

”Ei me kyllä tällaisesta mitään sovittu”, totesin hermostuneena. Vaaleaa seinää oli helppo tuijottaa ja vältellä samalla Kuun katsomista silmiin.

”Niin millaisesta”, se sanoi. Hymyili ja katsoi mua silmiin.

”Etkö sä- ihan sama”, tuhahdin, kohautin olkapäitäni.

”En mä, jos et halua. Vaikka joku taitaakin haluta”, Kuu hymähti, iski silmää. En kieltänyt mitään, mutta mun olemuksesta saattoi lukea pientä ahdistusta ja hermostusta. Se riisui multa farkut, heitti ne lattialle ja tuli takaisin mun viereen. Otin sen ihan mielelläni lusikkaan. Siinä oli hyvä olla, lähellä Kuuta. Vedin peiton takaisin meidän päälle, ennen kuin siirsin oikean käteni Kuun yöpaidan alle, sen rintakehälle. Saatoin rauhoittua sen lähellä. Kuu painautui tiukasti mua vasten ja suljin silmäni, hengitin syvään sen tuoksua, merivettä ja hikeä. Merivesi toi mun mieleen kesän, näkinkenkien keräilyn ja hetken jona melkein suutelin, mutta en kuitenkaan uskaltanut.

”Vittu sä olet lämmin”, Kuu naurahti. Suukotin sen niskaa enkä vastannut mitään.
[16:38] <@Odo> Uhis hanki samantien koko kerä punasta lankaa ja vedä se sellaseen solmuun et lopulta tajuat sen olevan yliarvostettua!



lasken päiviä järkevään hetkeen

liljankukka

  • Vieras
Vs: Lähellä Kuuta | S, raapale | Aurinko/Kuu
« Vastaus #1 : 18.08.2018 11:36:33 »
Jee, sain herätä näihin kahteen!! <33333333

Aww, tää oli kyllä niin suloinen ja höttöinen, piristi kummasti aamua :3 Aurinko on niin suloinen ja totta kai Kuukin :3 Nää kaksi on ehdottomasti mun uus OTP! <3

Lainaus
”Tuun lähemmäs sua”, Kuu naurahti jälleen ja alkoi kiskoa farkkuja pois mun jalasta.
Tää ei ihan ollu semmosessa asiayhteydessä, kun mä ajattelin illalla, mutta äää niin suloinen! <333

Näistä kahdesta voisin lukea ihan loputtomiin kyllä, ovat niin helkkarin suloisia!! <33