Kirjoittaja Aihe: Rakas enkeli | S | draama, romance, slash | Kuisma/Aarni | ficlet????  (Luettu 1123 kertaa)

liljankukka

  • Vieras
Ficin nimi: Rakas enkeli
Kirjoittaja: liljankukka
Ikäraja: S
Genre: Draama, romance, slash
Paritus: Kuisma/Aarni
Varoitus: kuolema!

A/N: Halusin vaan kirjottaa jotain, koska sota ja päädyin tappamaan Aarnin????


Rakas enkeli

”Kuisma?”

”Mitä?”

”Mä rakastan sua tosi paljon, tiedäthän sä sen...”

Kuisma kääntyi nopeasti kohti Aarnia. Tämän ruskeista silmistä paistoi huoli ja suru.

”Taasko?” Kuisma kysyi ja kömpi halaamaan poikaystäväänsä.

”Joo. Mua pelottaa, että mä kuolen...” Aarni sanoi hiljaa, äänestä kuulsi suru.

”Et sä vielä kuole rakas, mä en anna sun”, Kuisma kuiskasi, mutta syvällä sisimmässä pelko oli suuri.

Aarni nojasi poikaystävänsä rintaa vasten ja hengitti syvään. Hänen rintaansa oli alkanut sattua yhä useammin, mutta yksikään lääkäri ei ollut löytänyt syytä hänen kipuihinsa.

”Mitä jos mä kumminkin kuolen?” Aarni kysyi ja Kuisma pystyi tuntemaan, kuinka hänen sydämensä särkyi palasiksi.

”Sitten susta tulee enkeli, vaikka sä ootkin jo mun oma rakas enkeli”, Kuisma sanoi, ääni käheänä itkua pidätellen.

”Mutta mä en halua kuolla, en halua jättää sua yksin”, Aarni sanoi ja kääntyi suutelemaan toisen lämpimiä huulia.

”Vaikka susta tulisikin enkeli, ei ne olisi hyvästit”, Kuisma totesi ja sai pienen hymyn nousemaan Aarnin huulille.

Kuisma rutisti toista lujasti, sydämessä tuntui pahalta, tuntui kuin jotain puuttuisi.

Ja seuraavana aamuna Aarnista oli tullut enkeli.