Kirjoittaja Aihe: X-men: Hard luck lauantai (K-11)  (Luettu 2054 kertaa)

Mythofan1

  • ***
  • Viestejä: 217
X-men: Hard luck lauantai (K-11)
« : 02.08.2018 09:47:53 »
Nimi: Hard luck lauantai
Kirjoittaja: Mythofan1
Fandom: X-men
Ikäraja: K-11
Paritus: ei ole
Genre: huumori one-shot
Yhteenveto: Miten vaikeaa on vahtia muutamaa mutanttiteiniä? Tosi vaikeaa.
Disclaimer: En omista X-meniä. Vain omat hahmoni. Kunhan vain annan mielikuvituksen lentää.
Varoitukset: Wolverine saa aika kovaa kyytiä

         Hard Luck-Lauantai

Et varmaan usko millainen lauantai mulla oli. Kun Jean ja Kyklooppi puhuivat lähtevänsä treffeille proffa pyysi mut sivummalle. Proffa sanoi, että Peto oli nähnyt Sapelihampaan kartanon lähettyvillä. Arvaas, kuka joutui lapsenvahdiksi. Nuoret lukivat lehtiä ja pelasivat noppapelejä samaan aikaan, kun mä kävin tekemässä popcornit ja avasin TV:n, sieltä alkoi The Kingdom. Taisin nukahtaa jossain leffan puolimaissa, sillä pennut karkas. Kun mä heräsin, ne oli livistäny. Ainoa johtolanka, minkä löysin oli elokuvateatterin esite. Leffassa näemmä pyöri Decoys 2 Alien Seduction – kauhuleffa. Mä lähdin Kykloopin prätkällä niiden perään. Kun mä ajoin koulun pihalle vievää tietä alas ajotielle mä hoksasin, että mua kohti syöksy rekka. No mä en haavoittunut pahasti, mutta Kykloopin prätkä meni romuraudaksi. Rekkakuski pysäytti rekan ja tuli katsomaan loukkaannuinks mä. Mä paransin itseni nopeasti ja lähdin kävelemään tien reunassa. Äkkiä musta tuntui, että jokin tuijotti mua. Kun mä vilkaisin metsään päin, mun kimppuun hyökkäsi Sapelihammas. Me kierittiin alas mäkeä. Me ruvettiin taistelemaan kuun valossa. Äkkiä mä tunsin inhottavan rusahduksen niskassani ja sitten kaikki pimeni. Pari kyt minuuttia myöhemmin mä heräsin poliisiputkassa. Mä maksoin mun takuut ja lähdin kävelemään kohti kartanoa. Äkkiä mä huomasin viisi nuorta teiniä, joista yksi seisoi muiden edessä. Tyttö oli punapää ja vihreäihoinen. Se oli Leguaani. Mä kuulin, kun se sano, etten mä erottais Alienia Frankensteinista. Muut taisi huomata mut, sillä ne alkoivat änkyttää:
- Lo-Lo-Lo…
- Mikä Lo? Leguaani kysyi.
- Logan, Mä sanoin.
Mä ohjasin teinikatraan kartanolle. Teinit painuivat pehkuihin ja mä rojahdin sohvalle. Kun proffa, Peto, Jean ja Kyklooppi tulivat takaisin, taisin näyttää puolikuolleelta.
P.S. En malta odottaa, että Kyklooppi näkee sen prätkän.

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: X-men: Hard luck lauantai (K-11)
« Vastaus #1 : 05.01.2021 21:14:30 »
Tämäpä oli hauska. :D Jotenkin mutkaton ja täynnä menoa ja meininkiä, ja vaikka kaikki tapahtuikin nopeaan tahtiin eikä hirveästi jääty jahkailemaan, se ehkä sopii Loganiin ja tähän fandomiin oikein hyvin. Viimeinen lause kruunasi kaiken, rip Kykloppin prätkä. :D Ja rip myös Wolverine, saattaa mennä hetki toipuessa superkyvystä huolimatta. :P Kiitos tästä!


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.