Kirjoittaja Aihe: Ruusunmarjateen makuisia suudelmia | S | romance, slash | Tokio/Otava | raapale  (Luettu 1749 kertaa)

liljankukka

  • Vieras
Ficin nimi: Ruusunmarjateen makuisia suudelmia
Kirjoittaja(t): liljankukka
Ikäraja: S
Genre: Romance, slash
Paritus: Tokio/Otava
Varoitukset: Puhetta seksistä ja kaksi poikaa pussailemassa
Disclaimer: Kaikki kuuluu minulle.

A/N: Multa löytyy lähemmäs 20 tekstiä näistä pojista, mutta kaikki on vielä pöytälaatikon uumenissa. Tässä kuitenkin yksi teksti.

Ruusunmarjapojat-sarja
(kronologisessa järjestyksessä toinen)


Ruusunmarjateen makuisia suudelmia

Tokio ei halunnut seksiä. Tokio oli kaksikymmentäviisi, mutta oli harrastanut seksiä vain kerran ja sekin oli ollut umpihumalassa. Tokion seurustelusuhteet päättyivät aina lyhyeen, ei kukaan halunnut kumppania joka ei halunnut seksiä. Kahdeksantoistavuotias Tokio oli miettinyt miksi ei halunnut seksiä, oli luullut olevansa ainoa, friikki. Hetken selailun jälkeen Tokio oli löytänyt netistä etsimänsä termin.

Aseksuaali. Henkilö joka tuntee hyvin vähän tai ei ollenkaan seksuaalista vetovoimaa.

Kyllä Tokio silti halusi rakkautta ja hellyyttä. Ja suudelmia. Ei se tehnyt hänestä kykenemätöntä rakastamaan, hän ei vain halunnut seksiä. Hän oli ollut varma ettei kukaan koskaan rakastuisi häneen, eihän kukaan halunnut kumppania, joka ei halunnut seksiä.

Sitten Tokio tapasi Otavan.

”Minä en halua seksiä”, oli Tokio sanonut, kun Otava oli suudellut.

”Okei”, Otava oli sanonut ja jatkanut Tokion pussailua.

”En tarkoita nyt, vaan aina. En halua seksiä ollenkaan”, Tokio oli sanonut ja odottanut Otavan lähtevän.

”Okei.” Otava oli sanonut ja jatkanut Tokion suutelua.

He eivät olleet puhuneet asiasta sen jälkeen. Tokio ei halunnut seksiä, eikä Otava odottanut sitä häneltä. Joskus Tokio mietti halusiko Otava seksiä, oliko tämä suostunut hänen takiaan olematta ilman seksiä? Ei sillä loppujen lopuksi ollut väliä, koska Tokio oli onnellinen, Otavan suudelmat maistuivat ruusunmarjateeltä, eikä Tokio halunnut muuta kuin suudella niitä huulia.

Joskus pitäisi puhua, mutta sen hetki ei ollut nyt.

« Viimeksi muokattu: 13.09.2018 16:52:54 kirjoittanut liljankukka »

Auri

  • the end of an era
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 409
  • and — the beginning
Huomasin tämän kommenttikamppanjan puolella, mutten halunnut virallisesti ottaa tätä kommentoitavaksi, koska toivon että joku toinenkin kommentoisi tätä!

Itse olen 21-vuotias aseksuaali ja pakko sanoa, että Tokion kokemukset lyö todella lähelle omiani. Tuntui tosi kauan, että olen kummajainen ja lopulta painostin itse itseni humalassa sänkyyn yhdenyönjutun kanssa - sen jälkeen tuntui aika pahalta, ja onneksi tajusin sittemmin että oon asse. Tokion kokemukset ja ajatukset on tosi hienosti kirjoitettu, tykkään tosi paljon ja oikeasti kuvaa ihan täydellisesti mun omia. Läheisyys on jotain, mitä haluan tosi paljon ja oon tosi ilonen että Tokio löysi Otavan. <3 Kun Otava vaan jatkaa Tokion pussailua, kun Tokio on selittänyt ettei halua seksiä lainkaan, voi ei! Sain ihan sydämentykytyksiä, melkein itkettää.

Löysin yhden virheen tuolta,
Ei sillä lippujen lopuksi ollut väliä, koska Tokio oli onnellinen
lippujen pitäisi kaiketi olla loppujen? :>

Muuten tämä on aivan täydellinen! <3 Ainiin ja alussa mainitset, että sulla on lähemmäs kaksikymmentä tekstiä näistä pojista! Toivon todella, että julkaiset heistä lisää <3 Olen ihan rakastunut! Kiitos tosi tosi tosi paljon tästä lukunautinnosta, odotan innolla jatkoa tai jotain mitä ikinä tästä parista :>

Tämä oli nyt vähän tälläinen ihkutuskommentti, mutta mitäpä voin sanoa - tykkään tästä ihan liikaakin.

ps. Voihan häpeä, unohdin kokonaan mainita ruusunmarjateen!! Niin perhanan söpö yksityiskohta, ja tämän nimi on niin suloinen että lämmittää mieltä ja sydäntä - niinkuin ruusunmarjatee ikään <3
« Viimeksi muokattu: 02.08.2018 06:40:28 kirjoittanut Aurinkolapsi »

someone who, when they arrive, makes you think that
everything's gonna be all right

liljankukka

  • Vieras
Aurinkolapsi: Aww, kiitos ihan superisti kommentista! <3 Kiva, että joku muukin tykkää näitä pojista yhtä paljon kuin minä. Olen itsekin aseksuaali ja Tokion ajatukset olivat lähinnä omiani, joten on tosi kiva kuulla, että joku muukin ajattelee näin. :) Ja hei, kiitos virheen bongaamisesta, pitää korjata!

Olen yrittänyt korjailla yhtä vanhaa tekstiä näistä pojista, josko saisin sen sitten tänne ^^

Kiitos vielä ihan hirveen paljon kommentistasi, ilahdutti suunnattomasti kuulla positiivista palautetta! :) (En tiedä johtuuko väsystä, mutta tirautin muutaman kyyneleen kommenttiasi lukiessani, niin ihana se oli <3)

//En edes tiedä mistä koko ruusunmarjatee tuli :D Rakastan teetä, mutta ruusunmarja on yksi pahimmista mauista. Halusin suloisen otsikon ja ajattelin, että jonkun makuiset huulet/suudelmat toimii aina. Kiva, että tykkäsit yksityiskohdasta :)
« Viimeksi muokattu: 02.08.2018 06:46:55 kirjoittanut liljankukka »

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 1 998
  • Clara, my Clara
Heips!

Tää oli suloinen ja tunteita herättävä ficceröinen. Tokion ajatus siitä, että hän oli ainoa ja friikki, oli samaistuttavaa. Itsekin on tullu koettua sellaisia hetkiä, kun on erilainen muista, niin tulee pohdittua onko sitä ainut ja friikki. Se ei todellakaan ole kiva tunne. Tokiolle onneksi selvisi, ettei hän ollut ainoa (ja löysi terminkin) - se oli varmasti hänelle helpottavaa.

Maininta Tokion suhteista, jotka loppuivat lyhyeen, koska kaikki hänen seurustelukumppaninsa halusivat seksiä(kin), teki surulliseksi. Toisaalta toki ymmärtää, että kaikki eivät ole valmiita suhteeseen, jossa ei ole seksiä, mutta ei se silti poista Tokion pahaa oloa, ja tuntemaan epäreiluutta siitä, että koska hän ei ole kiinnostunut seksistä, kukaan ei haluaisi olla hänen kanssaan vakavassa suhteessa, johon kuuluvat rakkaus ja hellät hetket sekä suudelmat.

Onneksi Tokio löysi Otavan, jota ei haitannut yhtään, että Tokio ei halua ollenkaan seksiä. (Hahaha, aivan mahtavaa miten Otava oli vaan "okei". :D Ne sai nauramaan ääneen.) Otava vaikuttaa ymmärtäväiseltä, joka tajuaa että huolimatta siitä, ettei Tokio halua seksiä, tämä on kykeneväinen rakastamaan ja haluaa suudelmia ja helliä hetkiä.

Huolimatta siitä, että tää oli lyhyt, niin hahmoihin ehti kiintyä nopeasti. Mielelläni lukisin kaksikosta lisää (kommentoimisesta en mene vannomaan, koska olen siinä tavattoman huono ja otan siitä kovat paineet...), erityisesti haluaisin lukea tuosta keskustelusta, joka poikien on käytävä jossain vaiheessa. Se on tärkeä keskustelu heidän suhteensa kannalta ja toivon, että se sujuu hyvin ja pojat elävät onnellisina elämänsä loppuun asti.

Pienenä yhteenvetona tähän loppuun todettakoon, että pidin tästä paljon ja hahmot vaikuttivat loistavilta. Ja alussa näkyikin olevan, että tähän on ilmestynyt jatkoa. Lukaisen sen toisten (luultavasti huomenna) ja yritän kommentoidakin.

-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

liljankukka

  • Vieras
Kiitos paljon kommentistasi, tirsu! Tokio ja Otava ovat mun kullannuppuja :D Ja eiköhän heidän keskustelustaankin jonkinlainen teksti ilmesty jossain vaiheessa :)