Kirjoittaja Aihe: Ella ja kaverit: Ella sarjakuvatapahtumassa (K-11)  (Luettu 1532 kertaa)

Mythofan1

  • ***
  • Viestejä: 217
Nimi: Ella sarjakuvatapahtumassa
Kirjoittaja: Mythofan1
Fandom: Ella ja kaverit
Ikäraja: K-11
Paritus: ei ole
Genre: huumori
Yhteenveto: Ella ja kaverit sekoilevat tällä kertaa sarjakuvatapahtumassa.
Disclaimer: En omista Ellaa ja kavereita. Kunhan vain annan mielikuvituksen lentää.
Varoitukset: Ella ja kaverit huumoria.



              Ella sarjakuvatapahtumassa

Hei, minä olen Ella. Olen toisella luokalla. Meillä on mukava luokka ja mukava opettaja. – Tai oli, sillä opettaja meni hukkaan. Ehkä olisi parempi sanoa, että hän hukkasi meidät. Me olimme nimittäin sarjakuvatapahtumassa. Opettaja oli pysähtynyt katsomaan jotain pöytää ja me lähdimme etsimään Darth Vaderia ihan itseksemme. Vasta viisitoista minuuttia myöhemmin huomasimme että opettajaa ei näkynyt missään.
- Entä jos opettaja on kaapattu, Tuukka ehdotti.
- Höhlä, kuka nyt sieppaisi opettajan? minä kysyin.
- Jokeri, ehdotti Samppa.
Se oli totta. Jokeri oli tarpeeksi tyhmä siepatakseen opettajan.
- Se voi kyllä olla joku toinenkin konna, Tiina sanoi.
- Aivan. Sanokaa suosikkiroistonne, Tuukka sanoi.
- Myrkkymuratti, sanoin minä.
- Harley Quinn, Tiina sanoi.
- Kissanainen, sanoi Hanna.
- Bane, sanoi Pukari.
- Jokeri, sanoi Samppa.
- Arvuuttaja, sanoi Pate.
- Kaksinaama, sanoi Tuukka.
Me päätimme tutkia jokaisen roiston alibin tai ainakin tarkistaa oliko hänellä panttivankia. Ensimmäisenä yritimme etsiä Myrkkymuratin.
- Osaatko sanoa mitään missä Myrkkymuratti voisi olla? kysyi Tuukka.
- Siellä missä on kasveja, minä sanoin.
Juuri silloin huomasimme hänet.  Punatukkainen tyttö, jolla oli vihreät vaatteet, seisoi lähettyvillä.
- Tuolla hän on, Tiina kirkaisi.
Me kaikki hyökkäsimme hänen kimppuunsa.
- Hei mitä tää on? hän huusi.
- Okei, missä meidän opettajamme on? Tuukka tivasi.
- Että mitä? Myrkkymuratti kysyi aika hölmistyneenä.
- Mä myrkytän sua kukkaan ellet sano missä opettaja on, Pukari uhkasi.
- Häh? Myrkkymuratti kysyi vielä hölmistyneempänä.
Minusta alkoi tuntua ettei Myrkkymuratista saanut mitään irti. Sitä mieltä olivat muutkin. Me päästimme hänet menemään ja lähdimme etsimään seuraavaa rikollisehdokasta. Hetken päästä olimme kiertäneet suurimman osan roistoista kunnes Tuukka huomasi Kaksinaaman joka oli menossa jonnekin. Lähdimme hänen peräänsä ja huomasimme pian että hänellä oli panttivanki.
- Hänellä on Robin, Hanna henkäisi.
Samassa Samppa työntyi meidän ohitsemme Batman viitta päällään.
- Samppa. Mitä sinä teet? Tuukka kysyi.
- Olen Batman ja aion vapauttaa Robinin tuon konnan käsistä, Samppa ilmoitti ja hyppäsi esiin.
- Vapauta Robin, Samppa huusi.
Kaksinaama tuijotti Samppaa yllättyneenä ja samoin tämän naisapurit ja jopa siepattu Robin.
- Lukiko käsiksessä, että Batman on joku pentu, Kaksinaama kysyi tytöiltä, jotka kohauttivat olkiaan.
- Pysy käsiksessä ja uhkaile, toinen tytöistä sihahti.
Kaksinaama veti esille aseen ja osoitti sillä Robinin päätä ja otti sitten esille kolikon.
- Tiedät mitä tapahtuu jos kolikko paljastaa rasti puolen, Kaksinaama sanoi ja heitti kolikon ilmaan.
Samassa Samppa teki jotain mikä oli uskomatonta. Hän syöksyi Kaksinaaman jalkoihin ja kamppasi hänet. Me vilkaisimme toisiamme ja syöksyimme Sampan avuksi. Tappelimme jonkin aikaa roiston kanssa, kunnes joku ilmestyi paikalle ja se joku oli opettaja.
- Anteeksi kauheasti, opettaja sanoi ja lähti viemään meitä pois.
Se oli meistä epäreilua, koska emme vielä olleet ehtineet vapauttaa Robinia. Vähän myöhemmin olimme ovilla lähdössä tapahtumasta.
- Seuraava retki järjestetään koulun taakse mäkeen,  opettaja mutisi.
- Kulta, opettajan vaimo sanoi.
Meistä retki oli oikein onnistunut.