Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Kypsyyskoe, S, Otabek/Yuri, oneshot  (Luettu 791 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Kypsyyskoe
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: Yuri!!! on Ice
Ikäraja: S
Paritus: Otayuri, taustalla Viktuuri
Genre: Slice of life

Summary: Kuka helkkari halusi puhua kondomeista päivänvalossa ja keskellä kauppaa?

A/N: Tämäkin teksti ideoineen olisi ollut soveliasta saada valmiiksi jo muutama vuodenaika sitten. Oli vaihteeksi mukavaa hypätä YoI:n maailmaan kaiken Voltronin, MHA:n ja muutaman muun fandomin seasta. Syvempää inspiraatiota tästä sarjasta ficcailuun saanee vähän odotella, mutta jos nyt ainakin pari keskeneräiseksi jäänyttä tekelettä saisi kuosiin ja ulos Wordista... :D Osallistuu haasteeseen Animaatioiden taikamaailma.



***



”Hammastahnaa ja rakkolaastareita”, Yuri julisti pudottaessaan hankintansa Otabekin kanniskelemaan ostoskoriin. ”Mitä vielä?”

Otabek silmäsi keltaista muistilappua. ”Vessapaperi oli myös lopussa.”

”Hm? Viktor ja Katsudonhan kävivät kaupoilla eilen”, Yuri murahti. ”Olisihan se ollutkin niille liian vaikeaa hankkia paperia siinä samalla...”

”Se olin oikeastaan minä, joka lupasi ostaa paperia seuraavaksi”, Otabek sanoi ja taitteli kauppalistan takaisin taskuunsa.

”Ai? Mitä varten?”

”Osoittaakseni, että kannamme vastuuta yhteisistä hankinnoista yhtä lailla”, Otabek totesi sellaiseen sävyyn, että olisi voinut olettaa WC-paperin hankkimisen olevan jotenkin ylenpalttisen jaloa. Yurin kasvoilla kävi väkisinkin pieni virne. Beka se oli todellinen arjen sankari.

”Okei, vaali kunniakasta periaatettasi miten lystäät ja hanki ne paperit. Minä voin osallistua sen verran, että kannan ne hyllystä koriin”, Yuri tokaisi ja kääntyi kannoillaan. ”Oliko sen lisäksi vielä jotain, vai voidaanko jo mennä? Mahaa kurnii ihan hitosti...”

”Hmm, ei juuri muuta”, Otabek sanoi toista hyllyä vilkuillen. ”Paitsi ehkä...”

”Ihan sama, tulen kohta takaisin.” Yuri heilautti kättään ja harppasi toisaalle.

Palatessaan vessapaperisäkin kanssa Yuri yllätti Otabekin arvioimasta kondomipaketteja. Näkyä olisi voinut luonnehtia jokseenkin yllättäväksi, mutta Otabek ei säpsähtänyt vähääkään jäädessään kiinni, sikäli mikäli asian saattoi ilmaista siten.

”Et sitten yhtään isompaa säkkiä löytänyt?” Otabek katsahti vessapaperipakkausta.

”Jumboa sen olla pitää, jos kerta mielit todistaa arvollisuutesi niiden kahden pöllöpään alivuokralaisena”, Yuri virkkoi häijysti virnistäen.

”Me olemme itse asiassa vuokralaisia, koska he omistavat sen asunnon”, Otabek korjasi ohimennen ja poimi samalla hyllystä paketin kondomeja.

”No jaa, ihan sama mikä vuokralainen”, Yuri tuhahti ja silmäsi kumeja epäluuloisesti. ”Mitäs sinä noilla meinaat?”

Otabek kohotti kulmiaan. ”Haluatko minun tavaavan asian sinulle?”

"Älä jaksa, kysymys oli ihan aiheellinen!” Yuri murahti ja tössäytti vessapaperisäkin lattialle. ”Ihan tosi, mitä sinä noilla?”

”Tämä asia olisi pitänyt hoitaa kuntoon jo siitä lähtien, kun muutimme saman katon alle Viktorin ja Yuurin kanssa”, Otabek sanoi huultaan mietteliäänä pureskellen. ”Lyhyesti todeten, emme kerta kaikkiaan voi hyödyntää heidän kumivarastoaan enää pidemmälle.”

”Totta kai voimme?” Yuri esitti silkkana itsestäänselvyytenä. ”Niillä on kylppärin kaapit sen verran pullollaan, ettei kukaan huomaisi, vaikka sieltä veisi laukullisen!”

”Ehkei, mutta kyse on periaatteesta”, Otabek totesi vakavasti. ”Voimme kyllä huolehtia omasta ehkäisystämme ja maksaa siitä asiaankuuluvasti. Vai?”

Yuri kurtisti kulmiaan tutkiessaan hintoja hyllyn reunassa. ”Varmaan minä alan tuollaisia ryöstöhintoja maksaa...”

”Toisena vaihtoehtona voimme puuhastella nykyistä harvemmin ja siten säästää kuluissa”, Otabek totesi asiallisesti. Yurin teki mieli impulsiivisesti potkaista tummatukkaa.

”Häh, vakavissasiko heität moista, senkin vihoviimeinen –”

”Usko huviksesi, en halunnut olla vähäisimmissäkään määrin tosissani”, Otabek keskeytti hänen ärhentelynsä ja näytti pakettia punaisia ekstraohuita kumeja. ”Palatakseni asiaan: mitä mieltä olet näistä?”

Sen lisäksi, että Otabek oli laskenut leikkiä emähuonosta aiheesta, Yuri tunsi käyriensä kärähtelevän moisesta puheenaiheesta. Kuka helkkari halusi puhua kondomeista päivänvalossa ja keskellä kauppaa?

”Sama se minulle on!” Yuri tajusi käyvänsä punaiseksi poskiltaan. ”Kuulitko, ihan se ja helvetin sama, anna nyt vain jokin niistä, että päästään pois ja syömään jotain...”

”Asia selvä.”

Yuri huomasi saaneensa käteensä ison paketin nyppyläpintaisia kondomeja. Ajatus kassalle kulkemisesta sen kanssa sai hänen niskahiuksensa pystyyn.

”Äh, Beka, ota sinä nämä!” hän puuskahti ojentaen pakettia nopeasti takaisin kuin se olisi voinut tartuttaa häneen jonkin sairauden.

”Ostatko sinä sitten tämän?” Otabek kysäisi viitaten vessapaperiin. Yuri kiiruhti pudistamaan päätään.

”En minä kehtaa niitä ottaa”, hän tuhahti tietäen kuulostavansa lapselliselta ja typerältä vieläpä myöntäessään ongelman niin suoraan. Samalla häntä ärsytti, miten etäisen huvittuneelta Otabek suvaitsi näyttää.

”Ymmärrän, Yura”, Otabek tuumasi. ”Äkkiähän siinä menee maine Venäjän jäätiikeriltä, jos kävisi ilmi, että hän käy toisinaan vessassa tavallisen kuolevaisen tavoin.”

Älä viitsi.” Yuri loi tummatukkaan kiukkuisen katseen kulmiensa alta. ”On tuollaisen jättisäkin ostamisessa nyt jotain noloa, tajuatko...”

Otabek ei selvästikään ymmärtänyt hänen vastahakoisuuttaan, mutta suhtautui siihen harvinaisen kevyesti.

”Hyvä on, siinä tapauksessa saat huolehtia niistä”, tummatukka sanoi viitaten kondomipakettiin hänen kädessään.

”Suunnilleen yhtä noloa se on näidenkin kanssa kulkea!” Yuri yritti kiemurrella tilanteesta. ”Ei sillä, että itse näiden käyttämisessä olisi mitään ihmeellistä, mutta... saamari...”

”Sinä ja minä emme ole olleet medialle salaisuus enää suunnilleen puoleen vuoteen”, Otabek huomautti ja sai Yurin sydämen hypähtämään. ”Enemmän puhetta olisi syntynyt vaikka junioridebyyttisi aikaan, jos olisit ostanut jotain tällaista ja kaikki olisivat olleet epätietoisia toisesta osapuolesta.”

Yuri puri huultaan. Otabekin sanoissa oli paljon järkeä.

”Sitä paitsi”, tummatukka jatkoi hivenen kyynisemmin, ”luulisi, ettei ketään kiinnostaisi tippaakaan toisten ehkäisyasiat. Tosin roskalehdistöön monikaan normaali oletus ei päde vähäisissäkään määrin...”

”Sano muuta”, Yuri sanoi inhoten ja katsahti jälleen kondomeja. Hänellä riitti rohkeutta suunnilleen kaikkeen, piru vie, joten ei yhden kumipakkauksen ostamisen olisi pitänyt tuntua niin ylitsepääsemättömältä.

Yuurioo, jos ei viitsi pitää huolta ehkäisystä, ei myöskään ole tarpeeksi kypsä harrastelemaan sellaisia aikuisten puuhia”, Yuri ihan kuuli Viktorin äänen korvissaan. Niin pirun raivostuttavaa. Viktorille kondomien hankkiminen ei takuulla olisi ollut temppu eikä mikään, tai edes sellainen, mitä olisi jäänyt tuumailemaan kahta kertaa.

Jep, se oli todellinen kypsyyskoe, Yuri ajatteli kondomeja yhä tuijottaen. Miehisyyttä ja aikuisuutta testaava kypsyyskoe.

”Kai se on sitten pakko”, hän tuhahti hetken kuluttua.

”Ja jos kysyn ihan suoraan...” Otabek astui lähemmäs ja mutisi hiljaa hänen korvaansa, ”...nolottaako sinua enemmän päästä harrastamaan seksiä kuin käydä paskalla?”

Yuri ei voinut vinolle virneelleen mitään. ”Yritätkö jotenkin säälittäväsi manipuloida minua, ääliö?”

”Se oli aiheellinen kysymys, siinä kaikki.” Otabek hymyili pienesti. ”Mitä vastaat, Yura?”

Yuri ei tarvinnut miettiä kahta sekuntia kauempaa.

Vitut”, hän puuskahti ja nappasi hyllystä paketin erityisohuita kondomeja nyppyläisten lisäksi. ”Mehän testaamme vaikka näitä molempia ja vielä oikein olan takaa! Kassalle, Beka!”

« Viimeksi muokattu: 21.07.2018 21:39:16 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Yuri!!! on Ice: Kypsyyskoe, S, Otabek/Yuri, oneshot
« Vastaus #1 : 18.08.2018 11:45:59 »
No niin, nyt raapustan tämän kommentin, kun olen hieman pirteämpi sen tekemään. :)

Fandom on mulle täysin vieras, niin kuin suurin osa aasialaisperäisistä fandomeista muutenkin, mutta tuntemattomuudesta huolimatta tämä oli oikein hauska lukukokemus. :D Kieltämättä Otabekillä ja Yurilla oli erittäin mielenkiintoinen kauppareissu vessapaperi- ja kondomiongelmineen. ;) Tykkäsin tosiaan paljon, miten tää oli niin arkinen pätkä, mutta viihdyttävä sellainen. Kyllähän arkisistakin asioista voi saada viihdyttävämpiä, kun huumoria lisää mukaan, ja tässä sitä huumoria kyllä oli oikein mukavasti.

Lainaus
”Ja jos kysyn ihan suoraan...” Otabek astui lähemmäs ja mutisi hiljaa hänen korvaansa, ”...nolottaako sinua enemmän päästä harrastamaan seksiä kuin käydä paskalla?”
Haha, tälle kohdalle repesin ihan täysin. XD Siinäpä vasta kysymys... ;D

Lainaus
”Vitut”, hän puuskahti ja nappasi hyllystä paketin erityisohuita kondomeja nyppyläisten lisäksi. ”Mehän testaamme vaikka näitä molempia ja vielä oikein olan takaa! Kassalle, Beka!”
Ja tää oli aivan loistava lopetus koko pätkälle! Äkkiä se nolostelu kaikkosi. ;D

Tämä kauppareissu-kaksikko vaikutti todella mielenkiintoiselta, ja sananvaihdosta päätellen ne on olleet yhdessä jo jonkin aikaa. :D Niin, ja jäin vähän tuolla yhden kohdan jälkeen miettimään, että oliko jompi kumpi näistä jonkinasteen julkkis...? Tuolla kun puhuttiin, että he eivät ole olleet salaisuus medialle enää puoleen vuoteen, niin siitä tuli heti mieleen, että ainakin toinen heistä olisi julkkis. :D Mutta joo, en oikein osaa tämän enempää sanoa, kun en fandomia ja hahmoja tunne. Hauskaa luettavaa tämä joka tapauksessa oli, tykkäsin kovasti. :D

Suuret kiitokset tästä lukukokemuksesta! :D
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Vs: Yuri!!! on Ice: Kypsyyskoe, S, Otabek/Yuri, oneshot
« Vastaus #2 : 20.08.2018 21:58:44 »
Kiitoksia kommentista, Felia! <3 Olen ilahtunut, että luit ja jaoit ajatuksiasi, vaikka fandom ei olisikaan etukäteen tuttu! Kyseessä on tosiaan taitoluisteluanime ja molemmat nuorukaiset maailmanmestaruustasolla kyseisessä lajissa, Yuri Venäjän ja Otabek Kazakstanin lipun alla. Eli joo, julkkiksia ovat! Virallisesti heidän suhdettaan ei ole canonisoitu, mutta jos minulta kysytään, moni merkki viittaisi siihen, että tulevaisuudessa se voisi olla hyvinkin mahdollista. Kunhan nyt vain saataisiin Yuri on icesta lisää materiaalia... ;D

No joo, voihan vessapaperista ja kumeista saada aikaan jos jonkinlaisen ongelman. :---D Myönnän, että itseänikin joskus vähän hävetti ostaa kondomeja, vaikka ihan normaalia ja toivottavaakin ehkäiseminen on. xD Oli taas ongelmat... Yurin ja Bekan tapauksessa ei ole vaaraa yllätysraskaudesta, mutta pitää sitä silti toimia vastuullisen nuoren aikuisen tavoin, hehe. Ja kun Yuri päättää jotain tehdä, se tehdään sitten kunnolla! :D

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Yuri!!! on Ice: Kypsyyskoe, S, Otabek/Yuri, oneshot
« Vastaus #3 : 22.11.2019 22:36:46 »
Muahhahhah, minä taas täällä hei :D Ihana taas lukea Otayuria vaihteeksi suomeksi.

Lisää tätä ihanaa arkea jee. Rakastan lukea just tällaista Otayuria, mitä oon muistaakseni hehkuttanut niissä muissa kommenteissani? Jos en niin iiik. Mutta näin on nännipihat.

Voin niin kuvitella Bekan ja Yuran tuossa tilanteessa, arkisissa toimissa, ja sitten Yuri saa ihan arkisista asioista kasvatettua itselleen ongelman :D Tätä lukiessa tuli virnuiltua useampaankin otteeseen, sä niin osaat käsitellä näitä hahmoja monenmoisissa tilanteissa. Oon ehkä, muistaakseni, toivon mukaan aiemminkin maininnut siitä, miten osaat kirjoittaa kivan luontevasti dialogia. Voin niin kuvitella Otabekin ja Yurin sanailemaan toisilleen näin, ja vähän kuivaa läppää ja irvailua sinne väliin <3 Ja Beka tietenkin kypsempänä ja fiksumpana osapuolena, kiva kun haluaa ottaa vähän vastuuta eikä jatkuvasti vain pölliä Victorin ja Yuurin kondomeja XD Otabek on selvästikin periaatteen mies :D

Lainaus
”En minä kehtaa niitä ottaa”, hän tuhahti tietäen kuulostavansa lapselliselta ja typerältä vieläpä myöntäessään ongelman niin suoraan. Samalla häntä ärsytti, miten etäisen huvittuneelta Otabek suvaitsi näyttää.

”Ymmärrän, Yura”, Otabek tuumasi. ”Äkkiähän siinä menee maine Venäjän jäätiikeriltä, jos kävisi ilmi, että hän käy toisinaan vessassa tavallisen kuolevaisen tavoin.”
Tästä kohdasta sain naurut kahteen kertaan. Ensin hihittelin sanavalinnalle "suvaitsi näyttää", koska se huomattavasti hauskempaa kuin että olisi tyydytty toteamaan, että Otabek näytti huvittuneelta. Ja toisekseen nauroin tolle Otabekin lohkaisulle. Ai että mä niin rakastan dialogia, jonka saat Bekan ja Yuran välille. Timanttisia kohtia vähän väliä.

Lainaus
”Yuurioo, jos ei viitsi pitää huolta ehkäisystä, ei myöskään ole tarpeeksi kypsä harrastelemaan sellaisia aikuisten puuhia”, Yuri ihan kuuli Viktorin äänen korvissaan.
Ei hitto minäkin kuulin niin elävästi, miten Victor toteaa tämän. Oikeesti, ihan kuin Suwabe Junichi olis alkanut yhtäkkiä puhua suomea ja huudella tällaisia mun korvaan. Ei apua (/w\)

Lainaus
”Ja jos kysyn ihan suoraan...” Otabek astui lähemmäs ja mutisi hiljaa hänen korvaansa, ”...nolottaako sinua enemmän päästä harrastamaan seksiä kuin käydä paskalla?”
Otabek osaa kysyä juuri oikeat kysymykset. Ei juma, mun pokka ei mitenkään pidä. *huutonaurua*

Lopulle tuli virnuiltua ihan kiitettävästi. Näen sieluni silmillä, miten Yurin soturinsilmät syttyivät. Ja varsin mieluustihan sitä lukisi heidän kondomikokeiluistaan... ( ͡° ͜ʖ ͡°) kunhan vaan Yuri ei siellä ala liikaa nolostella turhasta. Mut eiköhän Bekalla ole keinot Yuran käsittelyyn tilanteessa ku tilanteessa.

Kiitos taas kerran maittavasta sanailusta. Aaaaaaa.


お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Vs: Yuri!!! on Ice: Kypsyyskoe, S, Otabek/Yuri, oneshot
« Vastaus #4 : 26.11.2019 00:12:23 »
Hahhah, voi ei tämä ficci, tätä oli niin jumalattoman hauska kirjoitella... Tosin milloinkas minä sanoisin ei Otayurille? Arkinen meno ja sen sellainen söötti on kyllä parhautta, ja vielä kun saatiin kunnon ongelma aikaiseksi jostain pohjimmiltaan mitättömästä asiasta. Vai oliko se sittenkään niin mitätön, hah. :D Onneksi Beka on vankkumaton järjen ääni näinä synkkinä aikoina. Hyvä jos hahmot olivat IC, koen nimittäin tosiaan Otabekin tilanteesta kuin tilanteesta riippumatta aina ihan kamalan vaikeaksi kirjoitettavaksi. Aina saa miettiä, pysyttelisikö se hiljaisen tyynenä vai olisiko mennäkseen mukaan Yurin aivoituksiin. xD

Lainaus
Ai että mä niin rakastan dialogia, jonka saat Bekan ja Yuran välille.
Hii, kiitos! Minä niin tykkään kirjoittaa dialogeja. <3

Vähän kyllä suvaitsisi aktivoitua tämän shipin suhteen taas, hmm. Pitänee odotella jotain megahyvää inspiraatiota, eikä toisaalta kondomien testailu ole mitenkään kaukaa haettu skenaario. Itsenäinen jatko-osa tälle? ;D Kiitos vielä taasen, Larjus! <3<3

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."