Kirjoittaja Aihe: TMNT: Yksinäinen susi (K-11)  (Luettu 1326 kertaa)

Mythofan1

  • ***
  • Viestejä: 217
TMNT: Yksinäinen susi (K-11)
« : 21.06.2018 16:00:02 »
Nimi: Yksinäinen susi
Kirjoittaja: Mythofan1
Fandom: TMNT
Ikäraja: K-11
Paritus: ei ole
Genre: toimintaseikkailu, AU
Yhteenveto: Leo saa osan koulun jääshowssa ja samaan aikaan Purppuralohikäärmeet aiheuttavat hämminkiä. Miten sekoittaa ninjakoulutus ja jääshow treenit keskenään?
Disclaimer: En omista TMNT:tä. Kunhan vain annan mielikuvituksen lentää.
Varoitukset: Vähäistä verenvuodatusta.



                                                   Yksinäinen susi

- Pois alta jätkät! Mike huusi törmätessään Raphiin. Poikien liikuntaryhmä oli luistelemassa New Yorkin jäähallissa.
- Joo. Sä opit just luistelemaan. Nyt sun pitäis oppia vaan pysähtymään, Raph sanoi ja katsoi Leoa, joka viiletti jäällä yhtä nopeasti kuin olisi juossut katoilla. Leo hyppäsi ilmaan ja laskeutui tupla voltilla opettajan eteen.
- Tyylikäs alastulo. Juuri sopiva tyyli koulun jääshowhun, opettaja sanoi.
Leo ei sanonut mitään kumarsi vain ja poistui.
Leo luisteli veljiensä luo, jotka olivat jo kaukalon reunalla.
- Sä sait sit osan jääshowssa, Raph sanoi venytellen olkapäätään.
- Jep, niin sain, Leo sanoi.
- No, mua ette saa jäälle vaikka mikä ois, Don sanoi seisoessaan reunalla.
- Äh! Älä viitti olla nössö nörtti. Mikä vika luistelus on? Mike kysyi.
- A. Mä en osaa luistella, B. Mulla ei ole luistimia ja C. Mä putosin 11-vuotiaana jäihin ja olin saada hypotermian, Don sanoi.
- Sä voit opetella, sä voit hankkia luistimet ja tän jään alla ei oo vettä, Leo huomautti.
- Silti mua ette saa jäälle, Don sanoi
Samaan aikaan Purppuralohikäärmeiden johtaja Hunter, lempinimeltä Hunni, tarkkaili poikia kiikareilla.
- Nuo ninjat alkavat käydä jo hermoille, hän mutisi.
- Daniel, Danny! Tänne! Hunni karjaisi radiopuhelimeen.
Samassa paikalle ilmestyi kaksi poikaa.
- Joo pomo. Sulla oli asiaa, Daniel sanoi.
- Aivan. Haluan, että hoitelette yhden noista ninjoista. Tuon, jolla vaaleat hiukset, Hunni sanoi ja osoitti Leoa.
- Selvä pomo, Daniel sanoi.
Koulun jälkeen Leo tyhjensi kaappiaan ja oli lähdössä keskuspuistoon.
- Hei Leo! Ooksä tulos treeneihin? Raph kysyi.
- Mä en nyt ehdi. Ja Yoshi tietää jo, et mä oon koulun jääshowssa, Leo sanoi ennen kuin Raph ehti sanoa mitään.
Sitten Leo kääntyi kaappiinsa ottaakseen luistimet, mutta ei löytänyt niitä.
- Hei muuten. Ooksä nähny mun luistimia? Leo kysyi.
- En, mut mä voin lainata mun hokkareita, Raph sanoi ja heitti Leolle luistinkassin.
- Pieleen meni, Daniel mutisi kulman takana roikottaen Leon luistimia nauhoista.
Leo treenasi koko viikon keskuspuistossa.
- Tää jääshow alkaa olla sulla päässä. Sä oot ninja et taitoluistelija, Raph sanoi Leolle liikuntatunnilla, joka oli jälleen jäähallissa.
- Ent sitte? Mä oon ninja ja taitoluistelija, Leo sanoi ja hyppäsi ilmaan.
Sinä iltana Leo käveli kohti kiinalaiskorttelia, kun hän kuuli ääntä takanaan. Leo vilkaisi taakseen. Juuri silloin muutama punkkari hyppäsi esiin. Ennen kuin Leo ehti sanoa mitään, punkkarit kävivät hänen kimppuunsa.
Leo lennätti muutaman päältään, mutta ei pärjännyt kaikkia vastaan.
- Jehna, oispa mulla miekat, Leo ajatteli.
Leo oli jo pahasti mustelmilla eikä ollut varma, oliko hänen ranteensa ehjä vai ei. Silloin yksi tarttui Leoa rinnuksista ja nosti ilmaan.
- Terveisiä Hunnilta, hän sanoi ja lennätti Leon seinään. Punkkarit häipyivät ja Leo raahautui kotiin. Leo sai avattua oven ja rämähti veljiensä ja Yoshin jalkoihin.
- Purppuralohikäärmeet, Leo sai sanotuksi juuri ennen kuin menetti tajuntansa.
- Donatello ja Raphael, viekää Leonardo sohvalle. Michelangelo hae kylmäsiteet, Yoshi sanoi.
Pian Leo makasi sohvalla yhä tajuttomana.
- Täs on siteet Yoshi, Mike sanoi tultuaan takaisin.
Yoshi siveli Leon ranteeseen salvaa ja sitoi siteen sen ympärille.
- Mitä tossa salvassa on? Raph kysyi.
- Pajua. Se auttaa särkyyn, Yoshi sanoi ja siveli sitä Leon mustelmiin.
Vähän ajan päästä Leo palasi tajuhinsa.
- Mistä ne punkkarit oikein oppivat ne temput? Ninjoiltako? Leo kysyi pidellen päätään, jossa oli iso kuhmu.
- Musta sun kannattais luovuttaa. Kuka takaa, et sä oot elossa ens kerralla, Raph sanoi.
- Ei, ninja ei luovuta, Leo sanoi, nousi hoiperrellen ylös ja lähti huoneeseensa.
Hän istui sängylle ja hieroi rannettaan.
Vähän myöhemmin, kun Leo, Raph ja Mike olivat jo nukkumassa, Don teki kemian projektiaan.
- Kunhan mä saan tulivuoren purkautumaan niin tää toimii, Don mutisi ja kaatoi soodaa kraateriin.
Juuri silloin joku painoi kloroformiin kastetun liinan hänen suulleen. Don lysähti pöytää vasten ja soodapurkki putosi hänen kädestään. Tyyppi raahasi Donin ikkunalle ja häipyi Don mukanaan.
Seuraavana päivänä koulussa pojat olivat jo alkaneet ihmetellä, missä Don oli.
- Hei! Ooksä nähny Donii? Raph kysyi Leolta, kun he olivat kaapeilla.
Leo ei ollut nähnyt Donia. Hän avasi kaappinsa oven ja jäi tuijottamaan viestiä, joka oli hyllyssä kiinni.
- Jos haluat veljesi yhtenä kappaleena takaisin, niin tule keskuspuistoon koulun jälkeen. Alla violetti lohikäärmesinetti. Niillä on Don, Leo sanoi luettuaan viestin.
- Mitä me tehdään, Leo? Raph kysyi.
- Etsikää te Don. Mä painun puistoon, Leo sanoi ja kääntyi lähteäkseen, mutta Raph tarttui häntä olkapäästä.
- Leo. Sä et selviä siitä. Sulla on toinen käsi paketissa, Raph sanoi.
- Kuten mä jo sanoin, Ninja ei luovuta, Leo sanoi ja lähti puistoon.
- Mitä me tehdään Raph? Mike kysyi.
- Etsitään Don tietenkin, höhlä, Raph ärähti.
Raph ja Mike lähtivät tutkimaan hylättyjä varastoja. Lopulta he löysivät oikean varaston. Don istui ranteet selän taakse sidottuna tuolissa ja pari tylsistynyttä vartijaa seisoskeli vähän matkan päässä.
- Miten me vapautetaan Don? Mike kuiskasi.
- Mä kolkkaan vartijat, vapauta sä Don, Raph sanoi ja livahti sisälle.
Hän syöksyi laatikoiden taakse ja heitti vartijoita kohti kiven. Se osui lattiaan aivan toisen vartijan takana.
- Mikä se oli? toinen kysyi.
- En tiedä, mee tarkistaan, kaveri sanoi.
Kun vartija käveli Raphin viereen, Raph täräytti kaverin kanveesiin.
Mike livahti vapauttamaan Donia, kun vartija hoksasi hänet.
- Hei, miten sä pääsit sisälle? vartija huudahti.
- Raph! Mike huusi.
Raph hyppäsi laatikoiden takaa vartijan taakse.
- Jätä mun broidit rauhaan, hän sanoi ja tuli leiskui hänen silmissään.
Raph lennätti vartijan pää edellä päin laatikoita.
- Don, ootko okei? Mike kysyi vapauttaessaan hänet.
- Joo, oon, mut on pidettävä kiirettä Purppuralohikäärmeet aikoo tappaa Leon, Don sanoi.
Jengi syöksyi ulos varastosta ja kohti keskuspuistoa. Samaan aikaan puistossa Leo seisoi jäällä vastapäätä Hunnia.
- Okei, oon tässä, vapauta Don, Leo sanoi.
- Taistele siitä, Hunni sanoi ja syöksyi Leon kimppuun. Juuri silloin Don, Raph ja Mike juoksivat kaukalolle.
- Leo on pulassa! Mentiin! Raph huusi.
Hän heitti Donille luistimet.
- En mä oikein tiedä, Don yritti, mutta Raph ja Mike olivat jo jäällä. Pojat syöksyivät Hunnin kimppuun. Hunni kuitenkin lennätti heidät jäähän.
Don katseli veljiensä ahdinkoa ja yritti keksiä, mitä tekisi. Sitten hän vilkaisi luistimia, jotka olivat hänen jaloissaan. Don sitoi niiden nauhat ja astui jäälle. Samassa hänen päähänsä iskeytyi muistikuva jäihin putoamisesta. Don sai karistettua ajatukset päästään ja syöksyi päin Hunnia. Hunni iskeytyi päin kaukalon reunaa ja meni tajuttomaksi.
- Don, sä oot jäällä. Mihin pelko jäi? Raph kysyi ihmeissään.
- Kun mä näin teidät pulassa, mä ajattelin, et jotenkin on autettava ja unohdin kokonaan jäihin putoamisen, Don selitti.
Pari viikkoa myöhemmin Leo luisteli ninjana pitkin jäätä koulun jääshowssa.
Esityksen jälkeen Leo luisteli lavan taakse. Siellä olivat odottamassa Don, Raph, ja Mike.
- Makee esitys, Leo, Don sanoi.
- Kiitti pojat, Leo sanoi.
- Hei, sano viel mikä sä olit, Raph pyysi.
- Kuink monta kertaa se pitää sanoa. Mä oon Yksinäinen susi, Leo nauroi.