Kirjoittaja Aihe: Katuhait: Delfiinityttö (S)  (Luettu 1231 kertaa)

Mythofan1

  • ***
  • Viestejä: 217
Katuhait: Delfiinityttö (S)
« : 10.06.2018 09:15:00 »
Nimi: Delfiinityttö
Kirjoittaja: Mythofan1
Ikäraja: S
Fandom: Katuhait
Tyylilaji: toimintaseikkailu
Vastuuvapaus: En omista Katuhaita. Vain omat hahmoni. Kunhan vain  anna mielikuvituksen lentää.
Kuvaus: Miten delfiinityttö Dana liittyi sankari tiimiin.



                                                       
                     Delfiinityttö

- Hei jätkät! Tulkaa tsekkaan tää! Tänne on tulossa vedeneläväesitys, Bendz sanoi lukiessaan päivän lehteä.
Hait tulivat paikalle ja Ripster rupesi lukemaan artikkelia.
- Sen shown vetonaula on Flipper delfiini ja sen kouluttaja Dana, Ripster sanoi.
Samaan aikaan roistot olivat nähneet saman artikkelin. Piraija huomasi kuvan, jossa olivat Flipper ja Dana.
- Hmm. Tuo tyttö vaikuttaa olevan vahva. Hänestä olisi mutantiksi. Slash, etsi tuo tyttö, Piraija sanoi.
- Ssselvä tohtori, Slash sihisi ja lähti matkaan.
Dana oli treenannut koko illan Flipperin kanssa ja oli juuri lopettamassa. Dana pakkasi tavaransa ja käveli Flipperin altaan reunalle. Nuori urosdelfiini nosti päänsä pinnalle ja päästi delfiineille tyypillisen naksuttavan äänen.
- Hyvää yötä, Flipper. Jos et saa unta, laske sardiineja, Dana naurahti.
Dana lähti asuntovaunulleen. Hän meni sisälle ja suoraan nukkumaan. Kun Dana oli jo nukahtanut, asuntovaunun viereltä ilmestyi marliini mutantti. Slash rupesi tiirikoimaan asuntovaunun lukkoa. Flipper huomasi Slashin ja läiskäytti aikamoisen aallon tämän päälle. Slash ei ollut suihkusta moksiskaan, vaan sai avattua Danan asuntovaunun oven. Hän livahti sisälle. Slash käveli Danan sängyn viereen kumartuen hänen ylleen. Slashin nokasta putosi vesipisara Danan poskelle, johon tyttö heräsi. Kun Dana huomasi Slashin, hän meinasi ruveta kirkumaan, mutta Slash peitti hänen suunsa kädellään. Vähän myöhemmin Slash oli saanut kuljetettua Danan tohtori Piraijan labraan.
- Tässssssä on tyttö. Muuttakaa hänet miksssi huvittaa, kunhan ssse ei ole villikissssssa, Slash sihisi ja hieroi käsivarttaan.
Dana oli tapellut vastaan, kun tätä oli raahattu pakettiautoon. Nyt Dana oli kuitenkin kahlittu tutkimuspöytään. Piraija painoi erästä nappia ja Danaa kohti laskeutui ruisku. Se osui Danan kaulaan ja aine liukeni hänen DNA:hansa. Dana kiemurteli tuskissaan ja onnistui jotenkin murtamaan kahleensa. Dana loikkasi pöydältä ja pakeni labrasta.
- Pysäyttäkää hänet! Piraija karjaisi Slashin, Slobsterin ja Killamarin lähtiessä Danan perään. Dana juoksi minkä jaloistaan pääsi. Hän tunsi kasvojensa venyvän kuonoksi. Hänen t-paitansa selän puhkaisi selkäevä ja farkkujensa takapuolen pyrstö. Hän oli muuttunut delfiinimutantiksi. Dana näki silmäkulmastaan perässään juoksevat pahis mutantit, kun hän törmäsi johonkin. Dana katsoi ylöspäin ja huomasi törmänneensä neljään hai mutanttiin. Dana perääntyi jonkin matkaa, kunnes kompastui ja kaatui. Hai nelikko hyökkäsi, muttei Danan kimppuun. Hait hyökkäsivät Danaa jahdanneiden mutanttien kimppuun. Vähän ajan päästä roistot ottivat jalat alleen.
- Noista päästiin. Mites on tytön laita? Ripster kysyi.
- Ei kehumista. Mimmi pökräsi, Jab sanoi ja laskeutui Danan puoleen.
- Johtuu kai mun läsnäolosta, Streex sanoi virnistäen. Ripster, Jab ja Slammu katsoivat Streexiä ärsyyntyneesti. Ripster nosti Danan käsivarsilleen.
- Palataan hai keskukseen. Tyttö on turvassa siellä, Ripster sanoi.
Vähän myöhemmin Dana heräsi hai keskuksessa.
- Ihme uni. Muutuin delfiiniksi. Täytyy lakata katsomasta Mustaa laguunia ennen nukkumaan menoa, Dana mutisi. Dana nousi istualleen ja katsoi ylöspäin. Hänen edessään seisoi Ripster. Dana katsoi suu auki valkohaita.
- Oletko kunnossa? Mun nimi on Ripster. Entä sun? Ripster kysyi.
- Dana. Olen kai, Dana sanoi hiukan ihmeissään. Dana tutki Ripsteriä katseellaan. Nuorukaisella oli jalassaan mustat polvista hajonneet farkut ja buutsit. Ripsterin nahka oli selkäpuolelta tumman sininen ja vatsapuolelta valkoinen.
- Muuten sä muutuit delfiiniksi, Ripster sanoi katkaisten hiljaisuuden.
Dana vilkaisi käsiään tajuten olevansa delfiini. Hänen käsiensä iho oli muuttunut harmaaksi. Dana nousi ylös vuoteelta ja kaatoi samalla pyrstöllään kasan lehtiä.
- Anteeksi. Ei mun ollut tarkoitus kaataa niitä, Dana sanoi ja laskeutui polvilleen keräämään lehtiä.
- Ei se mitään. Mä voin kyl kerätä ne, Ripster sanoi ja laskeuti myös keräämään lehtiä. Dana ja Ripster keräsivät lehtiä lattialta, kunnes jäljellä oli vain yksi lehti. Dana aikoi ottaa lehden, kun huomasi laskeneensa kätensä Ripsterin kädelle. Molemmat nostivat katseensa ja katsoivat toisiaan silmiin.
- Hei Rip! Joks se tyttö ... Ai anteeks. Keskeytinks mä jotain? Streex kysyi virnuillen oven suusta. Ripster ja Dana siirtyivät hieman kauemmas toisistaan nolostuneina.
- Nää on mun broidit. Streex, Jab ja Slammu. Ja toi on meidän kaveri, Lemon. Kamut, tää on Dana, Ripster sanoi.
Samaan aikaan Slash, Slobster ja Killamari selittivät tohtori Piraijalle, mitä oli tapahtunut.
- Vai on delfiini Katuhailla. Meidän taitaa olla aika ottaa oma tyttömme esiin, Piraija sanoi.
- Ai kuka? Slobster kysyi raapien päätään saksillaan.
- Snakera tietenkin, senkin vähä-älyinen hummeri, Piraija ärähti.
Snakera käveli esiin varjoista.
- Mikäs homman nimi? hän kysyi.
Piraija selitti hänelle tehtävänsä.
- Streex taitaa olla helpoin nakki, Snakera sanoi.
- Jussst joo. Sssnakera pisssti sssen tiikerihain pään pyörälle jo sssilloin, kun yritimme sssaada sssen sssitruunahain puolellemme, Slash sihisi.
- Yksi ainoa suukko ja sinä jaksat jankuttaa, Snakera mutisi.
- Sssinä pidät Ssstreexissstä, Slash sihisi.
Snakera väläytti myrkkyhampaitaan, jolloin Slash tajusi olla hiljaa.
Vähän myöhemmin hai keskuksessa soi puhelin ja Streex vastasi.
- Moikka. Soitit just Fission cityn komeimmalle haille. Jos haluat jutella, paina 1. Jos tarvitset apua seurustelussa, paina 2. Jos haluat treffeille, paina 3, Streex sanoi.
- 3 tiikeri, kuului puhelimesta.
Streex jännittyi. Hän ei ollut ollut treffeillä pariin viikkoon ja nyt tarjous suorastaan pomppasi silmille.
- Milloin ja missä, muru? Streex kysyi.
- Syrjäkujalla klo 7. Musta hiuksinen tyttö, ääni sanoi.
Seitsemän aikoihin Streex saapui syrjäkujalle. Tyttöä ei näkynyt.
- Kai oon aikaisessa, Streex mutisi ja jäi odottamaan.
Äkkiä kujalta alkoi kuulua kirkumista:
- Tappajahummeri!
- Slobster, Streex mutisi ja syöksyi kujan päähän. Kuja oli tyhjä. Streex yllättyi täysin. Samassa häneltä vedettiin jalat alta, kädet väännettiin selän taakse ja naamalle painettiin jokin liina. Streex yritti kiemurrella vapaaksi, mutta menetti pian tajuntansa.
- Jättiläiskalmarin myrkky yhdistettynä kyyn myrkkyyn. Vahvaa huumausainetta, Snakera sanoi itsekseen.
Samaan aikaan Ripster ja Dana istuivat sohvalla katsoen Flipperiä. Ripster oli odottanut sopivaa tilannetta jo jonkin aikaa.
- Dana. Mä ... Etteks te kolme vois häipyä? Ripster sanoi huomatessaan Jabin, Slammun ja Lemonin tarkkailevan heitä.
- Häh, joo toki. Sori Rip, Jab sanoi ja kolmikko häipyi.
- Siis mä yritän sanoa, että ..., Ripster ei päässyt pitemmälle, kun puhelin soi. Jab vastasi.
- Okei, mä sanon. Ripster, se on sulle. Piraija tahtoo puhua, Jab sanoi kireästi.
- Mitä!? Ripster huudahti ja nappasi kuulokkeen Jabilta.
- Mitä sä tahdot Piraija? Ripster ärähti.
- Haluan tehdä vaihtokaupat. Te annatte delfiinini ja minä annan panttivankini mennä, Piraija sanoi.
- Ja kuka sulla on panttivankina? Ripster kysyi.
Samassa langan toisesta päästä kuului tappelun ääniä ja sitten Streexin ääni:
- Ne haluaa Danan!
- Streex! Ripster huudahti yllättyneenä.
Streexin ääni heikentyi vain taustalla kuuluviksi tappelun ääniksi, kun Piraija palasi langan päähän.
- Tapaamme siis satamassa. Vanhalla kalavarastolla. Ei temppuja tai Streexistä tulee shusia, Piraija sanoi ja löi puhelimen kiinni.
Ripster laski puhelimen ja kääntyi muihin päin.
- Okei. Meillä on kaks ongelmaa. A. Ne haluaa Danan ja B. Niillä on Streex, Ripster sanoi.
- Ja mähän en rupea sen Jekyllin koe-eläimeksi, Dana sanoi.
- Miten me voidaan pelastaa Streex? Ei me voida luovuttaa Danaa Piraijalle, Slammu huomautti.
- Mä taisin just saada idiksen, Lemon sanoi.
Vähän myöhemmin Piraija ja tämän kätyrit seisoivat varaston ovella. Streex oli työnnetty vanhojen pakkilaatikoiden sekaan.
- Homma on paketissssssa, tohtori. Pommi on ladattu ja Ssstreex rakennuksssessssssa, Slash ilmoitti.
Juuri silloin hai auto ajoi varaston eteen. Ripster, Jab, Slammu, Lemon ja Dana hyppäsivät autosta.
- Okei, Piraija, meil on Dana. Missä on Streex? Ripster sanoi.
- Dana? Slash kysyi ymmällään.
- Se on mun nimi! Etkö viitsinyt ottaa selvää ennen kuin sieppasit, täh? Dana kysyi ärtyneenä.
Dana loikkasi ilmaan tehden kierrepotkun jonka seurauksena Slash sai Danan pyrstön päin naamaansa kovalla voimalla. Slash lensi päin Piraijaa.
- Shark attack! Ripster, Jab, Slammu, Lemon ja Dana huusivat.
Piraija nousi pystyyn ja nappasi laukaisimen Slashilta.
- Minähän sanoin ei temppuja. Jos painan napista, varasto lentää ilmaan ja Streex sen mukana, Piraija sanoi.
Ripster, Jab, Slammu ja Lemon syöksyivät Piraijan kimppuun. Dana juoksi varastoon ja alkoi etsiä Streexiä.
- Streex! Missä sä oot? Dana huusi.
- Täällä! kuului  jostain pakkilaatikoiden seasta.
Dana siirteli laatikoita ja löysi lopulta Streexin. Streexin ranteet oli sidottu selän taakse.
- Odotas hetki, Dana sanoi ja puri köydet poikki.
- Ala tulla! Paikka räjähtää ihan just! Dana huudahti ja lähti juoksemaan kohti ovea Streex aivan kintereillään.
Juuri silloin Piraija painoi laukaisijan nappia. Varastosa räjähti.
- Dana! Streex! Ripster huusi.
Hai nelikko unohti Piraijan ja syöksyi kohti varastoa. Streex ilmestyi savun seasta yskien.
- Jätkät. Dana, Streex yski ja kaatui vasten Slammua.
- Missä Dana on? Ripster kysyi.
- Yhä sisällä, Streex sanoi.
Ripster jätti Jabin, Slammun ja Lemonin huolehtimaan Streexistä ja juoksi rakennukseen. Dana makasi kaatuneen laatikkopinon alla. Ripster juoksi hänen luokseen.
- Dana, oletko kunnossa? Ripster kysyi.
- En tiedä. Nilkka on kipeä, Dana ähkäisi.
Ripster romutti laatikot ja nosti Danan käsivarsilleen. Ripster juoksi ulos romahtavasta varastosta kantaen Danaa sylissään.
- Elossa ollaan. Saitteks te roistot? Ripster kysyi.
- Sori, mut ne pääs pakoon, Jab sanoi.
- Ripster mä..., Dana aloitti.
- Oon ihastunu suhun, Ripster sanoi loppuun.
Hän ja Dana katsoivat toisiaan ja suutelivat.
- Heh, mä arvasin ton, Streex sanoi virnistäen.
- Ääh. Pää kii Streex, Jab sanoi.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2018 07:22:45 kirjoittanut Mythofan1 »