Kirjoittaja Aihe: Katuhait: Sitruunahai (S)  (Luettu 1162 kertaa)

Mythofan1

  • ***
  • Viestejä: 217
Katuhait: Sitruunahai (S)
« : 06.06.2018 16:22:30 »
Nimi: Sitruunahai
Kirjoittaja: Mythofan1
Ikäraja: S
Fandom: Katuhait
Tyylilaji: toimintaseikkailu
Vastuuvapaus: En omista Katuhaita. Vain omat hahmoni. Kunhan vain annan mielikuvituksen lentää.
Kuvaus: Sankaritiimiin liittyy uusi hai.

                                                             
                                                              Sitruunahai

- Te kolme, ette saa hoidettua yhtä vaivaista haita, tohtori Piraija karjui kolmelle kätyrilleen Slashille, Slobsterille ja Killamarille. He olivat yrittäneet siepata Ripsterin, mutta huonolla menestyksellä.
Juuri silloin labraan käveli tohtorin tytär Snakera kädessään limsapullo, jossa oli pilli.
- Mikä tuo on? Piraija kysyi
- Sitruunalimupullo. Eikö teistä kukaan katso TV:tä? Snakera sanoi ja avasi TV:n.
Sitruunahai ui nuorukaisen vierellä. Äkkiä molemmat sukelsivat ja tulivat melkein samantien pintaan. Nuorukaisella oli kädessään limsapullo ja hän sanoi: Sitruunalimu! Maistuu jopa sitruunahaille!
Tohtori sulki TV:n ja ryhtyi tutkimaan DNA-näytteitään.
- Mistä sait limun? Piraija kysyi Snakeralta.
- Keskustan suosituimmasta kahvilasta, Mustasta saharauskusta, Snakera sanoi.
Tohtori Pirajia rupesi taas tutkimaan DNA-näytteitä.
- Hmm. Kolossikalmari liian iso, kettuhai liian ovela, sinihai liian kylmä, Piraija mutisi
- Miten olis sitruunahai? Snakera huomautti ja veti esiin erään DNA-putkilon.
- Hyvin keksitty Snakera. Olet todella ovela kyy, Piraija sanoi ja otti putkilon ja limupullon. Hän lisäsi limuun Sitruunahain DNA:n ja ojensi pullon Snakeralle.
- Mene kahvilaan ja etsi käsiisi joku poika, Piraja sanoi.
Snakera lähti saman tien ja saapui lopulta Fission cityn keskustaan. Snakera jäi tarkkailemaan kahvilaa. Silloin hän huomasi pojan mustissa maihinnousukengissä, repaleisissa farkuissa ja ruskeassa hapsunahkatakissa. Poika istui kahvilan terassipöydässä Katuhaiden ja Bendzin seurassa.
- Pahus ne hait ovat täällä, Snakera mutisi.
Sitten hän nousi pensaikosta, heilautti pikimustat hiuksensa taakse ja lähti kävelemään kohti kahvilaa. Ensimmäiset, jotka hänet huomasivat, olivat poika ja Streex.
- Terve kaunokainen. Mä olen Jack, poika sanoi.
- Mä taas olen Streex. Kukas sä olet? Streex sanoi.
- Sanokaa vaikka Kyy. Mä halusin vaan tarjota tän, Snakera sanoi ja ojensi Jackille Sitruunalimupullon.
- Sitruunalimu. Hei tähän on tän kesän suosituin..., Jack ei ehtinyt sanoa enempää, sillä Snakera oli kadonnut. Jack kohautti harteitaan ja joi pullon tyhjäksi yhdellä kulauksella. Vähän matkan päässä Snakera tarkkaili tilannetta.
- Tohtori, poika joi limun ja on lähdössä. Seuraanko häntä? Snakera kysyi radiopuhelimella.
- Ei, anna hänen mennä, tohtori sanoi.
Pian Jack saapui kotiin. Hän painui suoraan nukkumaan.
- Outo huimaus. Olikohan viisi hampurilaista peräkkäin liikaa, Jack mietti ennen nukahtamistaan.
Sinä yönä Jack nukkui kuin tukki, joskin hänen kehonsa koki muodonmuutoksen. Vilkaistessaan peiliin aamulla hän tajusi muuttuneensa sitruunahai mutantiksi.
- Okei. Mä näen unta, et olen hai. Vesi saa mut hereille, Jack mutisi ja heitti vettä kasvoilleen. Kuvajainen pysyi peilissä.
- Mä olen hai. Mä olen Katuhai! Jack huudahti.
Samaan aikaan Katuhait olivat taistelun tiimellyksessä. Heillä oli vastassaan Piraijan kätyrit.
- Josss tätä tulitusssta vielä jatkuu, niin minulta loppuvat panokssset, Slash sihisi.
- Kuka käski ottaa käsiaseen, Snakera sihahti ärtyneesti.
Killamari ja Repteel tulivat omilla ammuksillaan. Killamari myrkytetyillä harppuunoilla ja Repteel sähköankeriailla.
- Hei Killamari, ooksä ruosteessa, kun et osu edes ladon oveen, Streex härnäsi.
Juuri silloin jonkin matkan päässä näkyi selkäevä. Jack hyppäsi maasta esiin.
- Mikä tilanne? Jack kysyi
Ennen kuin Streex ehti vastata kuului tuskainen älähdys. Jabiin oli osunut Killamarin myrkytetty harppuuna.
- Napakymppi! Repteel hae se hain kuvatus! Louie! Louie! Mihin se kirottu katkarapu livahti? Snakera kysyi.
- Tuonne se livahti, Slobster sanoi ja osoitti saksillaan rakennustyömaamonttuun. Snakera käveli montulle ja veti Louien ylös.
- Pakettiauton rattiin niinkuin olisit jo! Snakera ärähti.
- Menossa jo. Menossa jo, Louie sanoi ja kipitti autoon.
Ripster, Streex, Slammu ja Jack olivat juoksemassa Jabin avuksi, kun Repteel ilmaantui maasta esiin ja veti Jabin maan alle.
- Jab! Mentiin hait! Ripster huusi ja syöksyi prätkälleen, Streex juoksi liidokille ja Slammu ja Jack hyppäsivät hai autoon.
- Okei, Jack! Pidä kiinni, Slammu sanoi ja starttasi.
- Sano vaan Lemon, Jack sanoi.
Katuhait starttasivat ja kajauttivat ilmoille taisteluhuudon: Shark attack!
Repteel ja Killamari kantoivat juuri Jabia pakettiautoon, kun he huomasivat kohti ajavat Katuhait.
- Katuhait! He ovat tulossssssa! Heittäkää ssse hai auton takaosaan ja häivytään täältä, Slash sähähti.
Repteel heitti Jabin sisälle ja sukelsi itse perään.
Katuhait eivät luopuneet takaa-ajosta ja lähtivät perään.
- Ne tulevat p-perässä, Louie änkytti vilkaistuaan sivupeiliin.
- Ai jaa. No minä hoidan pysäytyksen, Snakera sanoi ja veti sivuoven auki.
Hän veti esiin aseen ja tähtäsi kohti Katuhaita.
- Adios sqalo, Snakera sanoi ja ampui maahan valtavan aukon.
Katuhait joutuivat pysähtymään, etteivät olisi pudonneet monttuun. Vasta silloin he huomasivat Jackin olevan muuttunut mutantiksi.
- Jack! Sä olet sitruunahai! Mitä tapahtu? Ripster kysyi yllättyneenä.
- En ole varma itsekään. Mut epäilen, et se on sen mustahiuksisen tytön antama Sitruunalimu, Jack sanoi ja veti pullon farkkujen taskusta.
Ripster nappasi pullon ja tutki sitä.
- Täs on hiukan rippeitä DNA:sta. Se tyttö oli Snakera! Hän huudahti.
Samaan aikaan tohtori Piraijan labrassa Jab alkoi palata tajuihinsa.
- Uuh. Mis mä olen? Jab kysyi väsyneesti.
Samassa hän huomasi Piraijan ilkeästi virnuilevan naaman.
- Piraija! Sä senkin, Jab ärähti ja yritti hyökätä hänen kimppuunsa, mutta huomasi olevansa sidottu ja roikkuvansa happoaltaan yllä.
- Kun mun veljet löytää sut, olet entinen makean veden kala, Jab sanoi yrittäessään rimpuilla irti.
- Jos he löytävät tänne, he syöksyvät suoraan ansaan, Piraija sanoi ja nauroi.
Piraijan huomaamatta Jab painoi ranteessaan olevaa paikanninta.
Samaan aikaan Hai keskuksessa paikannin alkoi ujeltaa. Ripster, Streex, Slammu ja Jack syöksyivät tietokoneen luo, jossa Bendz jo oli.
- Jabin paikannin on heikko, mutta se tulee tuolta, Bendz sanoi ja osoitti punaista täplää, joka vilkkui yliopiston alla.
- Ei kun menoks! Ripster huudahti ja Katuhait juoksivat kulkupeleilleen.
Pian he saapuivat yliopistolle. Ripster nousi pyörän selästä ja otti esiin skannerin.
- Skannerin mukaan me ollaan lähellä, Ripster sanoi ja he sukelsivat maahan.
Pian he tulivat pintaan Piraijan labrassa.
- Jab! Ripster huudahti huomatessaan hänet.
- Aivan, torahampainen ystäväni, Piraija sanoi.
Hän seisoi laitteiston vierellä käsi vinssin kahvalla.
- Jos astutte askeleenkin, vasarahai veljenne kuolee, Piraija sanoi.
- Okei, Ripster. Mitäs tehdään? Streex kysyi.
- Meidän on pelastettava Jab jotenkin, Ripster sanoi ja näytti sitten merkin.
Katuhait syöksyivät jokainen omaan suuntaansa.
- Pysäyttäkää heidät! Piraija karjaisi.
Slash, Slobster, Killamari, Repteel, katkarapu Louie ja Snakera syöksyivät esiin.
Slash ja Slobster hyökkäsivät kohti Ripsteriä
- Kohtaa tuhosssi, valkohai, Slash sihisi syöksyessään Ripsteriä kohti nokka ojossa.
- Enpä usko, Ripster sanoi ja väisti juuri, kun Slash syöksyi häntä kohti.
Slash syöksyi päin seinää ja juuttui nokastaan kiinni. Ripster sai tilaisuuden rynnätä parvelle, kun Slobster yritti vääntää Slashin irti seinästä. Slammu iski maahan maanjäristysiskun, mikä sai Killamarin kaatumaan Repteelin päälle. Streex ja Jack saivat vastaansa katkarapu Louien ja Snakeran.
- Yritä tällä kertaa olla jänistämättä, Snakera sanoi ja kamppasi Streexin.
- O-okei, Louie sanoi hermostuneesti ja veti esiin aseen.
Hän ei kuitenkaan ehtinyt ampua, kun Jack iski hampaansa aseen piippuun ja puri sen poikki. Louie otti jalat alleen. Snakera oli iskemäisillään myrkkyhampaansa Streexiin, kun hän lennätti Snakeran pois päältään.
- Olet aika makee hai, kundi, Snakera sanoi ja nousi ylös lattialta.
Hän lipoi kaksihaaraista kieltään ja tarttui Streexiä olkapäistä, veti hänet lähelleen ja suuteli häntä.
Samaan aikaan parvella Ripster oli hyökännyt tohtori Piraijan kimppuun.
- Vapauta Jab tai olet entinen kala, Ripster kivahti.
- Selvähän se, Piraija sanoi ja vapautti vinssin.
Jab syöksyi kohti happoallasta.
- Jab! Ripster huudahti, tönäisi Piraijan pois tieltään, nappasi Jabin rakettirepun ja syöksyi Jabin perään.
- Shark attack! Ripster huusi.
Hän sai napattua Jabin juuri, kun hän olisi syöksynyt happoon.
- Kirottua. Joukot, häivytään täältä. Te hait ette lähde täältä elävinä, Piraija ärähti ja kytki aikapommin.
Snakera päästi irti Streexistä ja juoksi autolle. Noustessaan autoon Snakera kääntyi Streexiin päin ja heitti hänelle lentosuukon. Sitten hän nousi autoon.
- Sssnakera ja Ssstreex yhteen sssoppii huomenna mennään..., Slash keskeytti lauseensa nähdessään Snakeran ilmeen.
- Jos vielä hoilaat tota lausetta, seuraava paikka mistä löydät itsesi, on toi auton seinä, Snakera sanoi ärtyneesti.
- Okei, okei. Ssse oli vaan vitsssi, Slash sihisi.
Tohtori Piraija syöksyi autoon ja työnsi Louien pelkääjän paikalle.
- Pois tieltä, minä ajan, Piraija sanoi ja starttasi. Hän kaahasi seinästä läpi.
Katuhait sukelsivat maahan.
Pian he pääsivät ulos Piraijan labrasta, joka räjähti.
Vähän ajan päästä Katuhait palasivat Hai keskukseen. Ripster, Streex ja Slammu selittivät Jackin muuttuneen Piraijan avulla mutantiksi.
- No, Jack, liityks meidän jengiin? Ripster kysyi.
- Jeah mä olen Katuhai. Ja Jack on historiaa. Mä olen Lemon, Jack sanoi.
- Jawesome! Katuhait huusivat ja tekivät ylävitosen.