Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield  (Luettu 1779 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Title: Tumman tuoksun lumovoimaa
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairings: Bilbo/Thorin
Beta:
Genre: UST, drama
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Bilbo yrittää hillitä itseään ja tunteitaan Thorinin läheisyydessä.
Challenges: Allitteraatioapajat (16 allitteraatiota) ja Genretasohaaste
A/N: Pitkästä aikaa Hobittia ja Bagginshieldia! :D Tämän piti osallistua Spurttiraapaleen ekalle kierrokselle, mutta en sitten ikinä saanutkaan tätä valmiiksi sinne, joten se sitten vähän jäi… Ajattelin kuitenkin hienosti viimeistellä tämän, koska minä itse tykkäilen tästä jotenkin, vaikkei tämä ehkä ihan parhaimmistoani olekaan. (: Tämä myös on aika tosi lievä UST, mutta itse lasken tämän kuitenkin sen piiriin kuuluvaksi…



Tumman tuoksun lumovoimaa

Bilbo seisoskeli Beornin puutarhassa miettimässä, kun hän kuuli takaansa tutun äänen.
”Mestari Voro, mitä te täällä yksin seisotte?” Thorinin tumma ääni kysyi.
”Kuuntelen lintujen laulua ja haistelen puutarhan tuoksuja”, Bilbo vastasi toivoen toisen menevän pois. Hän ei halunnut retkikunnan johtajan olevan niin lähellä. Kääpiö veti häntä kummallisesti puoleensa, vaikka tämän suusta tulevat sanat eivät useinkaan olleet ystävällisiä.

Bilbo yritti pitää katseensa appelsiinien värisissä kukissa, mutta lopulta halu vei voiton ja hän käänsi katseensa takanaan seisovaan kääpiöön. Thorinin hiukset oli laitettu uusille, siisteille leteille (todennäköisesti hänen siskonpoikiensa toimesta), ja Bilbon teki kovasti mieli tuntea niiden karheus poskeaan vasten.

”Minä luulen, että te yritätte vältellä jotain”, Thorin tokaisi liian läheltä, ja Bilbo yritti kovasti hengittää.
”Miksi te niin luulette?” hän kysyi ja yritti ajatella mitä tahansa muuta kuin kätensä kurottamista koskemaan kääpiön komeita, kulmikkaita kasvoja.
”Koska te eristäydytte muista, Mestari Voro”, Thorin vastasi ja hymyili sitä vinoa, liian harvoin nähtävää hymyään, joka sai Bilbon polvet lyömään loukkua.

Bilbo yritti miettiä sopivaa sanottavaa, kun Fíli huikkasi jotain enolleen. Thorin pahoitteli poistumistaan ja käveli sitten mökin ovella seisovan sisarenpoikansa luo. Bilbon hengitys alkoi hiljalleen hidastua, eikä hän tuntenut enää hukkuvansa kääpiön tuoksuun. Linnut lauloivat liian lujaa, kun hobitti yritti unohtaa avuttomat ajatuksensa Thorinin läheisyydestä.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Unohtumaton

  • Uno
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 711
Vs: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield
« Vastaus #1 : 01.06.2018 21:16:11 »
Mulla on ollut kauhea kaipuu Bagginshieldin ääreen ja tämä osui kohdalle niiiiiiiin oikeaan aikaan!

Lainaus
Kääpiö veti häntä kummallisesti puoleensa, vaikka tämän suusta tulevat sanat eivät useinkaan olleet ystävällisiä.

Heh, ei taida Bilbo olla ainoa, joka tuntee vetoa. Yksinään oleskeleva Bilbo tuntuu vetävän Thorinia puoleensa aika vikkelään.  8)

Tunteiden hillinnässä on aina se puoli, että jossain vaiheessa ne patoumat sitten purkautuu. Enkä muuten yhtään ihmettele Bilbon tuntemuksia, Thorin kun on henkilönä käsittämättömän lumoava partoineen ja syvine äänineen.

Oli kiva lukea tämä!

ja ilo viilsi heitä miekan lailla
ja heidän ajatuksensa liitivät maille joilla tuska ja ilo virtaavat yksiin
ja kyyneleet ovat siunauksen viini.

listaus

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield
« Vastaus #2 : 01.06.2018 21:20:45 »
Unohtumaton: Herramunjee sentään! En minä odottanut tänne nyt näin nopeasti yhtään mitään kommentteja (jos odotin niitä ollenkaan)! :D Selvästi siis postasin just oikeaan aikaan tämän, että pääsit sinäkin takaisin Bagginshieldin äärelle! ((: Heheh, joo, Thorin kyllä kummasti löytää tiensä aina Bilbon luokse, kun tämä on yksistään. :D Thorin on kyllä aika lumoava, joten olisi enemmänkin ihme, jos Bilbo pystyisi vastustamaan häntä. :D Kiitoksia kommentista! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield
« Vastaus #3 : 01.06.2018 21:57:46 »
Hobitti ei ehkä ole omin fandomini, mutta toisen perään salaa haikailu ja UST sen sijaan ovat! Oi että, tämä on kyllä ihan epäreilua, kun herättelit minun Bagginshield-janoni (en edes tiennyt sen olemassaolosta!) ja juuri kun pääsin lukuvauhtiin, sinä jo revit makoisat fiilistelyt sormieni ulottuvilta ;-; Aivan epäinhimillisen epäreilua!! Voisin lukea Bilbon ahdingosta useamman luvunkin (tietenkin onnellisella ja Bilbon tunteisiin vastaavalla lopulla, koska olen pehmis ja tykkään pehmis-lopuista).

Kiitoksia, oikein kiva ja samaan aikaan iip ja argh tunteita herättävä makupala!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield
« Vastaus #4 : 01.06.2018 22:13:18 »
Avaruuspiraatti: Kivaa, että sinäkin löysit tämän pariin, vaikka fandom olikin ehkä vähän vieraammasta päästä! (: Bagginshield-jano on kyllä kammottava asia, etenkin jos ei sellaisesta edes tiedä! Tähänpitää selvästi kuitenkin vastata sitten jollain pidemmällä pähkäilyllä ja pehmis-lopulla. (; Kiitos paljon kommentistasi! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield
« Vastaus #5 : 09.10.2018 17:09:10 »
Terve vaan vaihdokkaista! Siitä onkin aikaa, kun olen lukenut tekstejä tällä parituksella ja mun Hobitti-tuntemuskin on vähän ruosteessa, mutta ficcejä lukemallahan se korjaantuu, eikö :D Ensin hämäsi että kuka se mestari Voro no (tuli vaa mielee Harry Potterin Voro XD) mut sit muistin että eikö se ollut niin että Bilbo sai sen lempinimen varastettuaan sen arkkikiven? Heh olisko aika pitää Hobitti/LoTR maratoni :D

Oi, herkullista UST:ia ei voi olla liikaa (ehdottomasti lieväkin UST lasketaan UST:iksi)! Heh mahtaako Thorin tietää, että Bilbo huokailee hänen peräänsä ja tahallaan kiusaa toista ;) Kun Thorin oikein hymyili Bilbolle sitä harvinaista vinoa hymyään. Tai sitten Thorin on vain tietämätön omasta vetovoimastaan ja tuntee olonsa niin kotoisaksi Bilbon seurassa, että pystyy jopa hymyilemään vapaasti oih :) Ehkäpä Thorin oli ollut oikein etsimässä Bilboa koska oli itse myös kaihaillut Bilbon perään! Mikä on parempaa kuin yksipuolinen pining? No kaksipuolinen pining, jossa kumpikaan ei uskalla/osaa tehdä asialla mitään ofc!

Kiitos tästä :)
-Crys

Never underestimate the power of fanfiction

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 645
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Tumman tuoksun lumovoimaa, S, Bagginshield
« Vastaus #6 : 09.10.2018 20:00:10 »
Crysted: Ficcejä lukemalla se kyllä korjaantuu ainakin jonkin verran, mutta ei se maratonkaan varmaan pahitteeksi olisi. (; Kyllä, Bilboa kutsuttiin Voroksi juuri sen Arkkikiven varastamisen takia, taidettiin kutsua jopa ennen tätä kyseistä varkautta, koska sen takiahan Bilbo koko reissuun mukaan otettiinkin. (: Sitä ei ikinä tiedä, mitä Thorin tietää ja mitä ei, mutta toisaalta se on kyllä sellainen paukapää, että tuskin se mitään tajuaa. :D Tässä taitaa kyllä aika pitkälti olla tuota kaksipuolista piningia, kun molemmat on niin tolloja, ettei ne tajua toisiaan. :D Kiitoksia kommentista! ((:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid