Kirjoittaja Aihe: Marvel: Lyhyt sankaritarina | S | raapale  (Luettu 1713 kertaa)

Diinuli

  • ***
  • Viestejä: 109
Marvel: Lyhyt sankaritarina | S | raapale
« : 29.04.2018 20:38:33 »
Kirjoittaja: Diinuli
Ikäraja: S
Fandom: Marvel
Vastuuvapaus: en omista Marvelin maailmaa, hahmoja tai tapahtumia enkä saa tästä rahaa.
A/N: Hassu pikku raapale siitä, miten sen ois mun mielestä pitäny mennä  ;D Osallistuu Kasvata puu -haasteeseen.


Lyhyt sankaritarina


  Viikkoon oli mahtunut riittävästi jännitystä: ensin tutustuin salaperäiseen vaaleaan muukalaiseen. Kun tapahtumat alkoivat, jouduimme hakemaan apua hänen vankilassa lusivalta veljeltään – ja kaiken lisäksi auttamaan tämän pakoon. Taistelun tuoksinassa luulimme hänen jo kuolleen, mutta se paljastuikin vain huijausyritykseksi. Ymmärrettävästi hän ei halunnut joutua palautetuksi vankilaan, jos vaikka kävisikin niin, että sattuisimme onnistumaan maailman pelastamisyrityksessämme. Vakuutin hänet kuitenkin omasta arvostaan, jolloin hän rohkaistui taistelemaan rinnallamme.

  Nyt oli kuitenkin tullut juhlapitojen aika. Taistelu oli voitettu, sankarit arvollisiksi todettu. Viitat ja helmat liehuen kävelimme käytävää, me kolme. Kävellessämme saatoin melkein kuulla taustamusiikin. Olimme planeetan viileimmät (ja kuumimmat) tyypit: minä, Thor ja Loki.



Sorry. Too many paradigm shifts. Nowadays, I just see the matrix.

I. F. Catamaran

  • ***
  • Viestejä: 27
Vs: Marvel: Lyhyt sankaritarina | S | raapale
« Vastaus #1 : 01.10.2018 00:34:15 »
Hauska pieni raapale, jota sen nimikin kuvaa oikein hyvin. Tykkäsin erityisesti lopusta ja sen tuomasta huumorista.
Lainaus
Olimme planeetan viileimmät (ja kuumimmat) tyypit: minä, Thor ja Loki.
Siinä on kyllä tosiaankin viileyttä ja kuumuutta samassa paketissa. :D

Kiitos.
A ship at harbor is safe,
but that's not what ships are for.

Diinuli

  • ***
  • Viestejä: 109
Vs: Marvel: Lyhyt sankaritarina | S | raapale
« Vastaus #2 : 15.10.2018 18:06:57 »
Kiitoksia kommentista I. F. Catamaran, mukava kun tykkäsit. Toi jälkimmäinen kappale oli pitkään mun koneella sellasenaan, mutta oli pikkuisen lyhyt jopa raapaleeks, joten sai sitten alustuksen eteensä.
Sorry. Too many paradigm shifts. Nowadays, I just see the matrix.