Kirjoittaja Aihe: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |  (Luettu 1984 kertaa)

Grazioso

  • Tsadam, Korppari ~
  • ***
  • Viestejä: 150
Nimi: Kuuluuko ananas pizzaan?
Kirjoittaja: Grazioso
Genre: Joku ystävyys- ja huumorihömpän sekoitus
Ikäraja: S
Yhteenveto: Virnistän, koska Juuso on vain niin Juuso. Se ei osaa sanoa ‘ei’.

A/N: Tämä tuli mieleen, kun söin eilen pizzaa. Ananas kuuluu pizzaan, ettäs tiedätte! (:D)



Kuuluuko ananas pizzaan?

Juuso rämpyttää sen tietokonetta. Vaaleat hiukset on pystyssä ja silmät tarkkailevat keskittyneesti koneen näyttöä. Pyörähdän kyljelleni sen sängyssä.

“Juuso?”

“Mm?” sen suupielille leviää hymy, kun ruudulle ilmestyy isoin kirjaimin “VICTORY”.

“Mulla on nälkä”, totean. Yritän päästä istuma-asentoon, mutta se osoittautuu vähän vaikeaksi. Mun jalat sotkeutuu päivävilttiin ja mä mätkähdän lattialle.

“Okei?” Juuso tirskahtaa. Se jättää koneensa ja kyykistyy mun viereen. “Mitä sä haluut?”

Mietin hetken. Lattia tuntuu kovalta mun alla, mutta en millään jaksais nousta ylös. “Pizzaa.”

“Juu, eiköhän se käy”, Juuso huokaisee. Se pörröttää mun hiuksia.

Virnistän, koska Juuso on vain niin Juuso. Se ei osaa sanoa ‘ei’.

Se poimii puhelimensa yöpöydältä, liu’uttaa sormiansa sen näytöllä ja ottaa esille pizzerian puhelinnumeron. “Mitä pizzaa?”

“Operaa”, sanon yksinkertaisesti. Mun tekee mieli tökkäistä Juusoa kylkeen. Ja niin mä teenkin. “Ananaksella.”

“Voi vittu nyt”, se tuhahtaa. Nenä nyrpistyy ja siniset silmät katsoo mua kyllästyneesti. “Sä vieläkin jaksat tota?”

“Joo”, vastaan. Hymyilen. “Aina.”

“Ananas ei kuuluu pizzaan”, Juuso inttää, mutta silti se on jo soittamassa pizzeriaan. Ei kestä kauaa kun sille vastataan.

Mä nauran, kun se sanoo suupielet nykien tilaavansa kaksi operaa. Yhden ananaksella ja yhden ei ananaksella.
Sometimes only paper will listen to you

Ava ja bannu by Auro

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 058
Vs: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |
« Vastaus #1 : 07.04.2018 15:24:17 »
Ananas todellakin kuuluu pitsaan! Oli nokkela veto laittaa tuo ikuisuuskysymys otsikoksi. Houkutteli ainakin minua klikkaamaan, että mitäs täällä sanotaan asiasta, ja hyvä, että kertoja kuuluu ananastiimiin, vaikka Juuso ei kuulukaan. Ystävähömppä on yksi mun lempigenreistä ja vähän harmitti, kun tämä oli niin lyhkäinen. Olisin mielelläni lukenut lisää näiden kahden ystävyydestä ja yhdessä hengailusta.

Kuvailit tätä hetkeä tosi kivasti, tässä oli sellainen lämmin tunnelma, joka toi hymyn huulille. Ja Juuso vaikuttaa oikein herttaiselta, kun pörröttää kaverinsa tukkaa ja vähän mulkoilee eri tottumuksista, mutta hyvässä hengessä. Tuollainen ystävällismielinen naljailu ja tökkiminen on hyvää kaverimeininkiä. Arvostan!

Kiitos tästä kaverihetkestä, pidin! ^^

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 485
  • ava Claire + bannu Ingrid
Vs: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |
« Vastaus #2 : 08.04.2018 01:36:32 »
Hahah, otsikko veti minutkin puoleensa, sillä itse kuulun siihen kastiin, joka tunkee ananasta pitsaan kuin pitsaan. :D Aww, kaveruudessa parasta on kun ei aina ymmärretä ja naljaillaan sille, mutta silti tehdään asia siitä huolimatta. Ananas pitsassa herättää joskus vahvojakin tunteita, mutta onneksi tässä saatiin tilaus toimimaan molempien puolesta hyvällä tavalla, haha. Tykkäsin tästä ananasmaisesta kaverihömpästä, kiitos tästä! ^^
Hyppää lehtikasaan!

Tomsessed

  • #58
  • ***
  • Viestejä: 601
Vs: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |
« Vastaus #3 : 08.04.2018 13:30:50 »
Myös minut houkutteli paikalle kiistelty kysymys, ja haluankin esittää vastalauseen tässä harhauskoisessa maailmassa, sillä ananas ei todellakaan kuulu pitsaan! ;D Siksi symppaan Juusoa satasella. Mutta mielipiteistähän ei tunnetusti voi kuin kiistellä, joten se sallittakoon myös näille kaveruksille.

Tää ystävyyshömppä sai hymyn mun huulille lyhyydestään huolimatta. Tykkään siitä, ettei tuo kiista etene sen pidemmälle, vaikka siitä saisi vaikka minkälaisen sodan aikaan. Ehkä nälkä pitää tappeluhalut kurissa. ;D

Mä nauran, kun se sanoo suupielet nykien tilaavansa kaksi operaa. Yhden ananaksella ja yhden ei ananaksella.
Tuo "ei ananaksella" jäi vähän mietityttämään, koska mun korvaan se vähän töksähtää. Ehkä sujuvampi ois voinut olla "yhden ananaksella ja yhden ilman" tms., mutta taitaa olla makuasioita. :) Ei tuo pikkujuttu missään nimessä kuitenkaan lukukokemusta pilannut, pidän tästä siltikin hyvin paljon eriävästä ananasmielipiteestä huolimatta! Kiitos siis päivän piristyksestä. :}

Bannu Ingridiltä ♥

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Vs: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |
« Vastaus #4 : 11.04.2018 12:51:42 »
Olit valinnut oivallisen otsikon, joka veti mua puoleensa ja lukemaan tämän.
Ananas pizzassa vai ei on niiiiiin ikuisuuskysymys. Tämä oli hauska. Ja mikäs
sen mehevämpää, kuin ystävät, jotka ovat eri mieltä tuosta ananas-asiasta.
Ja kyllä, ananas on ainoa hedelmä, jonka minä hyväksyn pizzantäytteeisiin.
Ei mitään persikoita ja muita sellaisia.

Kineza7

  • ***
  • Viestejä: 305
Vs: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |
« Vastaus #5 : 12.04.2018 22:16:26 »
Tykkäsin. Ananas tosiaan kuuluu pitsaan! Tästä olisi voinut lukea pidemmällekin. Pizza kyllä kelpais, vaikka söinkin juuri nuudeleita!

Grazioso

  • Tsadam, Korppari ~
  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Kuuluuko ananas pizzaan? | S | Ystävyyshömppä |
« Vastaus #6 : 17.04.2018 17:32:43 »
Apua, tännehän on tullut ihan hirveästi kommentteja! Suurkiitos kaikille, olen ihan hämmentynyt! :D

Sokerisiipi: Mukavaa että pidit! Ananas ehdottomasti kuuluu pitsaan, sanoipa Juuso (tai joku muu harhaoppinen) mitä tahansa! Arvelinkin tuon otsikon herättävän mielenkiintoa, mukavaa että se onnistui houkuttelemaan paikalle. Ja oikein kiva kuulla, että tunnelma oli onnistunut! Välillä tuskailen kuvailuni ja kirjoitustapani takia, mutta ilmeisesti onnistuin tämän tekstin kanssa. Ystävyyshömppä on itselleni hieman vieraampi genre, mutta saattaa olla että kirjoitan tämäntapaista tekstiä uudestaankin!

Grenade: Kiitoksia, ihanaa että pidit ananasmaisesta kaverihömpästä! <3 Kaveruus on parasta, itse käyn omien ystävieni kanssa paljon tämäntyylisiä keskusteluita. Naljailu kavereiden kesken on hauskaa, kunhan se pysyy kohtuuden rajoissa.

Tomsessed: Vai niin, eli yksi ananaksen vastustajakin eksyi paikalle! :P Noh, mielipiteitä (ja makuja) on monia! Kiva että pidit loppuratkaisusta, ehkä nälkä tosiaan piti väittelyn aisoissa. (Vaikka tästä aiheesta varmaan riittäisi tappelemisen aihetta maailman tappiin asti, heh.) Olet muuten oikeassa, tarkemmin ajateltuna tuo "ei ananaksella" särähtää hieman omaankin korvaani. Voisin lisätä tuon ehdottomasi korjauksen, kunhan vain jaksan vaivautua (laiska kun olen). ::) Kiitoksia kommentista!

Fairy tale: Kiva, että otsikko veti puoleensa! <3 Ikuisuuskysymys selkeästi vetää ihmisiä ympärilleen. Ja hei, olen kanssasi samaa mieltä! Ananas on ainoa oikea pizzatäyte, hus pois muut hedelmät!

Kineza7: Kiitos kommentista! Voi vitsi, itsellänikin alkaa nyt tehdä mieli pizzaa. Ehkäpä sitten viikonloppuna :D.

Sometimes only paper will listen to you

Ava ja bannu by Auro