Kirjoittaja Aihe: Loppuun palaneet tunteet | S | draama | Eevi/Isla  (Luettu 1319 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Nimi: Loppuun palaneet tunteet
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: draama
Paritus: Eevi/Isla
Haasteet: Spurttiraapale V ja Genretasohaaste (femme)

A/N: Jaa, päädyinkin femmeen! Pitkästä aikaa.


Loppuun palaneet tunteet

Paahdan sairaalassa 40 asteen kuumeessa ja mietin, miksen ole kuullut Eevistä mitään. Ensin olin lähinnä ihmeissäni, huolissanikin, mutta nyt mua vaan suututtaa. Se tietää, missä olen ja mitä varten, mutta ilmeisesti opiskelukiireet menevät tyttöystävän edelle. Eevi on laittanut viestiä vain kerran koko täällä oloni aikana. Tietenkään en oleta, että Eevi tulisi toiselta paikkakunnalta käymään, mutta voisi edes soittaa! Musta se ei ole mitenkään kohtuuton vaatimus, mutta ehkä Eevi ei vain välitä. Ehkä sille on samantekevää, mitä mulle kuuluu. Joo, kunhan vain chillailen täällä osastolla tippa käsivarressa ja pidän hauskaa. Ehkä mulla on syöpä, ja mä kuolen, mutta mitäpä siitä. Ei Eeviä kiinnosta.

Jokin on muuttunut meidän välillä. Aavistelin sitä jo ennen tätä mysteeristä kuumetautia, mutta nyt olen aivan varma. Eevin vaikeneminen on palapelin viimeinen pala. Hahmotan kuvan kirkkaasti. Me erotaan.

Ehkä sen tajuaminen pitäisi tehdä mut surulliseksi, mutta mua väsyttää liikaa.

Ei se vain tästä johdu. Mun ihastus on jo jonkin aikaan ollut pienenemään päin. Tuntuu hassulta ajatella sitä. Olen ollut ihan hulluna Eeviin viimeiset puoli vuotta, mutta nyt vain – aivan kuin olisin polttanut loppuun kaikki ne kiihkeät tunteet.

Eipä sillä, on tälläkin oma merkityksensä. Luulisi, että Eeviä huolettaisi mun terveydentila edes ystävämielessä. Ehkä Eeviä huolettaakin. Se ei vain osaa näyttää sitä. Sekin on yksi meidän välisistä ongelmista. Minä osoitan tunteeni suoraan, mutta Eevin on vaikea puhua mistään tosissaan. On hankala olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei voi edes oma-aloitteisesti sanoa tykkäävänsä susta.

Niin, kyllä meidän tulevalle erolle on syynsä. En jaksa miettiä sitä nyt. Täytyy päihittää tämä kuume ensin.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2018 14:07:47 kirjoittanut Sokerisiipi »

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Loppuun palaneet tunteet, S | draama | Eevi/Isla
« Vastaus #1 : 06.04.2018 13:30:05 »
Äää :c Oon lukenut kaikki sun aiemmisetkin Eevi/Islat (vois lukea ne uudelleen), ja tää pisti mut surulliseksi :c En mä haluais että ne eroaa! Tosin joskus sille ei vain voi mitään jos tunteet haalenee. Mutta mitäköhän Eevi mahtaa oikeasti ajatella? Että haluaako hän oikeasti erota vai onko jostain muusta syystä ollut käymättä kattomassa Islaa?
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Loppuun palaneet tunteet, S | draama | Eevi/Isla
« Vastaus #2 : 18.04.2018 15:25:35 »
Lunalotta: Aww, ihana kuulla, että oot viihtynyt näiden tyttöjen parissa! Mutta joskus tosiaan käy näin ja ero tulee. Eevi käsittelee vaikeita, ristiriitaisia tunteitaan vetäytymällä ja välttelemällä eikä siksi osaa ottaa Islaan kontaktia. Kiitos kommentista!!