Kirjoittaja Aihe: Voltron: Protector of the Protector (Matt/Shiro & Lotor, Drama and Fluff, S)  (Luettu 1669 kertaa)

Beelsebutt

• old but not obsolete
Fandom: Voltron: Legendary Defender
Title: Protector of the Protector
Author: Beelsebutt
Beta Reader: Luddleston
Main Characters: Matt/Shiro & Lotor
Genre: Drama and Fluff
Word Count: < 1000
Rating: S (sallittu kaikille)
General Audiences

SPOILER ALERT: SEASON 5!

For ShattSunday Mar2018Challenge. Prompt (scenario): How one of them deals with aliens hitting on his boyfriend.

So... this happened.

Thanks to Luddleston for beta help! <3 ALSO, thanks to wonderful Illustraterg <3 who totally blew my mind by wanting to illustrate this fic, wow! Please, remember to like/reblog her art on Tumblr! :)

Hox! Voltron fandom doesn't belong to me. I'm not making money with this nor do I want to. Just having fun with borrowed characters. I'll return them! ...eventually.

The Protector of the Protector

It all started so innocently. Lotor was leaning on the table besides Shiro, listening to him giving a detailed description of their last mission. A little too detailed, Matt thought, but he knew it was strategically important to keep Lotor in the loop. He kept his head bowed, sitting in the corner, while checking his staff for fractures.

"Well, that's about it," Shiro said eventually, raising up from his chair, looking straight at Lotor.

"That was very illuminating, Black Paladin," Lotor said respectfully, bowing his head a fraction of an inch.

"Oh, just call me Shiro," Shiro said, because, well, he was Shiro.

"Shiro," Lotor's voice caressed the name. That caught Matt's attention, and he glanced at the pair, just as Lotor's squinted his yellow eyes like he was calculating something. After a beat, he ducked down and kissed Shiro straight to his lips.

Matt's vision zeroed at Lotor, everything else blurring in the background. He flew across the room without thinking and had Lotor on his back in an instant, the tip of his reinforced staff pressing hard against his throat.

"Never do that without permission," Matt growled furiously, his heart thrumming in his ears. He's breath was ragged, and he was grinding his teeth, until he felt Shiro's hand on his shoulder.

"Matt, it's okay," Shiro said, soothingly. "You can let him go."

Art by @illustraterg, remember to like/reblog on Tumblr (click the picture)!

Matt blinked, the rest of the room coming in focus. He removed his staff from Lotor's throat, but kept it close, keeping his posture relaxed but ready, positioned half a step in front of Shiro.

"Well, that was... something new," Lotor drawled, still lying on his back, the corners of his mouth curling slightly. Matt kind of wanted to punch him in his ugly purple face. Instead, he offered his hand and pulled Lotor on his feet. But before letting him go, he leaned in.

"Never again," he breathed in Lotor's pointy ear.

"I was merely addressing him in the way Earthlings show gratitude. I believe there has been a misunderstanding. My apologies," Lotor said, his gaze sliding from Matt to Shiro. Then he nodded and turned to leave.

"I'll say, there's been a misunderstanding," Matt grumbled. When Shiro didn't say anything, Matt turned to him, furrowing his brow, "Or has there?"

"If you mean, should he have kissed me, I'd say yes, there was definitely some sort of miscommunication going on," Shiro started, then stopped to bite his lower lip. He was staring at Matt, ducking his head. Matt thought he looked almost shy.

"Yeah, well good thing you weren't alone with him," Matt huffed, knowing full well how ridiculous he sounded. But he hadn't really had time to reconcile his need to protect with the added bonus of his newfound combat skills. He'd been in the skinny body of a nerd for so many years, and only after being forced to fight for his life had he accumulated enough skill and body mass to be able to pull a stunt like the one he'd just done.

Shiro snorted. He grabbed Matt by his neck and drew him closer, pressing their foreheads together.

"I mean, I know that you can defend yourself," Matt said, staring Shiro straight in the eye, letting a wide grin spread on his face, "Fuck, I think the whole Universe knows that. The Great Black Paladin."

Shiro chuckled, clearly embarrassed. Matt knew that if he could see his ears right now, they would shine bright red. But at the same time, he was smiling that same coy smile he always wore when he was thinking about something dirty.

"Yeah. But feel free to rescue me anytime you want," Shiro said on Matt's lips. "It was... kinda hot."

"Yeah?" Matt wiggled his eyebrows against Shiro's darker ones.

"Very," Shiro laughed, then proceeded to kiss Matt full on the lips.

Art by @illustraterg, remember to like/reblog on Tumblr (click the picture)!

« Viimeksi muokattu: 18.08.2018 13:48:24 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Maissinaksu

• Trubaduuri
  • Kurlun murlun
Jopas tästä hyökkäsi aimo annos Shiro/Lotor -viboja, joita en tiennyt toivovani tähän iltaan. ;D Perehtymiseni kyseiseen paritukseen on harmittavan vähäistä toistaiseksi, mutta miksikäs ei sitä vähän kelpaisi pusua jos toista vaihtaa! Sikäli mikäli tässä kyseessä olisi kunnon Shiro/Lotor (Shitor? Shotor? Leikitään, että Shotor), mutta Matt tuskin antaisi sellaisen tapahtua. :D

Lainaus
"Shiro," Lotor's voice caressed the name.
Grauh. Sisäisesti Shiro on kuitenkin ihan hyytelönä, vaikka näyttelisikin tyyntä. :D Ja Matt heti tuntosarvet pystyssä valmiina taklaamaan nurin. xD

Lainaus
"Never do that without permission," Matt growled furiously, his heart thrumming in his ears
Jaa että luvan kanssako homma sitten olisi ollut ihan ok? ;D Keneltä tuo lupa olisi pitänyt kysyä, Shirolta vai Mattilta? Lisäksi olisiko sitä edes myönnetty, vaikka tuossa nimenomaan erikseen vielä sanotaan, että ilman lupaa ei saa muiskia. :D Interdusting!

Lisäksi minulle jäi sellainen tunne, ettei Shiro kyllä tuntunut juuri laittavan pahakseen äkillistä kontaktia Lotorin huulten kanssa, vaikka Matt siitä vetikin koko vihannesmaan nenäänsä. Lähinnä siinä vain vähän taputeltiin olalle ja kehotettiin rauhoittumaan. :D Jotenkin hupaisan herkullinen asetelma ja lopputulos. Taitaa Shiro muistaa sen pusun lopun ikäänsä.

Kiinnitin myös huomiota siihen, että kuvailit Lotorin silmiä keltaisiksi. Itse olen tainnut kirjoittaa ne sinisiksi, mutta se onkin jännä, että molemmat vaihtoehdot ovat oikein. Puoli sekuntia ehdin olla vähän että "wut, keltaiset", kunnes tarkemmin ajatellen ajattelin tarkemmin. WTF ;D

Olipa mukavaa lukea vaihteeksi englanniksi, kun repliikit saa esiin hahmojen äänillä niin helposti ja tunnelma kohoaa astetta autenttisemmaksi. Sen olen huomannut, että varsinkin Allurasta lukiessani väännän vahingossa sen kunnon aksentin päälle. Tässä ficissä Lotorin ääni kuului parhaiten omaan korvaani

En tiedä, tuliko tästä minulle tosiaan puolivahingossa sellainen toteutumaton Shotor-awws-mikälie, joka sitten torppaantui Mattin ansiosta. Shatt on toki somaa, mutta täytyypä kiinnittää enemmän huomiota Shotoriin ja sen tarjoamiin mahdollisuuksiin. Olin ehkä vähän soosina viitoskauden muutamista jutuista (jos nyt unohdetaan se, että Shirolla ei ehkä ole ihan kaikki kotona tällä hetkellä. Tai no itse asiassa siellä on liikaa kotona, gasp). :D

Fanartit toi mukavan lisän tarinan oheen vielä tarjoten visuaalisen kuvan tilanteesta. Lisäksi Shatt-kuvan väriskaala on mukavan pehmeä ja samalla kontrastinen, en osaa selittää, mutta huu. ^^ Kiitosta! <3

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Beelsebutt

• old but not obsolete
Eiiii, ei mitään Shotoria tähän, öööök, poispoispois mielestä! Shiro oli vain palikka eikä reagoinut tarpeeksi nopeeta, varmaan se tajusi, että "omg, Lotorin huulet! mutta se on liittolainen, pitäiskö väistää? estää? ehkä se tähtää poskipusuun niinku ranskalaiset.. mutta entä jos se onkin ottanut oppia venäläisiltä?! hhhnnngg, monestiko käännän päätä? wtf, se tulee huulille, onko tää galratapa, äääää?!?!?" mutta oli sitten herrasmies ja antoi tilanteen edetä. Sen sekunnin ajan, kunnes Matt kampesi Lotorin irti ;D

Tosin Shotoria voi kaivaa yllinkyllin siitä Allura/Acxasta (K-11) jos mieli tekee, Zoe nimittäin kertoi fiilistelevänsä tausta-Shotoria siinä, vaikkei sitä nyt suoraan ficissä mainitakaan ;D

Interdusting, indeed! Line oli alunperin kai että "never without my permission" mutta sitten mietin, että ei Matt ihan niin omistavainen ole. Se vain tulkkasi tilanteen niin, että Lotor ei kysynyt lupaa, hyökkäsi vain huulillaan (!) ja Matt vaistonvaraisesti tarttui "keppiinsä" ;D ;D

Heehaa, joo Lotorin silmät, ne on kai sitten ruotsinväriset.

Ja awwwwwwww noita kuvia! <333 Olin kyllä aivan äimänkäkenä kun tuosta noin vain Illustraterg lähestyi, eikun se taisikin kysellä ideoita ja tietysti nokkavana luetutin tän ficin, joka oli silloin vielä kesken ;D mutta ainaki toi toinen kuva tuli ihan promptaamatta ;D herttaisia ovat <3

Ja herttainen oli kommenttisikin kaikkine shotorsisältöineenkin >:] joten kiitospiitos siitä <33
Beelsebuttin laari

Voldemort

• Vieras
Mullekin tuli heti totta kai Lotor/Shiro -vibat, koska jos mun pitäisi nyt kirjoittaa slashia tästä fandomista, valitsisisin hottiksena Lotorin ja Shiro nyt pitäisi kaikissa tapauksissa parittaa, koska sen pelkkä olemassaolo huutaa sitä.  8) Hmm... Matt on sitten se, joka määrää kuka lähestyy ja milloin? Shiron henkilökohtainen henkivartija. Aika söpöä.  :)

Beelsebutt

• old but not obsolete
Kommakommani spoilaa vitoskautta (ja vihjailee pervouksista) niin varulta laitan spoileritagin alle:

Spoiler: näytä

No onhan siellä varmasti jotain koska Shiron silmien takana Haggar on taatusti kiinnostunut Lotorista ja Lotor ehkä näkee Shiron silmissä jotain kiehtovaa. Ja kun nää on pelkkiä aavistuksia, niin sehän saattaa manifestoitua hyvinkin vaikkapa seksuaalisena kiinnostuksena, niin saadaan kiehtova ei-ihan-insestiviba sinne mukaan ällöttämään meitä kaikkia ;D ;D ;D

Matt ei nyt varsinaisesti määrää, mutta tarttui toimeen nopeasti huomatessaan ettei Shirokaan ollut mitään luvannut. Mutta ehkä Matt vähän määrää ainakin joskus koska Shirolle tekee hyvää välistä luovuttaa vastuu kokonaan pois ;)

Kiitos kommentista <3
Beelsebuttin laari