Kirjoittaja Aihe: Harryn vaikea valinta | K-11 | slash, drama, romance, humor | raapalesarja 1/10*28.2.  (Luettu 1443 kertaa)

supernova

  • Ex-jademyy
  • ***
  • Viestejä: 179
  • Hullu! Miten voin iskeä kaulimella pöydän alta?
Nimi: Harryn vaikea valinta
Kirjoittaja: supernova
Genre: slash, drama, romance, humor
Ikäraja: K-11
Paritus: Harry/9 eri velhoa
Varoitukset: huono huumori ja kirjoitusvirheet + kielenkäyttö
Disclaimer: Omistan vain mielikuvitukseni, enkä saa minkäänlaista korvausta tästä.
Summary: Hermione saa päähänsä ryhtyä parittamaan Harrya Tylypahkan velhoille.

A/N: Ensimmäistä raapaletta lukunottamatta kaikki (2-10) osallistuvat se oikea ja sen haaremi II -haasteeseen.


    1.
(100 sanaa)
---------------
”Hermione, minä en tarvitse tyttö- tai poikaystävää!” Harry Potter, Poika-Joka-Elää, Hän-Joka-Kukisti-Pimeyden-Lordin, huusi parhaalle ystävälleen.

He seisoivat kahdestaan Tylypahkan kahdeksasluokkalaisten oleskeluhuoneessa ja tuijottivat toisiaan.

”Mutta Harry! Minä vain ajattelin, että nyt, kun minä ja Ron…” Hermione mumisi puoliksi itselleen, puoliksi Harrylle.

”En minä tarvitse ketään!” Harry älähti, tietoisesti luovuttaneena.

”Oi Harry, tästä tulee kivaa!” Hermione huudahti iloisesti ja taputti käsiään.

”Kunhan muistat, että olen homo! En halua tapailla tyttöjä!” Harry huusi ystävänsä perään, tämän liihottaessa kohti tyttöjen makuusalia.

”Muistan!” Hermione huudahti vielä ennen kuin makuusalin ovi sulkeutui hänen jälkeensä.

Harry huokaisi syvään ja raskaasti, hieroen silmiään. Mitä hän olikaan mennyt lupaamaan?

Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head.

Ava by supernova ja bannu by Auroora

Fairy tale

  • ***
  • Viestejä: 2 809
Tässäpä kutkuttava alku. Joskin jäin miettimään kuinkahan moni velho on enemmän kauhuissaan kuin Harry tästä Hermionen iki-ihanasta päähänpistosta? Ja ketkä kaikki mahtavat olla Hermionen listalla Harryn varalle? Jään odottelemaan mitä seuraavaksi tapahtuu.  :)