Kirjoittaja Aihe: Voltron: Mitä kummallisimmissa paikoissa, S, Keith/Lance, Pidge  (Luettu 2329 kertaa)

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Nimi: Mitä kummallisimmissa paikoissa
Fandom: Voltron: Legendary Defender
Genre: huumori, (romantiikka)
Hahmo(t): Keith/Lance, Pidge
Ikäraja: Sallittu
Vastuunvapaus: Voltron ei ole minun, joten kunnia kelle kuuluu.
A/N: Joulukalenteriin 2017 pientä Voltron-huumoria, jonka päätin julkaista ihan näinkin. Huumori ole vahvinta alaani, mutta ehkä tämä vähän saisi hymisemään. : D




Mitä kummallisimmissa paikoissa

“Lopeta —”, Lance vaikeroi, “älä työnnä!”
Keith puristi huulensa yhteen ja kiemurteli vasten Lancea, mikä sai toisen posket punoittamaan.
“Ole hiljaa”, Keith sihahti, mutta Lance jatkoi valitusvirttään.
“Keith. Tiesitkö, että sinulla sei —”


“Mitä ihmettä te kaksi teette siellä?” Pidge parahti kurkistaessaan pyykkikuiluun, josta oli kuulunut omituista mutinaa ja muuta epämääräistä. Vaikka pyykkikuilu oli pimeä, paljasti luukusta tulviva valo molempien kirkkaanpunaiset kasvot. Pidgellä ei ollut aavistustakaan, mistä oli kyse, mutta ei hän voinut sanoa täysin yllättyneensä löytäessään kaksi paladiinia pyykkikuilusta.

Varsinkin, kun kyseessä oli Keith ja Lance, jotka viime aikoina olivat löytyneet mitä kummallisimmista paikoista. Kukaan ei vain tuntunut tietävän, mistä oikeastaan oli kysymys ja Pidge päätti ottaa asiasta vihdoin selvän.

“Minä pudotin aseeni kuiluun”, Lance valehteli surkeasti, “ja Keith auttoi, mutta jäimme jumiin pyykkitupaan.”

Jostain syystä jälkimmäinen osa kuulosti enemmän totuudelta, vaikka sekin tuntui olevan aika huteralla pohjalla, kun Pidge arvioi tilannetta.

“Lance, tämä on sinun syytäsi.”

“Eikä ole!”

“Onpas.”

“Eihän!”

“Olkaa nyt molemmat hiljaa ja tulkaa ylös”, Pidge parahti. Kaksikko oli viime aikoina ollut aivan mahdoton. He olivat kinastelleet ehkä normaaliakin enemmän tai vähintään haastaneet toisiaan mitä typerimmissä asioissa.

Ja jotenkin tuijottaessaan toisiaan vasten nojaavia miehiä pyykkykuiluissa väittelemässä mihin tahtiin heidän pitäisi nousta ylös, nousi Pidgen mieleen vanha Maan sananlasku.

“Rakkaudesta se hevonenkin potkii”, Pidge mutisi lähes huomaamattaan, eikä edes tajunnut sanoneensa asiaa ääneen ennen kuin Lance älähti.

“Ei kyse ole mistään sellaisesta!”

Keith tuhahti, mikä kaikui kuilusta ja hetken aikaa kuului nahistelua, joka sai Pidgen virnistelemään.

“Vai sellaista peliä teillä on!” Pidge naurahti ylpeänä, kun oli keksinyt vihdoin omituisen mysteerin, joka miehiä oli vaivannut. Kumpikaan ei kuitenkaan nähnyt Pidgen voitonriemuista ilmettä, sillä miehet tippuivat oman huutokuoronsa saattelemana takaisin pohjalle.

“Idiootti.”

“Itse olet.”


Pyykkikuilusta kaikuessa loput "hellittelynimet" ja vähän muutakin Pidgeä punastutti niin, että hän ajatteli jättää jatkossa mysteerien selvittämisen jonkun toisen huoleksi ja pysytellä seuraavat viikot mahdollisimman kaukana pyykkituvasta.

Olkoonkin ovi jumissa tai ei.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 092
  • Kurlun murlun
Hahhah, minä niin rakastan kaikenlaisia väärinkäsitys- ja muita juonikuvioita, jotka luovat verratonta tilannekomediaa härskillä sisällöllään, vaikka olisivatkin sitten ihan viattomia loppujen lopuksi. Kuvittelin itse asiassa kursivoidun osuuden jälkeen tapahtuvan jotain sellaista, mikä olisi noudattanut sitä kaavaa, mutta pyykkikuilussa todella taisi tapahtua jännittäviä. xD Tosin nyt herääkin sitten kysymyksiä, että mistä sällit olivat keksineet pyykkikuilun kaikista mahdollisista lokaatioista. Kokeilunhalu on mielenkiintoinen asia. :----D

Lainaus
Varsinkin, kun kyseessä oli Keith ja Lance, jotka viime aikoina olivat löytyneet mitä kummallisimmista paikoista.
Tämä oli jotenkin niin mielettömän veikeä ja lisäksi toi mieleen mitenkään tähän kaksikkoon liittymättömästi ajatuksen jostain perheen lemmikkieläimestä (tyyliin kissa tai hamsteri), joka tuon tuosta löytyy jostain ihan ihmeellisistä paikoista ympäri taloa. :'D Jotenkin voin kuvitella muiden tiimiläisten hyvälaatuisen hämmennyksen ja naamapalmuilun, kun bongailevat Klancea mistä sattuu. Etenkin kun siitä on muodostunut jo jonkinasteinen normi. xD

Jäin ohimennen miettimään sitä, minkä ikäisiä poitsut (sekä Pidge) tässä olivat, kun olit kirjoittanut heidät miehiksi. Olen jotenkin huomannut omalla kohdalla, että tapaan ajatella heidät toisinaan automaattisesti siihen parinkympin tienoille, ja samaa taisin harjoittaa tätäkin lukiessa etenkin tuon kyseisen sanan ansiosta. Pidgen silmiin ovat kyllä terveitä nuoria miehiä, joten käsite oli oikein kelpo. ;D Oli muuten mukava lukea Pidgestäkin, itse en ole saanut aikaan miettiä kyseistä hahmoa liiaksi ficcailun kannalta, vaikka hänestä pidänkin. <3 Kiitoksia tästä!

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Ayu, kiitos kommentista <3 Enpä olekaan ajatellut, että poikiahan ne on, kun jotenkin automaattisesti puhuu miehistä. Ja pyykkituvassa ne peuhasivat, mutteivat päässeet ulos muuta kautta. :D Mutta kiva, että ficistä oli hupia! Tätä oli varsin hauska kirjoittaa, joten mukava kuulla, että on maittanut muillekin.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Haha, tämä naurattia mua ensimmäisellä lukukerralla ja nauttaa kyllä vieläkin. Jotenkin mun fiilikseen näistä pojista sopii ihan mahdottoman hyvin se, että yhdessäkin ollessaan ne vain kinastelee - ja kinastelee ehkä enemmänkin kuin ennen! Ehkä se on sellaisen turhautuneen "hemmetti, oot niin ihana, etten tiedä, miten olisin" fiiliksen aiheuttamaa sitten. Että toinen vain on niin kiva, että sitä on pakko vähän haukkua ja kiusata, että asian hyväksyminen tuntuisi helpommalta. Ja Pidge parka se vain osuu aina huonoon aikaan paikalle ;D

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Lyra

  • ***
  • Viestejä: 1 984
Minusta tämä on niin söpö! Napsin tämän heti lukulistalle odottamaan kommentointia, kun joulukalenterin jälkeen tänne laitoit, mutta vasta nyt olen aloittanut tuon lukulistan läpi käynnin (aloitin tästä kun tämä on niin pieni ja söpö <3)  Pidin erityisen paljon siitä että tämä on kirjoitettu Pidgen näkökulmasta, kun tuntuu että Pidge jää aina vähän jalkoihin kaikissa teksteissä. Kun on Klancea ja Shattia ja mitäs se Shiro/Keith onkaan, mutta finistä ei niin Pidge tekstejä löydy :(
Lainaus
“Keith. Tiesitkö, että sinulla sei —”
JÄä ikuiseksi arvoitukseksi mitäs Lance olisi sanonut  ;) Tai mitä olisi tapahtunut jos Pidge ei olisi rynnännyt keskeyttämään! Voi pientä Pidgeä, välillä ei kannata työntää nenäänsä joka paikkaan.

Lancen ja Keithin väittely on vaan niin sulosta <3 siinä on kaksi jätkää, jotka ei vaan aina ymmärrä kuuluvansa toisilleen!
Lainaus
Pyykkikuilusta kaikuessa loput "hellittelynimet" ja vähän muutakin
  ;) EIhän ne pojat osaa toisistaan irrottaa.

Klance on aina yhtä söpöä ja sadastituhannesti kiitoksia tästäkin pätkästä <3<3

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Olipa kiva bongata fici Pidgestä! Hän jää niin helposti sivuun :< Vähän kyl mietin, että Pidge olis varmaan mieluummin ollut olematta tässä ficissä XD Kun ei oo varmaan kovin kiva bongailla Keithiä ja Lancea jostain pyykkikuilusta :D

Jo kun oli nähnyt vasta otsikon, mieleni alkoi välittömästi liikkua sellaiselle ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)-vyöhykkeelle, ja siitähän mulla riemu repes kun koko fici alkoi niiin monitulkintaisella dialogilla ;D Likainen mieli on ikuinen ilo.

Lainaus
“ja Keith auttoi, mutta jäimme jumiin pyykkitupaan.”
Jostain syystä jälkimmäinen osa kuulosti enemmän totuudelta,
Niin, sehän ei oliskaan lainkaan yllättävää, että Lance onnistuis saamaan itsensä jonnekin jumiin ;D On se semmonen toope.

Lainaus
Pyykkikuilusta kaikuessa loput "hellittelynimet" ja vähän muutakin Pidgeä punastutti niin, että hän ajatteli jättää jatkossa mysteerien selvittämisen jonkun toisen huoleksi ja pysytellä seuraavat viikot mahdollisimman kaukana pyykkituvasta.
Se on varmaan viisain valinta :D Kunnes sitten kaksikko salee jossain vaiheessa lävähtää siihen naaman eteen, kun vähiten odottaa. Silloin vois olla hyvä idea mennä itse pyykkikuiluun piiloon XD

Kiitos tästä! Kiva lukee sulta taas jotain uutta fandomia :3
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中