Kirjoittaja Aihe: Tuitun piirustukset  (Luettu 13954 kertaa)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Tuitun piirustukset
« : 02.01.2018 00:53:30 »
Viime vuonna ehdin jo aika paljon harjoitella kirjoittamista, tänä vuonna päätin (kirjoittamisen lisäksi toivottavasti) opetella piirtämään. Piti saada tämä perustettua heti vuoden ensimmäisenä päivänä, mutta näköjään kello kulki nopeammin kuin luulin :D

Ensin vähän vanhoja:
Minulla on tallessa kaksi noin 10 vuotta sitten piirtämääni kuvaa, jotka on suoraan Harry Potter -kirjojen kohtauksista ikään kuin kuvituskuviksi piirretty. Silloin taisi olla tarkoitus piirtää näitä enemmänkin (jokaisesta hahmosta ::)), mutta jotenkin se sitten jäi (muistaakseni sen takia, kun yksi hieno keskeneräinen katosi :-\)...

Harry Potter ja puoliverinen prinssi (2. luku)
Kehrääjänkuja S (Narcissa ja Bellatrix)

Harry Potter ja kuoleman varjelukset (33. luku)
Puistossa S (Lily)



Sitten yksi viime vuonna piirretty, OTP:stäni Jaime/Cerseistä...
Varoitukset: insesti, alastomuus, spoilaa Game of Thronesia
Yhteinen K-15



Ja sitten voisin aloittaa tämän vuoden.

1.1.2018
Onnea S
Tämänkin kuvan piirsin suurimmaksi osaksi jo viime vuoden viimeisinä päivinä, mutta viimeistelin kuitenkin tämän vuoden puolella :D Piirsin kuvan miehelleni synttärionnitteluksi, kuva esittää tavallaan minua ja miestäni, joskin kuten lapseni minulle ilmoitti, en oikeastaan ole tuonnäköinen. Henkisesti kuitenkin olen ;)

7.1.2018
Suudelma S (Game of Thrones)
Pääasiassa tietenkin halusin piirtää Jaime/Cerseitä, joten tässä sitä sitten... Yritin noudattaa wikiHow:n ohjetta How to draw people kissing ;D (Joko minussa tai ohjeessa taisi olla vikaa, koska lapseni luuli noita hiuksissa olevia sormia täiksi ::)) Sitten olin vielä reipas ja piirsin tällä kertaa kuvan alas asti, vaikka siihen ei ollut ohjetta. Taustaa en sitten jaksanut tehdä.

7.7.2018
Cleganebowl K-15 (Game of Thrones)
Piirsin tämän kuvakilpailuun, jossa aiheena oli, no, Cleganebowl. Tausta jäi tekemättä ajanpuutteen vuoksi ja hahmoista en saanut oikein ilmeikkäitä, mutta ainakin tunnistettavia ovat minusta :D Ja toinen sijakin irtosi tällä tekeleellä :) (Ja jos lapsen kommentteja tähän kaivataan, niin se oli vakuuttunut siitä, että piirrän taas itseäni, ja kyseli jatkuvasti, kumpi noista olen... ::))
« Viimeksi muokattu: 29.07.2018 23:47:26 kirjoittanut Tuittu »

Nicky

  • Vieras
Vs: Tuitun piirustukset
« Vastaus #1 : 20.02.2018 23:28:44 »
Tulin tänne ihan sattumalta ja päätin nyt yrittää jotain myös kommentoida.

Pidin paljon tuosta Kehrääjänkuja-kuvasta. Siinä on jotenkin jännittävä, odottava tunnelma. Bellatrixin kasvot näyttävät hyvältä tiiliseinää vasten ja mielestäni tiiliseinä on todella hyvin tehty. Tämä on sellainen työ, jota tekee mieli katsoa useammin kuin kerran.

Onnea-kuvasta tuli itsellenikin mukava fiilis. Tuosta kuvasta huokuu kumppanuus ja rauhallinen tunnelma. Kuvan värit ovat tasapainossa ja itseäni miellyttävät erityisesti hahmojen hiukset.

Viimeisestä kuvasta tulee jostain syystä mieleen Disneyn Prinsessa Ruusunen-elokuva. Ehkä se on tuo pinkin puvun ja pitkän vaalean tukan yhdistelmä. Positiivisesti tämä siis. Pidin paljon huolellisesti väritetyistä vaatteista. Symppis tuo lapsesi kommentti :D

Minä kiitän näistä töistä! :)




Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Vs: Tuitun piirustukset
« Vastaus #2 : 29.07.2018 22:06:15 »
Päätin nyt tulla heti kommaamaan, josko vähän herättelisi tätä piirrospuoltakin eloon!  ;D

Lempparini oli Jaime/Cercei. Suudelma oli tosi luonnollisen oloinen, mutta samalla tosi IC. Luin kuvauksesi vasta jälkikäteen, eikä sormet kyllä mua haitannut yhtään. Lapset on pahimpia kriitikoita vissiin!  ;)

Tekniikkasi on ihanan kärsivällinen. Puuvärit ei ole niitä helpoimpia, koska kynän jälki näkyy helposti lopullisessa työssä.
- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Tuitun piirustukset
« Vastaus #3 : 29.07.2018 23:51:37 »
Nicky: Kiitos kovasti kommentista ja anteeksi että unohdin vastata siihen aiemmin :)

Röhkö: Kiitos sinullekin kommentista! Puuväreillä tehdessä kynän jälki näkyy väkisinkin, joten se pitäisi vain osata käyttää hyväksi...

Lisäsin vihdoin uuden kuvankin :) Vähän meinasi tauko venyä liian pitkäksi...