Kirjoittaja Aihe: Voltron: Uudesta, kaipuusta ja turvasta | S, Shiro & Pidge  (Luettu 1313 kertaa)

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Nimi: Uudesta, kaipuusta ja turvasta
Kirjoittaja: Ronen
Ikäraja: S
Fandom: Voltron: Legendary Defender
Genre: jotain arkista höttöä?
Hahmot: Shiro & Pidge
Vastuuvapaus: En omista, en tienaa.
Haasteet: Spurttiraapale IV (kierros 15), One True Something 20 #2, Ficlet300 sanalla 15. Energinen

A/N: Beelsebutt pyysi multa jotain Shiro & Pidge -veljeilyä, joten tässä sitä on. Tämä spoilaa ihan hitusen kakkoskauden nelosjaksoa, joten, öh, varokaa jos ette oo kattoneet. Ja tämän myötä mulla on spurttiraapale valmis, ja sen myötä varmaankin tämän vuoden kirjoittelut - hyviä uusia vuosia ja kirjoitusintoa siis kaikille! <3



Pidge oli näpyttelemässä jotain koneellaan, kun Shiro kurkkasi sisään hänen huoneensa ovesta. Pidge ei edes havahtunut oviaukkoon ilmestyneeseen mieheen, vaan jatkoi edelleen otsaansa hieroen sormien tasaista mutta nopeaa liikettä näppäimistöllä. Kun Shiro katseli Pidgen uskomatonta keskittymistä, hänen kasvoilleen nousi ensin virne, sitten lievä punastus – siinä tilanteessa Pidge muistutti niin paljon veljeään Mattia, jota Shirolla oli kova ikävä. Ennen kuin Shiro ehti ajatusketjussaan yhtään pidemmälle, Pidge hidasti tahtiaan ja käännähti sitten katsomaan Shiroa, joka roikkui oviaukon reunassa hajamielisen näköisenä.

”Voinko olla jotenkin avuksi?”
”Öh, juu. Olen suuntaamassa lounaalle, kiinnostaako lähteä seuraksi?”
”Ah, joo! Odota hetki…”

Pidge antoi sormiensa juosta vielä hetken näppäimillä ennen kuin painoi dramaattisesti enteriä ja sulki sen jälkeen koneen kannen. Hän pomppasi ylös ja jätti koneen sängylle.

”Mitä teit? Kovin keskittyneesti ainakin teit töitä.”
”Eh, yritän vain tutkia, oliko Olkarionilla tapahtuneella, hmh, valaistumisella jotain konkreettista vaikutusta leijonaani.”
”No, löytyikö mitään?”
”Ei vielä, mutta minä jatkan tutkimuksia! Tämä teknologia on niin kiinnostavaa, niin kehittynyttä. Ooh, tiesitkö muuten, että…”

Matkalla keittiösaliin Pidge puhua papatti varmaankin sadan sanan minuuttivauhtia niin, että Shirolla oli vaikeuksia pysyä perässä. Oli silti niin valloittavaa, miten innoissaan Pidge oli kaikesta tapahtuvasta, ja Shiro halusi vain, että edes tämä jäsen Holtin perheestä pysyisi sitten turvassa hänen suojelussaan.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2019 10:29:48 kirjoittanut Ronen »

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Lainaus
Pidge antoi sormiensa juosta vielä hetken näppäimillä ennen kuin painoi dramaattisesti enteriä
Mä niin nään tän!

Voi ähkylä, miten ihana Space-Daddy! <3 Ja tarkoitan nyt sillä viattomalla tavalla! ;D Tuommoinen luttana, kun huolehtii ja bondaa tuommoisien nörttien kanssa, jotka varmasti unohtaisivat syödä jos ei joku muistuttaisi x) ja nuu, siellä on se punastunut Shiro <333 kyl mä nään tässä niin potentiaalia Shattiin että voi elämä. Mutta niin, se reppana kun tosiaan pilotissa jo joutui vangiksi. Mut hienoa, että Shiro pitää sen muistoa yllä! :P


Kiitoskiitoskiitos, tämä oli vallan muhevaisen miellyttävä ja mukava raapale, tykkään kovasti Pidgestä ja interaktiot Pidgen ja Shiron välillä on sarjassakin sellasia tosi kivoja :) Oikeestaan ainoa pari jota en parita mielessäni, on Pidge/Shiro, ehkä koska saan niistä niin vahvat pikkusisko-isoveli/isä-vibat. Tosin jos aattelee että universumi pelastuu ja nää kaksi tapaavat joskus 15v päästä uudelleen niin tilanne voi olla aivan eri XD mutta niin.

Joo! Hienosti tehty tilausraapale, onnea (minulle) <33
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Pidge <3 Kovasti fiilaan sitä, vaikken mikään tekniikkavelho itse olekaan ;D Ehkä se johtuu sitten siitä pienestä varresta, lennokkaasta tukasta ja maailman sotkuisimmasta huoneesta... Ken tietää!

Hha, ja space-daddy!Shiro totta tosiaan :'D Tosin ei sillä tavalla daddy... Tai no kyllä myös sillä tavalla, muttei ehdottomasti Pidgen kuullen! :-p Pidge/Matt on ultimaattinen lemppari sisarussuhde, mutta kyllä tämä nyt oli kauheen mieltä lämmittävää lukea myös Pidge/Shiro veljeilystä <3 Ja lämmitti mieltäni myös tuo pieni, sniiki Shatt-vire! ;-) (tai ehkä vain lueskelen taas vaaleanpunaisten sydänsilmälasien takaa)

Kiitoksia!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Raapaleet ovat somia ja niin on veljellinen arkihöttökin. ^^ En ole Shirosta ja Pidgestä lueskellut aiemmin paljoakaan, johtuen ehkä siitä, ettei vastaan ole tullut montaa tekstiä, jossa ei olisi mukana muitakin tiimiläisiä. Mukavaa vaihtelua!

Shiro ja suojeluvaisto! <3 Kamalan herttainen tuo alkukin, jossa Shiro vain olla möllöttää ovennurkassa, ja Pidge sitten tekee aloitteen kysymällä mahdollisesta asiasta. Luonnollisesti osa Pidgen jutuistakin sitten menee vähän ohi varmasti aika samaan tapaan kuin Mattinkin jutut. Matt & Pidge on kyllä ihana sisaruskaksikko aiempia kommentoijia kompatakseni. :3

Typonpoikasen bongasin, mutta ei mitään järisyttävää!
Lainaus
hänen kasvoille nousi ensin virne

Kiitos tästä, mukava pätkä oli! ^^

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."