Kirjoittaja Aihe: Viikon perään | S || kahvin viikon raapaleet, jotka se jaksaa väsätä, ilmest.: 1  (Luettu 3156 kertaa)

Kahvilarotta

  • ***
  • Viestejä: 132
    • CotU - improsarjakuva
alaotsikko: Kahvin viikon raapaleet, jotka se jaksaa väsätä, ilmestynyt: 1

Title: Läpimurto
Author: Kahvilarotta
Beta: Ei
Genre: Jotain randomia
Pairing: -
Charas: Fred ja George
Rating: S
Summary: Kun pinnauspurtava keksittiin.
Disclaimer: Hahmot kuuluvat iki-ihanalle J.K. Rowlingille, joten en omista niitä itse. Käytän vain niitä rakkaiden aivojeni ruokkimiseksi.
Warnings: -
A/N: Raapalehaaste, viikko 17: Pinnauspurtavat. Piti tehdä jostain muista kuin juuri Fredistä ja Georgestä, mutta sitten ne vain tuli, smiy. Love those redheaded idiots.

//rimps lisäsi otsikkoon ikärajan

Käytän samaa taktiikkaa kuin Carolynne, eli tähän topicciin tulee kaikki viikoittaiset raapalehaasteet joihin jaksan tarttua. Ikärajat, etc. löytyy aina raapulan alusta.

----------

''Fred! Seuraava läpimurto!''
Käänsin katseeni makuuhuoneesta alas hyppelevään veljeeni, jolla oli paperinpala kädessään. Joka kerta, kun nuo sanat tulivat Georgen suusta, oli tulossa jotain todella hyvää. George juoksi luokseni ja suorastaan hypähti viereeni istumaan oleskeluhuoneen nurkkaan.
''Nooh, älä pidä minua jännityksessä'', sanoin veljelleni ja olin yllättävän innoissani. Samassa George olikin tunkenut paperin naamaani, enkä nähnyt mitään. Tartuin paperiin ja nykäisin sitä kauemmas kasvoistani, jotta näkisin lukea sen.

Paperia koristi piirros: oksentavia oppilaita, muutamilla nenäverenvuoro, sekä yksi pyörtynyt. Seuraavaksi kasvojeni eteen ilmestyi tummanpunainen rae. Nostin katseeni veljeeni ja virnistin, hän virnisti takaisin.

''Pinnauspurtava veliseni, pinnauspurtava'', kuulin hänen sanovan pistäessäni rakeen suuhuni.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:24:10 kirjoittanut jaina »
Kahvin kofeiinittomat ficulat
Kahvin sarjisblogi

HOBITTIJAHTI!

1/100 ready!
Haasta minut kirjoittamaan Bartemius ''Barty'' Kyyry juniorista