Kirjoittaja Aihe: Game of Thrones: Tuo katse kuuluu minulle, Jaime/Cersei lapsena, raapale, S  (Luettu 1410 kertaa)

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Ficin nimi: Tuo katse kuuluu minulle
Kirjoittaja: Tuittu
Fandom: Game of Thrones
Ikäraja: S
Paritus: Jaime/Cersei
Haasteet: Teelusikan tunneskaala (mustasukkaisuus), One True Something 20 #2



Cersei ei halunnut mennä katsomaan sitä kamalaa otusta, jonka takia hänellä ei ollut enää äitiä. "Hän on sinun pikkuveljesi", hänelle sanottiin, mutta hänellä oli jo Jaime, hän ei tarvinnut enempää veljiä. Hän seisoi oven ulkopuolella suostumatta liikkumaan, mutta kun Jaime otti häntä kädestä, hän seurasi vastahakoisesti veljeään. Vauva makasi kapaloituna imettäjän sylissä, mutta Cersei ei katsonut sitä, vaan Jaimea, joka meni lähemmäs ja silitti varovasti vauvan poskea. Jaime katseli vauvaa ihastuneena, ilmeellä, jolla hän ei koskaan katsonut muita kuin Cerseitä. Paitsi nyt. Cersei vilkaisi nopeasti vauvaa, joka näytti rumalta ja typerältä. Sitten hän riuhtaisi kätensä vapaaksi ja juoksi pois huoneesta.

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Avasin tämän näin aamutuimaan nimen perusteella, koska se kuulosti niin osuvasti Cerceiltä. Vaikka ficci on lyhyt, se on sitäkin enemmän uskollinen hahmojen alkuperäiselle luonteelle. Jokainen lause osuu maaliin eikä tässä ole mitään ylimääräistä. Itse inhoan korulauseita ja rönsyilyä, joten tämä sopi minulle. Tämä oli Cercei!

- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Oi, kiitos paljon kommentista! <3

Olen vähän samaa mieltä "korulauseista ja rönsyilystä", minulle sopii tiiviimpi ja yksinkertaisempi kirjoitustyyli. Tässä lisäksi kun kaksoset on vasta 4-vuotiaita, niin yksinkertainen tyyli oli oikeastaan välttämätön :D

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 723
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Muutamissa lauseissa kerrotaan niin paljon ja peruuttamattomia asioita. Voi voi, mustasukkaisuus osaa vallata pienenkin sydämen. ;)

Olen heikosti perillä GoT:n kuvioista, mutta vähän sentään. Kunpahan ehtisi joskus senkin katsomaan kunnolla läpi.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 414
Kiva kun kävit lukemassa ja kiitos kommentista :) Peruuttamattomia, niinpä, vaikka kyse on vain ennakkoluuloista.

Ja kannattaa ehdottomasti katsoa!