Kirjoittaja Aihe: Hate that I Love You [K-11, Ginny/Draco, songfic]  (Luettu 3441 kertaa)

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Title: Hate that I Love You
Author: shira
Raiting: K-11
Beta: Ei ole, joten osoittakaa syyttävä sormi minua(shiraa) kohti jos virheitä ilmenee.
Genre: Songfic
Pairing: Ginny/Draco, het
Summary: Ginny miettii hänen ja Dracon suhdetta.

A/N: Sain inspiksen kuunnellessani tuota Rihannan Good Girl Gone Bad-levyä, ja tässä lopputulos. Tämä on siis songfic kappaleeseen Hate that I Love You, laulajina Rihanna feat. Ne-Yo.
Niin, ja PoV on myös Ginny, kuten ylempänä selviääkin.

Hate that I Love You

Hymyilet minulle tuota hymyäsi, jonka alla ei melkeinpä kukaan tyttö voi olla sulamatta. Varsinkaan minä, ja tiedät sen aivan hyvin. Vihaan sitä, kuinka saat minut pyörryksiin vain niin pienellä liikkeellä, vetämällä toisen suupielen hiukkasen ylöspäin. Se ei ole reilua.
Vihaan sinua, en vain jostain syystä pysty sanomaan sitä sinulle. Syynä lienee uskomaton vetovoimasi, jonka käytät hurmaamiseeni. Mutta miksi teet niin, kun minä en saa antaa sinulle mitään? Minun yrittäessäni tulla luoksesi, torjut minut kylmästi ja kävelet pois. Se olet aina sinä, joka sopii salaiset tapaamisemme, enkä minä voi muuta kuin totella.

That's how much I love you
That's how much I need you
And I can't stand ya
Must everything you do make me wanna smile
Can I not like it for awhile
No.. but you won't let me
You upset me girl, then you kiss my lips
All of a sudden I forget that I was upset
Can't remember what you did


Mietin joka ilta, miten tässä pääsi käymään näin. En tiedä rakastatko minua. En tiedä oikeastaan yhtään, mitä tunnet minua kohtaan, en tiedä edes, mitä minä tunnen sinua kohtaan. Enkä silloin voi tietää mitä meidän välillämme oikeastaan edes on, onko se vihaa, ystävyyttä… vaiko rakkautta? Vai olemmeko vain kaksi ihmistä, jotka vain tapaavat silloin tällöin keskenään? Onko meidän välillämme edes mitään? Juuri epätietoisuuden vuoksi vihaan sitä, että rakastan sinua.
Naiset ovat aina maailman synnystä asti valitelleet toisilleen, miksi miehistä ei ota selvää. Mutta sinä, sinusta ei oikeasti saa mitään selkoa. Ei auta, vaikka kysyisin sinulta; suutelet vain minua pehmeän arvoituksellisesti ja hymiset jotain silittäessäsi hiuksia. Viet minut tarvehuoneeseen, jonka olet muokannut sopivan romanttiseksi. Kaadat minut sängylle, ja minä unohdan jälleen kerran kaiken.

But I hate it
You know exactly what to do
So that I can't stay mad at you
For too long, that's wrong
But, I hate it
You know exactly how to touch
So that I don't wanna fuss and fight no more
So I despise that I adore you


Se olet aina sinä, joka määräät tahdin. Jos yritän tapaamisemme lopuksi ehdottaa seuraavaa kertaa, pudistat vain päätäsi ja sanot sopineesi muuta sille päivälle. Sitten, joidenkin päivien päästä, kehotat minua tulemaan tarvehuoneeseen seuraavana iltana kello kahdeksan. Enkä koskaan jätä tulematta.
Joskus ajattelen, pitäisikö koko juttu lopettaa. Olenko sinulle vain lelu, jonka kutsut paikalle halutessasi, jotta saisit halusi tyydytettyä? Ei, en usko, sillä minäkin olen monet kerrat saanut nauttia sinusta. Mutta mitä sitten ajat takaa? Kyse ei voi olla siitäkään, että tahtoisit rehennellä ystävillesi omistavasi tyttöystävän, sillä suhteemme on pidetty salassa. Jos nyt mitään suhdetta edes on.

And I hate how much I love you boy
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can't let you go
And I hate that I love you so…


Kysyin sinulta kerran, rakastatko minua. Menit kerrankin hiljaiseksi ja lopetit tekemisesi. Käännyit kannoillasi, häivyit ja minä jäin yksin, jälleen kerran. Sinä iltana itkin ensimmäistä kertaa vuoksesi, ja vihasin itseäni sen takia. Vihasin itseäni, koska rakastin sinua, ja vihasin vielä enemmän, koska itkin takiasi. Sen jälkeen emme tavanneet moneen viikkoon, sovintoyrityksistäni huolimatta. Lopulta sinä lähetit lappusen; “Tähtitornissa tänään kello 21“. Ja saavuin jälleen paikalle, vaikka olin oikeastaan sopinut Hermionelle viettäväni tyttöjenillan hänen kanssaan.
Niin, edes Hermione ei tiedä sinusta. Sinusta ja minusta, meistä. Jos meitä nyt edes sitten on.

And you completely know the power that you have
The only one that makes me laugh
Sad and it's not fair how you take advantage of the fact that I
Love you beyond the reason why
And it just ain't right

And I hate how much I love you girl
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you girl
But I just can't let you go
And I hate that I love you so


Mikset voi vain kertoa tunteistasi? Miksi kaiken täytyy olla tällaista? Näitä kysymyksiä mietin iltaisin omassa pylvässängyssäni, ikinä löytämättä vastauksia. Joskus nousen jopa tähtitorniin, yksin, saadakseni ajatukseni selkeämään. Ehkä minun pitäisi sittenkin kertoa Hermionelle, hän tietäisi varmasti, mitä tehdä. Onhan Ronkin sentään aika vaikea tapaus, minä jos kuka sen tiedän.
Mutta ei Hermionekaan ymmärtäisi sen paremmin kuin minäkään, miksi olen kanssasi.
Ehkä vielä jonain päivänä pystyn katsomaan sinua ilman, että sydämeni alkaa lyödä tuhatta ja sataa. Ehkä vielä jonain päivänä pystyn puhumaan sinulle ilman hermostuneisuuden hiventäkään. Ehkä jonain päivänä pystyn unohtamaan sinut ja jatkamaan elämää ilman sinua. Mutten vielä ainakaan vähään aikaan, sillä tarvitsen sinua niin kipeästi, että sydämeen koskee. Vaikka inhoankin sitä.

One of these days maybe your magic won't affect me
And your kiss won't make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you'll probably always have a spell on me

That's how much I love you
That's how much I need you
That's how much I love you
That's how much I need you


Se, mikä pyörii minulla usein päässä, on, miten suutelet minua. Ensin keveä hipaisu, sitten pehmeämpi kosketus, lopuksi jalat alta vievä suudelma. Olet paras suutelija, johon - tai jonka huuliin - olen koskaan törmännyt.
Ja rakastelumme. Se on upeaa, olen miettinyt ettet voi olla kovin kokematon, kun ajattelee asioita, joita olemme tehneet… Sinulla on uskomaton mielikuvitus, etkä kuitenkaan ehdota ikinä mitään, mikä vahingoittaisi minua. Sait myös ensimmäisen kertani, ja toivon, että joskus tulevaisuudessa osoitat olevasi sen arvoinen. Vaikka oikeastaanhan olet jo nyt, vihaan vain sitä niin paljon, etten tahdo myöntää sitä itselleni.

And I hate that I love you so ―
And I hate how much I love you boy
I can't stand how much I need you
And I hate how much I love you boy
But I just can't let you go
And I hate that I love you so
And I hate that I love you so… so…


Vihaan sinua. Yksinkertaisesti vihaan sinua. Ja juuri sen vuoksi vihaan myös sitä, että rakastan sinua.

A/N2: Kommenttia ??  ::)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2015 23:10:39 kirjoittanut Kaapo »

When you touch me it's so delicious

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #1 : 28.04.2008 12:49:00 »
Jes, kerrankin olen ensimmäinen  :D

Vau, olen sanaton. Upeaa työtä, olet saanut hyvin kuvattua Ginnyn tunteita ja ajatuksia.

En tiedä, olen vain heikkona tällaisiin "ajatteleviin" ficceihin, missä joku pohtii ongelmiaan liittyen johonkin toiseen. Ja sinä ja minä -muodot ovat juuri oikea valinta tällaiseen ficciin.

Anteeksi vain, rakentava lähti lomille, yritin nyt kuitenbkin hiukan saada tähän kommenttiin järkeä, mutta joo...

-Juulia
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #2 : 07.05.2008 18:07:13 »
Juulia
Kiva, että olen saanut kuvailtua Ginnyn ajatuksia hyvin, siihenhän tässä nyt sitten oikeastaan pyrittiinkin  ;)
Kiitos lämpimästi kommentistasi, onnistuit saamaan hieman valoa tämänkin pikkuhöttösen päivään  :D

~ shira

When you touch me it's so delicious

Loner

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #3 : 07.05.2008 20:12:45 »
Pidin tästä.(: Ehkä osasyynä oli se, että tykkään tästä Rihannan laulusta, ja Ginny ja Draco ovat yksiä suosikkihahmojani Harry Pottereissa. :) Kirjoitit ihanan pohdiskelevasti, joskin mielestäni Ginny totesi vihaavansa Dracoa ehkä hieman liian monta kertaa.
Mutta ihana kumminkin.<3

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #4 : 09.05.2008 22:28:24 »
Loner
Kiva, että pidit. Minä puolestaan en oikeastaan kauheasti tykkää tästä biisistä, en kyllä vihaakaan. Se vaan jää pyörimään päähän  ;) Joo, tiedän että Ginny sanoi vihaavansa Dracoa liian monta kertaa, mutta halusin asian ytimen tulevan esille. Tai jotain  ;D
Kiitoksia kommentistasi !!  :)

When you touch me it's so delicious

Dreamy

  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #5 : 10.05.2008 00:22:53 »
Aivan mahtavaa! Upea kappale + upeaakin upeampi ficci = täydellistä!
Ei löydy valittamista, ei...
Upeaa.  ;)
"The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams."

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #6 : 14.05.2008 15:21:27 »
dreamy
Kiitos kehuistasi (:
Hieman enemmän rakentavaa olisin suonut sinun antavan, mutta sitä olenkin saanut jo melko paljon tuolta aikaisemmilta kommentoijilta.
Mutta tosi kiva, että tykkäsit  ;)

When you touch me it's so delicious

Taki

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #7 : 25.06.2008 17:32:51 »
Hee, tykkäsin tästä erittäin paljon ottaen huomioon, että en pidä parituksesta ollenkaan enkä myöskään kyseisestä kappaleesta :P

Tämä oli positiivinen yllätys, paras Ginny/Draco jonka olen lukenut. En edelleenkään pidä parituksesta, mutta ainakin Draco oli tässä suhteellisen IC. OOC:tä hänessä oli mielestäni tuo tarvehuoneen koristeleminen romanttiseksi - jotenkin minun on hirveän vaikea kuvitella ainakaan nuorta Dracoa yhtään romanttiseksi - ja sitten tuo seksijumala/maailman paras suutelija/armoton naistenkaataja-juttu. Jotenkin tälläinen Draco ei vaan sovi yhteen sen kirjojen lapsellisen, ärsyttävän ja epävarmankin Dracon kanssa (eli minusta Dracolla ei ole tarpeeksi itseluottamusta miksikään naistenkaatajaksi/seksijumalaksi. Dracon 'itseluottamus' tuntuu enemmänkin olevan sitä kakaramaista kavereille esittämistä ja leveilyä).
 Erittäin IC:tä sen sijaan oli se, että Draco ei turhia tunteillut Ginnyn kanssa eikä tämä loppunut mihinkään rakkaudentunnustuksiin, vaan Draco pysyi etäisenä ja ohjaili suhdetta haluamaansa suuntaan ja päätti kaikesta. Niin sen kuuluukin mennä :D Eli vaikka Dracossa oli OOC-piirteitä, hän oli omalla tavallaan myös hyvin IC, mistä ehdottomasti plussaa.

Ginnystä taas olisi voinut tuoda enemmän esiin sitä omia puoliaan pitävää luonnetta, tai siis Ginny on tässä jotenkin liian avuton, mutta toisaalta niinhän sitä rakastuessa usein käy.

Tarina sopi biisiin todella hyvin ja mahtavaa, ettet ollut sortunut siihen mihin songficit usein kompastuvat eli sanojen lähes suoraan suomentamiseen :'D Eli tässä oli ihan omiakin ajatuksia, vaikka idea oli laulusta.

Positiivista oli myöskin se, että ilman betaakin tässä ei ollut ollenkaan virheitä, tai ainakaan minä en huomannut, eli pärjäät hyvin omin avuin :)
Miksi kaiken täytyy olla tällaista?
Jostain syystä tämä lause osui silmääni ja pidän siitä tosi paljon. Se on kaikessa yksinkertaisuudessaan niin ytimekäs :D

Ficissä oli tosi hyvin kuvailtu sekavaa epätietoisuuden tunnetta ja kokonaisuudessaan hyvä pohdiskeleva songfic :)

shira

  • ryövärintytär
  • ***
  • Viestejä: 184
  • ava © becca ♥
Vs: Hate that I Love You
« Vastaus #8 : 04.07.2008 19:26:04 »
Taki
Minä puolestani pidän tästä parituksesta, tosin vain jonkin verran, sillä Ginny on mielestäni niiiin paljon parempi tyttöjen kanssa  ;)

Joo, enpa tuossa canonin rajoissa oikein malttanut pysyä kuvaillessani Dracoa. Poika kun on kirjoissa - kuten sanoitkin - hyvin itsestään epävarma ja leveilee kavereilleen olemattomista kokemuksistaan. Halusin nyt kuitenkin tässä tehdä hänestä omalla tavallaan romanttisen sekä hyvinkin naistenkaatajan.
Itse mietin juuri tuota samaa kirjoittaessani tätä; että onko Ginny nyt vähän liian avuton. Onko liikaa, että tuo yleensä niin määrätietoinen ja omapäinen punapää seuraa nyt Dracoa kuin opetettu koira ja hyväksyy tämän pienimmätkin oikut? Vastasin itselleni, että onhan se. Tein hänestä kuitenkin tällaisen, kaiken uhalla. Jotkut mieltävät Ginnyn omissa kuvitelmissaan tahdottomaksi sätkynukeksi. Minä en, mutta tein hänestä kuitenkin sellaisen tähän tarinaan. Se, joka kysyy syytä, kuolee hitaasti ja kivuliaasti  ;D

Joo, törmäsinpä kerrankin, oliko nyt Fini ykkösessä, eräästä Rihannan biisistä tehtyyn songficciin joka olisi englanninkielisenä ollut itse laulu. Ja kiva, ettet virheisiin törmännyt, siihen aina pyrinkin kirjoittaessani. Eikä minun teksteissäni usein kirjoitusvirheitä olekaan, uskallan väittää ylpeänä  :D
Kiitos kommentistasi !!

~ shira

When you touch me it's so delicious