Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Kutiavatko enkelit jalkapohjista? (K-11) Sam Winchester/Gabriel, hurt/comfort, one-shot  (Luettu 3095 kertaa)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Nimi: Kutiavatko enkelit jalkapohjista?
Kirjoittaja: jossujb
Fandom: Supernatural
Tyylilaji: Hurt/Comfort, lässynlää, one-shot
Ikäraja: K-11
Paritus: Sam Winchester/Gabriel ("Sabriel")
Vastuunvapaus: Oikeudet kuuluvat kokonaan muille tahoille kuin minulle.
A/N: Tää on näitä yhteen aikaan hyvin suosittuja ”mitä jos?” -fikkejä, jossa Gabriel ei kuollutkaan vaan rupes vaan muuten vaan hengailemaan Winchesterien seurassa. Hyvin suosittu teema, back in the day.

Siipisarja:
I Kutiavatko enkelit jalkapohjista? (K-11)
II Gabriel sanoi: ”Tulkoon diskovalo!” Ja diskovalo tuli (K-11)
III Aureola tassilla (K-11)
IV Quumotuksia (K-11)
V Tekoja, joita ei ole ennen tehty (K-11)
VI Self-care on self-lovee, Samshine (K-15)
VII Työajalla (K-18)
VIII Vaaleanpunainen vespa ja muita sivuaiheita (K-11)
IX Korppiluu, eli kuinka paloi tuhkaksi (K-11)
X Sano se viittomin (K-18)
XI Marjapiirakkaa ja sydämenviisautta (S)
XII Perseet ja sen synonyymit (K-18)
XIII Gabrielinkeltainen (S)





Kutiavatko enkelit jalkapohjista?


Gabriel nukkui sippinä sohvalla töllöttimen ääressä. Tämä kannatti panna huomioksi, koska enkeleiden ei tarvitse nukkua jaksaakseen, syödä elääkseen, tai oikeastaan tehdä mitään noin ylipäätänsä. Gabriel kuitenkin teki noista kaikkea yhtenään ja enemmänkin, joten Sam ei edes ensin tajunnut minkään olevan hullusti. Vasta siinä vaiheessa, kun hän ei havahtunut kolapullon sihinään, Sam alkoi epäillä.

”Vai ei kokis enää kelpaa, että Pepsiä pitäisi olla”, Sam tuhahti itsekseen. Ei mitään vastausta. Ei takaisin vittuilua tai muutakaan arkkienkeliperseilyä, kuten kolan muuttaminen sormia napsauttamalla poronkuseksi.

Samia vähän harmitti. Yleensä Gabriel oli pää kolmantena jalkana paikalla siellä, missä karkkipaperit rapisivat. Hän tuli vaikka suoraa kuusta tai maan keskipisteestä ryöväämään Winchesterien mässyt loputtomaan sokerinnälkäänsä. Gabriel oli hauskaa vaihtelua moottoriteitä pitkin sahaamiselle ja metsästämisen kuolettavalle harmaudelle. Mahtoikohan hän olla sairas? Toisaalta, eiväthän enkelit ole myöskään koskaan kipeitä tai väsyneitä.

Sam jätti tietokoneen auki. Telkkarista tuli joku CSI: Miamin paskempi jakso. Gabriel oli käpertynyt motellin tunkkaisenvihreällä sohvalla selkänojaan päin. Kädet olivat ristissä rinnanpäällä ja jalat solmussa. Hänellä ei ollut kenkiä, eikä sukkia. Samin naama rutistui tyypilliseen huolestuneeseen moodiin, jota Dean syvästi inhosi. Gabrielin ohkaisessa välikausitakissa oli selässä pystysuuntaan lyöty viilto, josta hohti pienesti valoa, kuin silkkiharson läpi. Ei hyvä.

"Hei, Gabe. Onko tota... kaikki okei?" Sam kysyi ja tökkäsi enkeliä kolapullon suulla perseeseen.

"Haist' vittu", Gabriel älähti. Se jos mikä sai Samin huolituntosarvet väpättämään villisti. Ei sikäli, Gabriel oli toki ilkeä, rivo ja aika paskamainen olento, mutta harvoin suorasanaisesti huonotuulinen. Hän tapasi ilmestyä pyytämättä ja vittuilla Deanin kustannuksella niin että korvissa helisi, mutta pahalla päällä hän ei ollut koskaan. Nyt hän makasi ihan liikkumatta kyljellään. Valo tihkui hänen selästään kuin verenä…

"No ihan sama. Älä nyt siihen kuole, sitten", Sam sanoi. Hänellä oli koko vitun elämän mittainen kokemus Deanin paskojen päivien diilaamisessa ja hän jotenkin luonnostaan arveli, että Gabriel on samanlainen ylpeä paska, ettei kauniisti puhuteltuna tunnusta mitään. Kai hän nyt sitten nöyrtyy avautumaan, jos oikeasti sattuu.

Sohvan jalkopäässä oli juuri Samin persettä halaava kolo, jos hän nostaisi Gabrielin jalat syliinsä. Teoriassa ei ollut mikään kuningasidea hipelöidä lähes kaikkivoipaa, tai ainakin kaikkivoipaisesti vittumaista, olentoa väkisin, mutta Samista se oli hyvä testi. Jos Gabriel napsauttaisi sormiaan ja muuttaisi hänet vaikka lihahyytelöksi, niin ei hänessä sitten varmaan mitään pahasti vikaa ollut. Mutta Gabriel ei edes potkaissut häntä. Hän vain makasi siinä silmät kiinni paikoillaan Samista ja Samin räpläämisestä välittämättä. Se oli vähän huolestuttavaa.

Ohjelman jälkeen alkoi ostos-tv, jota Sam tuijotteli ja silitteli Gabrielin kylmiä varpaita. Ihan ilman pyytämättä mieleen vain tuli ne kaikki myöhäiset illat pienessä opiskelijaboksissa, pitsalaatikot lattialla, laskuhumalassa ja tyttöystävä sylissä. Jess oli aina valitellut kipeitä nilkkojaan, koska hän käveli liian korkeissa koroissa pysyäkseen Samin tasalla. Jess ei tykännyt olla yhtään lyhyt. Sam hieroi Gabrielia painamalla jalkaholvista samalla tavalla kuin Jessiäkin aina.

Kutiavatko enkelit jalkapohjista? Sitäkin on paha arvata kärsivätkö enkelit ikinä lihaskrampeista, mutta ainakin Gabriel oli niskasta nilkkaan asti jumissa. Sam ojenteli hänen koipiaan ja painoi peukaloa kovemmin siitä ainoasta akupisteestä, jonka hän jostakin elämänhallintakirjasta oli opetellut. Jessiin se oli tepsinyt, mutta Jess kutisikin jaloista.

Ehkä Sam teki virheen ajatellessaan sitä r-alkuista sanaa. Hänen puolustukseen oli sanottava, ettei hän ajatellut ketään varsinaisesti, vaan parisuhteita ja ystävyyttä noin ylipäänsä. Ehkä hänen olisi kuitenkin pitänyt jättää lässyttämästä Gabrielille, niin kuin hän oli joskus Jessille jalkahieronnoissaan lätissyt.

"MINÄ olen ARKKIENKELI. Enkä mikään Winchesterin pellen kotihoito", Gabriel korjasi Samin ajatuksista tulistuneena. Sam yritti puistaa Jessin pois mielestään, mutta aivot olivat jo ehtineet vetää entisen tyttöystävän ja kiukkuisen arkkienkelin väliin yhtäläisyysmerkin. Jos Sam olisi ollut Dean, hän olisi kironnut notta perseensuti, mutta koska hän ei onneksi ollut Dean, hän tyytyi tunnustamaan aikuismaisen kypsästi itselleen, että Jessin jälkeen Gabriel oli ensimmäinen, jota hän oli vähän katsonut, no, sillä silmällä.

Perseensuti indeed.

Jälkikäteen ajateltuna oli ollut Samin kannalta aika tyhmää kuvitella, että normaali opiskelijapojan elämä, normaalin tyttökaverin ja normaaleiden ongelmien kera olisi joskus ollut realistisesti mahdollista pitkällä tähtäimellä. Ei Sam silti yrittämistään katunut, vaan sitä, että se koitui Jessille aika rituaalimurhaksi. Mutta millä helvetillä nämä Gabrielille kyteneet tunteet oikein perustelisi oikein päin? On olemassa huonoja ideoita ja todella huonoja ideoita. Kysy vaikka Deaniltä, jos et usko.

Jos Gabriel olisi ollut ihminen, niin hän olisi ollut Jessiäkin lyhyempi läntä. Taipuvainen lihomaan, varmaankin, ja ihan täysin hyödytön metsästyksessä.

Gabriel vilkaisi Samia raottamalla toista silmäänsä. Hänen naamansa oli liian kalpea – vaikkei enkelissä varsinaisesti kiertänytkään veri. Hetken mielijohteesta Sam kurotti koskettaakseen Gabrielia kaulasta ja poskesta.

”Hei!” hän älähti, ”Sinussahan tuntuu pulssi!”

”No vittu mikä ylläri”, tiuskaisi Gabriel.

”Castielilla ei ole pulssia”, Sam totesi puolustelevasti, sillä mistä hän nyt olisi voinut tällaisia asioita tietää. Ei enkeleistä ollut olemassa oikeita oppaita, vaan pelkkiä keskiaikaisten ukkojen höpöhöpöjuttuja neulojen päällä tanssimisesta. Ei arvaus nyt kuitenkaan ihan puista tullut siinä mielessä, että Castielia saattoi tosiaan iskeä veitsellä rintaan tai upottaa kiehuvaan veteen, eikä siitä jäänyt jäljelle jälkeäkään. Gabriel kouristi selkäänsä ja valo tuikki pätkittäin.

”Broidilla onkin ristuksen ruma pöllitty body. Minä olen tehnyt ruumiini itse, muovannut mullasta ja hiekasta ja verestä. Se on yksin minun, ei kenenkään muun”, sanoi Gabriel.

”Huh”, Sam mietti. Sitten hän todella rypisti naamaansa. ”Tarkoitatko että Luciferkin voisi – ”

”Ei todellakaan voi!” Gabriel tiuskaisi ja kahmaisi tyynyn oikein tiukasti syliinsä. Valo yhtäkkiä repesi hänen selästään ja hohkasi tosissaan niin kovaa, että Samista hetken aikaa tuntui kuin hänen kävisi samalla tavalla kalpaten kuin Pamin ja hän sokeutuisi. Gabriel itki. Mutta eihän enkeleiden tee kipeää?

”Hei, älä, Gabe, kiltti… ei ole mitään hätää”, Sam oli lohduttavinaan, mutta siitähän se riemu repesi. Sam arvasi ihan oikein, että Gabriel oli egoineen vähintään kuin Dean, ja lässynlää vain kuohutti häntä entisestään.

Kuinka valo voi olla jotain niin konkreettista, kuin veri? Miten se valui lattialle pisaroittain, kimmoten kuitenkin kuin luoti laminaatista? Sam yritti pyyhkiä sitä käsillään, mutta se meni sormista läpi ja imeytyi kankaaseen, polttaen hihoista värin valkoiseksi. Hän siristi silmiään.

Gabriel tärisi. Reikä selässä, haava itse asiassa, oli lapaluussa siinä kohtaa, mistä siipi alkaisi. Ja enkeleillä tosiaan oli siivet tosimuodossaan.

Vaikka Sam nyt ei kenties mikään maailman fiksuin ollutkaan, niin Deaniin verrattuna hänestä tuntui välillä vittu ydinfyysikolta. Mutta näin umpiääliöksi Sam ei ollutkaan itseään ihan hetkeen tuntenut. Siis totta kai joku, jokin mikä lie, oli onnistunut lyömään Gabrielia selkään niin, että se tuntui myös hänen ihmissilmin uskomattomassa tosimuodossaan. Eikä se nyt vielä mitään, mutta Sam tajusi samaan aikaan toisenkin asian: Nimittäin, että vaikka arkkienkelinä Gabrielilla oli kymmenkertaisesti enemmän voimaa kuin alemman luokan Castielilla, niin Casilla oli yksi merkittävä ero Gabrieliin nähden – hän asui ruumiissa, jossa oli sielu.

”Satuttiko joku sinua?” Sam kysyi, tietäen ihan hyvin, että se oli daijuin kysymys ikinä.

”No vittu mieti! Onko teillä Winchestereillä yhteenlaskettuna kahta aivosolua, vai pärjäättekö peräti yhdellä? Pitäisi muuttaa sinut meduusaksi”, Gabriel ärähti kyyneleet valuen pitkin poskia. Hän nielaisi ja yritti pidätellä nikotuksia siinä onnistumatta. Sam piteli häntä. Se ei kuitenkaan lohduttanut, vaan Gabriel repi tyynyä ja itki sitä vasten vain entistä enemmän.

SE LEIKKASI SIIPENI IRTI!” Gabriel raivosi Samin sylissä niin, että motelli, tai koko osavaltio, järisi sen kauhusta. Sam ei typertyneenä pystynyt sanomaan mitään.

Minkälainen olento oikeastaan täytyy olla, että pystyy ahdistamaan enkelin sillä tavalla nurkkaan? Eikä vain enkelin, vaan arkkienkelin. Samilta ja Deanilta oli vaatinut aika tavalla kekseliäisyyttä narrata hänet loukkuun, mutta jotta he olisivat voineet satuttaa häntä, olisi paremmat aseet olleet tarpeen.

Vai olisiko? Gabrielhan sanoi sen itse, että hänen lihallinen ruumiinsa oli vain seitsemänkymmentä kiloa hiekkaa. Ehkä hän oli hauraampi kuin oli antanut ymmärtää? Eihän hän kuulunut enää taivaalliseen sotajoukkoonkaan.

Sam empi, mutta kosketti sitten itse haavaa. Se oli pitkittäissuuntainen ja tuntui toisaalta jokseenkin siltä, miltä tuore leikkaushaava tuntuisi, kai. Kostealta ja kuumalta, mutta verettömältä. Valo pätki, rätisi ja sammuili. Äkkiä motellihuone tuntui pimeältä kuin madonreikä. Television valo oli sinertävä ja sairaalloinen.

”Tuhat vuotta maan päällä ilman ensimmäistäkään ongelmaa. Sitten te Winchesterit vaan pilaatte aivan kaiken”, Gabriel mutisi tyynyyn. Sam ei liikuttanut kättään, vaan piti sen siinä, kunnes valovuoto loppui kokonaan ja väri palasi enkelin poskille.

Ei Sam suinkaan kuvitellut olevansa mikään parantaja, tai kosketuksellaan olevan mitään faktista väliä, mutta kun kerran Gabriel antoi hänen tehdä niin, niin miksi ei?

Sekä Sam että Gabriel katsoivat toisiaan ihan täsmälleen sama tosiväittämä mielessä. Sam oli ajatellut sen varomatta ja Gabriel lukenut hänen ajatuksensa, kirjaimellisesti, kuten enkelit pystyvät.

”Sam”, Gabriel sanoi kokeilevasti, vähän liiankin hapuilevasti ollakseen se sama pentele, joka oli vasta viikko sitten keppostellut Deanin kustannuksella siihen pisteeseen asti, että vanhempi Winchester oli luvannut repiä arkkienkeliltä pään jänteineen irti. Gabriel nousi vaivoin istumaan. Hän oli tosiaan kamalan näköinen, kalpea ja piloille itketty. Hänen silmänsä olivat silti vain hänen. Aavat, aivan täyteen kultaa kaadetut. Sellaiset joihin Sam oli alun perin silloin tulenpalavasti r – r – ra –

Ihastunut. Vähän. Mutta ei mennä siihen, se on liian tyhmä aihe.

"Tuota... kasvaako se takaisin" Sam kysyi vältelläkseen omia ajatuksiaan, sillä ne eivät enkeleiden keskuudessa olleet yksityiset.

"Täh", tokaisi Gabriel, kuin ei olisi ikinä ennen kuullut mitään niin typerää. Sam viittilöi epämääräisesti.

"Siipesi. Kasvaako se takaisin?"

"Kokeillaanko kasvaako pääsi takaisin, jos leikkaan sen giljotiinilla irti? Tai antaa olla, kai se varmaan kasvaakin, kun kerran ihmemies Winchesteristä puhutaan", Gabriel sanoi sarkastisesti ja makasi taas jonkun aikaa ihan hiljaa.

Sam mietti samaan aikaa tuhatta asiaa. Sitä vaikka, että vaikuttikohan siiven puuttuminen jotenkin vammauttavasti? Mitä oikeastaan oli tapahtunut? Miksi Gabrielin syyttävä sormi osoitti Winchesterin veljeksiä?

Samin paras arvaus oli, että kukaan ei ollut tuhanteen vuoteen satuttanut Gabrielia, koska kukaan ei ollut vain ollut keksinyt hänen olevan enkeli. Alhaisimmatkin demonit tiesivät sen, että minkä tahansa voi tappaa, vaikka sitten enkelinkin, mutta enkeliä ei voi tappaa vahingossa. Ei, se on tehtävä tieten tahtoen, siipi siiveltä irti repien. Gabriel ei varmasti kertoisi pakotettunakaan kuinka paljon voimistaan hän oli menettänyt ja kuinka pitkäksi aikaa, jos ei kokonaan.

Sam päätti käyttää Deanin kanssa hyväksi todettua metodia olla kuin ei olisikaan. Ostos-tv:ssä myytiin aromipesää. Sam heitti jonkun kommentin siitä, että Dean taisi jyystää ihan toista pesää viereisessä huoneessa, mille Gabriel ihan vähän hymyili siihen paskamaiseen tapaan, joka ei ollut kristinuskon pyhiä nähnytkään.

"Minä en edelleenkään ole sinun tyttöystäväsi. Lohduttele vaan keskenäsi", sanoi Gabriel, mutta sävystä sen kuuli, ettei hän ollut tosissaan. Ei noin ylpeää olentoa voi kuin ihan täysillä ihailla... tai ihannoida... tai, tai...

Sanat tarttuivat Sami kurkkuun kiinni.

Enkelin ei tarvitse välittää. Enkelille ei ole alusta alkaen annettu tahtoa, ei enkelin kuulu mitään haluta. Mutta onhan Gabriel toisaalta halunnut kaiken ja paljon, paljon muuta. Hän kääntyi tuijottamaan Samin seurana telkkarista aivoja puuduttavaa tyhjää. Enkelin jalat olivat yhä Samin sylissä.

"Kyllä sinä saat sanoa sen sanan", Gabriel huokaisi, "jos aivan tosissasi tahdot. Mutta sano nopeasti! Ja sano hiljaa, ettei se ääliöveljesi vaan kuule."

Ja niin Sam sanoi. Rukouksen Gabrielille, sen jonka lausui helposti jalkoja vasten: rakastanrakastanrakastan. Eikä siitä sitten sen enempää.

Paitsi, että kyllä Gabrielia ainakin kutitti varpaista.


FIN





« Viimeksi muokattu: 22.03.2018 17:56:54 kirjoittanut jossujb »
Here comes the sun and I say
It's all right

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 958
En oikein tiedä itkettääkö vai naurattaako enemmän. Molempia yhtä lailla varmaan.
Tämä sattui.

Olen aina pitänyt Sabrielista parituksena - ajatuksen tasolla. (Deanille Castiel ja Sammyllekin oma enkeli jonka kanssa olla lässysti ja söpösti, eeppisesti. Ja ehdottomasti joku muu kuin Lucifer).
Käytännössä minun on aina ollut vaikea saada kiinni siitä, miten Samin ja Gabrielin  saa canonisissa oloissa toimimaan uskottavasti, mutta sinä osaat sen selkeästi. Ostin ja nielin kaiken, nahkoineen karvoineen.

Samin tyhmyys ja äly samassa paketissa, äärimmäisen nautittavaa nähdä Samista molemmat puolet samassa ficissä, ja sitten vielä se pidättelevä puoli, joka kyllä ajattelee, mutta ei sano ääneen, se vähän nolo.
Ja Gabriel. Ai herranjestas kun raastoi se itku ja haavoittuneisuus. Gabrielia on tottunut näkemään pelkän huumoripuolen valossa, joten tämä oli avartava kokemus. Vieläkin meinaa itkettää, damn.

Lainaus
"Tuota... kasvaako se takaisin" Sam kysyi vältelläkseen omia ajatuksiaan, sillä ne eivät enkeleiden keskuudessa olleet yksityiset.

"Täh", tokaisi Gabriel, kuin ei olisi ikinä ennen kuullut mitään niin typerää. Sam viittilöi epämääräisesti.

"Siipesi. Kasvaako se takaisin?"

"Kokeillaanko kasvaako pääsi takaisin, jos leikkaan sen giljotiinilla irti? Tai antaa olla, kai se varmaan kasvaakin, kun kerran ihmemies Winchesteristä puhutaan", Gabriel sanoi sarkastisesti ja makasi taas jonkun aikaa ihan hiljaa.

Tämä. Nauratti ja itketti ihan hirmuisesti.

Koko tuo äärimmäisen arkinen tilanne ja sitten siinä haavoittunut arkkienkeli josta on arkisuus kaukana... ylipäätään ilotulitusta muistuttava kielesi vetää usein hiljaiseksi, ja tässä todellakin oli kaikki ainekset kasassa aina kepeästä sanailusta syvään, kivuliaaseen tragediaan asti.

Eeppisyyskertoin varmaan vielä nousi, kun sattumalta kuuntelin Lana Del Reyn Young and Beautifulin sinfoniaversiota tätä lukiessa. ::)

Ah, miten olen kaivannut suomenkielistä luettavaa Supernaturalista, ja nimenomaan näitä vanhojen hyvien aikojen virityksiä, kiitos.

~Violetu

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Violetu, aw, kiitos! Mä olen niin old-school, että muistan senkin kun Sabriel alkoi yleistymään fikeissä, ilmeisesti sitten Destielia kompatakseen, ja kaikki jotka ei ollut asiaan vihkeytyneitä oli vähän niinku täh ;D Tai siis, Sam ja Gabe eivät sarjassa itsessään mitenkään paljon ole tekemisissä keskenään. Itse asiassa, suurin osa Gabrielin kommunikaatiosta Winchesterien kanssa menee kyllä Deanin kautta. Fanon on tässä suhteessa ollut vahva, sillä minulle ainakin on melkein puhtaasti fikkien ja spekulaation pohjalta muodostunut vahva kuva siitä minkälainen Samin ja Gabrielin suhde olisi, eikä se ole ollenkaan samanlainen kuin Deanilla ja Castielilla. Ehdoton suosikkiparitus, vaikka vaatiikin vähän pallottelua.

Mä olen itse aina tyk'nnyt fikeistä, joissa Gabrielille käy enemmän tai vähemmän hassusti. Vaikka tietysty läpändeerös trollilolli Gabe on ihana, niin siihen tulee minusta vähän kivaa särmää kun kaataa ämpärillisen angstia niskaan ;D Ja väitän että Gabrielin sisin olemus hahmona on kuitenkin tragedia, jos oikein syvästi asiaa mietitään.

Kiitos kommentistasi! Minusta oli hauskaa, että näin retro fikki vielä johonkin upposi... minua ei jotenkin kauhean paljon inspiroi kirjoittaa muuta kuin nelos-vitos-kutoskauden aikaisia fikkejä, koska se oli sitä aikaa kun minun fandomobsessioni oli kukkeimmillaan. Vähän kauhulla ajattelin, että ei tämmöset enää ketään kiinnosta, että kiitos kaunis ja niin pois päin.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Karvalakkirakastaja

  • Vieras
Maailmassa ei taida olla mitään parempaa hurt/comfort. Se sulattaa mut kerta toisensa jälkeen. Oikeastaan hahmoista riippumatta, mutta Gabriel sen kohteena on aika suloista ja samalla huvittavaa.  8) Sen pään aukominen toimii ja Sam nyt on muuten vain söpö.  ;D Julmaa katkaista Gabrielilta siivet, mutta toisaalta se kyllä kaiken keppostelun jälkeen ansaitseekin sen.  ;) Muhun uppoaa muuten juuri samojen kausien ficit, koska silloin oli parhaat viritelmät. Sen jälkeen on vähän lässähtänyt paritus - ja fiktiomielessä.  8)

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Karvalakkirakastaja, puhut asiaa veikkoseni, hurt/comfort tosiaan on meikäläisen suuri riippuvuus. Pakko sanoa myös, että itselleni, kuten varsin monille, hedelmällisintä Supernaturalin fandomaikaa oli noin nelos-vitos-kutoskausi. Itse ainakin kirjoitan kaikkein mielenkiintoisimmat tekstit sijoittuen joko hieman ennen maailmanloppua tai välittömästi sen jälkeen. Sarja alkoi jotenkin kutoskauden jälkeen levitä vähän käsiin xD Tai no, vaihtelevassa määrin kai, mutta ainakin itse löydän fikkaamiseen vanvimman pohjan tuolta ajalta.

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Hola! \o

Hmm, Gabrielisi on rääväsuu! Mun Gabriel taitaa olla jotenkin sokerisempi (hah, pun intended!) tapaus, mutta sun on canonimpi. Samin rakastuminen tuntui tipahtavan jotenkin taivaalta, mutta toisaalta, kuka nyt Gabrieliin ei rakastuisi?  :o

Aijettä tykkäsin sitä, että Sam muulina istuu vain ja menee kun haluaa pelkäämättä ja melkeinpä välittämättäkin (mitä nyt ajattelee kaikenlaista ;D ) ja Gabriel ottaa vastaan vaikka kiroileekin ja kiemurtelee. Ja miten sitten Samin sielu (kai) onnistuu parantamaan haavan ihan noin tuosta vain.

Sabrielia pitäisi olla maailma täynnä, kiitos tästä! <3



// Niin ja tuohon A/N mainittuun teemaan, hyvin suosittu se teema on vielä tänäkin päivänä (ainakin meikäläisen piireissä ;D )!
« Viimeksi muokattu: 11.10.2017 19:31:33 kirjoittanut Beelsebutt »
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain