Kirjoittaja Aihe: Victoire ei pussaa minua (S, James Jr./Victoire, lapsifluff)  (Luettu 1498 kertaa)

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Nimi: Victoire ei pussaa minua
Kirjoittaja: Isfet
Ikäraja: S
Genre: lapsifluff, raapale
Hahmot/Paritus: yksipuolinen James Jr./Victoire
Vastuunvapautus: Tämä on lyhyt leikittely J.K:n hahmoilla, enkä saa tästä rahaa.
Yhteenveto: Mutta vaikka minä olin kammannut hiukset ja hymyilin parasta suostutteluhymyäni, Victoire ei suostunut pussaamaan minua.

A/N: Heh, pikaraapale nopeasta inspiraatiopiikistä, tajunnanvirtainen. Turha etsiä tästä syvällistä sanomaa, söpöilyä vaan. Osallistuu haasteisiin Rare10, Het10, sekä THE END- loppusanat (viimeinen lause kokonaisuudessaan). Nauttikaa. :>

*
150 sanaa


Victoire on hirmuisen kaunis. Hän näyttää kauniilta aina, kuten Fleur-tätikin (joka ei kylläkään pidä siitä, että häntä sanotaan tädiksi, mutta tuntuu oudolta sanoa pelkkä Fleur). Äiti sanoo sen johtuvan veelaverestä, se kuulemma tekee heistä myös äkkipikaisia. Kuten myös ranskalaisuus. Mutta sitä ei saa sanoa kellekään, tai tulee ikävyyksiä.

Dominique on myös nätti, muttei yhtä häikäisevä kuin Victoire, sitä mieltä minä olen. Ei se ole hänen vikansa, toisin kuin että Dominique haluaa aina seurata minua, eikä se ole kivaa, kun yritän tehdä vaikutusta tämän isosiskoon. Käsken sitä menemään Albuksen luo, mutta ei se mene. Tyhmä.

Äiti sanoo, että minä olen pikkuinen hurmuri. Mutta vaikka minä olin kammannut hiukset ja hymyilin parasta suostutteluhymyäni, Victoire ei suostunut pussaamaan minua. Minä pyysin kauniisti, ihan totta, mutta Victoire nauroi ja pörrötti hiuksiani.

"Quand les poules auront des dents, James."

En oikein tiedä mitä se tarkoitti, eikä se ole reilua. Minä olen pieni.

"En ymmärrä ranskaa."
« Viimeksi muokattu: 13.07.2017 17:33:30 kirjoittanut Isfet »
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Oi, mikä lapsisöpöily! tuo oli btw minun lähettämä lopetus :3 Osuvan lapsenomaista kerrontaa. Voin hyvin kuvitella, että juuri tällainen lapsi James on ollut. Voi pojua, kun ei saa suukkoa! Piti googlettaa tuo ranskankielinen ilmaisu, ja ehkä ihan hyvä, ettei James ymmärrä. Kiitos, pidin huisisti! ^^

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Sokru, ihanaa että kävit heittämässä viestiä tännekin! Kiva kuulla kerronnan olevan onnistuneen lapsenomaista ja Jamesmaista - ehkä on tosiaan parempi, ettei hän ymmärrä ranskaa ;> Kiitos <3
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii