Kirjoittaja Aihe: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna  (Luettu 3539 kertaa)

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« : 28.06.2017 14:46:32 »
Nimi: Kesäenkeli
Kirjoittaja: Crysted
Ikäraja: S
Paritus: Ginny/Luna
Genre: Fluffy
Disclaimer: En omista muuta kuin mielikuvitukseni
A/N: Tällänen viiden minuutin raapale. Osallistuu haasteeseen Kasvata puu -haaste ja ficlet300 sanalla kirkas


Ginny tuijotti Lunan tanssia hymy huulillaan. Vaaleatukkainen tyttö keltaisessa kukkamekossaan kieppui niin kovasti, että Ginny pelkäsi Lunan rakastamien nauriskorvakorujen katoavan vauhdissa.

Kun tyttö viimein lopetti, Ginny pelkäsi tämän oksentavan. Sen sijaan tämä hymyili ja kohotti kätensä Ginnyä kohti. Ginny epäröi tuulenpuuskan verran, mutta nousi sitten ylös ja tarttui tyttöä kädestä.

”Mitä me tanssimme?” Ginny kysyi, kun Luna alkoi pyörittää häntä.

”Kesätanssia”, Luna vastasi enkelin äänellään. Tytöt jatkoivat kieppumistaan auringon suudelmien alla, kunnes kaatuivat maahan leinikkien sekaan, nauraen ja päihdyksissä vauhdista.

Nauru kuoli vasta kun Ginny löysi huulensa Lunan omilta. Hän tunsi päihtyvänsä vain enemmän.

Ehkä se oli enkelin suutelemisen sivuvaikutus.


Never underestimate the power of fanfiction

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 652
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #1 : 11.08.2017 20:02:06 »
No olipas söpö. ♥

Luna/Ginny on ehdoton suosikkini femmeparituksista, joten olihan minun tultava katsastamaan, mitä olet tytöistä kirjoittanut. :) Tämä oli oikein kiva, juuri sopiva tällaiseksi pieneksi iltapalaksi. Oikeastaan ainoa moittimisen kohde, mikä minulla pisti silmään, on tuo toisessa ja kolmannessa lauseessa esiintyvä "Ginny pelkäsi" -kuvaus: se toi vähän turhaa toistoa tekstiin, etenkin kun ilmaus toistui niin lyhyen aikavälin sisällä. Mutta muuten tämä oli oikein kiva, toi hymyn huulille. :)

Lainaus
Tytöt jatkoivat kieppumistaan auringon suudelmien alla, kunnes kaatuivat maahan leinikkien sekaan, nauraen ja päihdyksissä vauhdista.

"Auringon suudelmien alla" on tosi kiva ilmaus, tykkäsin myös tuosta "päihdyksissä vauhdista". Upeaa!

Lainaus
Hän tunsi päihtyvänsä vain enemmän.

Ehkä se oli enkelin suutelemisen sivuvaikutus.

Niin suloinen lopetus! ♥

Kiitokset tästä, pitääkin pitää silmällä muitakin Kasvata puu -haasteen tekstejäsi! :)

Potterhead_Hermione

  • Vieras
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #2 : 12.08.2017 20:12:24 »
Tosi söpö ja ihana ficci! Rakastuin. Osasit kirjoittaa tosi koskettavasti ja hyvin.

~Ficcini: Onnellinen. Viimeiset kyyneleet. Viimeiset jäähyväiset. Unohdettu onnellisuus. Meredith, taivaan tähti.~

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #3 : 16.08.2017 17:32:48 »
Hopeakettu: Ginny/Luna on kyllä kiva paritus, kiitos kommentistasi :)
Potterhead_Hermione: Kiva että tykkäsit, kiitos sullekin kommentistasi :)

Never underestimate the power of fanfiction

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 451
  • Ava Fractalta <3
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #4 : 24.08.2017 00:11:16 »
Teki mieli lukea jotain fluffya. Tämä todellakin oli sitä. Mä ihan rakastuin ajatukseen nauriskorvakoruista! Ne sopisi Lunalle niin hyvin.

Mä pidin myös tosta ilmaisusta
Lainaus
päihdyksissä vauhdista
.
Jäin tosi paljon miettimään näiden ikää. Se johtuu lähinnä varmaan siitä, että tässä on ihanan leikkimielinen tunnelma. Jotenkin mun on tosi vaikea hahmottaa mihin aikaan tää voisi sijoittua. Mietin jotain teini-ikää, koska sillon vielä jaksetaan olla noin lapsenomaisia. Toisaalta se voisi sopia myös vanhemmalle iälle, jos ollaan päihtyneitä vähän muustakin kuin vain siitä vauhdista tai toisesta henkilöstä. Hmm, tää nyt ei taas oo olennaista, mutta mielenkiinnosta: mihin ajanjaksoon oot tän ajatellut?

Samaistun myös siihen, että loppu oli äärimmäisen suloinen. Pidin myös siitä, miten sana enkeli toistui lopussa.
Kokonaisuudessaan tykkäsin tästä ihan valtavasti. Etenkin niistä nauriskorvakoruista. Sitä ei voi kai liiaksi mainita :D
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #5 : 26.08.2017 22:17:32 »
Tikkis: En muista itsekään mihin aikaan tämän kirjoittaessani sijoitin, johonkin kouluaikoihin mielestäni. 5 vuodelle ehkäpä, se näyttää olevan mun melko yleinen vuosi mistä kirjoitan yleensä pottereistä :D Nauriskorvakorut on kyllä munkin mielestä niin Lunaa että. Kiva että tykkästi, kiitos kommentistasi :-*

Never underestimate the power of fanfiction

Potterhead_Hermione

  • Vieras
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #6 : 09.10.2017 20:07:03 »
Komenttikamppanjasta päivää! Olen kommentoinut tätä ficciä jo, mutta haluan antaa rakentavan kommentin.


Ihana fluffy ficci. Lauseenrakenteet on tosi osuvia ja tykkään tarinan romanttisuudesta.
Minua harmittaa hieman, että tarina on hieman lyhyt. Mutta lyhyet lauseet ja sanojen käyttäminen luovasti on osuva juttu tässä ficissäni.

Pura

  • demjin
  • ***
  • Viestejä: 1 179
  • brick by brick
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #7 : 02.03.2020 00:17:09 »
Kommenttiarpajaisista hyvää yötä! Onnea voitosta <3
Ja onnea miullekin näköjään! Sillä ilman arpajaisia en varmaankaan olisi löytänyt tätä ficciä, mutta nyt löysin ja oon siitä hurjan iloinen koska tää on ihana. Tosi lyhyt, mutta jokainen sana on kaunis ja rakentaa tehokkaasti tämän kesäistä ja keveää ja upeaa tunnelmaa. Ginny ja Luna ovat ihana pari, ja tuntuu että ne toimivat erityisen hyvin tällaisissa tunnelmallisissa ja tunteentäyteisissä teksteissä.

Tykkään siitä, miten Luna on alusta asti oma iloinen ja enkelimäinen itsensä, ja Ginny taas ensin murehtii että mitä jos korvakorut katoaa tai mitä jos alkaa oksettaa, mutta sitten Lunan innostus tarttuu, ja Ginny lähtee mukaan tanssiin. Kaatuminen ja suudelmat olivat tanssille sujuvaa jatkumoa ja koko tekstin näki jotenkin ihanan selvästi sielunsilmillä kaiken kuvailun takia. Tässä oli muutama aivan ihana kielikuva jotka jäi mieleen, etenkin nuo auringon suudelmat.

Kiitos todella paljon tästä, tää oli aivan ihana iltapala. <3<3
look at the birds. even flying
is born
out of nothing
                            -- li-young lee

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #8 : 09.03.2020 15:43:06 »
CedarellaRiddle: Tarkoitus oli kirjoittaa vaan pieni tunnelmapalanen, jonka takia tämä on lyhyt, romanttinen tarina tosiaan on! Kiitos kommentistasi!
Pura: Kiva että tykkäsit, Ginny ja Luna on tosiaan suloinen pari, jotenkin aina kun ajattelen heitä yhdessä ajattelen heitä tanssimassa yhdessä jossain luonnon keskellä :D Kiitos kommentistasi :)

Never underestimate the power of fanfiction

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #9 : 04.02.2022 11:42:35 »
Olipas tämä suloinen ja ihanan kesäinen <3 Oon kaivannut kesää viime viikkoina ja tämä ei ainakaan helpottanut sitä kaipuuta ;D

Ginny/Luna on mielenkiintoinen paritus. En oo paljon sitä lukenut mutta kyllä se vaan toimii! Luna oli ihanan leikkisä ja oma iloinen itsensä tanssiessaan kesätanssia. Ginnylle sopii hyvin tuo rooli, että hän katselee vierestä toisen tanssia, mutta pyydettäessä heittäytyy kuitenkin mukaan! Mulle jäi erityisesti mieleen tuo Ginny epäröi tuulenpuuskan verran, musta se oli tosi hienosti sanottu :)

Lainaus
Ehkä se oli enkelin suutelemisen sivuvaikutus.
Tää oli täydellinen lopetus <3 Mustakin oli ihana kun tuohon enkeli-sanaan palattiin lopussa ja se käy hyvin myös otsikon kanssa. Äärimmäisen hellyyttävää, että Ginny ajattelee Lunaa enkelinä!

Voisin lainata koko raapaleen suosikkikohdakseni, koska en osaa valita parasta kohtaa. Oli tosi kaunis teksti, kiitos tästä! :-*

Crys

  • Taivaanrannanmaalari
  • ***
  • Viestejä: 4 503
  • inFINIty
    • Listaukseni
Vs: Kesäenkeli | S | Ginny/Luna
« Vastaus #10 : 04.02.2022 15:55:19 »
mursis: kiva jos tämä kelpasi kesänkaipuun lääkkeeksi ja mukavaa että pidit! Kiitos kommentistasi :)

Never underestimate the power of fanfiction