Kirjoittaja Aihe: Salkkarit:Lumisadetta Rovaniemellä (K-11  (Luettu 1477 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Salkkarit:Lumisadetta Rovaniemellä (K-11
« : 12.04.2017 14:48:15 »
Fandom: Salatut elämät
Ikäraja:K-11
Paritus:Peppi Puolakka/Sergei Kuula ja yks ylläri ;)
Vastuuvapaus:En omista salkkareita enkä muista kelle ne kuuluu ;)
Summary:Sergei palaa Rovaniemelle ja saa tietää jotain yllättävää.

Luku 1

Sergei pakkasi tavaroitaan. Sergei oli tehnyt päätöksensä. Pihlajakadulla tapahtui muutenkin kaikenlaista eikä häntä enää kaivattu sekoittamaan asioita. Sebastianin piti selvittää odottaako Monica hänen lastaan ja Oliver aloittaisi pian koulun. Helena asuu Espanjassa ja Marianna on kuollut. Marianna oli kuitenkin pettänyt hänet ja tappanut Eliaksen joten hänen kuolemansa Sergei ohitti ja sulki pois ajatuksistaan. hetken hän harkitsi palaamista autovarkaaksi mutta kun Sebastian muistutti miltä se tuntuisi Taigasta joka jäisi ilman isää.
"Rovaniiemelle!" Sergei sanoi taksikuskille. Taksikuski liikehti vaivautuneesti ja sanoi:
"Sinun täytyy mennä junalla mutta voin toki ajaa sinut asemalle. Ihan ilmaiseksi." Taksikuski kiirehti lisäämään. Huonolla tuulella oleva Sergei äyskähti:
"Miks sä mua hyysäät eihän me ees tunneta!" Taksikuski näytti loukkaantuneelta mutta palautti neutraalin ilmeen ja sanoi:"Minä ostin entisen asuntosi ja olen uusi asukas Pihlajakadulla. Ja sinä tarjosit minulle olutta Moosessa." Sergei kelaili elämänsä tapahtumia. Korpin kuolema, Heiskasen kostoyritys, Pepin lähtö, kuvitelma Sebastianin ampumisesta, tieto Mariannan petturuudesta ja sitten hän muisti. Tuon tyypin täytyy olla se ostaja Akseli Pajula Sergei ajatteli. Asemalla hän osti junalipun ja astui junaan.
jatkuu.
« Viimeksi muokattu: 14.05.2017 18:22:53 kirjoittanut niiina »
Welcome to my playground