Kirjoittaja Aihe: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)  (Luettu 3634 kertaa)

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Ficin nimi - Ei tilaa kahdelle
Kirjoittaja - Dokumentti
Beta - SparklingAngel
Ikäraja - S
Genre - Sokerinen fluffy
Paritus Eemil/Lauri

A/N - Ensimmäinen julkaisemani originaali, hui! Mulla on tulossa jatkis, joka sijoittuu noin vuoden tästä eteenpäin. Tämä pari ei kuitenkaan ole pääparituksena siinä, mutta halusin kurkistaa hiukan heidänkin suhteeseen näin aluksi. :)
Otsikko on Otsikko etsii tarinaa-haasteesta ja osallistuu myös One True Something 2- haasteeseen, One True Genre- Slash



Ei tilaa kahdelle


Lauri, suloinen ja viaton Lauri. Etenkin nukkuessaan se näytti siltä kuin maailma olisi aina kohdellut sitä silkkihansikkain. Ehkä se olikin, ainakin ennen mua.

Mä olin tulta ja tappuraa sille päälle sattuessani ja räiskyin joka suuntaan. Vaikka olin luonteeltani positiivinen ja iloinen, mun kanssa parisuhteessa oleminen ei aina ollut kaikkein helpointa. Mulla oli aina ollut pieni sitoutumiskammo ja välillä yritin saada toisen hylkäämään mut, usein en edes heti tajunnut sitä. Mutta ei Lauri lähtenyt, vaikka välillä käyttäydyin kuin idiootti. Lauri oli rauhallinen ja kiltti. Yleensä mä huusin, se pysyi rauhallisena, sitten iskin vielä kerran ja yleensä meidän riidat päättyi Laurin itkuun. Meillä oli ollut pieni kriisi kuukausi sitten, kahden kuukauden seurustelun jälkeen, mutta nyt, musta tuntui, että meillä meni paremmin kuin koskaan. Mä olisin voinut katsella sitä tunteja tänä aamuna.

Laurin hiukset olivat kuin maitosuklaata, ne näyttivät pehmeiltä ja tuntuivat silkkisiltä. Lauri ynähti, kun upotin sormeni niiden sekaan. Se nyrpisti pienesti nenäänsä ja hieraisi kasvojaan tyynyyn.

”Eemil, ei vielä”, se mutisi.

”Shh, nuku vaan.”

Mä jatkoin hiusten silittelyä ja tutkin Laurin kasvoja. Se oli jotenkin niin lempeän näköinen. Sillä oli hieman leveä nenä, mutta se sopi sen kasvoihin, pehmeän näköiset huulet, joiden amorinkaari oli jyrkkä. Lauri hymyili aina hieman vinosti, kuin ujostellen hymyään. Mun mielestä se hymy oli kaunis, siinä ei ollut mitään ujosteltavaa.

”Sä tuijotat”, Lauri mutisi ja avasi silmänsä.

Sen sammaleenvihreät silmät olivat vielä unesta sameat, kun se tarkkaili mua se vino hymy huulillaan. Mun oli pakko hymyillä takaisin.

”Sä olet kaunis, pakko sua on katsella.”

”Sä tuhoat mun viimeisetkin miehisyyden rippeet”, Lauri torui hymy äänessään.

Virnistäen mä suutelin sen pehmeitä huulia. Aamuisin Laurin suudelmat olivat kuin untuvaa. Sen huulet liikkuivat hitaasti ja se sai välitettyä suudelmalla niin paljon hellyyttä etten mä varmaan koskaan kykenisi sellaiseen millään tasolla.

”Tuu meille ensi yöksi?” Pyysin kun sain huuleni takaisin ja paenneet ajatukset taas kasattua.

Me oltiin melkein aina Laurin luona. Sillä oli koko yläkerta itsellään, kun taas mun huone oli mun veljen huoneen ja äidin huoneen välissä.

”Ei sun sängyssä oo tilaa kahdelle.”

Niin ja sitten vielä tuo. Laurilla oli parisänky ja mulla edelleen yhdeksänkymmentä senttinen yhdenhengen sänky. Äiti oli kyllä jo pitkään lupaillut uutta sänkyä, mutta toistaiseksi sain tyytyä kapeaan sänkyyni.

”Kyllä me siihen mahdutaan”, mutisin ja vedin Laurin lähemmäksi.

Se naurahti pehmeästi ja kietoi kätensä mun ympärille. Sen sylissä tuntui aina yhtä turvalliselta. Lauri oli mua kymmenensenttiä pidempi ja muutenkin isokokoisempi, joten sovin sen syliin loistavasti. Turvallisuuden tunne tuli kuitenkin sen luonteesta ja jotenkin siitä huokuvasta rauhallisuudesta, sen sylissä oli vain lämpöä ja kiireettömyyttä.

”Mennään suihkuun, kun kerran ollaan jo hereillä. Keritään hyvin ennen kuin pitää lähteä”, Lauri särki sen kiireettömyyden tunteen heti, kun olin ehtinyt ajatella sitä.

”Mä vihaan maanantaita, mulla on heti aamusta kaksi tuntia Mynttistä”, nurisin Laurin rintaa vasten.
Se silitti mun selkää ja hymähti.

”Englanti on tärkeä aine herraseni”, Lauri sanoi tärkeilevällä äänellä, mutta kuulin sen hymyn.

”Yes sir!” vastasin tomerasti.

”Nyt sinne suihkuun”, Lauri sanoi haukotellen ja venytteli mun allani.

”Ei niin nopeasti”, mä kierähdin istumaan Laurin lantion päälle. ”Mä tahdon vielä lisää aamupusuja”, kuiskasin sen korvaan ja Lauri hykersi mun paineessa huuleni sen huulille.

**

Koko päivän mä olin joutunut kestämään ilman Laurin seuraa. Mä kävin ensimmäistä vuotta lukiota ja Lauri opiskeli toista vuotta amiksessa sähkölinjalla. Koulurakennuksien välillä oli alle kilometri, mutta ei me nähty koko päivänä. Lisäksi Lauri teki töitä keskustan K-kaupassa. Sen vuoro oli alkanut silloin, kun mä pääsin koulusta ja oli päättynyt yhdeksältä. Kello oli nyt varttia yli ja hetki sitten Lauri oli laittanut viestiä, että tulisi bussilla mun luo, joten kymmenenminuutin sisällä sen viimeistään täytyisi olla täällä. Turhautti odottaa ja tunsin itseni jopa hieman säälittäväksi istuessani ikkunalaudalla ja kytätessäni ikkunasta kadulle. Olin kuin rakastunut teinityttö. Mutta kai vielä kolmen kuukauden seurustelun jälkeen sai kaivata toista, jos joutui odottamaan koko pitkän päivän tuntematta pehmeitä huulia omilla huulillaan. En mä yleensä näin pehmoinen tai haikaileva ollut. Lähiaikoina me ei vaan oltu keritty nähdä kauheasti ja kyllä mullakin hetkeni oli. Lauri meistä oli se, joka yleensä kaipasi enemmän hellyyttä ja suudelmia.

Lopulta mutkan takaa kaartoi bussi numero seitsemänkymmentäkaksi ja mä hyppäsin alas ikkunalaudalta ja kiiruhdin portaat alas kaksi kerrallaan.
Lauri oli jo meidän pihan puolessavälissä, kun mä avasin oven.

”Moi”, sanoin heti, kun se pääsi ovelle.

”Moi”, Lauri vastasi ja sulki mut halaukseen.

Mä vedin sen heti perässäni yläkertaan ja huoneeseeni, halusin ne kaipaamani huulet itselleni heti.

”Olisiko sulla ollut nälkä?” kysyin tajutessani toisen tulleen suoraan töistä.

”Ei, mä söin bussissa.”

”Hyvä”, mutisin jo vasten sen huulia ja painautuen aivan kiinni siihen. Lauri tuoksui vähän kalalta, se työskenteli liha- ja kalatiskillä, muttei mitenkään häiritsevästi. Kunhan se vain oli siinä.

”Lähinnä mua vaan nukuttaa”, Lauri mutisi mun hartiaan suudelman jälkeen.

”Mennään nukkumaan”, mä sanoin ja irtauduin painettuani vielä hellän suukon sen huulille.

Me riisuuduttiin, jätettiin vain bokserit jalkaan ja ahtauduttiin kieltämättä hieman kapeaan sänkyyn. Mutta ei läheisyys haitannut mua, mun täytyi maata puoliksi Laurin päällä, etten tipahtanut. Eihän me nukkumaan päästy ihan heti, suudelmat tuntuivat vain pitenevän ja mä ajauduin makaamaan kokonaan Laurin päälle.

”Ei tänään”, Lauri naurahti pehmeästi, kun painoin lantiotani vihjailevasti sitä vasten ja sen vihreisiin silmiin nousi pahoitteleva katse.

Mä virnistin ja suutelin sitä vielä kerran, kunnes liuin pois sen päältä asettuen sen kainaloon.

”Hyvää yötä”, mutisin painaen huuleni sen olkapäälle.

”Hyvää yötä”, Lauri vastasi jo unisesti ja painoi suudelman mun otsaan.

**

Mä näin ihanaa unta kesästä. Me oltiin mökillä kaveriporukalla ja Lauri piti mua sylissään laiturilla auringon helliessä meidän vartaloita ihanasti. Sitten mut vedettiin kylmästi takaisin helmikuuhun, kun tunsin putoavani.

Säikähtäneen huudon kera löysin itseni lattialta. Hieroin yöpöytään kolahtanutta päätäni vielä vähän unesta sekaisena ja sitten Lauri olikin jo huolestuneena mun vieressä. Se oli varmaan herännyt mun huutoon, tyrkättyään mut ensin alas sängystä.

”Anteeksi, anteeksi, anteeksi. Sattuiko sua?” se kysyi ja näytti itsekin säikähtäneeltä.

”Ei mulla oo hätää, vähän pää kolahti. Pieni kuhmu ja säikähdys jää pahimmiksi vammoiksi”, mä totesin hymyillen jo hieman. Lauri katseli mua vielä huolestuneena, mutta nousin ylös ja vedin sen mukaani takaisin sänkyyn.

Lauri otti mut lusikkaan ja silitti mun kylkeä hellästi.

”Mähän sanoin ettei tässä sängyssä oo tilaa kahdelle”, Lauri mutisi mun niskaan.

Naurahdin, otin sen käden käteeni ja painoin huuleni jokaiselle rystyselle. Kyllä mä olin valmis tipahtamaan sängystä useamminkin, jos se olisi Lauri joka mut sieltä alas työntää.

« Viimeksi muokattu: 26.03.2017 13:35:10 kirjoittanut Dokumentti »
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #1 : 22.03.2017 16:14:40 »
Awww, Eemil/Lauri ;___; Rakastuin tähän paritukseen heti ja siis sä tiedätkin sen jo, mitä mä heistä ajattelen. Nää pojat on vaan niin ihania yhdessä. Ja Eemilillä on vaan huono vihanhallinta, ei se Lauria oikeesti tahtois satuttaa, näin mä ajattelen. :3 Ihanaa et kirjotat näistä vielä lisääkin, vaikket sitä tässä sanonutkaan :D (paljastin sen nyt kaikille, hih)

Lauri, suloinen ja viaton Lauri. Etenkin nukkuessaan se näytti siltä kuin maailma olisi aina kohdellut sitä silkkihansikkain.
<3<3

Aamuisin Laurin suudelmat olivat kuin untuvaa. Sen huulet liikkuivat hitaasti ja se sai välitettyä suudelmalla niin paljon hellyyttä etten mä varmaan koskaan kykenisi sellaiseen millään tasolla.

;___; <3 siis mä luulin etten vois tykätä slashista, mut kyl pojatkin voi olla niin ylisöpöjä <3

”Anteeksi, anteeksi, anteeksi. Sattuiko sua?” se kysyi ja näytti itsekin säikähtäneeltä.
Ihanan huolehtivainen Lauri <3

Kyllä mä olin valmis tipahtamaan sängystä useamminkin, jos se olisi Lauri joka mut sieltä alas työntää.
Täydellinen lopetus <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #2 : 23.03.2017 00:34:55 »
Vaikka teinislashia tuntuu löytyvän tuhannen ja yhden ficin verran Finistä, jotenkin se aina onnistuu nappaamaan huomion! Lukaisin läpi pikaisesti eikä mulla sen enempää sanottavaa kuin ihanaa saada lisää höpsöjä poikia luettavaksi. Kun kerran tämä taisi olla ensimmäinen teksti näistä, niin oli kiva että vähän taustoitit jätkiä ja heidän luonteitaan - sellaisella on tapana mennä vähän infodump-tyyliseksi, mutta tässä se toimi ihan mukavasti. Kiitokset tästä ~

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #3 : 26.03.2017 13:34:33 »
Sparks <3
Sun rakkaus, Eemil/Lauriin on söpöä <3 Juu, hieman lisää on tulossa kyllä vielä ennen varsinaista jatkista, sitten ei kyllä näin söpöissä tunnelmissa olla koko aikaa. :D
Ihana, kun nostit sun lempikohtia. Söpöjä poikia on <3



Bluji - Joo, teinislashia on kyllä paljon, mutta ehkä tänne vielä vähän mahtuu! ;)
Tämä tosiaan oli pientä taustoitusta tulevia varten. :) Hyvä ettei tuntunut infopläjäykseltä pelkästään. Kiitos kommentista!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #4 : 28.03.2017 20:54:09 »
Kyllä tällekin paritukselle paikka täältä löytyy. Ei meillä taida täällä olla vielä kala- ja lihatiskin poikaa? : ) Herttaisia.

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #5 : 31.03.2017 09:03:30 »
Hilla - Lauri tosiaan on kala- ja lihatiskin poika ja hyvin varmasti mahtuu vielä teinislashia mukaan, vaikka sitä paljon löytyykin. :)
Kiitos kommentistasi!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #6 : 02.04.2017 21:21:49 »
Tervehdys Kommenttikampanjasta. :) Nappasin tämän sieltä, koska fluffia on aina mukavaa lukea ja halusin tietää, mistä tuo kiva otsikko juontaa juurensa (tietysti toivoin jotain söpöä ahtaassa sängyssä nukkumista, ja sitä sitten sainkin, jee ;D). Teini-ikäiset ei ole ominta aluettani, mitä lukemiseen ja kirjoittamiseen tulee, mutta näistä pojista oli silti mukavaa lueskella.

Komppaan heti alkuun Blujia siinä, että tässä tuo hahmojen luonteista ja taustoista kertominen toimii aloituksena ihan kivasti, vaikka yleensä en oikein välitä noin suorista ja kattavista infopläjäyksistä. Aloituksessa pidän hirmusti myös siitä, miten Eemil katselee nukkuvaa Lauria, koska nukkuvan rakkaan katselemisessa on minusta jotain todella herkkää ja kaunista. Ihmiset näyttää usein niin haurailta ja levollisilta nukkuessaan. Kolmas juttu, mikä aloituksessa kiinnittää huomioni positiivisessa mielessä, on tuo, kun kerrotaan parin kokemista riidoista ja vaikeuksista, koska se herättää kiinnostuksen ja tuo tähän ikään kuin sellaista elämänmakua. Että kaikki ei ole ollut pelkkää ruusuilla tanssimista, vaikka nyt meneekin hyvin.

Hitaat, uniset aamut rakkaan ihmisen vierellä on suloista luettavaa. Eemil ja Lauri on muutekin suloisia, kun niiden välillä on niin paljon kosketuksia ja hellyyttä. Niiden suhteesta näkyy hauskasti se, että se on niin tuore, kun jo koulupäivän mittainen erossa oleminen tekee tiukkaa. Onneksi pojat sentään pystyvät tapailemaan toistensa luona ja viettämään öitäkin yhdessä, vaikka asuvat ilmeisesti vielä vanhemmillaan. Kivaa, ettei tässä vaikuta olevan mitään tulehtuneita perhesuhteita yhteisen ajan tiellä.

Oi ei, noin pienessä sängyssä kahdestaan nukkuminen on kyllä haaste! Voi Eemiliä, kun sen ihanan kesäinen uni keskeytyy tuolla tavalla. Ei varmasti mikään mukavin mahdollinen herätys. ;D Onneksi Laurin läsnäolo kuitenkin pelastaa kaiken. Tämä on mitä ihanin lopetus:
Kyllä mä olin valmis tipahtamaan sängystä useamminkin, jos se olisi Lauri joka mut sieltä alas työntää.

Kiitokset tästä makoisasta iltapalasta! ♥ -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #7 : 03.04.2017 01:25:51 »
Voi vitsi miten söpö! Tämmönen söpöilyhöttö on just ihanaa tällasta yöluettavaa, tuli nii hyvä mieli!

Siis ton sun jatkiksen tiimoilta tähän eksyin, ja täytyy kyllä sanoa et tykkään jo nyt! Pitää kyllä tutustua siihen sun jatkikseen myös, sillä tää oli kyllä supersöpö. Tuo aamusöpöily oli ihan mun lempparikohta, hipsuttelu heti heräämisen jälkeen on parasta.

Laurin hiukset olivat kuin maitosuklaata, ne näyttivät pehmeiltä ja tuntuivat silkkisiltä. Lauri ynähti, kun upotin sormeni niiden sekaan. Se nyrpisti pienesti nenäänsä ja hieraisi kasvojaan tyynyyn.
Toi maitosuklaakohta oli musta jotenki tosi ihanasti sanottu!

Siis en tiedä kuinka monta kertaa voi tällaisen kommentin aikana sanoo sanan söpö, mutta sitä tää kyllä oli 😂 Kiitos tästä iltapalasta<3
- Veeru
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #8 : 04.04.2017 12:35:11 »
Waulish - Ihanaa, että pojat viihdytti, vaikkei teinislash ominta aluettasi olekaan, se on aina mukava kuulla. :)
Mäkin pidän tuosta alusta, missä Eemil ihastelee nukkuvaa Lauria, nukkuessa ihmiset on tosiaan jotenkin niin luonnollisimmillaan. Tahdoin tuoda tuon esiin, ettei heidän suhteensa tosiaan aina ole näin fluffy, kun näiden kahden tarina ei niin ruusuisesti lopulta pääty. Onneksi heillä kuitenkin on hyviäkin hetkiä. :)
Lopetuksesta mäkin tykkäsin!<3
Hirmuisen iso kiitos kommentistasi, tuli hyvä mieli!<3

Nuutti| - Söpöilevää höttöä mäkin luen usein iltaisin tai öisin, sopii aina hyvin ennen unia <3
Aamu hipsuttelut on parasta!<3 Ja kiva jos jatkistakin eksyin lukemaan. :) Näistä kahdesta on tosiaan rapsujatkis Mä en oo unohtamassa sua ikinä(K11) ja Eemilin elämää pääsee seurailemaan myös Opettele mut(K18) jatkiksen myötä. :)
Söpö on hyvä sana, ihan niin monta kertaa kuin haluaa! ;)
Kiitos paljon kommenteistasi, tuli hyvä mieli sunkin kommentista!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 5 999
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #9 : 18.08.2018 12:53:02 »
Kommenttikampanjasta tervehdys!

Tämäpä olikin sokerista, itselle vähän liiankin (tiedän, että sitä on vaikea uskoa :D), koska itse tykkään, että fluffyssakin olisi vähän sellaista särmää, kiusoittelua ja muita sävyjä, mutta mielipidekysymys! Vähän myös mietin noita kuvailevia sanoja, kuten maitosuklaahiukset, sammanleenvihreät silmät, jyrkkä amorinkaari ja untuvaiset huulet. Ne eivät kuulostaneet Eemilin sanoilta, you know? Vaan sinun, kirjoittajan, sanoilta, jotka on ikään kuin pakotettu Eemilin ajatuksiin. En usko, että kovinkaan moni – ellei ole sellainen maailman kauneutta palvova taiteilijasielu – ajattelisi noin runoilevasti/koristeellisesti jostakusta, edes ihastuksestaan vaan juurikin arkisemmin ja simppelimmin ilmaisuin (esim. vaikka söpö, pörröinen tukka, siristyneet silmät) Olisin kaivannut tähän myös teinipoikamaisempia juttuja. Eemilistä kun ei noin muuten tullut sellaista runopoikafiilistä, niin siksi nämä jutut pistivät silmään.

Nämä pojat olivat kyllä selvästi pahimmassa huumavaiheessa. Paljon pusuja, haleja ja toinen on koko ajan mielessä. Sellaistahan se onkin eli hyvin autenttisesti kerrottu. Seurustelu tuossa iässä on varmasti rankkaa, kun on niin paljon itselläkin meneillään, saati sitten kun pitäisi huomioida sitä toistakin. Kivaa, että tässä kerrottiin aiemmista riidoista ja Eemilin temperamenttisuudesta ja tavasta riidellä. Lauri lempeämänä ja herkempänä on vissiin saanut perusteellisestikin turpaansa näiden riitojen aikana. Voi pientä <3 Uskomatonta, että pojat pystyivät nukkumaan noin pienessä sängyssä – olen itse sitä nimittäin kokeillut eikä siitä tullut yhtään mitään! Tuollainen läheisyys, kun yrittää levätä, nukkua ja rentoutua, olisi minusta vain ahdistavaa :D mutta pojot pojille, vaikka sängystä tiputtiinkin. Ei se kyllä riittänyt tönäisemään Eemiliä vaaleanpunaisista pilvilinnoistaan, mikä höpsö.

Kiitos tästä!

RoseMusta

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Ei tilaa kahdelle, S (teinislash, fluffy, oneshot)
« Vastaus #10 : 04.05.2020 09:38:04 »
Okei... ihana ficci. Mut häiritsi ku mun veljien nimet on Eemil ja Lauri :o :o