Kirjoittaja Aihe: You are not alone K-11 L/J L/S (Lisää tullut!)  (Luettu 1220 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Ikäraja:K-11
Genre:Romance
Paritus:Severus/Lily/James
Vastuuvapaus:Rowlingin hahmot en saa rahaa.
Summary:Lilyn on vaikea päättää Jamesin ja Severuksen välillä.

Luku 1

"Sev!", Lily sanoi ja juoksi Severuksen kiinni. Severus käännähti katsomaan taakseen.
"Hei!", Severus oli iloinen. Vihdoin Lily puhui hänelle.
"Voitaisiinko me olla taas ystäviä?", Lily kysyi. Severuksen sisällä kupli iloa ja riemua.
"Tietysti", Severus sanoi. Ensikertaa pitkään aikaan Severus hymyili.
"Kiva", Lily sanoi ja hymyili. Kuitenkin heidän takaansa kuului huuto.
"Lilyseni tulehan!", James huusi. Severuksen ilo haihtui hetkessä kun Lily katsoi Jamesia rakastavasti.
"James on minun poikaystäväni nykyään. Ethän pahastu?", Lily kysyi.
"Ei se mitään", Severus sanoi. Hän yritti peitellä pettymystään. Lily katsoi häntä helpottuneesti.
"Nähdään", Lily sanoi ja juoksi Jamesin luo. Severus lähti pää painuksissa kohti tyrmiä.
"Hei Sev", Lily sanoi. Tyttö oli odottanut Severusta pitkään tyrmiin johtavan käytävän alkupäässä.
"Hei Lily", Severus sanoi. Avery ja Mulciber tulivat Severuksen perässä.
"Tulehan Prinssi", Mulciber sanoi tylysti ja mulkaisi Lilyä.
"Mennään Sev", Lily sanoi ja kääntyi lähteäkseen. Severus lähti seuraamaan Lilyä. Tästä hän saisi kuulla! Lily ja hän kävelivät yhdessä jutellen koko matkan suureen saliin. Lily kuitenkin ryntäsi Jamesin luo heti kun he tulivat saliin.
"Lily?", James aloitti.
"Niin?", Lily kysyi samalla kun voiteli paahtoleipäänsä.
"Voisimmeko jutella hetken kahdestaan?", James sanoi painottaen sanaa kahdestaan.
"Tottakai", Lily sanoi. Aamupalan jälkeen he menivät muodonmuutosten tunnille. Kun James käveli Lilyn pulpetin ohi hän antoi Lilly pienen lapun. Siinä luki:

Tarvehuoneessa klo.18.00

Illalla Lily hiippaili Tarvehuoneeseen. Hän oli kääntymässä erään maisemataulun ohi kun hän törmäsi Severukseen.
"Lily mitä sinä täällä?", Severus kysyi. Hän oli ajatellut viedä Lilylle kukkasen jonka hän oli ostanut viime Tylyahon reissulta.
"Olen vain iltakävelyllä", Lily sanoi. Severus piilotti kukan selkänsä taa.
"Voinko liittyä seuraan?", Severus kysyi.
"Öö minä itseasiassa olin menossa tekemään Tarvehuoneeseen läksyjä Malinin kanssa".
"Selvä. Tuletko huomenna järvelle kanssani?", Severus kysyi.
"Hyvä on", Lily sanoi. Sitten hän jatkoi matkaansa. Tultuaan tarvehuoneelle hän kuvitteli paikan jossa James oli. Avattuaan oven hän näki Jamesin istuvan nojatuolissa. Huoneessa oli takka ja räikeän punainen sisustus. Lily istui toiseen tuoliin ja katsoi Jamesiin.
"Lily minä en pidä siitä että olet niin paljon Ruikulin kanssa", James sanoi.
"Ei se sinulle kuulu kenen kanssa olen!", Lily tiuskaisi.
"Kuuluupas! Sinä olet minun tyttöystäväni", James sanoi painottaen sanaa minun. Lily pyöräytti silmiään. James katsoi häntä hämmästyneenä.
"Mikä sinulle tuli?", James kysyi.
"Minun pitää mennä", Lily sanoi. James jäi hämmästyneenä
Vihdoin koitti viikonloppu. Tänään Lily menisi Severuksen kanssa järven rannalle. Sää oli kaunis aurinko paistoi. Lily puki kauneimman kesämekkonsa ja käveli portaat alas oleskeluhuoneeseen.
Tylypahka oli tyhjentynyt oppilaista koska oli Tylyaho viikonloppu. Lilyn ystävät Malin, Leah, Hearther ja Farren olivat yrittäneet maanitella Lilyä mukaansa. Silti hän ei ollut perunut suunnitelmiaan Severuksen kanssa. James ja muut Kelmit Peteriä lukuun ottamatta olivat lähteneet Tylyahoon. Peter oli joutunut jälki-istuntoon kaataessaan Severus Kalkaroksen taikaliemeen sammakon kyyneliä.
Severus odotti Lilyä muotokuva-aukolla ja hämmästyi nähdessään Lilyn. Kauniit vihreät silmät korostivat hyvin punaisia poninhännälle sidottuja hiuksia jotka sopivat täydellisesti kukikkaaseen keltaiseen kesämekkoon.
"Hei", Severus sanoi. Hän ei tiennyt ojentaako kätensä vai mitä hänen pitäisi tehdä.
"Mennäänkö?", Lily kysyi. Enempää ajattelematta Lily tarttui Severusta kädestä. He kulkivat käsikädessä. Suosikkipaikkaansa järven rannalle. Severus oli saanut eväskorin kotitontuilta kun hän oli pistäytynyt keittiössä. Severus oli myös piilottanut kukkasensa sinne.
"Onko sinun nälkä?", Severus kysyi.
"Ehkä vähän", Lily sanoi. Severus tarjosi hänelle Croisanttia ja sitruunalimonadia eväskorista.
Syötyään Croisanttinsa he söivät palaset prinsessakakkua. Syötyään Lily suuntasi katseensa järveen.
"Lily olen jo pitkään halunnut antaa sinulle tämän", Severus sanoi ja otti kukkasen korista.
"Voi Severus! Se on niin kaunis", Lily sanoi. Hän kumartui pojan ylle ja suuteli tätä. Kumpikaan ei ehtinyt tajuta mitä tapahtuu. Severus kietoi kätensä Lilyn ympäri ja Lily Severuksen kaulaan.
Peter joka oli lähetetty siivoamaan Hagridin mökki näki heidät. Tämä hänen olisi saatettava Jamesin tietoon!

***

"Mitä hemmettiä?", James raivosi. Oli ilta. Kelmit olivat makuusalissaan ja keskustelivat Sekon pilapuodin uusista tuotteista. Peter oli kuitenkin mennyt   kertomaan Jamesille näkemänsä.
"No ainahan Lily on ollut Snivelluksen seurassa", Remus sanoi Jamesia rauhoitellen.
"Aivan perkele sama! Mutta he suutelivat!", James jatkoi raivoamistaan.
"Sehän oli vain yksi pusu", Remus sanoi. Sirius pyöräytti silmiään.
"James herää jo! Et voi aina roikkua Evansissa", Sirius tuhahti.
"Mutta nyt kun vihdoin Lily on tyttöystäväni niin hänellä ei ole lupaa suudella muita kuin minua!"
"James vaikka te seurustelette se ei tarkoita että omistat Lilyn!", Rsmus sanoi ankarasti.
"Suhdeterapeutti Remus", Sirius käkätti. Remus vilkaisi häntä niin murhaavasti että Sirius älysi pitää suunsa kiinni. James veti sänkynsä verhot tiukasti kiinni. Muutkin päättivät mennä nukkumaan.
Seuraavana päivänä Tähtitieteen jälkeen James etsi Lilyä. Hän kuuli Lilyn nauravan ja hän ryntäsi sinne mistä nauru kuului. Ikäväkseen hän huomasi Lilyn Severuksen seurassa.
"Ruikuli!", James karjaisi. Severus yritti tarttua sauvaan mutta se lennähti hänen kädestään. Lily ja Severus huomasivat muut Kelmit ja että Siriuksella oli Severuksen sauva.
"Anna se tänne!", Lily sanoi ja marssi Siriuksen eteen.
"Enpä taida", Sirius sanoi. Remus vältteli Lilyn katsetta.
"Tarantellergo!" James huusi. Se oli Italialaisten velhojen kirous. Severus oli lentänyt päin haarniskaa jos Lily ei olisi hypännyt hänen eteensä ja huutanut:
"Estous!"
"Häivytään Sev. James olen pettynyt sinuun, luulin että olet muuttunut!"
James jäi tyrmistyneenä niille sijoilleen.

« Viimeksi muokattu: 15.04.2017 10:47:55 kirjoittanut Groverin tyttö11 »
Welcome to my playground