Kirjoittaja Aihe: Aikuiset sanois sitä tyhmyydeks (S) (Raapale(ita?))  (Luettu 1462 kertaa)

mercyleahka

  • supliikkityttö
  • ***
  • Viestejä: 10
Ficin nimi: Aikuiset sanois sitä tyhmyydeks
Kirjoittaja: mercyleahka
Ikäraja: S
Tyylilaji/Genre: huumori/draama/?
Yhteenveto: Miun absurdi elämä raapaleina... Tietystikään tarinat eivät ole ihan yks yhteen oikean elämän kanssa, mutta vaikutteita saavat miun arkielämästä.

Otsikko on Pyhimyksen biisistä Äiti anna anteeks Pettymys-levyltä. Tähän aloitukseen saattaa (toivottavasti!) kertyä enemmänkin raapaleita, kun vauhtiin pääsen. Sekalainen kokoelma siis. Elämästä, maailmankaikkeudesta ja muusta sellaisesta.




#deep

Mä rekisteröin sen mun silmänurkastani. Se seisoi keittiössä mietteliään näköisenä, kotipaidassa ja lököttävissä kollareissa. Sen leuka oli painunut vasten rintaa ja kädet roikkuivat rentoina. Mä rötkötin sohvalla rennossa datausasennossa, läppäri tasapainotettuna mun polven päälle ja toinen jalka suorana olkkarin pöydällä.

Työnsin kuulokkeet korvilta kaulalle ja käännyin vähän sitä päin. Se ei vielä kiinnittänyt mitään huomiota muhun, oli edelleen ajatuksissaan.

”Mitäs?” kysyin, koska selkeästi sillä oli jotain mielessään.

Se kääntyi muhun päin, silmät olivat vakavat ja ilme vähän sellainen, että se oli ollut jossain hyvin kaukana. Sitten se avasi suunsa, ja sieltähän se totuus elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta sellaisesta tuli.

”Kikkelis kokkelis.”



A/N: Että sellaista tällä kertaa...

Enkä tiedä jatkuuko häsäotsikointi, nyt tuntui vain tilanteeseen sopivalta.

There is no cure for being a cunt. (Bronn)

Ava raitakarkilta

mercyleahka

  • supliikkityttö
  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Aikuiset sanois sitä tyhmyydeks (S) (Raapaleita 2/x)
« Vastaus #1 : 07.02.2017 16:47:02 »
#aiettä

Me ei oltu nähty pitkään aikaan. Sulla oli ollut muita hommia, ja mä… No.

Sä et ollu muuttunu yhtään, mutta olit jotenkin kuitenkin uudenolonen, if you know what I mean.

Suljin silmät, ja mä tunsin sut mun iholla. Silmäluomissa vilistivät strobovalot.

Sitten yhtäkkiä olit taas poissa, ja kasvoilla väreillyt hymy sammui. Että sä osasit olla härnäri.
 
Ympärillä muut keinuivat samassa rytmissä, katseet tarkasti alaviistoon. Mua alkoi hymyilyttää uudestaan.

Mä tiesin, että sä tulisit uudestaan. En epäillyt sitä yhtään.

Bussi oli kuin täyteen ammuttu. Auringonsäde tavoitti taas mun kasvot ja tuijotin tiukasti vastavaloa. Silmissä sykki, mutta sua näki niin harvoin, että piti ottaa kaikki ilo irti.



A/N: Raapalekokoelmahan tästä näyttää muotoutuvan...
There is no cure for being a cunt. (Bronn)

Ava raitakarkilta