Arte, hui apua, en yhtään ajatellut sitä, että ihmisillä on näistä vahvat headcanonit!! Minulle hahmot ovat vieraita ja lähdin aika tyhjästä rakentamaan omia käsityksiäni tytöistä. Luihuiset ovat kyllä kiinnostavia ja tykkään pohdiskella sitä, kuinka Tylypahkassa vietetyt vuodet vaikuttavat oppilaiden kotielämään. Kiitos <3
Nev, en kyllä tiedä, mennäänkö tässä missään vaiheessa mihinkään
En tiedä miten kirjoitetaan jotain kovin juonellisia raapaleita, minä kirjoitan vain fiilistelypätkiä. Kuvakollaasia tosiaan on kiva ja koska mulla ei niitä headcanoneita ole, pakotin nuo kuvat vaan sopimaan tähän, siksi esim. vaaleat hiukset. Toivottavasti tämä nyt ei kuitenkaan liian omituinen ole! Kiitos <3
1992Kumpi isän ruususista tärkeämpi on?
Kenen olkapäällä taivaan lintu laulaa?Huivi heilui hopeisina ja vihreinä raitoina kartanon kuistilla. Aurinko kuumotti heidän poskiaan, mutta Daphne kantoi huiviaan ylpeänä helteelläkin.
Taas yksi luihuinen sukuun. Tullut isäänsä ja äitiinsä. Isänkin silmät loistivat, kun hän kuunteli esikoisensa tarinointia ensimmäisestä kouluvuodesta. Äiti hössötti heidän ympärillään, ja Astoria painautui syvemmälle varjoihin, kauas heidän onnestaan. Nauru kaikui kolkkona tuulessa, eikä auringon lämpö kantanut sinne asti.
Kirsikkapuusta lehahti ilmaan varpunen, joka laskeutui Daphnen ojennetulle kädelle. Aisti sisaren ylivertaisuuden. Mutta Daphne nosti katseensa linnusta ja etsi silmillään jotakin. Heidän katseensa kohtasivat, ja Daphnen ilme kirkastui.
”Astoria, tule katsomaan!”
Lintu lensi säikähtäneenä pois, mutta hymy nousi itsepintaisesti pienen tytön huulille.