Kirjoittaja Aihe: Vanha teekannu (S, Tonks/Remus)  (Luettu 4992 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 617
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Vanha teekannu (S, Tonks/Remus)
« Vastaus #20 : 15.05.2021 18:05:39 »
Oi mikä ihastuttava pieni fici ♥ Mä tykkään tosi paljon niin Tonksista ja Remuksesta kuin heidän suhteestaan (vaikka kirjat eivät niille paljoa tarjonnetkaan), joten oli jo senkin takia miellyttävä lukaista heistä jotain. Tässä oli myös kivan freesi lähestymistapa, että asioita käsitellään esineiden eikä hahmojen itsejensä kautta, ja se toimi mielestäni tosi hyvin! Etenkin tuo kahden erilaisen teepannun kontrasti ja se, mitä kummankin käyttö kertoo, on hyvä tapa käsitellä asioita. Sekin toimii, ettei asioita kerrota suoraan, mutta silti lukija ymmärtää kaiken mitä pitääkin.

Lukiessa tuli varsinkin Remuksesta todella sympaattinen kuva, mikä sopii hyvin, kun lukija näkee hänet Tonksin ajatusten kautta. Kyllähän sitä omasta rakkaastaan tuppaa ajattelemaan huomaamattaankin hellästi :3 Ihanasti olit myös ottanut huomioon Tonksin metamorfimaagiuden ja hyödyntänyt sitäkin ficissä. Tonks voi hiustensakin avulla myötäelää Remuksen tunteita ja mielentiloja ♥

Pienestä angstahtavuudesta huolimatta mulle jäi tästä tosi lämmin ja pehmoinen olo :3 Kiitos.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Vs: Vanha teekannu (S, Tonks/Remus)
« Vastaus #21 : 17.05.2021 12:35:17 »
Larjus, mukavaa kuulla, että viihdyit tekstin parissa!  Pidin tämän kirjoittamisesta aikanaan paljon, Remus on aina ollut minulle sellainen helposti lähestyttävä hahmo  :)  Ja sellaiset paritukset joita canonissa korkeintaan sivutaan ovat parhaita, eikö? Kiitos kommentistasi! ♥
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii