Kirjoittaja Aihe: Ei ehdi pussailla | K-11 | slash, slice of life | raapalesarja 7/7  (Luettu 4136 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Nimi: Ei ehdi pussailla
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: slash, slice of life
Paritus: Miika/Jimi
Haaste: Spurttiraapale IV 2.1 - 8.1

A/N: Sain inspiksen Hank Solon biisistä Söpö, ja koska en jaksanut luoda kahta uutta hahmoa, niin Miika päätyi sitten tälle spurtille kaveriksi. Lukuiloa!


Ei ehdi pussailla

Sä oot söpö
mut mul ei oo aikaa
mennä sun kaa leffaan
tai ees ostaa karkkia


(Hank Solo – Söpö)

1.

Miika hermoili. Hän vihasi ensitreffejä yli kaiken. Se oli täysin epäluonnollinen tilanne. Jokainen yritti tehdä hyvän vaikutuksen, ja silti olisi pitänyt olla oma itsensä. Miten kukaan ei tajunnut, että ne kaksi kumosivat toisensa? Ainoastaan Topi oli tajunnut antaa aidosti hyödyllisen vinkin:

minimoi normi vittumaisuutes 30% niin hyvä tulee!

Mies otti baarimikolta juomansa ja istui baarin nurkkapöytään, josta oli suora näköyhteys ulko-ovelle. Epäonnekseen Miika oli liian ajoissa, mutta jos kaikki sujuisi hyvin, hänen täytyisi olla kyttääjäsurkimus maksimissaan kymmenen minuuttia. Se ei kuulostanut kauhean pahalta, mutta ensitreffeihin sisältyi myös sellainen kiva mahdollisuus tulla julkisesti nöyryytetyksi, jos seuralainen ei saapuisikaan.

Rommikola antoi käsille tekemistä. Miikan ei tehnyt mieli tekstata, koska silloin hän saattaisi jänistää. Miika tökki hammastikulla jäitä, ja vilkuili kelloa viiden minuutin välein. Kello tuli ja meni yli tasan. Viiden minuutin kuluttua hän mietti pitäisikö tehdä pieni temppu, kuten nousta pöydälle ja ilmoittaa:

Huomio kaikki! Etenkin te ylisöpöt imuttelijat siellä, mä oon Miika ja mulle tehtiin just oharit, SKOOL!

Mies vilkaisi surullisena rommikolaansa. Se olisi voinut onnistua, jos Miika olisi ollut edes hiprakassa. Kaksikymmentä yli Miika alkoi vetää takkiaan päälle. Baarimikon myötätuntoinen katse nauratti. Ovea avatessa joku tuli vastaan.

”Miika?”

Katse osui ensimmäisenä paksuun ja huolettomaan nutturaan ja sen jälkeen tummiin, kutsuviin silmiin, jotka tekivät Miikan sydämestä heikon. Kasvot olivat sellaiset nätin söpöt, jotka näyttivät etäisesti tutuilta.

”Joo?”

Mies hymyili. Vatsa teki niin monta volttia, että päässä humisi. Hurmuri ojensi vaivalloisesti kätensä ahtaassa eteisessä.

”Moi, mä oon Jimi. Saanks tarjota sulle jotain hyvitykseksi mun myöhästelystä?”

Miika puristi lämmintä kättä.

”Kai sä saat.”

« Viimeksi muokattu: 27.06.2018 13:47:43 kirjoittanut Sokerisiipi »

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
2.

Sänky päästi valittavan äänen, kun Miika lysähti jousille koko painollaan. Mies ei liikahtanut seuraavaan varttiin. Kaikki viimeisetkin voimat olivat huvenneet salilla. Lopulta Miika heitti hupparinsa lattialle ja kömpi peiton alle lataamaan akkujaan.

Työpäivä oli ollut hektinen. Jokaista komentoa oli saanut säätää. Joskus Miika toivoi, että hän olisi ryhtynyt puusepäksi sovellussuunnittelijan sijaan. Työn alla oleva tuoli ei olisi ollut yhtä herkkä hajoamaan toisin kuin tuhansien arvoinen tietokone, jos sattui menettämään hermonsa…

Miika heräsi puhelimen soittoääneen. Raivoissaan mies kaappasi kännykkänsä lattialta ja aikoi heittää sen seinään, mutta Topin nimen näkeminen rauhoitti, ja hän päätti vastata.

”Moi”, Miika sanoi ääni unesta painoksissa.

Senkin työnarkomaani”, tarkkaavainen Topi sanoi.

”En oo. Mulla on vaan elämä, ja se tekee kiireiseksi”, Miika vastasi. ”Meillä on kyllä nyt semmonen tilaus, et siinä ihan nivelet paukkuu, kun me säädetään sen kanssa.”

Ei ois kannattanut ruveta nörtiksi”, Topi hihitti. ”Mites se sun jätkä? Vieläkö sä näät sitä?

”Niin, Jimiä vai?” Miika huokaisi. Heidän ensimmäisistä treffeistään oli jo melkein kuukausi. ”No, kovastihan mä haluaisin sitä nähdä, mut en mä taida ehtiä.”

Mitä se muuten tekikään työkseen?

”Se tekee putkimiehen hommia isänsä perustamassa firmassa.”

Ha, no ainakin sillä pysyy jakoavain kädessä.

Miika tirskahti. Parhaan kaverin paskat jutut kieltämättä kyllä piristivät.

”No, en tiedä siitä. Ei olla päästy sinne asti.”

Hä!” Topi huudahti. ”Mutta ettekö te oo nähny jo tyyliin kolmesti?

”Kahdesti vaan. Muuten ollaan tekstattu. Mut en mä taida jaksaa viritellä nyt mitään säätöä. Olin jo unohtanut, miten paljon se vaatii työtä ja aikaa”, Miika sanoi, ja häntä alkoi taas nukuttaa. Mies etsi mukavan asennon.

Mitä vittua sä sit treenaat salilla, jos ei oo ketään, jolle esitellä sun sikspäkkiä?” Topi puhahti. ”Ja sä tykkäät siitä! Järjestä sille aikaa.

”Ei se oo noin helppoa”, Miika mumisi. Kieltämättä hänelle tuli kyllä kaihoisa olo, kun hän mietti Jimin kasvoja, olemusta ja sitä, miten kivaa tämän kanssa oli. Miika ei ollut kuin Topi. Hän viihtyi vain harvojen kanssa, mutta Jimi oli ollut alusta saakka tosi – no, valloittava. Miika huokaisi tyynyynsä.

Nukahitko sä?

”Melkein”, Miika ynähti. ”Mut okei. Seuraavalla kerralla mä esittelen Jimille mun sikspäkkiä.”

Sillä lailla!” Topi nauroi, ja Miika painoi punaista luuria tyhmä virne kasvoillaan.

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Oi mitä ihmeen söpöä tämä oli!!

Tämä oli niin suloinen ja söpö ja ohgod. Haluan kuulla lisää! Missä ovat alunperin tutustuneet, mitä tehneet, milloin Topi näkee Jimin! Plus odotan innolla sitä sikspäkin näyttelyä. ;) Ihan turhaa sellainen ansaita, jos ei kehtaa näytellä sitä myös joka paikassa. Voi jukupätkä. En osaa edes sanoa mitään kauhean järkevää, koska fiilistelen tätä niin hirväesti! Kuinka elämänmakuiselta varsinkin tuo toinen maistui. Voin hyvin samaistua siihen, että ajattelee ensin, että säätö tai jokin kiva pieni viritelmä olisi kivaa ja toisi elämään vähän kipinää - todellisuus on se, että oikeasti se vie myös aikaa...

En malta odottaa huomista, jotta saan kuulla, kuinka tämä oikein jatkuu. Kiitos. <3

- Syksy

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Neiti Syksy: Söpöyttä nimenomaan ^^ Haha, niinpä! Paita vaan veks, Miika. Ihanaa, että pidät ja kiitos kommentista!

3.

Jimillä oli akvaario, jossa ui vähän kaikennäköisiä värikkäitä kaloja. Jimi luetteli niiden nimiä: miljoonakala, seeprakala, neontetra, maatiaspartamonni… Miika katsoi kalojen uiskentelua, mutta hänen ajatuksensa alkoivat harhailla kotihommissa. Hänen olisi pitänyt pestä pyykkiä tänään, ja sähkölaskukin pitäisi maksaa. Sitten oli vielä kaksi muuta laskua tuloillaan. Hetkinen, oliko jääkapissa oleva liha vielä hyvää? Vittu, hän oli unohtanut ostaa uuden lampun vessaan palaneen tilalle, ja sitten oli vielä…

”Hei, zombi. Ei kantsi niitä akvaariokaloja tuijotella, kun vieressä on tämmönen seisova lihapöytä”, Jimi sanoi viitaten itseensä. Miika naurahti, ja silmäili miestä vierellään. Tummat silmät olivat edelleen hänen heikkoutensa, mutta siinä, että Jimi oli häntä puoli päätä lyhyempi, oli myös jotain kovin hurmaavaa. Ehkä lyhyys yhdistettynä aikuismaiseen luonteeseen oli erityisesti Miikaan vetoava yhdistelmä.

”Makoisalta näyttää, kieltämättä”, Miika vastasi. Jimi hymyili, ja Miikan oli aivan pakko pussata toista. Siitä oli helppo antautua ihastushuuman vietäväksi. Jimi oli intohimoinen suutelija. Miikaa kuumotteli poikkeuksetta, kun he uppoutuivat toisiinsa, ja Jimin karheat kädet liukuivat poskensyrjiltä hänen hiuksiinsa. Miika mietti, mitä tehdä käsillään. Tuntui liian oudolta panna kädet Jimin lanteille. Mies kirosi itseään. Vaivaantuneisuus kiusasi häntä aina uusien treffituttavien kanssa, ja se sai hänet näyttämään typerältä ja kömpelöltä.

”Saa ottaa kiinni”, Jimi ohjeisti hellästi. Miikaa nolotti hänen oma toimimattomuutensa, mutta Jimin rauhallinen ääni rohkaisi. Hän kietaisi kätensä Jimin lanteille. Miika yritti olla ajattelematta liikaa vaan suuteli taas, nyt jo nälkäisemmin, ja Jimin kieli kutsui kuumuuden iholle.

Vaatteet riisuttiin rauhassa. Jimin käsilläkään ei ollut mikään kiire. Miika ei jaksanut enää jännittää. Jimi tiesi, mitä halusi eikä Miikalla ollut mitään syytä ilmaista erimielisyyttä.

Tuhisija

  • Vieras
Tällä tarinalla on niin söpö nimi!

Mukavaa että Miika pääsi tähän seikkailemaan, niin saadaan siitäkin pojasta (miehestä) tietää vähän lisää ja nähdään miten sen elämä kulkee ja miten se maailmaa katselee. Ja ihanaa että Topikin tässä näköjään vähän vilahtelee. Hymähdin ekassa rapsussa Topin vinkille :'D Niin, minimoipa Miika vittumaisuuttasi vähän ja ole muuten oma itsesi niin hyvä on.

Musta oli kiva, että näiden ensitreffit alkoivat tällein epätäydellisesti. Jimi on myöhässä ja Miika on ihan ei helvetti, mulle tehtiin oharit. No mutta suuntasihan se Jimi lopulta onneksi vielä ajoissa paikalle, jotta saattoi tarjota Miikalle vähän hyvitystä.

Voi väsynyttä Miikaa toisessa rapsussa. Aivan ihana kuinka Miika oli jo valmis heittämään puhelimen seinään, mutta kun huomasi Topin soittavan, niin mies rauhoittuikin vastatakseen. Mutta aww, Topilla ja Miikalla on niin ihanalta vaikuttava ystävyyssuhde. Onhan ne tunteneetkin pitkään mun muistaakseni. Topin heitot jakoavaimesta :'D Ja sikspäkistä. Ainakin Topi sai potkittua Miikaa järjestämään Jimille aikaa, toivottavasti. Ainakin siltä vaikuttaa, kun Miika päätyi ihastelemaan Jimin akvaariokaloja! Ja ehkä kyllä muutakin, eh ;3 Mut voi Miika kun sillä pyörii mielessä vaan arkihuolet ja kalat, kun vieressä seisoo komistus, joka tahtoo että sä kosketat sitä ja pussailet sen kanssa. Taisipa nyt Miika päästä näyttelemään sikspäkkiään ;3

Tätä on oikein mukava lukea, tykkäilen Miikasta ja Jimikin kiinnostaa, että millainen se sitten oikeastaan on. Mutta ainakin näillä kahdella tuntuu synkkaavan hyvin! Kiitos paljon :3

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Jiihaa! Tulihan sitä sikspäkkiä - tavallaan? ;D

Tiedän tuon tunteen, kun vähän jännittää eikä tiedä mitä pitäisi tehdä ja onko se sittenkään järkevää ja sitten miettii kaikkia niitä, mitä voisi tehdä, jos olisi muualla. Käyttää aikansa hyödyksi tai jotain. Muttamutta. Haluaisin tietää mieluusti lisää! Kuten milloin Topi tapaa Jimin? Tätä kun luen, tulee olo jostain vahingossa kohtaamisesta, jota Miika ei ole edes tarkoittanut. Kauppareissulla vastaan ja Miika vaikeana, Jimi mustasukkaistuu ja sitten on kaikilla sydämet rikki (paitsi Topilla, joka vittuilisi ja sitten hakkaisi päätään, koska Miika ei osaa sanoa, että sattuu). Näen tämän niin sieluni silmillä (ja meinasin kirjoittaa sielujeni silmillä hm).

Anyways, tämä kommentti oli nyt sellainen, että haluan tietää äkkiä lisää! Ja tykkään tästä. Pitää tutustua varmaan vähän paremmin näihin sinun poikuloihisi, en ole paljolti originaalia lukenut oikeastaan missään muodossa.. :D Kiitos. <3

- Syksy

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
// unohtui vastata yhteen kommenttiin, pahoittelut!!

Tuhisija: Kiitti, tykkään itekin nimestä kovasti <3 kyllä Topi neuvoo ja jeesaa, onhan kyse Miikasta! Hii, kiva että tyksit hahmoista ja niiden kemiasta. Kiitos kommentista!

Neiti Syksy: Tavallaan joo :D Vahinkokohtaamisia Topin kanssa ei valitettavasti voi käydä, koska miehet asuu eri kaupungeissa, mutta nautin silti sun spekuloinneista! Kiitos kommentista!

A/N: Tekstailuosa tähän väliin.

4.

Jimi
moi, ehtisitkö näkemään tällä viikolla?

Miika
sori, tää viikko on ihan täynnä. on ihan vitusti töitä ja muuta paskaa, unngh  -_-

Jimi
kai tämmönen pätkäjätkä johonki mahtuis? mites ois pikapussailu lounaan yhteydessä?

Miika
kelpais, mut todnäk karkottaisin sut vaan väsymysvitutuksellani. osaan olla aika pahana

Jimi
varmasti kaikki meistä osaa, mut hei, laittele viestiä, kun jaksat ja ehit :>

Miika
todellakin laitan!!

Jimi
aww ^^

*

Jimi
musta alkaa tuntua, ettet sä haluukaan nähdä mua enää

Miika
mitennii?? tietty haluun

Jimi
on mullakin hei elämä. käyn töissä, harrastan ja näen kavereita, ja silti mulla olis aikaa sulle, mutta täs on menny kuukausi silleen, että sä oot koko ajan kiinni jossain etkä paljon ees tekstaile :/

Miika
ehkä sä osaat paremmin järkätä sun aikatauluja?

Jimi
ehkä. on mulla ollut parit treffit tässä, mut mä oikeesti tykkään susta. jos se ei oo molemminpuolinen fiilis, niin sanothan?

Miika
se _on_ molemminpuolinen fiilis. anteeks, siitä on aikaa, kun mä oon viimeks deittaillu, ja siks oon tämmönen persenaama, jolla ajantajukin on vähän onneton. en oikeasti yritä mitenkään piilovittuilla sua katkomaan välejä. vihaan semmosta

Jimi
oliks paha ero vai? tai sori, eihän se oo mikään automaattinen syy. mä vaan oon tämmönen, kun tutustun johonkin uuteen, niin sit tahtoisin nähdä paljon ja usein. välillä vaikee tajuta, ettei kaikki oo sellasia :D

Miika
ei ollu paha ero. mä vaan vihaan deittailua, jos suoraan sanotaan :D kun ei tunneta enkä oo mikään sosiaalisuuden kuningas. en tiedä, miten pitäis olla, ja sit mulla jää epäaito rooli päälle. mun perusilme on vissiin tosi vittuuntunut

Jimi
sanoo kuka?

Miika
mun paras kaveri :D

Jimi
tosi kaveri kun sabotoi tolleen sun deittailua :D hei, nyt sovitaan pussailupäivä. mites ois ensi viikolla, tiistaina?

Miika
okei. vaik tuskin se pussailuksi jää…

Jimi
sä sanoit ton, en mä! :> nähdään silloin?

Miika
joo

Jimi
ha. vihdoinkin <3

« Viimeksi muokattu: 05.01.2017 22:23:14 kirjoittanut Sokerisiipi »

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
5.

”Sun kämpästä näkyy upeasti auringonlasku”, Jimi ihasteli ikkunan äärellä. Miika lähinnä inhosi sitä, miten kyseinen tähdenkuvatus paistoi iltaisin hänen asuntoonsa, mutta nyt hän ei ollut kovin pahoillaan. Paidattoman Jimin siluetti näytti aika kivalta vastavalossa. Mies kääri pitkää tukkaansa pörröiselle nutturalle. Lopputulos jäi silti sotkuiseksi, mutta Miika juuri piti Jimin teeskentelemättömyydestä.

Pussaillessa oli lähtenyt paidat, mutta he eivät olleet jatkaneet sen pidemmälle. He olivat pussailleet, halailleet ja jääneet lopulta ihan vain köllimään vierekkäin. Välillä Miika oli pohtinut, olisiko pitänyt sanoa jotain, mutta hän oli pysynyt vaiti ja hyväillyt Jimin hiuksia. Miikaa kaihersi silti jokin Jimissä, mutta hän ei saanut aavistuksesta kiinni.

Jimi oli ihana, suorasanainen ja juuri sopivan flirtti. Tästä voisi todella tulla jotain, mutta Miikaa harmitti, miten pinnalliset heidän välinsä olivat. Tutustuminen otti oman aikansa, tiesihän mies sen, mutta silti. He olivat puhuneet tulevaisuudenhaaveistaan ja harrastuksistaan, mutta silti Miikasta tuntui, etteivät he olleet päässeet ensitreffejä pidemmälle. Se häiritsi häntä. Kai hänen olisi pitänyt jo jotain tietää?

”Sun puhelin tärisee kuin riivattu”, Jimi huomautti. ”Kuka sua mahtaa kaivata?”

Miika nousi ylös tarkistamaan. 7 uutta viestiä Topilta. Ärtymyksen tunne leimahti kipakkana, ja hän pani kännykän pois.

”Ei kukaan tärkeä”, Miika sanoi ja venytteli. Jimin tummat silmät seurailivat liikettä. Se tuntui kivalta. ”Mitäs nyt?”

”Nyt mä nujerran sut”, Jimi virnisti ja nappasi oma-aloitteisesti Miikan pleikkarin edestä kilpa-ajopelin. ”Häviäjä ottaa voittajalta suihin.”

Miikaa nauratti. Hän istahti sohvalle ja naksautti sormiaan.

”Kiinni veti.”

Jimin käynnistäessä peliä Miika vaipui taas ajatuksiinsa. Hän kuitenkin halusi tutustua Jimiin paremmin, niinhän? Miikan täytyisi vain olla kärsivällisempi, ja kaikki järjestyisi.

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Taalla ma olla taas!

Vitsit nämä jätkät!! En tiedä. Itse Jiminä olisin paiskannut jo Miikan nimen roskapönttöön ja jos Miika itse olisi vaivautunut aloittamaan keskustelun uudestaan, sitten vasta harkinnut. Mutta sentään nyt sai jonkinlaisen raon ja pääsivät näkemään! Olisin kyllä halunnut tietää, mitä viestejä se Topi lähetteli. Tuntuu jotenkin kevyesti kivalta hahmolta.

Ja Miika. ;__; Minäkin haluaisin tietää, mikä kaihertaa! Ehkä Jimi ei uskalla avautua ja lähentyä, koska ennen häntä on käytetty vain panona ja Miikan puhumattomuus ei mitenkään edistä asiaa. Tai ehkä Miika itse ei uskalla avautuaa - tai sitten kummatkaan ei uskalla ja pilaavat koko rakkaustarinansa. Murisen kyllä ja kovaa Miikalle, jos taas keksii tekosyitä. Elämässä on muutakin kuin sali ja työt ! Minä niin hartaasti toivon onnellista loppua, vaikka tämä nyt vaikuttaa jotenkin hyvin karikkoiselta ja siltä, että Jimi käy hetken vain Miikan elämässä, koska Miika ei osaa pelata kotiinpäin. Uskalla rakastaa ja toivoa ja luottaa ja muita lauseita. Jännittää kyllä, miten tässä oikein käy. Päivätkin käyvät vähiin!

Kiitos ja hei, enää kaksi päivää! Jaksaa jaksaa! :-*

- Syksy

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Neiti Syksy: Jimi on sinnikäs ja kiinnostunut. Kai Miika on jotenkin vaan onnistunut tekemään siihen vaikutuksen? :D Hihii, ihan lopussa ollaan jo (onneksi!) Kiva, että tykkäilet edelleen ja kiitos kommentista!

6.

”Mä kävin kaupassa!” Topi huusi eteisestä.

”Joo”, Miika sanoi hajamielisesti ja naputteli konettaan. Hän oli niin uppoutunut koodaamisen mutkikkaaseen maailmaan, että hänellä kesti aikansa todella ymmärtää, mitä Topi oli sanonut. ”Missä välissä?”

”Kyllä mä sanoin, mut sulla oli sun nörttimode päällä”, Topi sanoi huvittuneena. ”Tiedätkös, tyhjä jääkaappi on loukkaus vierasta kohtaan.”

”Aha.”

”Mulkkuperse”, Topi tuhahti.

”Kusisukka”, Miika vastasi ja virnisti koneensa takaa.

”Vain sun seurassa, beibe”, Topi huikkasi ja alkoi laittaa heille päivällistä. 

*

Jos Topi ei olisi ollut kylässä, Miika ei olisi jaksanut lähteä reippailemaan marraskuun loskapaskaan. Kadut olivat tosin jo sulaneet. Miika ei silti viitsinyt esittää pirteää, koska hänestä ei tuntunut siltä. Topi piti keskustelun käynnissä höpöttämällä töistä, kavereista ja kaikesta muuten vaan kertomisen arvoisesta. Miikan tarvitsi vain hymähdellä tai kysyä tarkennuksia. Muuten hän sai olla naama tismalleen niin norsunvituilla kuin huvitti.

Miikan huomaamatta he olivat kävelleet lähemmäs keskustaa. Ravintoloista ja baareista soi musiikki. Ikkunoista näki, kuinka täynnä mestat olivat.

”Hei, pitäiskö meidänkin mennä yksille?” Topi ehdotti ihmismäärästä innostuessaan.

”Mulla on päällä verkkarit. Ei vitussa mennä”, Miika tuhahti. ”Käännytäänkö?”

”Käännytään vaan”, Topi sanoi, ja Miika teki saman tien täyskäännöksen. He kävelivät vaiteliaana. Topilta tuskin olivat loppuneet jutut. Mies taisi vain miettiä, miten sanoa se, mitä tällä oli mielessä.

”Mitä?” Miika puuskahti kyrpiintyen hiljaisuuteen.

”Mites deittailu?” Topi tiedusteli.

”Ihan hyvin”, Miika sanoi olkapäitään kohauttaen. ”Me nähdään nyt useammin ja tekstaillaan. Alkaa tuntuu jo melko luontevalta.”

Topi kaappasi häntä harteilta, ja Miikan oli helppo hymyillä.

”Hei, ihan mahtavaa!” Topi hehkutti ja pörrötti hänen hiuksiaan. ”Poikaystävä on pistetty tilaukseen.”

”No, en ihan siitä tiedä, mut tilanne on nyt selkeempi”, Miika naurahti. Hänellä ei ollut enää niin kurja ja kärttyinen olo. Hänen ja Jimin välit olivat selkeämmät ja tapaamisia oli lähes joka viikko. Jotenkin hänen oli onnistunut mahduttamaan Jimi kiireidensä keskelle.

”Mä haluun tavata sen”, Topi intoili. Miika hymyili ilahtuneena.

”Eiköhän se onnistu.”

Tuhisija

  • Vieras
Hihii. Vitososa oli jokseenkin söpö :3 No totta kai se oli, kun Jimi on ihan "oi mikä näkymä sun ikkunasta" ja Miika vaan "pff tyhmä aurinko" :'D Mutta Miikan kertojaääntä on kiva kuunnella ja siitä on muodostunut entistä parempi kuva mun mielessä tätä lukiessa. Ja aww, kun miehet olivat vain pussailleet ja jääneet hipsuttamaan toisiaan, kihihii. Niin söpöä!

Mutta voi Miika. Varmasti sitä kaihertaa se, että vaikka he ovat tapailleet ja kaikkea, niin ei jotenkin tunnu oikein tuntevan toista kunnolla. Mutta kiva että Miika silti antaa Jimille tilaisuuden, jotta voi sitten tutustua paremmin :3 Ehkä toivottavasti. Ja hehe, riivattu puhelin :D Topihan se vain siellä värisyttää kännykkää.

Topista puheenollen, se on niin ihana :''3 Ja sen ja Miikan välit ja niiden välinen dialogi tuossa kuudennen rapsun alussa, awws. Höpsöttäjät :3 Ja aww kun Topi vaan puhuu ja antaa Miikan olla ihan myrtsipyrtsi! Eikä mennä yksillekään, kun on verkkarit jalassa, pff :'D No mutta Topi on kiva kun se kyselee Miikalta deittipuolesta ja on ihan jee, tahdon tavata sen.

Äh, tykkäilin näistä kahdesta viimeisimmästä tosi paljon ja jäänkin odottelemaan viimeistä rapsua täällä :3

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Tuhisija: Aww, ihanaa, että söpöysmäärä miellyttää! ^^ Joo, Topi on muru ja aina Miikan tukena, vaikka se on tommonen mörökölli <3 Kiva, että Miikan ääni on hahmotettavissa, koska sitä vähän pelkäsin, että osaanko. Kiitos kommentista!

A/N: Viimeistä osaa viedään! Toivottavasti matka on ollut mukava. Kiitos, että luit!

7.

Ikävä aavistus puri Miikan niskaa hänen odotellessaan Jimin tuloa. Mies oli lähettänyt hämärän tekstiviestin, ja Miikan pelot kehittyivät kauheammiksi minuutti minuutilta. Ovikellokin onnistui säikäyttämään.

Jimi moikkasi ja halasi häntä. Miika rentoutui aavistuksen. Ehkä hän oli vain typerä pessimistinen itsensä hermoillessaan näin kauheasti yhden tekstarin takia. Miika sai usein kuulla siitä, miten varautunut hän saattoi toisinaan olla hermostuttaen myös kaikki ympärillään olevat. Hän ei tahtonut omalla käytöksellään tehdä tilanteesta kiusallista.

Jimi istui sohvalle ja viittasi häntä tekemään samoin. Voi vittu.

Miika istui alas ja katsoi Jimin tummanruskeisiin silmiin tietämättä, mitä odottaa. Jimi mietti ja hieroi leukaansa, johon mies oli kasvattanut pienen ja siistin (ja seksikkään) parran. Mies otti häntä kädestä kiinni. Miikan vaalea käsi näytti jotenkin hauraalta Jimin pehmeänruskeiden kämmenten otteessa.

”Mulla on ollut tosi kivaa sun kanssa, mutta mä luulen, ettei tästä olisi voinut tulla mitään sen syvempää, vaikka mä en olisi – ”

”Et olis mitä?”

”Mä palaan yhteen mun eksän kanssa. Oon tosi pahoillani”, Jimi sanoi.

”Palaat vai oot palannut jo, ja tää oon vaan sellainen ”hups, nyt kävi näin” -vierailu?” Miika sanoi kitkerästi. Jimi oli liian kauan hiljaa, ja Miika kiskaisi käden itselleen. ”No vitun kiva. Nyt tuli arvostettu olo.”

”En mä näin tarkoittanut tehdä”, Jimi puolustautui.

”Aijaa, aha, niinkö?” Miika kimpaantui. ”Ja mua moitit siitä, etten ehdi näkemään sua, ja sitku ehdin, sä alatkin säätää eksäsi kanssa?”

”En edes!” Jimi huudahti.

”Ai, tänäänkö se vaan yhtäkkiä soitti, että hei rakas, palataanko yhteen?” Miika ärähti. Jimi näytti neuvottomalta. ”En uskonutkaan.”

”Eikö me voitais rauhassa jutella ja erota kavereina?” Jimi pyysi.

”Ei voida, koska sä annoit mun kuvitella, että meidän tapailu voi johtaa johonkin”, Miika tokaisi.

”Se olisi voinut johtaa tai se olisi voinut päättyä jollakin toisella tavalla. Niin ihmissuhteissa välillä käy. En tajua, mitä sä oikein riehut”, Jimi sanoi niin pettyneenä, että Miika melkein pyysi anteeksi. Viime hetkellä hän hillitsi itsensä. Jimillä oli todennäköisesti mies kotona odottamassa ja lohduttamassa. Miikalla ei ollut ketään.

Jimin lähdettyä Miika istui sängyllään. Silmiin sattui ja rintaa pakotti. Huomaamattaan hän oli todella mennyt ihastumaan Jimiin. Miika oli uhrannut aikaa ja voimavarojaan aivan turhaan.

”Ihmiset on perseestä”, Miika kuiskasi ja kömpi surkeana peiton alle.

Tuhisija

  • Vieras
Tätä oli kiva lukea ja tässä oli sekä niin söpöstelyä kuin pientä kriiseilyä ja ihan arkeakin, mutta sitten putosikin tämä viimeinen pommi! Jo tuo alun Miikan hermoilu puri muhun itseenikin sitä, että sieltä varmaan tulee jotain ei-kivaa (+ viimenen rapsu!). Ja muutenkin tykkäsin tuosta alun ilmaisusta, kuinka ikävä aavistus puree Miikaa niskasta.

Kun Jimi istahti Miikan sohvalle ja vielä viitto Miikaa tekemään samoin, niin kyllähän se siihen oli sinetöity, että nyt tulee jotain kakkaa, oli niin sellainen ele että "istupas nyt tukevasti alas, niin et putoa". Naurahdin ja hymyilin kuitenkin, kun Miika huomioi Jimin kasvattaneen seksikkään parran :'D Awws. Mutta voi Miika miten sille kävi! Se oli kuitenkin raivannut aikaa Jimille, kun ensin ollut ihan, että ei ehdi, mutta sitten se yritti ehtiä saada aikaa Jimille ja nyh :< Oon ihan "Miika tuu tänne mun turvalliseen haliotteeseen", koska se kuitenkin halusi yrittää, vaikka siitä tuntukin siltä yhdessä vaiheessa, että jotain uupui! Ja sitten Jimi tulee ja pamauttaa pommin. Oww.

Mutta toisaalta eivät Miika ja Jimi varmaan seurustelleet ns. virallisesti? Mun ymmärtääkseni tämä oli vielä tapailu vaiheessa, mutta tosi kuitenkin seurustelusuhteen omainen suhde. Öö, mitä selitän? :D Mutta siis, niin. Ehkä Jimi siksi ajatteli, että se ei olisi niin iso juttu, jos nyt sattuisi käymään noin, että se tapaisi jonkun toisen tai palaisi yhteen entisen kanssa? Miika taasen varmaan ajatteli heidän olevan jo sellaisella pohjalla, ettei siinä sivussa mitään muita enää mietittäisi ja siksi kimmastui. Pohdiskelenpa taas kovin syvälle :'D

Mutta äww toi loppu :< Voin niin kuvitella kuinka Miika tahtoisi varmaan potkia jotain sängynjalkaa tai yöpöytää, kun se murisee kuinka ihmiset on perseestä ja on niin suruissaan. Oww. Toivottavasti Miika pääsee Jimistä yli pian eikä jää liian pitkäksi aikaa sen perään huokailemaan. Tuskin jää, musta vähän tuntuu että Miika varmaan suhteellisen pian haistattaa vitut sille ja on vaan että no ei sitten.

Kiitos tästä lyhyestä rapsusarjasta, toivottavasti kirjottelen pian lisää Miikasta :3 Koska mä nyt ihan tykästyin siihen kun siitä pääsi lukemaan enemmän, hoho. Kiitos ♥

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Olen ollut paha poni (tiedä mistä tämäkin tuli) ja siirtänyt myöhemmäksi ja myöhemmäksi kommentointia tähän viimeiseen osaan. Mutta, tiedät minun reaktioni kyllä. :D

Tämä oli kyllä julma edelleen. Rakastutit minut Miikaan ja Jimiin ja äh! Sitten käy näin (toki, jos oisin seuraillut siun kirjoitteluja enemmänkin, olisin tiennyt jo tulevan loppuratkaisun :<). No mutta. En tiedä. En osaa oikeasti kommentoida muuta kuin kiitos yllättävästä lopusta. Miika on niin söötti ja herkkä ja hellä ja sydämeni särkyi. ;__; Ja toisaalta ymmärrän Jimiäkin. Se soutaahuopaaminen ei oikein sytytä kunnolla vakiintumisfiilistä, varsinkin sitten jos joku toinen laittelee viestiä... Sinänsä yllättävää oli tämä entisen mukaan tulo. Mutta noh. En syytä siitä Jimiä ;__; Tai ketään muutakaan, paitsi sinua. :3

Kiitos tästä siis. Jään odottelemaan Miika!jatkista tänne ja tuota. Niin. Kiitos. <3 (ja anteeksi, että reaktioni oli niin voimakas! jaja anteeksi, etten osannut kommentoida oikeastaan muuta kuin tyhjää potaskaa)

- Syksy

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Äää... Emmätiä uskallanko lukee sulta enää mitään  ;D :P :'( Ei vaan, mut viimeks luin vikan osan Eelistä ja Tinosta ja nyt tää.. En kestä tämmösiä, julmaa!!

No mutta, enivei hieno teksti ja hahmot. Kyllä sun tekstejä vaan kelpaa lukea kun kirjoitat niin luontevasti. Kiitos tästä!
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Tuhisija: Juu, ne kaksi eivät seurustelleet virallisesti, mutta kyllä Miika jo vähän ajatteli, että tästä taitaakin tulla jotain. Jimi taas ei ollut ihan samalla sivulla, vaikka olisi tilanteen voinut paremminkin hoitaa. Noo, jos Miika oli jo ennen Jimiä sillee hyi helvetti, jokin deittailu, niin nyt se on sitä vielä enemmän. Sinkkuus on pop ja silleen :D Ihanaa, että tykästyit Miikaan. Onhan se ihana poitsu. Kiitos kommentista! <3

Neiti Syksy: Tiedän ja muistan kyllä reaktiosi :D Mutta ihanaa, että Miika vei sydämesi! Ja jatkis on suunnitteilla, vaikka nyt ei tosin taida riittää energiat sellaiseen. Höpöhöpö, ihana kommentti oli! Kiitos siitä <3

Ripple: Uskallat! Olen kuitenkin pääasiassa onnellisten loppujen ystävä. Eelin ja Tinon tarina ainakin päättyy onnellisesti, ei huolta siitä! Ihanaa, että pidit. Kiitos kommentista! <3

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 610
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Tällä oli jotenkin tosi söpö nimi niin piti tulla kurkkaamaan, mitä täältä löytyy :D Itse tarina ei sitten ihan niin söpöä ollutkaan, mutta kivaa luettavaa kuitenkin! Ihan freesiä lukea välillä siitäkin, ettei treffailu ja parisuhteet oikein onnistu, ja sitten kun kyseessä ei ole mikään lempishippi niin ei vahingossakaan ala itkeä perään et mitä, ei voi olla, teidät on luotu toisillenne :D Vaikka kyllä tämänkin lopussa tuli vähän sellainen fiilis et hei Jimi, mitä hittoa sä oikein teet, ei tän näin pitäis mennä. Ymmärrän kyllä sen, että tuntuu ettei hommasta oikein tule mitään, mutta aiemmin annettiin ymmärtää (hän itse antoi!), että hän oikeesti on tosi kiinnostunut ja haluaa jatkaa, varsinkin kun Miika selitti vähän itteään ja ajatuksiaan :/ Tossa lopussa tulikin melkein sellainen olo, että olis tullut itsekin jätetyksi :'D Oon enempi Miikan puolella kyllä, enkä vain siksi, että oon itsekin yhteydenpidossa yhtä onneton ja tiedän, ettei se aina korreloi kiinnostuksen kanssa. Tuli kyllä niin vahvasti sellainen tunne, että se Jimi on kuulostellut paluuta yhteen eksänsä kanssa vähän pidempään, ihan niin kuin Miikakin vihjas.

Jäi kyllä pieni harmi ja sääli Miikan puolesta. Jos hän jossain vaiheessa uskaltaa/haluaa taas treffailla muita ja ehkä ihastuakin, toivottavasti hän löytää itselleen sen oikean. Tai sitten jos hän haluaa pysyä sinkkuna niin mikäs siinä, sekin on erinomainen vaihtoehto. (Ei kiinnosta minuakaan treffailut sitten niin lainkaan :D)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中