Kirjoittaja Aihe: || S || Mitä tehdä saadessaan shampoota silmäänsä? || Draco/Pansy || triplaraapale ||  (Luettu 1670 kertaa)

Mirror

  • GD-addikti
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Ava by: Crysted
    • Eugene
Ficin nimi: Mitä tehdä saadessaan shampoota silmäänsä?
Kirjoittaja: Mirror
Beta: Emoji
Fandom: HP
Genre: Arkifluffy
Ikäraja: S
Paritus: Draco/Pansy
Summary: Draco hiukan ylireagoi saadessaan shampoota silmäänsä.
Varoitukset: -
Vastuunvapaus: Tarina on omani, mutta kaikki sen sisältämät hahmot ja miljööt eivät kuulu minulle.

Teksti osallistuu haasteisiin Kerää kaikki hahmot (Pansy Parkinson), Aistihaaste (puuttuva aisti),  sekä Teelusikan tunneskaala (huolestuneisuus).



"Draco kulta, ei se nyt noin vakavaa voi olla! Tulisitko ulos vessasta, tässä taloudessa on muitakin jotka tarvitsevat aikaa olla kylppärissä!" Pansy koputteli kylpyhuoneen ovea ja hyppeli jalalta toiselle.
"Äkkiä nyt, jos et tule ulos sieltä niin menen kysymään naapurilta saisinko käydä lainaamassa vessaa!"
Dracon ääni kuului värisevänä oven takaa:
"Mene sitten! Minähän en täältä ulos tule!"

Pansy tuhahti ärtyneenä, ja nojaili vessan oveen.
"Tule nyt ulos sieltä, lupaan etten katso sinua ja päästän sinut heti takaisin kun olen hoitanut asiani... Avaa nyt se helvetin ovi!"
Dracon mutina kuului epämääräisesti oven lävitse, ja askelet lähestyivät ovea.
"Lupaat sitten ettet katso. Haluan että hiukseni ovat hyvin ennen kuin näyttäydyn ihmisten ilmoilla."
Pansy huokaisi. Joskus häntä mietitytti, mikä oikein oli saanut hänet avioitumaan tuollaisen itserakkaan ja omahyväisen draamakuninkaan kanssa. Okei, Draco oli kyllä hyvän näköinen, tosin lihasta olisi kyllä saanut olla enemmän... Lisäksi mies oli hyvä sängyssä.

"Draco, me asumme yhdessä. Sinun ei tarvitse muuta kuin avata ovi että pääsisin vessaan. Eikä sinun hiustesi laitossa kyllä yleensä mene kolmea ja puolta tuntia." Pansyn rakko oli jo halkeamaisillaan. Oven takaa kuului huokaisu, ja se raottui hiukan:
"Minä en näe mitään."
Pansy työnsi pitkäkyntiset sormensa ovenrakoon, ja veti sen kokonaan auki.
"Kaikki on aivan hyvin kulta. Hiuksesi ovat aivan ennallaan."

Draco nosti leukaansa ja hymähti.
"Tietenkin. Kyllä minä sen tiesin! Koko ajan..."
Pansy naurahti ja toisti sitten kysymyksensä uudestaan:
"Voisinko nyt päästä vessaan? Sen jälkeen voisit käydä suihkussa uudestaan ja pestä tuon shampoon silmistäsi. Olisi paljon helpompaa jos voisit käyttää silmiäsi kunnolla. Vasen on kyllä sen verran pahan näköinen että suosittelisin varomaan sitä kun olet saanut aineet pois."

Draco poistui oven välistä, ja Pansy kiirehti vessaan. Kun asiat oli hoidettu, hän tuli ulos ja laittoi kärsimättömän aviomiehensä silmille siteen, johon oli levitetty parantavaa taikalientä.
"Sinun olisi hyvä pitää sidettä hiukan pidemmän aikaa, esimerkiksi kaksi viikkoa, että silmät parantuvat kunnolla."
Draco näytti hiukan hämmentyneeltä, mutta nyökkäsi sitten ja haparoi tiensä makuuhuoneeseen.

Ei parantumiseen oikeastaan olisi tarvittu kuin huuhtelu ja ehkä äärimmäisessä tilanteessa siteen pitäminen loppupäivän. Draco vain oli erehdyksessä muuttanut ulkonäköään radikaalisti, ja tyttö oletti hiusvärin kuluvan pois noin kahdessa viikossa. Hän ei nimittäin ollut hennonnut kertoa, että Dracon käyttämä shampoo olikin tosiasiassa ollut Pansyn ostamaa uutta suklaanruskeaa hiusväriä, joka oli melkein samanlaisessa säilytysastiassa kuin vaalean pojan käyttämä erikoisshampoo.



A/N: Okei, miks mä kirjottelen mun tekstejä aina keskellä yötä, vaikka mulla ois päivisinkin aikaa? Tää mun yöllinen inspiraatiovyöry ei välttämättä tee oikein hyvää mun unirytmille :D. Ite oon ainakin näin puoli kahdentoista aikoihin tyytyväinen tähän, mutta katsotaan vielä mitä palautetta sitten tulee, kun laitan tän huomenna betattavaksi...
(Toivottavasti nää hermostuneisuus ja puuttuva aisti tuli tässä tarpeeksi hyvin esille :d jos ei niin sanokaa vaan, kirjotan niistä sitten uudet...)
B/N: Hyvää tekstiä oli, mutta olinko vaan liian väsynyt vai miksi toi hiusvärin väri jäi häiritsemään... Rakentavaa ei nyt kyllä valitettavasti löydy.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2016 22:43:00 kirjoittanut Mirror »

Kuolonsyöjäprinsessa

  • Avada Kedavra
  • ***
  • Viestejä: 401
  • Ava ja bann by Ingrid.
Aww, söpöä :3

En yleensä hirveämmin lue Draco/Pansya, koska se ei vaan tunnu jotenki oikeelta... Tämä sen siaan oli aivan ihana teksti! :) Rakastan Dracoa, joka hieman ylireagoi :P

Pansy raukalla kova vessahätä eikä toinen päästä häntä sisälle ettei Pansy vain näe, kun hiukset eivät ole hyvin...

Ensimmäisellä kerralla luin jotenkin huolimattomasti tuon lopun enkä ollenkaan tajunnut, että Dracohan olikin mennyt ja värjännyt vaaleat kutrinsa vahingossa suklaanruskeiksi... Ehkä ihan hyvä, että Pansy määräsi tämän pitämään sidettä ainakin kaksi viikkoa... :D


Lainaus
"Kaikki on aivan hyvin kulta. Hiuksesi ovat aivan ennallaan."

Draco nosti leukaansa ja hymähti.
"Tietenkin. Kyllä minä sen tiesin! Koko ajan..."
Ihana kohta <33

Kiitos kivasta tekstistä ja pahoittelut rakentavan puutteesta :)
Real friends don't get offended when you insult them. They smile and call you something even more offensive.

Mirror

  • GD-addikti
  • ***
  • Viestejä: 214
  • Ava by: Crysted
    • Eugene
Kiitokset ihanasta kommentista Kuolonsyöjäprinsessa! Lämmittää mieltä :3

Kiva että tykkäsit, ja juu, voisi olla Dracolle aikamoinen järkytys huomata hiusten uusi väri :DD
Itseasiassa tuo lainaamasi kohta oli minunkin oma suosikkini :)

Vielä kerran kiitokset suuresti kommentista!