Kirjoittaja Aihe: Hiuksista iholle | K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi  (Luettu 4348 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 000
Nimi: Hiuksista iholle
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: slash, fluffy
Paritus: Heikki/Kalevi

A/N: On ollut ihan hirveä blokki ja muutenkin mieliala pohjamudissa. Jos se tästä hiljalleen helpottaisi :>


Hiuksista iholle

Pistin leffan pyörimään. Kalevi oli jo asettunut sohvalle löhöilevään istuma-asentoon jalat poikittain. Mä jäin miettimään, minne itse istuisin. Tiesin, että Kalevi arvosti omaa tilaa. Se ei ollut mitään halipusutyyppiä. En halunnut tehdä miehen oloa epämukavaksi, mutta toisaalta mua kirpaisi ajatus, etten saisi olla sen lähellä. Sivuutin nopeasti omat fiilikseni. Tahdoin vaan tehdä tämän oikein ja säästää meidät molemmat noloilta, kiusallisilta tilanteilta.

”Mitä vittua sä seisoskelet siinä?” Kalevi ihmetteli. ”Tuu tänne istumaan.”

Kalevi avasi jalkojaan ja viittasi kädellään. Edes mä en voinut tulkita sitä viestiä väärin. Kalevi kutsui mua syliinsä. Sähköinen jännitys heitti kipinöitä mun iholle, ja mua hermostutti turhankin paljon, kun kömmin sohvalle ja painoin selkäni Kalevin rintakehää vasten.

”Sä oot ihan jäykkä”, Kalevi huomautti. ”Onks sul rautakanki perseessä, vai mikä on?”

”Mä en oo tottunut olemaan sun sylissä”, koetin naurahtaa leikkisästi, mutta hermostus oli selvästi kuultavissa. Mua hävetti. Pitikin tehdä tästä niin iso juttu. Just tällaisia tilanteita Kalevi inhosi.

”No, opetellaan”, Kalevi sanoi häiriintymättä. ”Tee olosi mukavaksi. Kyllä mä sanon, jos meinaat vaikka rutistaa mun vehkeet kasaan tai jotain.”

Naurahdus karkasi mun suusta. Onneksi Kalevi osasi vitsailla tilanteen taas rennoksi. Nojauduin siihen paremmin, mutta mulla oli silti vaikeuksia rentoutua, vaikka kovasti yritin. Kalevi huokaisi tavalla, josta tiesin olevani toivoton, mutta se suuteli mua silti niskaan. Sen jälkeen mä suorastaan sulin sen syliin, ja me kiinnitettiin huomiomme telkkarissa alkavaan elokuvaan.

Elokuva oli lupaava trilleri, jossa oli vähän hidastempoinen alku. Kalevi huvitti mua lausumalla sarkastisia kommentteja hahmoista ja eri tilanteista. Pyörittelin silmiäni ja suhisin miehen hiljaiseksi, ja silloin se aloitti mun hiusten näpräämisen. Kalevin sormet sukelsivat suortuvien sekaan sormenpäät painautuen juuri sopivan painokkaasti mun päätä vasten. Suljin silmäni hetkeksi saadakseni nauttia Kalevin kosketuksesta niin pitkään kuin sitä vain kestäisi. Pian sormet vetäytyivät, ja mun sisällä liikahti kivulias kaipuu. Halusin ja kaipasin aina enemmän, vaikka mun pitäisi olla tyytyväinen siihen, mitä sain. Me oltiin päästy tänne asti hyvin kivisen ja kuoppaisen tien kautta. Oli ahnetta haluta aina vain enemmän.

Mun iho nousi kananlihalle, kun Kalevin sormet jatkoivat juoksuaan mun hiusten lävitse. Pidätin huokausta. Hellä kosketus upotti mut tiukemmin Kalevin syliin. Elokuva menetti mielenkiintonsa. Tarvitsin tätä enemmän. Läheisyys oli mulle kuin huumetta, oli aina ollut, mutta Kalevin läheisyys värisytti enemmän ja paljon syvemmältä. Ehkä siksi, että sitä oli vaikeampi saada. Kalevi ei osoittanut hellyyttä kenelle tahansa. Mä olin raivaamalla raivannut tieni sen muurien lävitse juuri tänne, tähän hetkeen, missä sen sormet sukivat, silittivät ja hieroivat. Mulla oli syytäkin nauttia tästä.

”Alatko kohta kehrätä?” Kalevi kiusoitteli, koska tiesihän se, millainen vaikutus sen kosketuksella oli muhun.

”Ehkä”, mumisin. Kalevi kietaisi toisen kätensä mun vartalolle ja sanoi:

”Ei mua haittais.”

Hymyilin.

”Sulla on jo tarpeeks iso ego muutenkin”, tuhahdin sille.

”Aina on varaa parantaa.”

Pudistin päätäni. Kalevi jatkoi mun hiusten hypistelyä. Toista kättään se hivutti mun paidan alle.

”Mitä sä teet?” kysyin.

”Hipelöin sua”, kuului mutkaton vastaus.

”Miksi?”

”Koska mua huvittaa, ja sä tykkäät siitä.”

”Nojoo mut, eiks meidän pitänyt katsoa tätä leffaa?” kysyin.

”Koko ajan”, Kalevi sanoi omahyväisesti. ”Mitä, onko Eloharjun pojalla vaikeuksia keskittyä?”

”On”, sanoin suoraan, koska en mä niin helposti hämmentynyt. ”Ja kohta sullakin on.”

Käännyin ympäri ja kiskaisin Kalevia niskasta mun huulille. Venytin härnäävästi sen alahuulta ja raotin huuliani kuitenkaan vielä suutelematta. Pitkitin hetkeä niin pitkään kuin vain kykenin. Annoin lopulta periksi, kun Kalevi murahti kärsimättömänä. Kiusoittelevuus syveni kuumottelevaksi haluksi, koska me kumpikin haluttiin enemmän. Eikä mun tarvinnut hillitä itseäni.

”Ei tunnu missään”, Kalevi sanoi jälkeenpäin, mutta tunsin kämmeneni alla, miten sen sydän hakkasi. Hymyilin leveästi. Miehen ruskeissa silmissä kyti kiihkoa enteilevä loimu, jota tahdoin yllyttää.

”Valehtelija”, kuiskasin Kalevin iholle.

« Viimeksi muokattu: 15.09.2018 01:01:00 kirjoittanut Sokerisiipi »

Räntsäke

  • Vieras
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #1 : 09.12.2016 16:42:54 »
Ihana, uutta tekstiä sulta! <3 Tätä olenkin jo hetken kaivannut.

Ja heileviä. Oi että, Kalevi on kyllä kerta kaikkisen ihana hahmo! <33 Totta kai Heikki kans. Kalevi on sellanen ikisuosikki ollu mulle melkeenpä alkumetreiltä asti, mut Heikistä mä pidän koko ajan sitä enempi, mitä enemmän sä siitä kirjotat. Ja no, totta kai kahden näin huipun tyypin yhdistäminen toimii, joten parituksestakin tykkään koko ajan enempi. Kaukana ollaan siis siitä aamuisesta unenpöpperöisestä sokista, kun tuijotan kännykän näytöllä törättävää "Kännipussailun parhaimmistoa"... :D

Voi että, ootkohan vielä montaakaan näin suloisen herttaista heileviä kirjoittanut? Onhan niiissä useinkin fluffya seassa, mut tää oli jotenkin aivan erityisen ihana. Kalevi nostattaa aina hymyn huulille, kun se välillä luopuu siitä "muhunha ei kosketa" -mentaliteetista. Toi on jotenkin sille ehkä sellainen juttu, millä se erottaa ystävät ja seurustelukumppanin konkreettisesti toisistaan. Saa kai ne kaveritkin koskea, jos on ihan pakko pakko pakko, mut seurustelusuhde on sit pikkasen eri juttu. :)

Kiitti tästä ihanasta! <3

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #2 : 10.12.2016 09:43:06 »
Näen silmieni edessä Kalevin piilotetun omahyväisen virneen, kun hän on päässyt lähelläolon ja kiehnäämisen kanssa sinuiksi ja päättänyt toteuttaa sen käytännössä. Ensin muka-vaatimaton kutsu syliin katsomaan elokuvaa ja sitten totaalinen pommi käyttäen todellista hellittelyn opaskirjaa: silittää Heikkiä muka-ajatuksissaan tietäen saavansa Heikin yllättävällä käyttäytymisellään ihan villiksi. Erinomaisesti kuvattu, ja kiitos uudesta lisäyksestä miesten tarinaan.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 000
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #3 : 16.09.2017 14:10:41 »
Ränts: Kalevi on aivan ihana! ♥︎ Ihana kuulla, että hän on vienyt muidenkin sydämet ^^ Haha, mukavaa, että myös paritus on hiipinyt suosioosi, vaikka se aluksi tyrmistyttikin että mitäs kettua minä olen mennyt tekemään :"DD Heilevi-fluffy on kyllä vielä vähän kiven alla, mutta juuri siksi niistä on kiva kirjoittaa söpöilyä! Kiitos hirmuisesti kommentista!!

Hilla: Juu, Kalevi tietää kyllä, mistä sen mies tykkää ja kun toisen reaktio on noin tyydyttävä, niin siinä voittaa kumpikin. Kiva, että pidit. Kiitos huisisti kommentista!!

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #4 : 19.11.2017 15:32:03 »
Awww. Ihana. Heikki Kalevin sylissä ♥ Miten söpöä ja herkkää ja söpöä ja aw. Tästä tuli hyvä ja lempeä mieli.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 000
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #5 : 20.11.2017 12:24:33 »
Arte: Eikö? Ihanaa, että tuli hyvä mieli! ^^ Kiitos kommentista <3

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 202
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #6 : 18.01.2018 18:51:10 »
Ihana hyvän mielen pätkä, tykästyin <3 Tässä oli hyvin paljon sitä samaa fiilistä kuin tuossa Jumissa puolivälissä paikka paikoin. Tykkään kun Heikki ja Kalevi on just tämmöisiä! Heikki vähän epävarmana että mitenkä päin pitäisi oikein olla ja Kalevi siinä vahvana kalliona. Ja sitten tuo loppu *sydämiä silmät täynnä* awww...

Ja matkani Heilevin parissa jatkuu... :D

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #7 : 29.01.2018 12:37:49 »
Eksyin sitten heilevistiämään tuosta noin vain kesken kaiken sarjan ;D ehkä tää onkin mulle se paras tapa, koska viime aikoina mitä ihmeellisimmät rajoitukset on alkaneet ahdistamaan suunnattomasti. Mieluummin tälleen napsii sieltä täältä heilevi-fiksejään juuri silloin kun on heilevifiilis <3

Lainaus
Suljin silmäni hetkeksi saadakseni nauttia Kalevin kosketuksesta niin pitkään kuin sitä vain kestäisi. Pian sormet vetäytyivät, ja mun sisällä liikahti kivulias kaipuu. Halusin ja kaipasin aina enemmän, vaikka mun pitäisi olla tyytyväinen siihen, mitä sain.
Oih voih angstia! >:| voivoivoi kamaluutta! Heikki-parka, kun pitää tuolla tavalla ajatella, mutta oppiihan sitä varovaiseksi hyvänenaika, kun Kalevi sillä lailla pompottelee ja on semmoinen kuin on. Mutta voi jestas että iski tämäkin taasen lähelle, jösses.

Mut tykkäsin noin muuten tästä hetkosesta poikain kesken, siis tykkäsin kyllä angsistakin ;D mutta siis tarkoitan että muutoin ficceröinen oli kivaa sanailua ja fluffailua ja vähän (alkavaa) tuhmailuakin :P ja sit alussa toi Kalevin pomminpurku oli kanssa mageeta. Ja kuinka se tiesi jatkaa hiuksien hipelöimistä, vaikka Heikki ei varmasti sanonut mitään. Ehkä se Heikin sisimpään syntynyt aukko resonoi jotenkin Kalevin sydämen kanssa ja viestitti sanoittakin, että "herää pahvi, nyt on tosi kyseessä!". Naww.

Ihaneja ovat, kiitos, pus <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #8 : 05.02.2018 09:42:28 »
Heeei, mitäs mie löysinkään... :D

Vau, johan oli tekstiä! Tää oli samaan aikaan jotenkin aivan ihana ja pienesti riipaiseva jonkinlaisiin vaikeuksiin tuolla kun viitattiin. En tiedä, mut jotenkin pystyin samaistumaan tähän tekstiin - tää siis muistutti mua hieman omasta suhteestani. Kai se on se arkisuus, kuten tässäkin esillä ollut elokuvien katselu, ne pienet kosketukset ym. joihin varmasti monet voi samaistua. Koska sitähän ihmissuhteet on - arkea, jossa tehdään kaikkea normiasioita yhdessä, johon kuuluu niin hyvät kuin huonotkin hetket. :)

Lainaus
Kalevi huokaisi tavalla, josta tiesin olevani toivoton, mutta se suuteli mua silti niskaan. Sen jälkeen mä suorastaan sulin sen syliin, ja me kiinnitettiin huomiomme telkkarissa alkavaan elokuvaan.
Oih, niskapusu ♥ Itsekin olisin sulanut Heikin tilalla. :D Ai että, tämmöset pienet hellyyden osoitukset on ihan parhautta. Rakastan ♥

Lainaus
”Mitä sä teet?” kysyin.

”Hipelöin sua”, kuului mutkaton vastaus.

”Miksi?”

”Koska mua huvittaa, ja sä tykkäät siitä.”
Ooh, tässä on ehdottomasti yksi kohta, johon voin täysin samaistua. Nää repliikit vois olla suoraan mun ja mun seurustelukumppanin välisestä keskustelusta. ;D Ihan huippua!

Voi että, tää oli suloinen pätkä. :3 Hymyilen täällä ruudun toisella puolen, kun tuli niin hyvä mieli tästä. Tykkäsin hirmusesti. ♥

Kiitän ja kumarran! ;D
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hiuksista iholle, K-11 | slash, fluffy | Heikki/Kalevi
« Vastaus #9 : 03.06.2018 17:03:28 »
Vaihdokkaista tervehdyksiä! (: Viimeksi itse asiassa taisin saada tässäkin tarinassa mainitusta Katasta ja Riiasta(?) kertovan tarinan, niin oli ihan jännää nyt sitten saada näistä kahdesta kertova teksti eteensä. :D Edelleenkään en ole ihan hirveän hyvin tutustunut näihin, mitä nyt välillä silmäillyt joitan pidempiä jatkiksiasi näistä kahdesta, mutta ehkä se ei haittaa.

Tämä oli kovin kivaisa teksti, just tällaisista suupalasista mä tykkään ehkä eniten! (: Tässä saa jo kivasti tuntumaa näihin hahmoihin ilman, että tarvitsee lukea viittäsataa sivua, vaan vähempikin riittää just hyvin. (: Tämä oli jotenkin myös tosi ihanan arkinen, kun oltiin katsomassa leffaa ja sitten ei oltukaan ihan varmoja, että mitenkäs tässä uudessa suhteessa nyt saa olla, ettei toiselle tule kummallinen tai epämukava olo. Muutenkin nämä kaksi tuntuivat sopivan hyvin yhteen, kun Heikki vähän mietiskeli, että mites tässä nyt pitäisi olla ja sitten Kalevi osaa tavallaan arvata, että mitä Heikin päässä liikkuu ja käskee tämän vaan luokseen ja vielä vetää asian huumoriksikin, ettei vaan tule epämukava olo. (:

Lopetus oli myös tosi kiva, kun siellä mentiin jo vähän pidemmälle, mutta ei sitten kuitenkaan ainakaan tämän tekstin kohdalla ihan loppuun asti (mistäs sitä ikinä tietää, mitä tarinan ulkopuolella sitten tapahtui :D). Tällainen loppu tähän juuri sopikin, että kiusataan vähän toista herkullisesti, mutta sitten ei kuitenkaan anneta lukijan ainakaan päästä mukaan sen pidemmälle. Joskus on ihan kiva jättää lopetus aukinaiseksi, että tapahtuuko sitten lopulta jotain muutakin vai ei. (:

Kiitoksia tästä, minä tykkäilin kyllä valtavasti! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid