Kirjoittaja Aihe: Lohtua ja katkeraa kaipausta (S, raapale, yksipuolinen Hermione/Ginny)  (Luettu 1239 kertaa)

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Nimi: Lohtua ja katkeraa kaipausta
Kirjoittaja: Isfet
Ikäraja: S
Genre: Drama, hurt/comfort
Hahmot/Paritus: yksipuolinen Hermione/Ginny (taustalla Ginny/Harry ja Hermoine/Ron)
Vastuunvapautus: Ei ole minun ei ja plaa plaa
Yhteenveto:Hänelle tulee olemaan toinen Weasley.

A/N: Vannoin ettei näin kävisi, mutta uhkaa tulemaan kiire Femme10:n kanssa. Sata sanainen pikaraapale olkaa hyvä.


Anteeksi.

Hermione silittää punaista tukkaa lohduttavasti, mutisee hiljaisen ei se mitään ja halaa varovasti toisella kädellä alaselästä. Ginny tärisee häntä vasten, vakuuttelee soperrellen ettei hänellä oikeasti ole hätää, ei hän yleensä tällä tavalla, anteeksi. Hermoine kuulee vain puolet ja suhisee toivoakseen lohdullisesti.

Tytön kyyneleet satavat hänen kaulalleen, solisluulleen, valuvat pääntiestä alas. 

Hermione mumisee lohdutuksen sanoja minä tuon heidät ehjänä takaisin, tiedäthän. Hän tietää, että Ginny on huolissaan veljestään, vähän Hermionesta ja ennen kaikkea Harrysta. Kiitos, Hermione, sinä olet kuin sisko minulle

Niin, kuin sisko. Hermione tukahduttaa huokauksen ja painaa nenänsä toisen hiuksiin haistaakseen kukkaisen tuoksun. 

Hänelle tulee olemaan toinen Weasley.
 
 
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii