Kirjoittaja Aihe: Fanipostia - Vuoden SÄIHKYVIN joulukalenteri, maks. K-11, 4/?  (Luettu 4518 kertaa)

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Nimi: Fanipostia – Vuoden SÄIHKYVIN joulukalenteri
Kirjoittajat: Saappaaton & Odo
Betatta mennään (anteeksi)
Ikäraja: Nousee maksimissaan K-11
Genre: Varsin dramaattinen huumori

A/N: Tämä on siis minun ja Odon varsin mahtipontinen ja ihastuttava hengentuotos Mitä useampi kokki sekä Joulumieltä -haasteisiin ja vuoden 2016 ehdottomasti säihkyvin joulukalenteri! :D Tulemme postaamaan tässä vaiheessa tuntemattoman määrän luukkuja (eli kirjeitä) tuntemattomalla (eli stressivapaalla) aikataululla, ja otamme henkilökohtaisen vastuun vain omista tuotoksistamme. Varoitan myös varsin kummallisesta, häikäilettömästä, persoonallisesta ja paikka paikoin huonosta huumorista, jota jompikumpi/kumpikin tulee pätkässään/pätkissään viljelemään.

Pidemmittä puheitta, sallikaa minun esitellä:

Fanipostia
Vuoden SÄIHKYVIN joulukalenteri


~* 1. kirje *~


Hyvä herra täydellinen herra Lockhart,

Olen Teidän suurin faninne. Saatte varmasti monia kirjeitä tällä väitteellä, mutta kumoan ne, sillä kukaan ei voi olla Teidän suurempi faninne kuin minä. Olen nähnyt Teidät 1 028 kertaa ilmi elävänä. Vaati 1 031 Teidän säihkyvää hymyänne, ennen kuin uskalsin kirjoittaa teille tämän tunnustuksen, mutta nyt sen tein.

(Olette niin fiksu, että huomasitte varmasti pienen heiton luvuissa. Fakta on, että kerran näin Teidän hymyilevän kahdesti ja kerran olin jopa niin onnekas että näin Teidän hymyilevän KOLME kertaa. (Jouduin nipistämään itseäni uskoakseni, että niin todella kävi. (Nipistin itseäni niin voimakkaasti, että sain mustelman, joka ei parantunut kolmeen viikkoon.)))

Aina ja yksin Teidän,
neiti Hailey Pumpkins


P.S. Hailey Lockhart näyttäisi upealta.

P.S.S.
P.P.S. Minulla on 893 Teidän kuvaanne (olette USKOMATTOMAN komea), ja olen tapetoinut asuntoni niillä. Minulla on kuitenkin vielä vapaata seinätilaa, joten jos voisitte lähettää vähintään kolme ainakin yhden allekirjoitetun kuvanne, olisin ikionnellinen.

P.P.P.S. Anteeksi sutut, minua kovin hermostuttaa kirjoittaa Teille ja olen sutannut jo seitsemän pari pergamenttia yrityksissäni, eikä minulla ole enempää…


Teidän edelleen,
Hailey Lockhart-Pumpkins
« Viimeksi muokattu: 06.12.2016 12:10:47 kirjoittanut Saappaaton »


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Mä oon ottanut tänä vuonna ihan asiakseni seurailla kerrankin edes joitakin joulukalentereita, ja tämä vaikuttaa oikein hauskalta seurattavalta! Naureskelin tuolle kirjeelle aika tavalla :D Erityisesti tykkäsin noista jatkuvista alleviivauksilta ja numeroilta ja yliviivauksilta ja muilta. Vaikutti niin aidolta! Tämä Hailey vaikuttaa aika tapaukselta ;D Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä seuraavissa kirjeissä selviää!
Never regret something that once made you smile.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Oh noes, te kaksi kirjoittamassa Lockhart-huumoria joulukalenteriin, mun vatsalihaksiin tulee siis sattumaan! :D

Mistä te oikein revitte tämän Hailey Pumpkinsin nimen, koska iiiiiiiii, nauran! :D Mutta voi raukkaa, sutannut jo niin monta pergamenttia, että ne loppuvat kesken, en kestä. Normaalisti en niin kauheasti perusta kaiken maailman muotoiluista tekstin seassa (kursiivi on asia erikseen), mutta tällaiseen kirjemäiseen tekstiin ne kuitenkin sopivat, etenkin tällaiselle hahmolle, joka kirjoittaa idolilleen. :D

Oh noes, tästä tuli nyt kyllä niin tynkä kommentti, ettei tätä kehtaa tökätä edes mihinkään haasteisiin, mutta halusin tain tökkiä teille tiedoksi, että kyllä mäkin täällä joukossa pyörin. :D Pyrin kommentoimaan vähintään parin luukun välein, että saan sitten jopa jotain sanottavaa aikaiseksi (muutakin kuin sen, että nauran liikaa ja vatsaan sattuu!). :D Joten, öö, voisko olla jo toka päivä, että me saataisiin seuraava luukku? :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Wiii aivan hulvatonta! Lisää Gilderoy-kamaa, kylläkyllä! :D Harmi etten näe noita teidän muotoilujanne, mut varmasti toimivia :) kirjemuotoinen joulukalenteri tuntuu kyl mainiolta idealta ja siksi jäänkin seurailemaan! Hailey Lockhart-Pumpkins, apua nauran melkee keskellä käytävää :D :D
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Voi hyvänen aika, minäkin jouduin melkein nipistämään itseäni, etten nauraisi ääneen junassa. ;) Vallan veikeä aloitus ja Lockhart parka, mitähän miehelle käy, kun puikoissa on näin hurmaavan fanaattinen fani, vielä niin hauska nimikin neidillä! Seurailen kiinnostuksella.
« Viimeksi muokattu: 01.12.2016 22:15:14 kirjoittanut Fiorella »

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Voi ei, mikä kalenteri! :D Pitää jäädä seurailemaan, koska Lochart-huumoria, en kestä! :D

Lainaus
Teille ja olen sutannut jo seitsemän pari pergamenttia yrityksissäni, eikä minulla ole enempää…

Nauru patoutuu pidäteltynä kurkkuun, upeaa! :D

ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Ikuisuus

  • ***
  • Viestejä: 79
Hyvät Saaps ja Odo

Tänä vuonna jätin perinteiset joulukalenterit markettien hyllyille, joten ainoaksi vaihtoehdokseni jää pärjätä teidän kalenterilla. Lockhart ei lukeudu lempi hahmoihini, mutta jo otsikko nostatti hymyn huulilleni. Myöskään kirjemuoto ei yleensä herätä innostusta, mutta ainakin ensimmäinen kirje oli osuva ja hauska. Erityisesti silmiini pisti tuo sukunimillä leikittely. Kuka haluaisi olla Lockhart-Pumpkins? En ainakaan minä.

Teidän uskollinen seuraajanne
Ikuisuus

p.s. Tätä viestiä kirjoittaessa ei ole käytetty backspace-näppäintä.
Saatan olla menossa tai tulossa -en aina tiedä itsekkään - mutta en ole eksyksissä.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 521
  • 707
A/N: Ihanaa, että tälle on löytynyt lukijoita Tiesin, että te kaikki tulette seuraamaan säihkyvintä joulukalenteria, joten kiitoksia kommenteista Saapsille - niitä oli ilo lukea minunkin! :D Nyt on minun vuoroni!



~*2. Kirje*~

Ihastuttava Hailay,

fanipostisi sai minut riemastuneeksi! Joskin innostuksessasi on vielä parantamisen varaa – tämä kun on vasta ensimmäinen kirjeesi pitkän nousujohteisen urani aikana! Haaveilet selkeästi suuria fanitukseltasi, mutta pienestä on jokaisen aloitettava, niin minäkin tein uskomattomien suurtekojeni kanssa, Hailey. Sinulla on aivan loistava maku epäilemättä tietäessäsi minun olevan täydellisyys (siihen ei ole vastaan panemista) ja kerrassaan erinomaista, että olet viihtynyt fanitapaamisissani! Kukapa siellä ei viihtyisi?

Tiedätkös, voisit nähdä runsaasti lisää hymyjä ja saat tietenkin valokuvakokoelmiinne täytettä, kun tulet ostamaan uusimman kirjani Viistokujalta päivän kuluttua! Ohessa on liite, jossa juuri sinut Hailey ja kolmetuhattayhdeksänsataaneljäkymmentä muuta faniani kutsutaan pikkutapaamiseen – erikoisvieraina erikoisuudelle eli minulle, tietenkin!

Ikionnesi on taattu, kun pääset paikan päälle sillä eihän mikään ole tärkeämpää kuin tapaamisemme. Odotan sitä innolla, Hailey, ja voit mahdollisesti saada yhteiskuvan – kaikkien kolmentuhannenyhdeksänsadanneljänkymmenen fanin tavoin! Kamerat käyvät kuumina, hyvä neiti, joten parempi pysyä valppaana!

Suosittelen ostamaan samalla reissulla lisää pergamenttia, sillä useimmat faneistani kirjoittavat minulle vähintään viikoittain – sanoinhan, että sinulla on parantamisen varaa!

Rakkain terveisin,

Gilderoy Lockhart

P.S. Valitettavasti nimi Lockhart on varattu ainoastaan minulle itselleni, vaikka näyttäähän nimi Lockhart minkä tahansa kanssa oikein herkulliselta! En syytä sinua siitä, onhan nimi kaikin puolin täydellinen – kuten sen kantajakin, Hailey Pumpkins!

Kutsu erikoistapaamiseen

Teidät on kutsuttu erikoisvieraaksi Gilderoy Lockhartin nimikirjoitus- ja kirjanjulkaisutilaisuuteen Viistokujalle 3.12.! Tapaaminen järjestetään klo 12-15 ja lyhyen kahvitauon jälkeen alkaa yleisötilaisuus Säilässä ja Imupaperissa. Tämä on ennen näkemättömän hieno tilaisuus, vaikka tietenkin kaikki ovat nähneet illan hurmurin jo aiemmin, eli tietenkin minut! Fanitapaamiseen on sallittua tuoda lahjoja ja niille varattu pöytä löytyy heti esiintymislavan edustalta.

Teidän, Gilderoy Lockhart


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Isfet

  • Kaamoskirjuri
  • ***
  • Viestejä: 1 396
  • kuppi teetä kaipaukseen
Sangen ilahduttavaa, kerrassaan! Mutta kukapa ei hänen Täydellisyytensä kirjeestä nauttisi! ;D Mahtaakohan Hailey -parka pyörtyä saatuaan henkilökohtaisen huomionosoituksen? Toivottavasti hän tokenee fanitapaamiseen mennessä, jotta saa valokuvan sekä lisää pergamenttia kirjeisiin!
ja mä uskon ihmeisiin
tai ainaki sanon niin
olihan joskus tääl
lentävii dinosauruksii

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Hahahaa, voi Lockhart! ;D ;D Hömelö!

Lainaus
Suosittelen ostamaan samalla reissulla lisää pergamenttia, sillä useimmat faneistani kirjoittavat minulle vähintään viikoittain – sanoinhan, että sinulla on parantamisen varaa!

Onpa hyvä, että arvoisa herra Lockhart palautti faninsa maan pinnalle. Ei sitä nyt kuka tahansa pääse Lockhartin Suurimman Fanin Titteliä omimaan!

Tämäkin oli siis mahtava!
Never regret something that once made you smile.

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Onpas kiva kalenteri! Lockhart on aina yhtä hauska hahmo ja hänestä saa hyvin kirjoitettua humoristisia pätkiä. Nää on just sopivan pitusia, varmasti jään seurailemaan kalenteria! :)

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Oikein mahtavaa, tykkäsin tästäkin! :D Voisin kompata taas tyyliin kaikkia ketkä tähän on jo kirjottanu (hei mulla pyörii koko ajan Haloo Helsinki!:n perjantaina julkaistu uus biisi Rakas , joten älkää välittäkö jos kommentit on laaduttomia ku en pysty keskittymään eiku), mutta siis niin. Toivottavasti Hailey tosiaan selviytyi sinne tapaamiseen asti, kun sai erikoiskutsunkin! Tuleekohan noille kahdelle sitten kuitenkin tyyliin joku romanssi, kun vasta kerran on kirjeet vaihdettu ja sattua voi yhtä sekä toista! :D No mutta, hyvää yötä kaikille :D
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
A/N: Kiitos kaikille ihanaisille, jotka olette tänne kommentoineet. Kolmas luukku tulee nyt vähän "myöhässä", mutta emmepä päivittäistä julkaisutahtia luvanneetkaan. :D Toivottavasti jaksatte edelleen jatkaa kalenterimme seuraamista. :-*


~* 3. kirje *~


Herra Gilderoy Lockhart,

Tahdomme ystävällisesti muistuttaa, että lainaamanne teokset ovat myöhässä. Palauttakaa teokset pikimmiten. Perimme myöhässä palautetuista teoksista myöhästymismaksun, ja jos ette palauta teoksia kuun loppuun mennessä, perimme teiltä palauttamattomien teosten hinnan.

Lista lainassanne olevista teoksista:

Baldie, Gerard: Kalju laikku – miten loitsit ylös hiipivän hiusrajan paikoilleen?
Deadwink, Pricilla: Ikuisen nuoruuden lähteellä: Vinkit niille, jotka eivät vanhene arvokkaasti
Lockhart, Gilderoy: Maaginen minä
MacCraphter, Fioto: Kuvakulmat ja kuvien ehostus – näin parantelet valokuvasi



Ystävällisin terveisin,

Ofelia Lindsay Hodges
kirjastonhoitaja
Lontoon Taikayhteisön Keskuskirjasto


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

lurikko

  • ***
  • Viestejä: 1 381
    • Nyt myös tumblr:issa! Jee!
Minäkin seurailen, nämä kirjeet vaikuttavat ihanan kepeiltä luettavilta! Viimeisimmässä ilahduin erityisesti siitä, että Lockhart on lainannut oman kirjansa, ja luonnollisesti myös jättänyt sen palauttamatta :D Samaistun myös kirjaston uhkauskirjeisiin kovasti. Odotan jännityksellä mitä tulevaisuus tuo, pääsemmekö kuulemaan lisää Haileyn ihasteluja vai kulkevatko kirjeet kenties aivan uusille suunnille!
Avatar: Sokerisiipi
Fikkilistaus

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Ahahah en osannut odottaa tätä, hekotin ääneen XDD

Tää on tosi hauska kirjemuotoinen juttu - siis että nämä kaikki (tähän asti) ovat kirjeitä. Oletin että kyseessä olisi vain kirjeenvaihto kahden tyypin välillä, joten tosi kiva kun on muutakin!

Ja ihan huikeat kirjat on Lockhart lainannut xD Odotan innolla hänen reaktiotaan!
Never regret something that once made you smile.

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 521
  • 707
~* 4. kirje *~

Hyvä fanini kirjastonhoitaja,

on lähes julkeaa sanoa, että minä Gilderoy Lockhart olisin myöhässä! Sillä onhan tähän ongelmaan kuitenkin selkeä ja perinpohjoisesti pätevä syy: fanikirjeiden vastaaminen erityisesti näin joulun alla vie aikaa aivan tavattomasti. Eikä Harry Potter, se poika on aina uskonut liikoja itsestään, ole tällä kertaa ollut minua auttamassa. Hän olisi saanut vallan mainion lomatyön, jos olisi avustajakseni ryhtynyt, ja ehdottomasti kokemusta tulevaisuutta varten!

Tiedäthän myös, että tarvitsin kirjoja vain parantaakseeni yleissivistystäni tulevia kirjoja sekä tuotteitani varten? Se on ennen kaikkea tärkeää tutkimusta – omat hiukseni ovat niin hyvässä kunnossa (älä edes maiintse mitään hiusrajasta), että saadakseni myös hiustenhoitosarjani markkinoille on tällaisiinkin ikävyyksiin tutustuttava! Ja mitä tulee vanhemiseen, pyh pois se minusta, arvon fanini kirjantonhoitaja. Sillä sen lainaaminen taas juontaa juureensa haaveestani valmistaa myös aito ja oikea Gilderoy Lockhartin mainio kasvovoide – niille, jotka tuollaisesta ongelmasta kärsivät. (Olette varmasti ihailleet virheetöntä ihoani! Useimmat ovat siitä kateellisia!)

Ja kuvakulmista puheen ollen, saatte jouluisen valokuvan minusta, singeerattuna, tietenkin, että teidänkin joulun odotus saa suuren sykähdyksen. (Jos olette lainaksi antamanne kirjan lukeneet, tiedätte myös, että valkoiset kehykset korostavat silmieni väriä.)

Palautan kirjat, kun olen tehnyt tutkimukseni. Kiitos muistututuksesta, ja muistattehan jatkossa, ettei Gilderoy Lockhartia koskaan hoputeta! Olen ehdottomasti aina ajoissa – muut vain liian aikaisessa, sillä nerous ei katso kelloa.

Terveisin

Gilderoy Lockhart


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Voi Lockhart! Oli kyllä juuri sellainen kirje kuin olisi voinut kuvitellakin. Ihan selkeästi kirjastonhoitaja oli kirjoittanut Lockhartille vain saadakseen tekosyyn laittaa tälle fanipostia. Minä täällä jo hetkellisesti säikähdin, että Lockhart olisi lainannut nuo kirjat itseään varten, mutta onneksi niin ei ollutkaan, vaan syynä olivat nämä, öh, täysin uskottavat syyt.
Never regret something that once made you smile.

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Voi ei, kylläpäs Lockhartilla löytyy vastaus joka asiaan! :D Ja niinpä tietysti, eihän Lockhart ikinä ole myöhässä vaan muut ajoissa ;D ;D taas mahtavia luukkuja!
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

maigaro

  • ***
  • Viestejä: 375
  • ava by raitakarkki
Nämä kirjeet on tosi hauskoja :D Lockhart on kyllä hupaisa hahmo, toivottavasti kuullaan Haileystakin vielä lisää :)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Lockhart se jaksaa huvittaa. Ei miehellä liene tekijänkappaleita omista kirjoistaan, kun pitää kirjastostakin niitä lainata - tosin siitähän sen parhaiten näkee, miten suuri ja innokas fanikanta on, ovatko kirjaston kappaleet puhki lehteiltyjä vai kenties epäilyttävän uudenveroisessa kunnossa... ;)

Ja nerous toki ei katso kalenteria sen enempää kuin kelloakaan, taisi olla vain kirjastonhoitajan salainen haave päästä tekosyyn varjolla kirjoittamaan Lockhartille. ;)

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~